Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Damn
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NandoHS schreef:
Afbeelding

Wat was die laser show toch kut he! :whistle:


Leuke foto, maar zo ziet het er gewoon echt niet uit als je er bij bent :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En echt meer dan 20 procent van het publiek staat daar met zn telefoon in de lucht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
En echt meer dan 20 procent van het publiek staat daar met zn telefoon in de lucht :P

heel irritant, en ik stond nog wel naast die Stanley gast, die doet echt niks anders :P
en die gozer van die loudness filmpjes heeft ook gewoon iets van 10 filmpjes van 15 minuten van qlimax :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
dawasiknie schreef:
En echt meer dan 20 procent van het publiek staat daar met zn telefoon in de lucht :P

heel irritant, en ik stond nog wel naast die Stanley gast, die doet echt niks anders :P
en die gozer van die loudness filmpjes heeft ook gewoon iets van 10 filmpjes van 15 minuten van qlimax :')

di heeft hele avond als een zoutzak staan filmen, niet alleen die 15 minuten
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ PNXRMX:
Wat jij zegt klopt wel, maar ik denk ook dat het komt omdat je er dan minder op let. Als je op die tribunes staat zie je het zeker wel. Vind het trouwens altijd lame als mensen echt niets anders doen dan filmen, had er ook zo een naast me staan bij Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je vooraan staat, zie je de lasershow niet. Die gaat dan namelijk over je heen. En filmen? Ach, moeten die mensen zelf weten. Een keertje leuk, maar mij heb je er echt niet mee hoor als je de hele avond gaat filmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Als je vooraan staat, zie je de lasershow niet. Die gaat dan namelijk over je heen.

Ja, dat begrijp ik ook nog wel. :P Ik maak meestal 3 korte filmpjes ofzo gewoon voor de fun, de rest zie ik wel in de aftermovie of andere filmpjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 00:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik maak meestal wel een aantal korte filmpjes van 2 a 3 minuten. Moet toch af en toe ff mn rust pakken en gekke mensen in beeld brengen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik maak meestal wel een aantal korte filmpjes van 2 a 3 minuten. Moet toch af en toe ff mn rust pakken en gekke mensen in beeld brengen :P

Daarom. :P En bv als er een nummer komt wat je niet intresseert. Zo had ik het bij Qlimax met MMA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 01:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik maak meestal wel een aantal korte filmpjes van 2 a 3 minuten. Moet toch af en toe ff mn rust pakken en gekke mensen in beeld brengen :P


Ja maar sommige mensen hebben bij wijze van spreke nog meer beeld dan ze bij Q-Dance registreren.
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten