wrote:Zaandam/Arnhem is prima te rijden, zeker als 1 vd 2 vroeger op de avond staat.wrote:Weinig kans trouwens dat het Nosferatu of Tha Playah is.
Staan allebei diezelfde avond bij Neophyte: Live and Loud.
Zatoxxx!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Etten-Leur-Arnhem zal je bedoelen.
Het is gewoon Zatox natuurlijk. Die gast op de foto lijkt niet eens op 1 van de 2.
Het is gewoon Zatox natuurlijk. Die gast op de foto lijkt niet eens op 1 van de 2.
Iedereen hypt helemaal om Zatox heen maar op Decibel vond ik 1 uur lang alleen maar Zatox plaatjes echt geen moer aan. Na 20 minuten ben ik ook naar een andere tent gegaan.
Ieder zen eigen smaak natuurlijk, ik zelf hoop dus juist wel dat Zatox die gelderdome afragt!wrote:Iedereen hypt helemaal om Zatox heen maar op Decibel vond ik 1 uur lang alleen maar Zatox plaatjes echt geen moer aan. Na 20 minuten ben ik ook naar een andere tent gegaan.
Ik vind de Zatox plaatjes wel leuk hoor maar iets te eentonig. Nu kan je zeggen en de andere DJ's dan, blijkbaar hebben die nog net wat anders wat meneer Zatox niet heeft.wrote:Ieder zen eigen smaak natuurlijk, ik zelf hoop dus juist wel dat Zatox die gelderdome afragt!wrote:Iedereen hypt helemaal om Zatox heen maar op Decibel vond ik 1 uur lang alleen maar Zatox plaatjes echt geen moer aan. Na 20 minuten ben ik ook naar een andere tent gegaan.
Op Q-Base was het verder van eentonig en beukte gewoon lekker door. Plus je kan erop rekenen dat hij speciaal voor Qlimax wat edits doorheen doet. Nee ik kan niet wachten op zijn set.wrote:Iedereen hypt helemaal om Zatox heen maar op Decibel vond ik 1 uur lang alleen maar Zatox plaatjes echt geen moer aan. Na 20 minuten ben ik ook naar een andere tent gegaan.
Vroegah draaide die ook van andere artiesten en oudere platen maar nu is het meer 1 grote zelfpromotie wat ie aan het doen is.
Als hij een gevarieerde set neerzet is het wel gelijk een ijzersterke, dus hopen dat ie niet te zelfzuchtig is.
Als hij een gevarieerde set neerzet is het wel gelijk een ijzersterke, dus hopen dat ie niet te zelfzuchtig is.
Ja ik vond het ook al zo opvallend, op Elementz draaide hij back 2 back met Tatanka, en om het nummer was het een plaat van Zatox zelf... ik ga liever naar een feest met Tatankawrote:Vroegah draaide die ook van andere artiesten en oudere platen maar nu is het meer 1 grote zelfpromotie wat ie aan het doen is.
Nouja meestal hebben de anthems wel watwrote:Nee ben ik wel gewend.. Kan alleen niet echt tegen het gezever van 'wie gaat er nou in de line-up komen' en 'wie gaat het anthem maken'!wrote:Je bent zeker chagarijnig om dat Vitesse heeft verlorenwrote: Nee.. en jij hopelijk ook niet :')
Lekker boeiend :') Je hebt je kaartje al + je kan er van uit gaan dat het een hitjes parade word de eerste paar uren en daarna lekker rammen + het anthem maakt of kraakt 't feest niet. PUNT![]()
Het zal misschien niet direct gerelateerd is maar met het waardeloze Qlimax-anthem van vorig jaar was ook gelijk de minste versie tot nu toe een feit... de aankleding was ubervet, maar de muziek viel tegen, over de sfeer kan ik niet oordelen helaaswrote:Nouja meestal hebben de anthems wel watwrote:Nee ben ik wel gewend.. Kan alleen niet echt tegen het gezever van 'wie gaat er nou in de line-up komen' en 'wie gaat het anthem maken'!wrote:
Je bent zeker chagarijnig om dat Vitesse heeft verloren
Lekker boeiend :') Je hebt je kaartje al + je kan er van uit gaan dat het een hitjes parade word de eerste paar uren en daarna lekker rammen + het anthem maakt of kraakt 't feest niet. PUNT![]()
Die jullie denken dat het Ruffian / Davide Sonar is.. zou ook..

Kunnen zijn

Kunnen zijn
Als ik mag kiezen heb ik liever een kut anthem en een supervet decor / aankleding. Met dat decor kunnen ze dan spelen (aub geen vallend doek, in 2008 was dat super en in 2009 voorspelbaar). Dat anthem hoef je maar een paar keer aan te horen in de loop naar het feest toe en op het feest zelf 1x (anthem was niet goed maar vond het vet dat er echt superveel papiersnippers eruit kwamen dat maakte het een beetje goed). Dus wie stemt voor een vet decor? 
Overigens had ik gehoopt dat ze de lijn van In Qontrol 2009 hadden doorgezet, super decor (overal goed aangekleed), lekkere sets, toffe anthem (CTRL.ALT.DELETE) en een supergoede sfeer. Dat laatste kunnen ze niets aan doen maar dat eerste zeker wel.
Overigens had ik gehoopt dat ze de lijn van In Qontrol 2009 hadden doorgezet, super decor (overal goed aangekleed), lekkere sets, toffe anthem (CTRL.ALT.DELETE) en een supergoede sfeer. Dat laatste kunnen ze niets aan doen maar dat eerste zeker wel.
Hij werkt helaas niet, nu maak je ons wel erg nieuwsgierigwrote:Die jullie denken dat het Ruffian / Davide Sonar is.. zou ook..
Kunnen zijn
wrote:Het is een held, en helden moeten altijd in onze gedachten blijven!wrote:wrote:Iedereen heeft het fout!
Dj Hardstyle opent, doet een live set, en sluit Qlimax af!altijd dat gedoe met die dj hardstyle hahah!
Hoor de sarcasme in z'n stemwrote:is nu wel leuk geweest met dj hardstyle..
Het geluid was wel 10 keer beter dan de voorgaande jaren. Ik heb me wel heel goed vermaakt hoor vorig jaar ondanks dat mainstream aan het aftakelen is in hardstyle.wrote:Het zal misschien niet direct gerelateerd is maar met het waardeloze Qlimax-anthem van vorig jaar was ook gelijk de minste versie tot nu toe een feit... de aankleding was ubervet, maar de muziek viel tegen, over de sfeer kan ik niet oordelen helaas
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
Ik hoop dat ze beginnen met Tek set daarna alleen maar hardstyle!!! 
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
afsluiting zal wel dik hakken worden hoorwrote:Ik hoop dat ze beginnen met Tek set daarna alleen maar hardstyle!!!
Hoop dat het wel een goede afsluiting wordtwrote:afsluiting zal wel dik hakken worden hoorwrote:Ik hoop dat ze beginnen met Tek set daarna alleen maar hardstyle!!!
En niet nobody said it was easy, en die andere standaard bende :')
-
D
- 2 posts member since 2010
- last seen Oct 2010
Als jullie willen weten wat de anthem is en hem willen, hij is al af
Hij is van zatox, ik had het gevonden of een italiaanse site , en je kom priview horen,
Ik weet niet zkr maar ga er van uit dat hij van zatox is, en btr toch, is een keer andere hardstyle ipv brennan heart en hhz enzo
Maar jammer dat psyko punkz het niet zijn, k vind hun namelijk te chill
Hij is van zatox, ik had het gevonden of een italiaanse site , en je kom priview horen,
Ik weet niet zkr maar ga er van uit dat hij van zatox is, en btr toch, is een keer andere hardstyle ipv brennan heart en hhz enzo
heb je link van die site :')wrote:Als jullie willen weten wat de anthem is en hem willen, hij is al af
Ben wel benieuwd nu