TakkU schreef:
Klementino schreef:
TakkU schreef:
Qlimax is gewoon mooi om bij te zijn

Denk overigens dat t anthem + lineup zaterdag bekend gemaakt gaan worden!
Ik kan niet wachten!
@ het gerucht over Zatox - A new Dimension
Dit kan feitelijk gezien niet, die plaat komt uit bij italian hardstyle en is al als preview(zonder de qlimax vocals) te horen. Anthems van Q-dance komen altijd bij hun eigen label uit(sowieso de laatste jaren) en komt pas naar buiten waarbij het gelijk bekend is dat DIT het anthem is

Zou trouwens wel vet zijn als Zatox of Psyko Punkz het anthem maakten, ik zou het ook niet erg vinden als die van Alpha Twins komen want die van Q-base was heerlijk

A New Dimension wordt het ook niet

Das gewoon een track van Zatox zelf.. Maar ik zie t wel voor me dat er van die gastjes zijn die dit zien, en gelijk denken dat die track het anthem is voor Qlimax. Ik blijf erbij, Qlimax 2010 anthem is van Brennan Heart

Psyko Punkz maken dit jaar t anthem zeker niet. Die zie ik eerder het IQ 2011 anthem maken

ten eerste:
of Fabian moet me compleet verrassen of ik ga het een ontzettend Qlimax-onwaardig kutanthem vinden.
daarnaast zou het heel vet zijn als PP het iq anthem maken volgend jaar, eindelijk weer een plaat van hun zonder zelf-ingesproken lyrics die wel vet zijn maar verre van origineel.
(hoop alleen dat ze de vrouwelijke stemmen zoals in het anthem van iq dit jaar achterwege laten want dat is zo slap)
Almighty schreef:
dat kan natuurlijk ook