Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Wikipedia:
Citaat:
2010
Date: 27 November
Location: Gelredome, Arnhem
Theme: Alternate Reality
Anthem:Brennan Heart - Alternate Reality
Lineup: Brennan Heart, TNT a.k.a Technoboy N Tuneboy, Noisecontrollers


Dat staat er op wikipedia voor Qlimax


Maar hoe betrouwbaar is Wiki?
Betrouwbaar of niet, die namen staan er toch wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 11:15 
 
Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
freddyadu8 schreef:
Doe dat maar idd nog meer bewijs:

Citaat:
ruudvaneijk twitter:
Jow @djbrennanheart Ging je me nog mailen mbt Q**m*x? ;)

En wie is Ruud van Eijk?


Doet veel design voor Q-dance, Scantraxx enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah oke bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 12:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Morgen hopelijk de Line up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JP Hardstyle schreef:
Morgen hopelijk de Line up!


Ja, ze mogen nu wel eens opschieten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Kepro schreef:
Citaat:
ruudvaneijk twitter:
Jow @djbrennanheart Ging je me nog mailen mbt Q**m*x? ;)

En wie is Ruud van Eijk?


Doet veel design voor Q-dance, Scantraxx enz.


En niet te vergeten Hardtraxx. :P

Line up zal morgen wel komen, anders meeting in Amsterdam morgen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoooo, al 50 pagina's :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
JP Hardstyle schreef:
Morgen hopelijk de Line up!


Ja, ze mogen nu wel eens opschieten :P


zal wel zaterdag avond worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 14:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
Klementino schreef:
JP Hardstyle schreef:
Morgen hopelijk de Line up!


Ja, ze mogen nu wel eens opschieten :P


zal wel zaterdag avond worden..


Kijk wel ff op me mobiel als ik in de kroeg ben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
Klementino schreef:
JP Hardstyle schreef:
Morgen hopelijk de Line up!


Ja, ze mogen nu wel eens opschieten :P


zal wel zaterdag avond worden..

Gok t eerder op zaterdag ochtend ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Website

http://events.q-dance.nl/2010-11_27-november_qlimax/


Line-up:

Pavelow (NL)
TNT (Technoboy & Tuneboy) (IT)
Wildstylez (NL)
Brennan Heart (NL)
D-Block & S-te-Fan (NL)
Psyko Punkz (NL)
Stephanie (IT)
Zatox (IT)
Endymion & Evil Activities (NL)

MC Ruffian (NL)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up Qlimax:

Pavelow
Wildstylez
TNT
Wildstylez
Brennan Heart
D-Block & S-Te-Fan
Psyko Punkz
Stephanie
Zatox
Endymion & Evil Activities
Ruffian
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koldsa schreef:
Website

http://events.q-dance.nl/2010-11_27-november_qlimax/


Line-up:

Pavelow (NL)
TNT (Technoboy & Tuneboy) (IT)
Wildstylez (NL)
Brennan Heart (NL)
D-Block & S-te-Fan (NL)
Psyko Punkz (NL)
Stephanie (IT)
Zatox (IT)
Endymion & Evil Activities (NL)

MC Ruffian (NL)


Je was met net voor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 17:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

en de site is offline
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthem is inderdaad Brennan Heart - Alternate Reality

En ik moet zeggen, op de site klinkt-ie wel lekker, maar waarom zoveel breaks? Om de 20 seconden een break... En die kicks moeten verbeterd worden. Ach ja, beter dan NOUM is het in ieder geval :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 17:55 
 



wel lekker, maar imo niet egt qliamx waardig, en et thema ontbreekt helemaal :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus wel Ruffian als MC!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

16 personen op picca 15 in lineup?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 17:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

valt me niks tegen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:


wel lekker, maar imo niet egt qliamx waardig, en et thema ontbreekt helemaal :(


Lelijke pitchkick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over de line up:
Best wel te doen, denk ook wel mooie afsluit act. Die hadden niet veel mensen aan zien komen. :P
Over de anthem:
Vind m wel te doen, ga zeker niet stil staan als die voorbij komt. Kwalitatief goede plaat, alleen kan wat creatiever. Maar naar mijn mening beter als die van vorig jaar.

Al met al,
Heb er wel zin in. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De persoon naast Wildstylez op de foto die JDX werd genoemd ontbreekt dus in de lineup? Mss een special guest straks ofzo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In ieder geval wat ik nu ga hopen:

Pavelow: Opener, zal wel lekker zijn, maar grote kans dat ik er dan nog niet ben
Stephanie: Geen flauw idee wat ik hiervan moet verwachten, ik laat het lekker op me af komen
TNT: Ik hoop zo enorm op een heerlijke B2B set met oude Italian Hardstyle. Het zal helaas wel niet zover komen.
Wildstylez: Tja, heeft een aantal nieuwe tracks gemaakt, ik hoop dat hij mij verrast :)
Brennan Heart: De minste van het stel, zal enorm commercieel gaan draaien. Verwacht er niet veel van.
D-Block & S-Te-Fan: Dit zullen waarschijnlijk de helden van de avond worden. Waarom? Omdat ze hun nieuwe tracks gaan showen voor hun XQlusive.
Psyko Punkz: Een meeblére showtje van hier tot Tokyo. Waarschijnlijk ga ik dit enorm vet vinden, omdat ik onder invloed ben. In nuchtere toestand, nee dankje.
Zatox: De beste man van de gehele line-up. Heerlijk dat hij er staat en hij zal zeker weten voor een waardige hardstyle afsluiting zorgen.
Endymion & Evil Activities: EA is lekker mainstream gericht, maar ik verwacht van Endymion dat hij het beukgehalte enorm opvoert in het laatste half uur.

Kortom, gematigd tevreden met de line-up op voorhand. Maar eenmaal daar zal dit zoals gewoonlijk wel weer een knaller worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
De persoon naast Wildstylez op de foto die JDX werd genoemd ontbreekt dus in de lineup? Mss een special guest straks ofzo ;)

Dat had ik dus ook al.

Over het algemeen is de TT van Qlimax dezelfde als de line-up presentatie. Dat zou dus 2x SAIFAM achter elkaar worden.. Is dat niet te veel?

Al zou het kunnen dat Stephanie met Hardtrance en dergelijke opent, zoals ze ook deed op XQ TBY Aus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Psyko Punkz, dan Zatox en dan Endymion vs Evil Activities..
Wel lekker zeg ik dan :love:
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten