Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 38  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 sep 2014 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
provehito schreef:
ja indd, of zoals headhunterz :drool:


Ga er maar niet vanuit dat hij een Anthem heeft gemaakt. Het is volgens mij nog nooit gebeurd dat een artiest 2 x een anthem voor Qlimax mag maken.


ja maar dat hoeft ook niet, zolang hij maar in zijn oude stijltje daar draait :drool:
Bericht Geplaatst op 27 sep 2014 19:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

provehito schreef:
iMark schreef:
provehito schreef:
ja indd, of zoals headhunterz :drool:


Ga er maar niet vanuit dat hij een Anthem heeft gemaakt. Het is volgens mij nog nooit gebeurd dat een artiest 2 x een anthem voor Qlimax mag maken.


ja maar dat hoeft ook niet, zolang hij maar in zijn oude stijltje daar draait :drool:

Not gonna happen.
Bericht Geplaatst op 27 sep 2014 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Source code of creation

Code black? :P
Bericht Geplaatst op 27 sep 2014 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, vorig jaar was het ook Immortal Gunz

-.-
Bericht Geplaatst op 27 sep 2014 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en daarvoor psyko or fortune
Bericht Geplaatst op 29 sep 2014 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
en daarvoor psyko or fortune


provehito schreef:
Inderdaad, vorig jaar was het ook Immortal Gunz


:worship:
Bericht Geplaatst op 29 sep 2014 13:16 
 

:lol:
Ik zou het Noisecontrollers of Atmozfears heel erg gunnen. Maar geen flauw idee, ik zie het vanzelf wel :)
Bericht Geplaatst op 29 sep 2014 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.gelderlander.nl/regio/arnhem ... -1.4555933

de Gelderlander schreef:
Qlimax richt zich op hardstyle, een populair house-genre.


???
Bericht Geplaatst op 29 sep 2014 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
http://www.gelderlander.nl/regio/arnhem-e-o/gelredome-maakt-zich-weer-op-voor-dancefeest-qlimax-1.4555933

de Gelderlander schreef:
Qlimax richt zich op hardstyle, een populair house-genre.


???


>.<
Bericht Geplaatst op 29 sep 2014 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
http://www.gelderlander.nl/regio/arnhem-e-o/gelredome-maakt-zich-weer-op-voor-dancefeest-qlimax-1.4555933

de Gelderlander schreef:
Qlimax richt zich op hardstyle, een populair house-genre.


???


But in the end its all house music that we live for!
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 14:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 14:03 
 
Hardtraxxer

Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond de trailer vorig jaar gaver :) Houd persoonlijk wel van die duistere trailer van Qlimax
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 14:14 
 

Inbvier noisecontrollers sounds/anthem geruchten
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 14:16 
 
Hardtraxxer

Eindelijk een Qlimax anthem door Noisecontrollers....
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
Eindelijk een Qlimax anthem door Noisecontrollers....

Eindelijk ja. En kan best wel eens vet worden zo te horen :)
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 14:30 
 
Hardtraxxer

Iemand al pre-sale codes ontvangen? Of enig idee hoe ze het gaan doen dit jaar?
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 14:40 
 

The Z. schreef:
Eindelijk een Qlimax anthem door Noisecontrollers....


Er zijn maar weinig artiesten die een goed anthem kunnen maken! Dus ik snap deze keus volledig ;) Interesse sowieso gewekt! Altijd bij nieuwe NC tracks :love:
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 14:56 
 
Hardtraxxer

Moet haast wel NC zijn :drool:

Wanneer wordt de line-up meestal bekend gemaakt??
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 14:57 
 
Hardtraxx Addict

HSlovah schreef:
Moet haast wel NC zijn :drool:

Wanneer wordt de line-up meestal bekend gemaakt??

ergens na de kaart verkoop
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 15:08 
 

Heel blij hiermee! Het Decibel anthem van vorig jaar vond ik al helemaal geweldig, hoop dat ie weer met zoiets kan komen! :)
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd, z'n decibel anthem vorig jaar was alles behalve interessant.
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat stukje muziek tussen 0:39 en 0:50 :cry:
Ik hoor potentie
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt op het eerste gehoor zeker niet slecht. De interesse is gewekt
Bericht Geplaatst op 30 sep 2014 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gave trailer, lekkere track zover.
klinkt erg naar noisecontrollers!
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten