Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 22:23 

Hardtraxx Elite

Qlimax is gewoon mooi om bij te zijn ;) Denk overigens dat t anthem + lineup zaterdag bekend gemaakt gaan worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 23:03 

Hardtraxxer

TakkU schreef:
Qlimax is gewoon mooi om bij te zijn ;) Denk overigens dat t anthem + lineup zaterdag bekend gemaakt gaan worden!

Ik kan niet wachten!

@ het gerucht over Zatox - A new Dimension
Dit kan feitelijk gezien niet, die plaat komt uit bij italian hardstyle en is al als preview(zonder de qlimax vocals) te horen. Anthems van Q-dance komen altijd bij hun eigen label uit(sowieso de laatste jaren) en komt pas naar buiten waarbij het gelijk bekend is dat DIT het anthem is :P

Zou trouwens wel vet zijn als Zatox of Psyko Punkz het anthem maakten, ik zou het ook niet erg vinden als die van Alpha Twins komen want die van Q-base was heerlijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 23:12 

TakkU schreef:
Qlimax is gewoon mooi om bij te zijn ;)

Nee joh, commercieel feest met dagjesmensen = Instant Kutfeest

;) ;) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 23:24 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
TakkU schreef:

;) ;) ;)

haha wel grappig, jij irriteert je wel aan de zogenaamde dagjesmensen maar je hebt wel in je onderschrift staan dat nustyle niet bestaat, zijn toch meestal dezelfde mensen die het hebben over dagjesmensen en nustyle vs raw style
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 23:27 

Was sarcastisch, vandaar de ;) ;) ;) ;) smileys
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 23:28 

Hardtraxx Elite

Klementino schreef:
TakkU schreef:

Ik kan niet wachten!

Dit kan feitelijk gezien niet, die plaat komt uit bij italian hardstyle en is al als preview(zonder de qlimax vocals) te horen. Anthems van Q-dance komen altijd bij hun eigen label uit(sowieso de laatste jaren) en komt pas naar buiten waarbij het gelijk bekend is dat DIT het anthem is :P

Zou trouwens wel vet zijn als Zatox of Psyko Punkz het anthem maakten, ik zou het ook niet erg vinden als die van Alpha Twins komen want die van Q-base was heerlijk :drool:

A New Dimension wordt het ook niet ;) Das gewoon een track van Zatox zelf.. Maar ik zie t wel voor me dat er van die gastjes zijn die dit zien, en gelijk denken dat die track het anthem is voor Qlimax. Ik blijf erbij, Qlimax 2010 anthem is van Brennan Heart ;) Psyko Punkz maken dit jaar t anthem zeker niet. Die zie ik eerder het IQ 2011 anthem maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2010 23:34 

Hardtraxxer

TakkU schreef:
Klementino schreef:
TakkU schreef:

Ik kan niet wachten!

A New Dimension wordt het ook niet ;) Das gewoon een track van Zatox zelf.. Maar ik zie t wel voor me dat er van die gastjes zijn die dit zien, en gelijk denken dat die track het anthem is voor Qlimax. Ik blijf erbij, Qlimax 2010 anthem is van Brennan Heart ;) Psyko Punkz maken dit jaar t anthem zeker niet. Die zie ik eerder het IQ 2011 anthem maken ;)

ten eerste:
of Fabian moet me compleet verrassen of ik ga het een ontzettend Qlimax-onwaardig kutanthem vinden.

daarnaast zou het heel vet zijn als PP het iq anthem maken volgend jaar, eindelijk weer een plaat van hun zonder zelf-ingesproken lyrics die wel vet zijn maar verre van origineel.
(hoop alleen dat ze de vrouwelijke stemmen zoals in het anthem van iq dit jaar achterwege laten want dat is zo slap)

Almighty schreef:

dat kan natuurlijk ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 06:47 

Hardtraxx Veteran

Klementino schreef:

ten eerste:
of Fabian moet me compleet verrassen of ik ga het een ontzettend Qlimax-onwaardig kutanthem vinden.

daarnaast zou het heel vet zijn als PP het iq anthem maken volgend jaar, eindelijk weer een plaat van hun zonder zelf-ingesproken lyrics die wel vet zijn maar verre van origineel.
(hoop alleen dat ze de vrouwelijke stemmen zoals in het anthem van iq dit jaar achterwege laten want dat is zo slap)

dat kan natuurlijk ook :P

Ten eerste: Waarom zou Brennan Heart een kutanthem voor qlimax maken? Hij is wat mij betreft de ideale persoon om ze te maken. Waarom? Omdat het precies het stijltje is waarvoor de mensen komen.

Voor een anthem krijg je 9 vd 10 keer gewoon een set vocals mee die je in de track moet verwerken. Dus dat gedoe over eigengesproken lyrics bij Psyko Punkz is ook lichtjes onzin en bovendien: In Qontrol is nog bijna 6 maanden weg, waarom zou ik me daar nu al druk om maken? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 07:45 

Hardtraxx Elite

Als brennan heart daadwerkelijk t anthem maakt denk ik dat t best een leuk plaatje kan worden hoor! ;) Tuurlijk, is geen dikke rauwe shit, maar wat verwacht je dan van een mainstream feest? Wordt gewoon weer een lekker plaatje, die je thuis best ff lekker open kan gooien ;) En voorndr klagers, t anthem is alleen voor qlimax 2010, als t feest geweest is hoor je hm bijna nergens meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 11:02 

Hardtraxx Veteran

Als het anthem in de buurt komt van The Prophecy, The Darkside of The Power Of The Mind, vind ik het prima. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 13:16 

Hardtraxxer

TakkU schreef:
Als brennan heart daadwerkelijk t anthem maakt denk ik dat t best een leuk plaatje kan worden hoor! ;) Tuurlijk, is geen dikke rauwe shit, maar wat verwacht je dan van een mainstream feest? Wordt gewoon weer een lekker plaatje, die je thuis best ff lekker open kan gooien ;) En voorndr klagers, t anthem is alleen voor qlimax 2010, als t feest geweest is hoor je hm bijna nergens meer!

Ik zeg niet dat hij troep maakt maar hij maakt altijd hetzelfde, het zou voor mij al een hele opluchting zijn als de track niet lijkt op het Decibel 2009 anthem want zo'n beetje alles wat ie heeft gemaakt het laatste jaar is bijna hetzelfde dat ik het niks meer aan vind. Toen ik dat anthem hoorde(dus hij KAN het wel!) vond ik het superchill maar hij verrast me niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 15:28 

Hardtraxxer

Ik denk dat wat dat betreft het album teveel is geweest voor Brennan Heart. Ik durf te beweren dat als hij alle nummers als losse releases had uitgebracht ook meer variatie in het nummer zat (wanneer een album wordt uitgebracht lijken de nummers veel op elkaar voor mijn gevoel (Brennan Heart MI, SI, DBSTF). De cd die hij uitbracht waar niet gereleaste nummers op stonden had ook meer variatie en luisterplezier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 16:16 

Hardtraxxer

Vind psyko Punks ook de laatste tijd het zelfde maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 16:37 

Hardtraxxer

Ricardo1991 schreef:
Vind psyko Punks ook de laatste tijd het zelfde maken

Daarom moet Psyko Punkz weer Live gaan dan kan je hun kwaliteiten horen. Net als DBSTF overigens, die moeten ook live op Qlimax! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 17:39 

Hardtraxxer

je zou toch zeggen dat vandaag de site de lucht in gaat... Ben Zeeeeeer benieuwd naar de line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 18:06 

Hardtraxxer

knotsjebilly schreef:
je zou toch zeggen dat vandaag de site de lucht in gaat... Ben Zeeeeeer benieuwd naar de line-up

Ik stem voor morgen. Zelfde als vorig jaar. Dat Qlimax een week later is heeft er geloof ik niets mee te maken, kaartverkoop was ook op dezelfde dag. Morgen gaat ook nog eens de kaartverkoop van QountDown van start en dan kunnen ze de de lancering van Qlimax website als een lokkertje zien (mensen gaan naar Q-Dance voor de line up en zien dat ze kaarten voor QountDown kunnen kopen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 18:49 

Hardtraxxer

Pythonmaniac schreef:
knotsjebilly schreef:

Ik stem voor morgen. Zelfde als vorig jaar. Dat Qlimax een week later is heeft er geloof ik niets mee te maken, kaartverkoop was ook op dezelfde dag. Morgen gaat ook nog eens de kaartverkoop van QountDown van start en dan kunnen ze de de lancering van Qlimax website als een lokkertje zien (mensen gaan naar Q-Dance voor de line up en zien dat ze kaarten voor QountDown kunnen kopen).

Daar.... maak je een heeeeel goede opmerking :D
Ja en uiteindelijk de eerste informatie is eerder gekomen dit jaar terwijl het feest een week later is. Binnen nu en een week weten we het dus zowieso :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 20:10 

Almighty schreef:
TakkU schreef:

Qlimax afzeiken = instant retard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 20:11 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Almighty schreef:
TakkU schreef:

Qlimax afzeiken = instant retard.

Let nou eens op die knipoogjes ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 20:13 

Khadber schreef:

alleen de uitspraak al maakt em een instant retard
niet spotten met qlimax jonguh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 22:23 

KSwoosh schreef:
Khadber schreef:

Almighty schreef:

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2010 12:44 

Donateur

benieuwd of de lijn omhoog vandaag komt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2010 13:33 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

mij twee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2010 13:41 

Almighty schreef:

KSwoosh schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2010 14:30 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
roberttt schreef:

mij twee :D

denk volgende week
in t boekiej van thrillogy
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten