Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 83  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 okt 2010 14:44 

Donateur

The Anim0l schreef:
Inno schreef:
roberttt schreef:
benieuwd of de lijn omhoog vandaag komt :)

mij twee :D

denk volgende week
in t boekiej van thrillogy

kan ook inderdaad, maar het lijkt me logischer dat het vandaag bekent wordt gemaakt.
Bericht Geplaatst op 23 okt 2010 15:30 

Hardtraxxer

The Anim0l schreef:
Inno schreef:
roberttt schreef:
benieuwd of de lijn omhoog vandaag komt :)

mij twee :D

denk volgende week
in t boekiej van thrillogy

Dat kan vies tegenvallen
Ik zit hier nu in het boekje van Thrillogy vorig te kijken (ja ik heb alle boekjes nog :lol: ) en stond niks over Qlimax.. (alleen achterin de agenda)
Bericht Geplaatst op 23 okt 2010 15:35 

Hardtraxx Veteran

Boekje van Houseqlassics zou grappig zijn... totaal ander publiek :P
Bericht Geplaatst op 23 okt 2010 15:49 

Hardtraxx Veteran

Beter komt ie gewoon vandaag!!
Bericht Geplaatst op 23 okt 2010 16:48 

Hardtraxx Elite

Wordt volgend weekend.. Net de Q-Dance nieuwsbrief gekregen, en daar staat niks in.. Volgende week zaterdag dus ;)
Bericht Geplaatst op 23 okt 2010 16:54 

Hardtraxxer

Helaas, nog een week wachten. :(
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 11:07 

Hardtraxx Veteran

Denk dat veel mensen hier dit een kut anthem vinden, maar ik vindt hem fucking dik!
Veel beter ook dan The Nature of our Mind.. nu nog ff wachten op de hele line-up!
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 11:20 

Hardtraxxer

Oei wat ben ik blij dat ik niet ga _0-
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 11:33 

Hardtraxx Addict

fijnnnnnnnn :bomb:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 11:42 

Donateur

Klinkt wel lekker :-)
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 11:43 

Hardtraxx Veteran

Wil m nog even in goede kwaliteit horen voordat ik m beoordeel
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 12:02 

Hardtraxxer

als ik hem zo hoor vind ik het anthem eigenlijk best tegenvallen, doet me teveel denken aan face the enemy en hij klinkt zo eentonig... zullen vast veel mensen het niet met me eens zijn, maar ik vind hem niet echt fijn als anthem...
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 12:06 

Hardtraxxer

Overload schreef:
als ik hem zo hoor vind ik het anthem eigenlijk best tegenvallen, doet me teveel denken aan face the enemy en hij klinkt zo eentonig... zullen vast veel mensen het niet met me eens zijn, maar ik vind hem niet echt fijn als anthem...

Ik geef je honderd procent gelijk, weer zo'n typisch BH nummertje, wat inderdaad erg lijkt op Face The Enemy!
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 12:12 

Hardtraxx Veteran

Wat ik al wel kan horen is dat het een saaie en eentonige melodie heeft. volgensmij zijn die kicks ook heel hoog gepitched in de intro, maar dat kan ook aan youtube liggen. Naja, in ieder geval is het BH wat we verwacht hadden..
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 12:31 

Hardtraxxer

Scumbag schreef:
Oei wat ben ik blij dat ik niet ga _0-

Ja want een anthem geeft een totaal beeld van het hele feest, het anthem komt 2 keer voorbij op het hele feest :')

Edwinn schreef:
Wat ik al wel kan horen is dat het een saaie en eentonige melodie heeft. volgensmij zijn die kicks ook heel hoog gepitched in de intro, maar dat kan ook aan youtube liggen. Naja, in ieder geval is het BH wat we verwacht hadden..

De intro staat er niet eens op :huh: Net als de mid intro en de break. dit is alleen de climax en outro.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 12:53 

Hardtraxx Veteran

Ik heb nog een schrale hoop...

Edit: Ik hoor net een Qlimax vocal, de line up mag wel veel goedmaken.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 13:06 

Hardtraxxer

maat van me heeft gister nog 2 kaartjes kunnen regelen dus ben er ook bij dit jaar! :yay:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 13:30 

Hardtraxx Newbie

Qlimax anthem 2010 gefilmd op ansarat.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 13:31 

Hardtraxx Veteran

Staat al in verschillende topics :yawn:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 13:34 

Hardtraxx Veteran

dit is met de break, nja opzich.. ik vind hem beter dan nature of the mind, maar dati s ook niet zo gek.

Grappig trouwens, p het begin gaat iedereen meedoen op het deuntje van face the enemy :lol:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 13:35 

Hardtraxxer

Nandohs schreef:

Denk dat veel mensen hier dit een kut anthem vinden, maar ik vindt hem fucking dik!
Veel beter ook dan The Nature of our Mind.. nu nog ff wachten op de hele line-up!

Opvallend detail. Het nummer is al bezig etc, de mensen staan stil. Dan komt in een vocal de naam Qlimax voorbij en opeens kunnen ze wel stampen (naja springen). :P
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 13:36 

Hardtraxx Veteran

Pythonmaniac schreef:
Nandohs schreef:

Opvallend detail. Het nummer is al bezig etc, de mensen staan stil. Dan komt in een vocal de naam Qlimax voorbij en opeens kunnen ze wel stampen (naja springen). :P

Niet zo gek ook? Sta jij ook te springen in een break die weinig toevoegd? :/
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 13:38 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Pythonmaniac schreef:
Nandohs schreef:

Nee geloof net de eerste seconden, daarna komt idd een break. Maar ik had het over echt de eerste seconden. ;)
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 13:42 

Hardtraxx Veteran

Pythonmaniac schreef:
Nandohs schreef:

Nee geloof net de eerste seconden, daarna komt idd een break. Maar ik had het over echt de eerste seconden. ;)

Dit filmpje heeft alleen de break, de climax hoor, outro

Outro is trouwens lekker, lijkt ook wel veel op Face the Enemy maar dan de zany remix
Al vind ik dt je voor een athem als qlimax wel wat meer je best mag doen, het klinkt zeker niet slecht maar ik denk denk dat het weer zo'n athem is die jen a qlimax nergens meer hoort.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2010 14:55 

Hardtraxx Elite

Brennan Heart bereikt dieptepunt in de geschiedenis van Qlimax anthems :yawn:
Lijkt net alsof ie het project van Face The Enemy gepakt heeft en ff de boel door elkaar gehusseld en de vocals veranderd heeft...
- VEEL voor brennan heart...
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten