In ieder geval wat ik nu ga hopen:
Pavelow: Opener, zal wel lekker zijn, maar grote kans dat ik er dan nog niet ben
Stephanie: Geen flauw idee wat ik hiervan moet verwachten, ik laat het lekker op me af komen
TNT:
Ik hoop zo enorm op een heerlijke B2B set met oude Italian Hardstyle. Het zal helaas wel niet zover komen.Wildstylez: Tja, heeft een aantal nieuwe tracks gemaakt, ik hoop dat hij mij verrast

Brennan Heart: De minste van het stel, zal enorm commercieel gaan draaien. Verwacht er niet veel van.
D-Block & S-Te-Fan: Dit zullen waarschijnlijk de helden van de avond worden. Waarom? Omdat ze hun nieuwe tracks gaan showen voor hun XQlusive.
Psyko Punkz: Een meeblére showtje van hier tot Tokyo. Waarschijnlijk ga ik dit enorm vet vinden, omdat ik onder invloed ben. In nuchtere toestand, nee dankje.
Zatox: De beste man van de gehele line-up. Heerlijk dat hij er staat en hij zal zeker weten voor een waardige hardstyle afsluiting zorgen.
Endymion & Evil Activities: EA is lekker mainstream gericht, maar ik verwacht van Endymion dat hij het beukgehalte enorm opvoert in het laatste half uur.
Kortom, gematigd tevreden met de line-up op voorhand. Maar eenmaal daar zal dit zoals gewoonlijk wel weer een knaller worden!
Als dat nou zo was dan ..