Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 38  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Murcie schreef:
Iemand al pre-sale codes ontvangen? Of enig idee hoe ze het gaan doen dit jaar?


Je kan ze nu winnen :) zie Facebook van Q-Dance

Heb de mijne binnen :D
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Murcie schreef:
Iemand al pre-sale codes ontvangen? Of enig idee hoe ze het gaan doen dit jaar?


Je kan ze nu winnen :) zie Facebook van Q-Dance

Heb de mijne binnen :D


Hoe heb jij de jouwe al binnen dan? Ze geven er toch pas na 22:00 weg?
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 16:57 
 
Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:
ErikZ schreef:
Murcie schreef:
Iemand al pre-sale codes ontvangen? Of enig idee hoe ze het gaan doen dit jaar?


Je kan ze nu winnen :) zie Facebook van Q-Dance

Heb de mijne binnen :D


Hoe heb jij de jouwe al binnen dan? Ze geven er toch pas na 22:00 weg?

ik heb er al 2 binnen (2 mail adressen gebruikt :P )
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
ik heb er al 2 binnen (2 mail adressen gebruikt :P )


Waar heb jij mails voor gebruikt? =/
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 17:06 
 
Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:
Miwer schreef:
ik heb er al 2 binnen (2 mail adressen gebruikt :P )


Waar heb jij mails voor gebruikt? =/

je moest een foto mailen met je beste qlimax moment en waarom voor de code
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 17:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Paultheone schreef:
Miwer schreef:
ik heb er al 2 binnen (2 mail adressen gebruikt :P )


Waar heb jij mails voor gebruikt? =/

je moest een foto mailen met je beste qlimax moment en waarom voor de code

Heb t ook gedaan, hoe snel kreeg je antwoord?
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 17:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://instagram.com/p/tk1MSLIdXL/?modal=true
denk dat technoboy er zeker staat.
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 17:59 
 

Kan je die codes nog krijgen??
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 18:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Kan je die codes nog krijgen??

zojuist nog ontvangen.
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 18:15 
 
Hardtraxx Addict

Richardd schreef:
Heb t ook gedaan, hoe snel kreeg je antwoord?

10 min bij beide
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Richardd schreef:
Heb t ook gedaan, hoe snel kreeg je antwoord?

10 min bij beide


En ik wacht al een uur ondertussen :cry:
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb ook een uur gewacht ongeveer maar heb m nu dan binnen. Ze kosten dit jaar 74,68 euro, weer iets duurder geworden dus.
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 18:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoe krijg je die codes dan?
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dance Facebook schreef:
Winnen! Beantwoord de volgende vraag "De beste #Qlimax is ....”, en stuur vandaag voor 22:00 uur jouw favoriete Qlimax foto naar [email protected]. De beste inzendingen worden beloond met een exclusieve presale code. Met deze code kun je jouw ticket al veilig stellen vóór 4 oktober, als de officiële kaartverkoop start.
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook code gewonne, en met zoon trailer moet het wel goedkomen :thumbsup:
(tenzij de line-up zo erg tegenvalt)
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De website is intussen ook alweer aangepast voor de 2014 editie.
Niet dat er veel op staat, maar toch :P

http://www.qlimax.nl
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 21:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom hoor je "The Source" in het begin van deze liveset van 2012?

Technoboy die anthem maakt misschien?

Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 21:22 
 

Je had toen die kaarten hij was dan The Source volgens mij... B-Front was de Joker enz. Alsnog kan wat je zegt wel :P
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Eerlijk...
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Afbeelding

Eerlijk...


Haha inderdaad. Mijn mond valt ook steeds weer open van verbazing laatste tijd :lol:
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Dit was qlimax 2005 tijdens de set van neophyte. 2007+7 is 2014. Illuminatie bepaalt alles neophyte anthem confirmed
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:
Waarom hoor je "The Source" in het begin van deze liveset van 2012?

Technoboy die anthem maakt misschien?



Het was toch Code Black?
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 22:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

xd :D
Bericht Geplaatst op 01 okt 2014 09:16 
 
Hardtraxx Veteran

Haha de theorieën die soms hier worden neergezet zeg :lol:
Bericht Geplaatst op 01 okt 2014 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 Codes ontvangen :) Nice
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten