Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 83  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 15:03 

Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
Brennan Heart bereikt dieptepunt in de geschiedenis van Qlimax anthems :yawn:
Lijkt net alsof ie het project van Face The Enemy gepakt heeft en ff de boel door elkaar gehusseld en de vocals veranderd heeft...
- VEEL voor brennan heart...

Gelukkig is Face the Enemy dan weer een van zijn beste nummers van de laatste 2 jaar, dus bekijk het positief. :P
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 16:34 

Hardtraxxer

Struikrover schreef:
Scumbag schreef:
Oei wat ben ik blij dat ik niet ga _0-

Ja want een anthem geeft een totaal beeld van het hele feest, het anthem komt 2 keer voorbij op het hele feest :')

Nou en? Een Anthem zegt voor mij veel... ook al hoor je het maar 2 keer op een avond.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 17:59 

Hardtraxx Newbie

http://img689.imageshack.us/img689/6761/qlimaxlineupvraagteken.jpg

Nou zeg het maar....
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 18:04 

Hardtraxx Veteran

MyztR schreef:

Heb je wel eens de vorige 46 pagina's bekeken ? :P Daar ging het bijna niet anders dan over de line-up en dat plaatje ;)
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 18:11 

Hardtraxx Newbie

Zo idd, koekkoek, moguh:P
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 19:20 

Hardtraxxer

MyztR schreef:

Komt mij bekend voor. :P
Alleen Luna en Crypsis vervangen door of Luna en JDX of Wildstylez en JDX en het plaatje is naar mijn mening compleet.

Misschien wel de laatste 2 acts zo:

Zatox en Max Enforcer
Evil Activities

Dit lijkt alleen onwaarschijnlijk maar ik houd de hoop erin. :P
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 21:37 

Scumbag schreef:
Struikrover schreef:
Scumbag schreef:
Oei wat ben ik blij dat ik niet ga _0-

Ja want een anthem geeft een totaal beeld van het hele feest, het anthem komt 2 keer voorbij op het hele feest :')

Nou en? Een Anthem zegt voor mij veel... ook al hoor je het maar 2 keer op een avond.

:') :') :') :')
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 22:15 

Hardtraxx Veteran

Ik heb dat anthem live gehoord! Het is gewoon weer echt zo'n typisch anthem voor qlimax :huh:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 22:23 

Hardtraxx Crew

Timmer schreef:
Ik heb dat anthem live gehoord! Het is gewoon weer echt zo'n typisch anthem voor qlimax :huh:

Had je wat anders verwacht dan? Ik wacht wel met mn oordeel tot ik hem in HQ heb gehoord, en als ik hem niks vind laat ik hem gewoon links liggen. Een anthem boeit me nie echt veel.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 23:33 

Bierkoning

Anthem boeit mij ook nooit zoveel, als ie goed is luister ik hem alsof het gewoon een random nummer is die ik ook goed vind, en als ie slecht is, kan die gewoon weer de prullenbak in om het maar zo te zeggen
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 10:55 

Hardtraxx Addict

Haha wat een bagger anthem. De eerste keer dat ik hem luisterde leek het of ik hem al 300 keer eerder had gehoord.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 12:57 

Hardtraxxer

Het lijkt wel alsof bijna alle anthems van grote feesten dit jaar gewoon falen.

To protect and serve(ik weet dat ik me hiermee op gevaarlijk terrein begeef) was een kutplaat
Save.exit.planet: op zich geen slechte plaat maar kan bij lange na niet tippen aan IQ-anthems van 2008 en 2009
No time to waste kon niet aan de verwachtingen voldoen
Qlimax anthem, laat ik het zo zeggen, ik vind het niks

enige 2 lichtpuntjes:
- Summer in the city was een :bomb:
- Fade to black blijft een lekker nummer

volgens mij wel redenen tot klagen, of zijn we de laatste jaren(op een enkel anthem na) te veel verwend?
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 12:59 

Hardtraxx Veteran

Fade To Black was de :bomb: van dit jaar, gevolgd door To Protect & Serve. Met A.N.S.A.R.A.T. als 3e.

Rest was bout. Maar ik verwacht dat B-Front al deze nummers in het sterrenstelsel wegblaast met z'n anthem van Loudness! :love:
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:24 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Fade To Black was de :bomb: van dit jaar, gevolgd door To Protect & Serve. Met A.N.S.A.R.A.T. als 3e.

Rest was bout. Maar ik verwacht dat B-Front al deze nummers in het sterrenstelsel wegblaast met z'n anthem van Loudness! :love:

Anthem van Loudness...?
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:26 

Hardtraxx Veteran

Hij was bezig met een 'groot project' ala Brennan Heart ook heeft gezegd. Ergo, ik ga ervan uit dat hij het Loudness anthem maakt ;)
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:28 

Donateur

Chukkels schreef:
Hij was bezig met een 'groot project' ala Brennan Heart ook heeft gezegd. Ergo, ik ga ervan uit dat hij het Loudness anthem maakt ;)

of hardbass :P hoop ik op dan
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 14:19 

Bierkoning

Gelukkig was er nog Decade of Dedication :') (al was dat nie echt een anthem)
maarja ik vind die anthems nooit zo boeiend
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 15:07 

Hardtraxx Veteran

Ik wacht met een mening tot ik het anthem echt goed heb gehoord. Maar het is wel duidelijk dat het Qlimax anthem nooit zo wordt als dat van HardBass of Black.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 15:16 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ik wacht met een mening tot ik het anthem echt goed heb gehoord. Maar het is wel duidelijk dat het Qlimax anthem nooit meer zo wordt als dat van HardBass of Black.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 15:30 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Parvuz schreef:
Ik wacht met een mening tot ik het anthem echt goed heb gehoord. Maar het is wel duidelijk dat het Qlimax anthem nooit meer zo wordt als dat Q-Base
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 15:49 

Hardtraxx Veteran

Anthem van Q-Base is een ander verhaal. Dan zouden er elk jaar Remixen uit moeten komen van The Prophecy of The Darkside.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2010 15:54 

Donateur

Parvuz schreef:
Anthem van Q-Base is een ander verhaal. Dan zouden er elk jaar Remixen uit moeten komen van The Prophecy of The Darkside.

The darkside :loving: wat een heerlijk nummer is dat
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 14:09 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

Oooof In-Qontrol :P
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 18:30 

Hardtraxx Veteran

knotsjebilly schreef:
roberttt schreef:
Chukkels schreef:

Oooof In-Qontrol :P

Tat & Zat maken Hardbass gok ik :P
Bericht Geplaatst op 26 okt 2010 19:34 

Bierkoning

denk voor HB gewoon meer Zany & The Beholder of Max Enforcer & The Beholder of iets in die richting
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten