Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 19:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Had je op Qlimax iets anders verwacht dan?
Voor Qlimax vind ik het nog een goeie set.

01. Headhunterz & Wildstylez Vs. Noisecontrollers - Tonight (Alpha² Remix)
02. Duro - Cocaine MF (Alpha² Remix)
03. E-Force - Freakz at Night
04. Frontliner ft. Nikkita - Death Of A Demon (B-Front Remix)
05. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)
06. Frequencerz - Rockstar
07. Digital Punk & Ran-D - Born To Die
08. Alpha² - Kick Back (E-Force Remix)
09. Digital Punk & Frequencerz ft. MC Nolz - We Don't Give a Fuck
10. D-Block & S-te-Fan ft. High Voltage - Shiverz
11. Alpha² - Senses
12. Frequencerz & Jack of Sound - Hollow
13. Alpha² ft. Frequencerz - Voice Of Gaia
14. Jack of Sound - You're Next (2013 Edit)
15. Ran-D & Digital Punk - Rebel to the Grave
16. A² Allstars - The Resistance

Wat moet er TOEN DE TIJD zo kut aan zijn geweest dan? Alleen Tonight edit snap ik wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 19:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De act daarvoor begon eindelijk wat gas te geven. Tonight remix rond dat tijdstip kan echt niet, en het debacle met the Resistence ook niet. Voor Qlimax was het inderdaad (toentertijd) wel een prima set geweest.

Op Hard Bass stonden ze trouwens ook gewoon ongelukkig op de TT na R3belz/C1/B-front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alpha² hadden een heerlijke set op qlimax vorig jaar imo.
Goed los kunnen gaan.

Hoop dit jaar op één van deze: E-Force, Adaro, B-Front of Frequencerz. De echte, echte rauwe gaan ze er toch niet neerzetten, verwacht maar geen theracords live of minus militia.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 23:53 
 
Hardtraxx Addict

een feest op 22 november is verzet omdat (ik citeer) " Partyraiser op deze datum op 1 van de grootste events van Nederland gaat afsluiten" het zal toch niet he :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 23:55 
 

Ah gatverdamme. Partyraiser?
Uurtje eerder naar huis dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 00:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Ah gatverdamme. Partyraiser?
Uurtje eerder naar huis dan maar.

Maar wel in het geldredome!

Volgends mij gaat dat snoeihard. Iets wat je gewoon meegemaakt moet hebben :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 00:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
AndyAsteroids schreef:
Ah gatverdamme. Partyraiser?
Uurtje eerder naar huis dan maar.

Maar wel in het geldredome!

Volgends mij gaat dat snoeihard. Iets wat je gewoon meegemaakt moet hebben :thumbsup:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je de lijn volgt van de hardcore afsluiter van de afgelopen jaren past Partyraiser nou niet bepaald in dat rijtje :P Ik zie het eigenlijk niet gebeuren. Zeker ook omdat Qlimax aardig wat buitenlanders trekt, lijkt mij dat (vooral) zij daar toch helemaal niks mee kunnen.
Alsnog zou ik het wel een geweldige actie vinden van Q als Partyraiser er daadwerkelijk zou staan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 00:58 
 

Fluxion schreef:
Basxt schreef:
Maar wel in het geldredome!

Volgends mij gaat dat snoeihard. Iets wat je gewoon meegemaakt moet hebben :thumbsup:

Afbeelding


Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 03:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uit het wjd topic, gezien door Basxt.

Afbeelding

Welke analfabeet heeft die tekst geschreven joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Fluxion schreef:
Basxt schreef:
Maar wel in het geldredome!

Volgends mij gaat dat snoeihard. Iets wat je gewoon meegemaakt moet hebben :thumbsup:

Afbeelding


Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding


AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Stel het blijft wel zo te zijn is q er volgens mij niet blij mee dat Sans Souci dat zo lekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
AndyAsteroids schreef:
Ah gatverdamme. Partyraiser?
Uurtje eerder naar huis dan maar.

Maar wel in het geldredome!

Volgends mij gaat dat snoeihard. Iets wat je gewoon meegemaakt moet hebben :thumbsup:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 11:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Stel het blijft wel zo te zijn is q er volgens mij niet blij mee dat Sans Souci dat zo lekt.

Stel dat die San Souci boeking (een 4 uur solo) eerder geboekt was, en dat Q daarna naar Partyraiser is gekomen om Qlimax af te sluiten. Dan zou ik als ik hem was hebben gekeken of dat feest van hem in SS verplaatst kon worden. Een logische eis van hem en van SS lijkt mij dan wel dat je je fans kunt laten weten waarom het verplaatst gaat worden i.v.m. gezeur.

Zomaar even een gedachtegang trouwens hoor. Moet eerst die boeking nog maar zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het bericht van SS is aangepast ;) ga er dus wel vanuit dat het waar is
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Promo heeft ooit Qlimax laten stikken omdat hij vond dat Q-Dance teveel op zijn muziek in zat te praten. De avond moest kaziger enzo, en Promo mocht eigenlijk bijna geen eigen tracks draaien. Toen vond hij het genoeg en zei een paar dagen van tevoren af.

In dit licht wel benieuwd of Partysjeeser wél zijn eigen ding mag doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 12:56 
 
Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Promo heeft ooit Qlimax laten stikken omdat hij vond dat Q-Dance teveel op zijn muziek in zat te praten. De avond moest kaziger enzo, en Promo mocht eigenlijk bijna geen eigen tracks draaien. Toen vond hij het genoeg en zei een paar dagen van tevoren af.

In dit licht wel benieuwd of Partysjeeser wél zijn eigen ding mag doen.

zal wel niet, kijk naar vorig jaar. (op de dvd zeggen ze zelfs dat ze wat anders dan normaal gaan doen)
al vind ik het nergens op slaan, boek die dj dan niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q moet eens kappen met die regeltjes en dj's gewoon hun gang laten gaan

maaar als partyraiser afsluit....wil ik wel gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eventtravel schreef:
◆ AANKONDIGING: EXCLUSIEVE VOORVERKOOP QLIMAX ◆
Op zaterdag 22 november is GelreDome in Arnhem weer het toneel voor QLIMAX!
QLIMAX is steevast binnen no-time uitverkocht, maar Event Travel heeft goed nieuws voor je… Als exclusief partner van Q-dance mogen wij, nog voordat de reguliere verkoop start, de aller- allereerste combitickets voor Qlimax aanbieden!

Wil je zeker zijn van jouw tickets? Boek dan vanaf vrijdag 3 oktober 23.59 uur jouw combitickets bij Event Travel! Er is maar een beperkt aantal combitickets beschikbaar, dus wees er snel bij!
Check vast of jouw vertrekplaats er al tussen staat: http://goo.gl/8Q7AFY
De reguliere verkoop start een dag later, op zaterdag 4 oktober om 13.00 uur.

QLIMAX
22 november 2014, van 21.00 – 07.00 uur
GelreDome, Arnhem
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Volgends mij gaat dat snoeihard. Iets wat je gewoon meegemaakt moet hebben :thumbsup:

Les nummer 1, in het Gelredome gaat niks hard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 17:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hard Bass 2011 ging in elk geval veel harder dan dat het nu gaat aldaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"The Source Code Of Creation" is the official theme of #qlimax 2014!

Afbeelding

ik zie het alleen niet op de nederlandse q-dance site :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 17:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aparte naam..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt als een thema bedacht met Noisecontrollers in het achterhoofd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja indd, of zoals headhunterz :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
ja indd, of zoals headhunterz :drool:


Ga er maar niet vanuit dat hij een Anthem heeft gemaakt. Het is volgens mij nog nooit gebeurd dat een artiest 2 x een anthem voor Qlimax mag maken.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten