Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 83  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:10 

Hardtraxxer

Geen LIVE acts dit jaar? Verwacht dat PP wel live gaan eigenlijk.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:10 

Donateur

Khadber schreef:
PNXRMX schreef:
De persoon naast Wildstylez op de foto die JDX werd genoemd ontbreekt dus in de lineup? Mss een special guest straks ofzo ;)

Dat had ik dus ook al.

Over het algemeen is de TT van Qlimax dezelfde als de line-up presentatie. Dat zou dus 2x SAIFAM achter elkaar worden.. Is dat niet te veel?

Al zou het kunnen dat Stephanie met Hardtrance en dergelijke opent, zoals ze ook deed op XQ TBY Aus.

maar als zij opent, wat doet pavelow dan? ook nog een uur dubbstep ofzo?
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:11 

Hardtraxx Veteran

Holy shit! Wat een line-up!
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:14 

Hardtraxx Addict

Vette line-up... Zatox, psyko punkz, wildstylez, TnT en Evil Activities & Endymion zijn voor mij de artiesten op Qlimax. Stephanie heeft wel een aardig setje neergezet tijdens X-Qlusive Technoboy paar jaar geleden. DBSTF & Brennan heart zijn leuk maar niet echt heel speciaal, al erg vaak gehoord namelijk. Pavelow draait muziek wat mij niet echt intresseerd. Dus ik zal wel een keertje rond middennacht binnen wandelen :)

Anthem is wel oke. Vind het echt een aftreksel van face the enemy en dat vind ik jammer. Heb dat nummer nu zo vaak gehoord
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:15 

Hardtraxx Addict

het anthem is best triest
vond die van DBSTF beter, veel meer creativiteit
en de vocals van die vrouw.. die zijn al helemaal slecht
zit geen overtuiging in of iets hierzo vind ik
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:16 

Hardtraxx Veteran

Zatox en Psyko Punkz zijn zeker vet. Tnt en Wildstylez kunnen vet worden... Weet niet of ik hier 60 euro voor neer zou leggen eigenlijk.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:18 

Bierkoning

Line up is wel oke, iig een stuk beter dan vorig jaar :D
Endymion is wel verassend voor me, betekent dit een uur hardcore?
heb er iig zin in :woot:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:33 

Hardtraxx Veteran

Ik had mn twijfels... zelfs die van vorig jaar vond ik beter, en op Pavelow zit ik echt niet te wachten, ik hoop op wat TnT geweld maar als dit ook de TT word, jammer. Oja en PP :sick:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:36 

Hardtraxxer

De intro van het anthem vind ik zo kut, maar de climax is wel dik!

line-up is ook goed te doen :)
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:50 

Hardtraxx Elite

wat een kut anthem.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:54 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
In ieder geval wat ik nu ga hopen:

Pavelow: Opener, zal wel lekker zijn, maar grote kans dat ik er dan nog niet ben
Stephanie: Geen flauw idee wat ik hiervan moet verwachten, ik laat het lekker op me af komen
TNT: Ik hoop zo enorm op een heerlijke B2B set met oude Italian Hardstyle. Het zal helaas wel niet zover komen.
Wildstylez: Tja, heeft een aantal nieuwe tracks gemaakt, ik hoop dat hij mij verrast :)
Brennan Heart: De minste van het stel, zal enorm commercieel gaan draaien. Verwacht er niet veel van.
D-Block & S-Te-Fan: Dit zullen waarschijnlijk de helden van de avond worden. Waarom? Omdat ze hun nieuwe tracks gaan showen voor hun XQlusive.
Psyko Punkz: Een meeblére showtje van hier tot Tokyo. Waarschijnlijk ga ik dit enorm vet vinden, omdat ik onder invloed ben. In nuchtere toestand, nee dankje.
Zatox: De beste man van de gehele line-up. Heerlijk dat hij er staat en hij zal zeker weten voor een waardige hardstyle afsluiting zorgen.
Endymion & Evil Activities: EA is lekker mainstream gericht, maar ik verwacht van Endymion dat hij het beukgehalte enorm opvoert in het laatste half uur.

Kortom, gematigd tevreden met de line-up op voorhand. Maar eenmaal daar zal dit zoals gewoonlijk wel weer een knaller worden!

Als dat nou zo was dan .. :drool:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:56 

Hardtraxx Veteran

Dikke reversed bass in de Gelredome :drool:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:07 

Hardtraxx Veteran

Pavelow: Hopelijk een lekker dubstep setje, leuk om in te komen.
Stephanie: Denk dat die veel eigen nummertjes gaat draaien, maar die knallen altijd wel!
TNT: Weet niet wat ik hiervan moet verwachten.. hopelijk wordt 't vet.
Wildstylez: Ben blij dat hij er staat, helemaal met zijn nieuwe release.
Brennan Heart: Hij zal vast wel wat vets neer zetten. Hopelijk geen Just as Easy.
D-Block & S-Te-Fan: Denk veel nieuwe nummers, dus lijkt me sowieso vet.
Psyko Punkz: Hoef ik niks over te zeggen. Wordt 100% raggen!
Zatox: Zelfde als Psyko Punkz. Heb hier nu al zin in!
Endymion & EA: Denk dat dit wel vet gaat worden.. hoop alleen niet op NSIWE.

Die persoon waarvan iedereen dacht dat 't JDX zit trouwens niet in 't filmpje..
Ben benieuwd wat dat gaat worden.. maar we zullen het zien!
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:11 

Hardtraxx Veteran

Line up wel beetje zo verwacht.. zeer matig dus, althans voor mij! Vind de anthem niet geweldig, maar ook zeker niet slecht! De break is wel weer lang maar dat kon je verwachten, melodie is beetje gejat van Face The Enemy (wat overigens 1 van zijn betere platen van de laatste tijd is), maar verder is het best een lekker plaatje!
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:12 

Hardtraxxer

Hahahahah wat is Qlimax toch één grote grap geworden zeg :')
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:12 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
De persoon naast Wildstylez op de foto die JDX werd genoemd ontbreekt dus in de lineup? Mss een special guest straks ofzo ;)

Idd, opeens een persoon eruit gevist. :thumbdown:
Ik wil 1/10e van mijn 60 euro terug.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:13 

Hardtraxx Veteran

westlife schreef:
PNXRMX schreef:

Idd, opeens een persoon eruit gevist. :thumbdown:
Ik wil 1/10e van mijn 60 euro terug.

:lol:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:14 

Hardtraxx Veteran

Wat een kut lineup, en waar zijn die gasten gebleven die naarst d-block en stefan stonden en die gast naast wildstylez?? :/
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:18 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Wat een kut lineup, en waar zijn die gasten gebleven die naarst d-block en stefan stonden en die gast naast wildstylez?? :/

Gasten naast DBSTF?
Endymion?
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:21 

Hardtraxx Veteran

Ik bedoel op dit plaatje: http://dump.hardtraxx.nl/qlimax_possibl ... _names.jpg
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:21 

Hardtraxx Veteran

ja Endymion.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:22 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:

Die twee met vraagteken erboven zijn Endymion. ;) Draaien dus samen met EA. ;)
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:22 

Hardtraxx Veteran

Okee, pff gewoon geen enkele duistere dj.. Alle hoop op Zatox gevestigd dus.
Had stiekem hoop in Alpha Twins, maar zelfs die niet!
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:25 

Hardtraxx Veteran

Je weet gewoon dat je voor raw de laatste jaren niet naar Qlimax moet gaan. Punt.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:30 

Hardtraxxer

Er werd en wordt weer veels te veel verwacht van Qlimax, en daarom valt het voor 9/10 nu tegen. Ik ben zeer tevreden met de line-up, Mis alleen SI, daar baal ik wel van :( Maar de Line-up is verre van saai. En is q-dance zeer origineel met Pavelow (zeer benieuwd naar zijn set) Stephanie (Op IQ gezien en ging best wel lekker) En als PP LIVE gaan dan kunnen we echt wel een flink beuk spektakel verwachten van deze 2 mannen, en Endymion samen met EA is ook een lekkere combinatie! Ik ben tevreden met wat me te wachten staat, en ga er zeker weer van genieten :thumbsup: Wordt weer een top feestje!
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten