Gelukkig is Face the Enemy dan weer een van zijn beste nummers van de laatste 2 jaar, dus bekijk het positief.wrote:Brennan Heart bereikt dieptepunt in de geschiedenis van Qlimax anthems![]()
Lijkt net alsof ie het project van Face The Enemy gepakt heeft en ff de boel door elkaar gehusseld en de vocals veranderd heeft...
- VEEL voor brennan heart...
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Nou en? Een Anthem zegt voor mij veel... ook al hoor je het maar 2 keer op een avond.wrote:Ja want een anthem geeft een totaal beeld van het hele feest, het anthem komt 2 keer voorbij op het hele feest :')wrote:Oei wat ben ik blij dat ik niet ga _0-
-
M
- 4 posts member since 2010
- last seen Dec 2010
Heb je wel eens de vorige 46 pagina's bekeken ?
-
M
- 4 posts member since 2010
- last seen Dec 2010
Zo idd, koekkoek, moguh:P
Komt mij bekend voor.
Alleen Luna en Crypsis vervangen door of Luna en JDX of Wildstylez en JDX en het plaatje is naar mijn mening compleet.
Misschien wel de laatste 2 acts zo:
Zatox en Max Enforcer
Evil Activities
Dit lijkt alleen onwaarschijnlijk maar ik houd de hoop erin.
-
A
:') :') :') :')wrote:Nou en? Een Anthem zegt voor mij veel... ook al hoor je het maar 2 keer op een avond.wrote:Ja want een anthem geeft een totaal beeld van het hele feest, het anthem komt 2 keer voorbij op het hele feest :')wrote:Oei wat ben ik blij dat ik niet ga _0-
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Ik heb dat anthem live gehoord! Het is gewoon weer echt zo'n typisch anthem voor qlimax 
Had je wat anders verwacht dan? Ik wacht wel met mn oordeel tot ik hem in HQ heb gehoord, en als ik hem niks vind laat ik hem gewoon links liggen. Een anthem boeit me nie echt veel.wrote:Ik heb dat anthem live gehoord! Het is gewoon weer echt zo'n typisch anthem voor qlimax
Anthem boeit mij ook nooit zoveel, als ie goed is luister ik hem alsof het gewoon een random nummer is die ik ook goed vind, en als ie slecht is, kan die gewoon weer de prullenbak in om het maar zo te zeggen
Haha wat een bagger anthem. De eerste keer dat ik hem luisterde leek het of ik hem al 300 keer eerder had gehoord.
Het lijkt wel alsof bijna alle anthems van grote feesten dit jaar gewoon falen.
To protect and serve(ik weet dat ik me hiermee op gevaarlijk terrein begeef) was een kutplaat
Save.exit.planet: op zich geen slechte plaat maar kan bij lange na niet tippen aan IQ-anthems van 2008 en 2009
No time to waste kon niet aan de verwachtingen voldoen
Qlimax anthem, laat ik het zo zeggen, ik vind het niks
enige 2 lichtpuntjes:
- Summer in the city was een
- Fade to black blijft een lekker nummer
volgens mij wel redenen tot klagen, of zijn we de laatste jaren(op een enkel anthem na) te veel verwend?
To protect and serve(ik weet dat ik me hiermee op gevaarlijk terrein begeef) was een kutplaat
Save.exit.planet: op zich geen slechte plaat maar kan bij lange na niet tippen aan IQ-anthems van 2008 en 2009
No time to waste kon niet aan de verwachtingen voldoen
Qlimax anthem, laat ik het zo zeggen, ik vind het niks
enige 2 lichtpuntjes:
- Summer in the city was een
- Fade to black blijft een lekker nummer
volgens mij wel redenen tot klagen, of zijn we de laatste jaren(op een enkel anthem na) te veel verwend?
Fade To Black was de
van dit jaar, gevolgd door To Protect & Serve. Met A.N.S.A.R.A.T. als 3e.
Rest was bout. Maar ik verwacht dat B-Front al deze nummers in het sterrenstelsel wegblaast met z'n anthem van Loudness!
Rest was bout. Maar ik verwacht dat B-Front al deze nummers in het sterrenstelsel wegblaast met z'n anthem van Loudness!
Anthem van Loudness...?wrote:Fade To Black was devan dit jaar, gevolgd door To Protect & Serve. Met A.N.S.A.R.A.T. als 3e.
Hij was bezig met een 'groot project' ala Brennan Heart ook heeft gezegd. Ergo, ik ga ervan uit dat hij het Loudness anthem maakt 
of hardbasswrote:Hij was bezig met een 'groot project' ala Brennan Heart ook heeft gezegd. Ergo, ik ga ervan uit dat hij het Loudness anthem maakt
Gelukkig was er nog Decade of Dedication :') (al was dat nie echt een anthem)
maarja ik vind die anthems nooit zo boeiend
maarja ik vind die anthems nooit zo boeiend
Ik wacht met een mening tot ik het anthem echt goed heb gehoord. Maar het is wel duidelijk dat het Qlimax anthem nooit zo wordt als dat van HardBass of Black.
wrote:Ik wacht met een mening tot ik het anthem echt goed heb gehoord. Maar het is wel duidelijk dat het Qlimax anthem nooit meer zo wordt als dat van HardBass of Black.
wrote:wrote:Ik wacht met een mening tot ik het anthem echt goed heb gehoord. Maar het is wel duidelijk dat het Qlimax anthem nooit meer zo wordt als dat Q-Base
Anthem van Q-Base is een ander verhaal. Dan zouden er elk jaar Remixen uit moeten komen van The Prophecy of The Darkside.
The darksidewrote:Anthem van Q-Base is een ander verhaal. Dan zouden er elk jaar Remixen uit moeten komen van The Prophecy of The Darkside.
Oooof In-Qontrolwrote:of hardbasswrote:Hij was bezig met een 'groot project' ala Brennan Heart ook heeft gezegd. Ergo, ik ga ervan uit dat hij het Loudness anthem maakthoop ik op dan
Tat & Zat maken Hardbass gok ikwrote:Oooof In-Qontrolwrote:of hardbasswrote:Hij was bezig met een 'groot project' ala Brennan Heart ook heeft gezegd. Ergo, ik ga ervan uit dat hij het Loudness anthem maakthoop ik op dan