Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Qlimax 2010
Past

Qlimax 2010

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Damn
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
NandoHS wrote:Qlimax 2010 (27-11-2010, Gelredome Arnhem)

Wat was die laser show toch kut he! :whistle:
Leuke foto, maar zo ziet het er gewoon echt niet uit als je er bij bent :/
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
En echt meer dan 20 procent van het publiek staat daar met zn telefoon in de lucht :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
dawasiknie wrote:En echt meer dan 20 procent van het publiek staat daar met zn telefoon in de lucht :P
heel irritant, en ik stond nog wel naast die Stanley gast, die doet echt niks anders :P
en die gozer van die loudness filmpjes heeft ook gewoon iets van 10 filmpjes van 15 minuten van qlimax :')
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Pommer wrote:
dawasiknie wrote:En echt meer dan 20 procent van het publiek staat daar met zn telefoon in de lucht :P
heel irritant, en ik stond nog wel naast die Stanley gast, die doet echt niks anders :P
en die gozer van die loudness filmpjes heeft ook gewoon iets van 10 filmpjes van 15 minuten van qlimax :')
di heeft hele avond als een zoutzak staan filmen, niet alleen die 15 minuten
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
@ PNXRMX:
Wat jij zegt klopt wel, maar ik denk ook dat het komt omdat je er dan minder op let. Als je op die tribunes staat zie je het zeker wel. Vind het trouwens altijd lame als mensen echt niets anders doen dan filmen, had er ook zo een naast me staan bij Qlimax.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Als je vooraan staat, zie je de lasershow niet. Die gaat dan namelijk over je heen. En filmen? Ach, moeten die mensen zelf weten. Een keertje leuk, maar mij heb je er echt niet mee hoor als je de hele avond gaat filmen.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Chukkels wrote:Als je vooraan staat, zie je de lasershow niet. Die gaat dan namelijk over je heen.
Ja, dat begrijp ik ook nog wel. :P Ik maak meestal 3 korte filmpjes ofzo gewoon voor de fun, de rest zie ik wel in de aftermovie of andere filmpjes.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik maak meestal wel een aantal korte filmpjes van 2 a 3 minuten. Moet toch af en toe ff mn rust pakken en gekke mensen in beeld brengen :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
dawasiknie wrote:Ik maak meestal wel een aantal korte filmpjes van 2 a 3 minuten. Moet toch af en toe ff mn rust pakken en gekke mensen in beeld brengen :P
Daarom. :P En bv als er een nummer komt wat je niet intresseert. Zo had ik het bij Qlimax met MMA.
Hardtraxxer
406 posts member since 2010
last seen Jun 2014
dawasiknie wrote:Ik maak meestal wel een aantal korte filmpjes van 2 a 3 minuten. Moet toch af en toe ff mn rust pakken en gekke mensen in beeld brengen :P
Ja maar sommige mensen hebben bij wijze van spreke nog meer beeld dan ze bij Q-Dance registreren.