Je kan ze nu winnenwrote:Iemand al pre-sale codes ontvangen? Of enig idee hoe ze het gaan doen dit jaar?
Heb de mijne binnen
Je kan ze nu winnenwrote:Iemand al pre-sale codes ontvangen? Of enig idee hoe ze het gaan doen dit jaar?
Hoe heb jij de jouwe al binnen dan? Ze geven er toch pas na 22:00 weg?wrote:Je kan ze nu winnenwrote:Iemand al pre-sale codes ontvangen? Of enig idee hoe ze het gaan doen dit jaar?zie Facebook van Q-Dance
Heb de mijne binnen
ik heb er al 2 binnen (2 mail adressen gebruiktwrote:Hoe heb jij de jouwe al binnen dan? Ze geven er toch pas na 22:00 weg?wrote:Je kan ze nu winnenwrote:Iemand al pre-sale codes ontvangen? Of enig idee hoe ze het gaan doen dit jaar?zie Facebook van Q-Dance
Heb de mijne binnen
Waar heb jij mails voor gebruikt? =/wrote:ik heb er al 2 binnen (2 mail adressen gebruikt)
je moest een foto mailen met je beste qlimax moment en waarom voor de codewrote:Waar heb jij mails voor gebruikt? =/wrote:ik heb er al 2 binnen (2 mail adressen gebruikt)
Heb t ook gedaan, hoe snel kreeg je antwoord?wrote:je moest een foto mailen met je beste qlimax moment en waarom voor de codewrote:Waar heb jij mails voor gebruikt? =/wrote:ik heb er al 2 binnen (2 mail adressen gebruikt)
zojuist nog ontvangen.wrote:Kan je die codes nog krijgen??
10 min bij beidewrote: Heb t ook gedaan, hoe snel kreeg je antwoord?
En ik wacht al een uur ondertussenwrote:10 min bij beidewrote: Heb t ook gedaan, hoe snel kreeg je antwoord?
wrote:Winnen! Beantwoord de volgende vraag "De beste #Qlimax is ....”, en stuur vandaag voor 22:00 uur jouw favoriete Qlimax foto naar info@q-dance.com. De beste inzendingen worden beloond met een exclusieve presale code. Met deze code kun je jouw ticket al veilig stellen vóór 4 oktober, als de officiële kaartverkoop start.
Haha inderdaad. Mijn mond valt ook steeds weer open van verbazing laatste tijdwrote:
Eerlijk...

Het was toch Code Black?wrote:Waarom hoor je "The Source" in het begin van deze liveset van 2012?
Technoboy die anthem maakt misschien?
View on SoundCloud