Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 83  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 okt 2010 09:14 

Hardtraxx Newbie

dikkiedik14 schreef:
Als jullie willen weten wat de anthem is en hem willen, hij is al af

Hij is van zatox, ik had het gevonden of een italiaanse site , en je kom priview horen,

Ik weet niet zkr maar ga er van uit dat hij van zatox is, en btr toch, is een keer andere hardstyle ipv brennan heart en hhz enzo

Maar jammer dat psyko punkz het niet zijn, k vind hun namelijk te chill

Hij heeft waarschijnlijk totaal geen idee waar hij het over heeft, we wachten wel af :)
Bericht Geplaatst op 20 okt 2010 09:41 

Hardtraxxer

Wat een onzin!! Als je zo goed weet waar is die link dan?!
Als ik zoiets zou poste. Zet ik er gelijk de link bij! :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 20 okt 2010 13:33 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Luxion schreef:
thehardstyleholland schreef:
Ik hoop dat ze beginnen met Tek set daarna alleen maar hardstyle!!! :cool:

afsluiting zal wel dik hakken worden hoor ;)

Hoop dat het wel een goede afsluiting wordt :)
En niet nobody said it was easy, en die andere standaard bende :')

Vorig jaar was het toch wel echt heel erg dik met Noize Suppressor! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 20 okt 2010 14:03 

Donateur

Ja klopt dat was wel gruwlijk idd :thumbsup: maar als de geruchten kloppen dat evil er staat.
Dan ben ik bang dt we weer zon standaard set krijgen op een te laag tempo
Bericht Geplaatst op 20 okt 2010 14:15 

dikkiedik14 schreef:
Als jullie willen weten wat de anthem is en hem willen, hij is al af

Hij is van zatox, ik had het gevonden of een italiaanse site , en je kom priview horen,

Ik weet niet zkr maar ga er van uit dat hij van zatox is, en btr toch, is een keer andere hardstyle ipv brennan heart en hhz enzo

Maar jammer dat psyko punkz het niet zijn, k vind hun namelijk te chill

Afbeelding

--------------
Zin aan :)
Bericht Geplaatst op 20 okt 2010 14:38 

Hardtraxxer

Zatox - A New Dimension ... door die vocals moet ik wel steeds aan een Qlimax anthem denken.. met dingen zoals "Traveling through gates" enz :P
Bericht Geplaatst op 20 okt 2010 15:13 

Hardtraxx Elite

blackrosa schreef:
Wat een onzin!! Als je zo goed weet waar is die link dan?!
Als ik zoiets zou poste. Zet ik er gelijk de link bij! :thumbdown:

Waarschijnlijk heeft ie zoals Brainweavers al zegt op een of ander vaag forum gezien dat Zatox A New Dimension heet gemaakt, en dat een of andere prutser er het labeltje qlimax anthem 2010 aan heeft gehangen... Niet op ingaan dus ;) Als je een beetje logisch nadenkt dan weet je ook wel dat als er een preview zou zijn dat het niet op een vaag forum beperkt zou blijven, maar gelijk overal te vinden zal zijn ;)
Bericht Geplaatst op 20 okt 2010 15:57 

Hardtraxx Addict

Ik ben niet echt wijzer geworden van die vriend van me. Ze ma werkt voor vitesse en niet voor Q-dance dus die wist ook niet echt wat er allemaal gebeurd tijdens Qlimax.!
Bericht Geplaatst op 20 okt 2010 16:22 

Hardtraxx Elite

sanderovic schreef:
Ik ben niet echt wijzer geworden van die vriend van me. Ze ma werkt voor vitesse en niet voor Q-dance dus die wist ook niet echt wat er allemaal gebeurd tijdens Qlimax.!

Is meestal he.. Vites heeft (buiten het gelredome om) niets gemeen met de feesten die er georganiseerd worden ;)
Maar ik snap nog steeds niet dat mensen zatox blijven roepen! Zatox heeft toch mot met q-dance?
Bericht Geplaatst op 20 okt 2010 16:33 

Hardtraxxer

Nou dat is allang bijgelegd aangezien hij op zowat ieder Q feest stond deze zomer :P : Tomorrowland (ookal was die daar ziek), Mysteryland, Q-Base, Decibel (is wel van B2s maargoed)
Bericht Geplaatst op 20 okt 2010 16:37 

Donateur

Brainweavers schreef:
Nou dat is allang bijgelegd aangezien hij op zowat ieder Q feest stond deze zomer :P : Tomorrowland (ookal was die daar ziek), Mysteryland, Q-Base, Decibel (is wel van B2s maargoed)

Dominator ( ziek). Maar hoop wel dat ie op kliemax staat
Bericht Geplaatst op 20 okt 2010 17:07 

Hardtraxxer

ja Dominator en Tomorrowland vielen in hetzelfde weekend geloof ik dus dat zou moeten kloppen
Bericht Geplaatst op 20 okt 2010 17:13 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Ja klopt dat was wel gruwlijk idd :thumbsup: maar als de geruchten kloppen dat evil er staat.

Ik vind dat juist chill. Een hardstyle feest moet niet eindigen met veels te snelle hardcore.
Gewoon een paar handjes-in-de-lucht platen en verder wat minder bekende knallers en een niet te hoog tempo (gewoon 164-170) en ik ben helemaal tevree :P
Dat heeft de eindset op de feestfabriek ook verneukt voor mij, dat t tempo vanaf seconde 1
zo ziekelijk hoog lag.. t haalde echt de flow uit t geheel.
Bericht Geplaatst op 20 okt 2010 17:21 

Hardtraxx Veteran

Vond qua hardcore afsluiters de Feestfabriek nog best te doen. Abduction (L)
Van Qlimax vorig jaar ook best vet :)
Bericht Geplaatst op 20 okt 2010 17:29 

Bierkoning

Q-Dominic schreef:
roberttt schreef:

Ik vind dat juist chill. Een hardstyle feest moet niet eindigen met veels te snelle hardcore.
Gewoon een paar handjes-in-de-lucht platen en verder wat minder bekende knallers en een niet te hoog tempo (gewoon 164-170) en ik ben helemaal tevree :P
Dat heeft de eindset op de feestfabriek ook verneukt voor mij, dat t tempo vanaf seconde 1
zo ziekelijk hoog lag.. t haalde echt de flow uit t geheel.

Die afsluiter was juist geweldig, het tempo ging pas echt omhoog rond abdudtion volgens mij
geweldige nummers als Abduction, nobody likes, holes in your chest, delusion enz :worship:
Bericht Geplaatst op 20 okt 2010 18:01 

Hardtraxx Addict

Een afsluiter als neophyte @ decibel dit jaar dat vind ik dus echt niks. 6 meezingers in 1 uur afspelen en daarbij niet echt keiharde hc. Van mij mag je best rustig beginnen maar wil toch wel keihard eindigen na zo'n geweldig feest!
Bericht Geplaatst op 20 okt 2010 18:13 

Donateur

Een goed voorbeeld van een uitstekende HC-afsluiter op een hardstyle-feest waar iedereen wel vrede mee had was de set van Kasparov op Fusion. Slechts een enkel grijsgedraaid meezingertje aangevuld met wat eigen werk en een hoop oude nummers en wat minder gedraaide nummers. Allemaal op een vrij laag tempo voor HC-begrippen maar voor een hardstylefeest is dat juist wel in orde.

Evil Activities is geen slechte DJ op HC-gebied, kan prima sets draaien. Maar ben bang dat ie zn set gaat afstemmen op het publiek dat er staat, dus ben bang dat het niks wordt. Hopelijk dat ie zn set een beetje door kan laten beuken en niet alleen maar (zoals Neophyte op Decibel) break na break draait. Af en toe platen als Imperial en zo draaien :yes: . En het tempo niet al te laag, dan ben ik tevreden :)
Bericht Geplaatst op 20 okt 2010 19:50 

Hardtraxx Veteran

Je moet van een hardcoreset op Qlimax ook niet te veel verwachten. Zoals ik wel vaker zeg: je weet precies waar je heen gaat en wat je dus moet verwachten..

Het liefste hoef ik helemaal geen hardcore, maarja, dat is persoonlijk.
Bericht Geplaatst op 20 okt 2010 20:44 

Hardtraxxer

Mannonymous schreef:
sanderovic schreef:

Is meestal he.. Vites heeft (buiten het gelredome om) niets gemeen met de feesten die er georganiseerd worden ;)
Maar ik snap nog steeds niet dat mensen zatox blijven roepen! Zatox heeft toch mot met q-dance?

Het is zatox ook niet denk ik ergens.
Bericht Geplaatst op 20 okt 2010 21:57 

Donateur

Khadber schreef:
Je moet van een hardcoreset op Qlimax ook niet te veel verwachten. Zoals ik wel vaker zeg: je weet precies waar je heen gaat en wat je dus moet verwachten..

Het liefste hoef ik helemaal geen hardcore, maarja, dat is persoonlijk.

Ja daar heb je wel gelijk in, ik vind zelf een hardstyle afsluiting ook beter. Zoals op Q-Base met crypsis (L)
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 20:46 

Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
Zatox heeft toch mot met q-dance?

Q-dance doet niet zo moeilijk meer sinds dat bericht online waarin flink wat 'schandalen' naar buiten kwamen, waar of niet waar.

Crypsis, Zatox, en andere artiesten die er in genoemd werden worden ineens gewoon bijna elke keer geboekt. (Q-base bijvoorbeeld)

Maar hij staat tegen Evil Activities aan, dus het lijkt me gewoon Nosferatu :) En dat zou echt wel vet zijn :D
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 21:31 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Mannonymous schreef:
Zatox heeft toch mot met q-dance?

Q-dance doet niet zo moeilijk meer sinds dat bericht online waarin flink wat 'schandalen' naar buiten kwamen, waar of niet waar.

Klopt, viel mij ook al op. Iets meer afwisseling.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 21:49 

Hardtraxxer

Ik blijf toch hopen dat zowel Zatox als Ruffian komen. We wachten de line up af die dit weekend misschien al kan komen. Het kan ook zijn vanwege de late datum dat die volgende week komt maar ik houd de hoop op dit weekend!! :D Ik betaal niet voor niets 60 euro, nu wil ik onderhand wel weten wat ik kan verwachten. :P
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 22:04 

Hardtraxxer

Eigenlijk super raar hahah, je koopt ook geen auto terwijl je niet weet wat voor 1 het is of in wat voor staat die verkeerd xd En nu koop je gewoon op de blind een ticket voor wat misschien wel een ongelofelijk kut feest kan worden :P

Doe hier overigens zelf ook aan mee :lol:
Bericht Geplaatst op 21 okt 2010 22:16 

Hardtraxxer

Struikrover schreef:
Eigenlijk super raar hahah, je koopt ook geen auto terwijl je niet weet wat voor 1 het is of in wat voor staat die verkeerd xd En nu koop je gewoon op de blind een ticket voor wat misschien wel een ongelofelijk kut feest kan worden :P

Doe hier overigens zelf ook aan mee :lol:

Moet je nagaan wat een reputatie Qlimax heeft. Maarja het wordt zeker geen kutfeest want naast het dj werk gaat het vooral om het unieke feest zelf ; de show, decor en alles eromheen. Het feit dat je één verhaal heb. Daarnaast is de muziek ook zeer belangrijk maar die muziek kan je op elk feest ook horen. Het is gewoon een combinatie van! :)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten