Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 83  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 19:44 

Nandohs schreef:

Denk dat veel mensen hier dit een kut anthem vinden, maar ik vindt hem fucking dik!

ik vind em heeeeeeerlijk!
stukken beter als vorig jaar :P
hier zit lekker tempo in en veel energie!
niet zon mega lange veel te lange break als vorig jaar :P

wat een bazen track :D 100% kippenvel!

wil deze wel es in HQ horen! :bomb:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 19:48 

Hardtraxxer

Nou we weten in ieder geval dat Brennan Heart in de line up staat.. wil hem ook wel is in HQ horen hoop dit weekend als alles bekend gemaakt word :)
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 21:04 

Hardtraxxer

Ik ben er niet van overtuigd dat dit het anthem is. Ik gok eerder op een mashup/remix/tool van Power Of The Mind/Face The Enemy van hem voor op Qlimax, zoals hij ze zo vaak maakt.

Als je naar de trailers van vorige jaren kijkt, dan hoor je daar altijd de break in terug. In de preview die hier staat lijkt hetgeen wat je hoort in de verste verte niet op hetgeen wat je in de trailer hoort. Misschien kunnen degenen die hem al live gehoord hebben daar meer duidelijkheid over geven.

Ik wacht eerst de website af, dan ga ik pas oordelen.

Aan de andere kant, als dit wel het anthem is, boeiend! Het feest maak je toch echt zelf, niet een anthem. Deze voegt alleen op een kort moment op de avond wat toe aan de sfeer, verder moet je het toch echt van de dj's en de mensen hebben. (Ok, ook van de show...)
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 21:31 

Donateur

Tuurlijk is dat het anthem wel joh :P
Ben wel benieuwd naar het geheel, het had Brennan heart kennende erger gekund, maar voor een anthem klinkt het alsnog vreselijk random.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 21:58 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Ben wel benieuwd naar het geheel, het had Brennan heart kennende erger gekund, maar voor een anthem klinkt het alsnog vreselijk random.

Intro kan heel sterk zijn Brennan Heart kennende :P
Als dit wel het anthem is, dan vind ik hem sowieso beter dan vorig jaar. Maar ik ga je wel met je mee in je mening, dat het nummer heel random klinkt.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 22:01 

Hardtraxx Veteran

Hunt schreef:
dawasiknie schreef:

Intro kan heel sterk zijn Brennan Heart kennende :P
Als dit wel het anthem is, dan vind ik hem sowieso beter dan vorig jaar. Maar ik ga je wel met je mee in je mening, dat het nummer heel random klinkt.

Op zich klinkt het qua akkoorden en dergelijke wel logisch. Althans, ik heb zelf een jaar of 10 keyboard gespeeld. In mijn optiek klinkt het hierdoor best wel logisch wat hij doet qua melodie. Maarja, misschien heb ik dat eerder.

Laat ik het zo zeggen: DBSTF (bijvoorbeeld) heb ik wel eens moeite mee omdat de melodie niet "doet wat ik wil". Met name bij Toghether had ik hier last van, zo erg dat die track me totaal tegenstond. Revelation is dat overigens veel minder.
Dat heb ik bij dit anthem absoluut niet. Deze klinkt qua opbouw van akkoorden en gebruik van noten totaal logisch en makkelijk. Dat is absoluut niet makkelijk.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 23:06 

Donateur

Maar dit is echt een melodie die ik al duizend keer heb gehoord. Juist doordat ie dat akkoorden-schema gebruikt (dat schema is nu echt al tot in den treure gebruikt) vind ik dit behoorlijk matig. Je maakt een Qlimax-anthem, kom eens met wat nieuws dan. Wat dat betreft vond ik dat DBSTF het vorig jaar qua idee veel en veel beter gedaan hebben, de uitvoering was een aanfluiting jammer genoeg. Hier lijkt het meer andersom...
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 23:10 

Hardtraxx Addict

1 van de weinige goeie anthems van qlimax blijft the prophecy.
Ik ben bang dat je voor Qlimax, in het heden, geen knalanthem meer hoeft te verwachten tenzij q-dance eens na denkt en een wat hardere DJ dat project geeft
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 23:13 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
1 van de weinige goeie anthems van qlimax blijft the prophecy.
Ik ben bang dat je voor Qlimax, in het heden, geen knalanthem meer hoeft te verwachten tenzij q-dance eens na denkt en een wat hardere DJ dat project geeft

En dit is dus het punt wat dus niet gaat gebeuren, simpelweg omdat dit de basis van Qlimax tegenwoordig ondermijnt. Qlimax is namelijk absoluut niet het hardste feest. Mensen met die verwachting moeten hem bijstellen ;).
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 23:16 

Donateur

Headhunterz en Technoboy hebben als minder harde producers imo hele goede Qlimax-anthems gemaakt, dus het kan best.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 23:20 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Headhunterz en Technoboy hebben als minder harde producers imo hele goede Qlimax-anthems gemaakt, dus het kan best.

Klopt, ik wil ook niet zeggen dat Qlimax anthems per definitie slecht zijn. Ik vind bijvoorbeeld die van Technoboy nog steeds geweldig!
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 23:29 

Donateur

De enige "slechte" was die van vorig jaar, voor de rest waren ze altijd wel goed (vooral de eerste 2).
Maar goed, ik wacht nog wel ff af en zie wel of dit anthem nog kan groeien. En ik vond een eerder anthem van BH ook verschrikkelijk in het begin (City of Intensity) en daar krijg ik nu telkens kippenvel van.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 23:37 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Maar dit is echt een melodie die ik al duizend keer heb gehoord. Juist doordat ie dat akkoorden-schema gebruikt (dat schema is nu echt al tot in den treure gebruikt) vind ik dit behoorlijk matig. Je maakt een Qlimax-anthem, kom eens met wat nieuws dan. Wat dat betreft vond ik dat DBSTF het vorig jaar qua idee veel en veel beter gedaan hebben, de uitvoering was een aanfluiting jammer genoeg. Hier lijkt het meer andersom...

x2! Het lijkt nu te veel op wat je al kent, je denkt dus helemaal niet meteen aan Qlimax als je dit hoort, behalve door het gebruik van de bekende vocal, en het had velen malen beter gekund.
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 15:07 

ergens lijkt et me ook wel gewoon een qlimax edit van face the enemy fzo
want hij lijkt er egt teveel op
en hij zegt ook niet: Qlimax
maar: could this be the climax

ofzoiets iig

als et em wel is: heerlijk, maar niet origineel, en het thema ontbreekt ook helemaal

als et em niet is: mooi :D

maarja, ik denk eniet dat et em is hoor, waar is et thema dan xd
Bericht Geplaatst op 27 okt 2010 15:40 

Hardtraxx Veteran

Mc Villain kondigde het nogtans wel aan als qlimax anthem dus..
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 12:59 

Hardtraxxer

Het valt mij op dat Brennan Heart altijd wel leuke platen maakt met vette ideeen, maar vooral de laatste tijd ze niet goed uitwerkt en ze steeds hetzelfde klinken... kijk maar eens naar bijvoorbeeld een Noisecontrollers, Zany, Wildstylez & SMD -remix, de remix is elke keer vele malen beter dan het origineel(vooral die laatste 2).

Ik vind dit te random klinken en hoop dan ook dat het een mash up is.

Feestje wordt sowieso te gek dat laat ik niet verknallen door een anthem, t zal er hoogstens voor zorgen dat ik het nog erger vind dat ik 2007 niet heb meegemaakt, want The Power of The mind, die staat bij mij na The Prophecy(die is legendarisch) echt op nummer 2 van Qlimax anthems.
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 21:59 

DoubleDutch schreef:
Mc Villain kondigde het nogtans wel aan als qlimax anthem dus..

of zei ie: is this the climax? [en niet anthem erachter?] dat verstond ik iig
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 22:15 

Hardtraxx Veteran

Ik hoor duidelijk, could this be a (q)climax? maarja ik zie het zaterdag wel.
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 22:23 

Hardtraxx Veteran

Wikipedia:
Citaat:
2010
Date: 27 November
Theme: Alternate Reality
Anthem:Brennan Heart - Alternate Reality
Lineup: Brennan Heart, TNT a.k.a Technoboy N Tuneboy, Noisecontrollers

Dat staat er op wikipedia voor Qlimax

Maar hoe betrouwbaar is Wiki?
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 22:34 

Hardtraxxer

Niet betrouwbaar
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 22:34 

Hardtraxx Veteran

Wiki wordt echt niet bijgehouden door Q-Dance

0.0% betrouwbaar dus.
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 23:00 

Donateur

Ga er maar vanuit dat dit het anthem is.
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 23:47 

Hardtraxx Veteran

Doe dat maar idd nog meer bewijs:

Citaat:
ruudvaneijk twitter:
Jow @djbrennanheart Ging je me nog mailen mbt Q**m*x? ;)
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 00:59 

Artiest

vind mensen toch best veel zeuren over t anthem, t is LQ en ik vind dat er wel een goede sfeer in zit en een goede melo, vind het gedoe met face the enemy bv gewoon zoeken naar iets om weer eens BH te bashe.
trouwens ik vind de anthem van 2003,04,05,06 en 07 echt wel hard hoor, misschien 07 meer mystiek dan ruig maargoed zeker wel lekkere plaat, 2008 was gewoon briljant en 2009 is gewoon een fijne plaat die ook meer mystiek is dan duister ofzo en deze plaat klinkt ook mystiek en mystiek vind ik passen bij Qlimax, niet zozeer hard en ruigen als je harde anthems wilt moet je naar hardbass gaan, dat is gewoon echt gericht op hard, qlimax vind ik altijd al mystiek en de anthems vullen daar goed op aan.
Ben benieuwd naar deze track en naar de line-up :)
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 09:36 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
Doe dat maar idd nog meer bewijs:

Citaat:
ruudvaneijk twitter:
Jow @djbrennanheart Ging je me nog mailen mbt Q**m*x? ;)

En wie is Ruud van Eijk?
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten