Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 22 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Poster: Qlimax 2010
Past

Qlimax 2010

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
406 posts member since 2010
last seen Jun 2014
Bezemsteel wrote:
sanderovic wrote:Vriend van me zijn ma werkt voor Vitesse. Hij weet de line-up al gezien. Wist alleen zo niet uit zijn hoofd wie er precies kwammen, namen als de psyko punkz, zatox en ruffian kan ik bevestigen rest weet ik zo niet. Spreek hem vandaag weer:P Misschien weet hij ook wat over het anthem.
Dit had ik je ook kunnen vertellen zonder iemand van het gelredome te spreken :P.. Die hoofden herken je zo;)
Het gaat om de hoofden boven Stephanie, de enigste 2 die spannend voor mij zijn. :)

Ik begrijp alleen de connectie Vitesse en Qlimax niet. :) Vitesse maakt tegenwoordig ook maar gebruik van GelreDome. Ik zie in ieder geval niet in wat het GelreDome met de line up moet. :P
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Pythonmaniac wrote:
Het gaat om de hoofden boven Stephanie, de enigste 2 die spannend voor mij zijn. :)

die ene boven stephanie lijkt verdacht veel op JDX alleen die ene ernaast... geen idee wie dat is
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Pythonmaniac wrote:
Bezemsteel wrote:
sanderovic wrote:Vriend van me zijn ma werkt voor Vitesse. Hij weet de line-up al gezien. Wist alleen zo niet uit zijn hoofd wie er precies kwammen, namen als de psyko punkz, zatox en ruffian kan ik bevestigen rest weet ik zo niet. Spreek hem vandaag weer:P Misschien weet hij ook wat over het anthem.
Dit had ik je ook kunnen vertellen zonder iemand van het gelredome te spreken :P.. Die hoofden herken je zo;)

Ik begrijp alleen de connectie Vitesse en Qlimax niet. :) Vitesse maakt tegenwoordig ook maar gebruik van GelreDome. Ik zie in ieder geval niet in wat het GelreDome met de line up moet. :P
Waarschijnlijk foto's, promotietekst, etc. voor op de website en evt. voor intern gebruik.
Hardtraxxer
last seen Jun 2014
Misschien zeg ik nu iets doms maar is het geen optie dat we Da Tweekaz plaatsen op die overige 2? Volgens mij kunnen we dat niet uitsluiten. Ik kan alleen geen goede vergelijkingsfoto's vinden helaas.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ja je zegt iets doms.
Sowieso kan je die uitsluiten omdat ze niet bij Platinum/MYD zitten.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Skedoedelefloeps wrote:
Pythonmaniac wrote:

die ene boven stephanie lijkt verdacht veel op JDX alleen die ene ernaast... geen idee wie dat is
Jah ik denk Wildstylez & JDX ;)
zou ook logisch zijn als van links naar rechts de TT is
Hardtraxxer
last seen Jun 2014
dawasiknie wrote:Ja je zegt iets doms.
Sowieso kan je die uitsluiten omdat ze niet bij Platinum/MYD zitten.
Psyko Punkz en Deepack ook niet.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Die zitten bij Van Der Kleij, en die zijn min of meer onderdeel van Platinum (Deepack heeft sowieso bij Platinum gezeten).
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Is er trouwens al iets bekend over een anthem ?
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Trainfreak wrote:Is er trouwens al iets bekend over een anthem ?
DJ Jan - Power of the Tomaat (Brennan Heart Remix - Official Qlimax 2010 Athem)
Artiest
last seen May 2026
p-stylez wrote:
Komt er geen dan ?
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Pythonmaniac wrote: Ik begrijp alleen de connectie Vitesse en Qlimax niet. :) Vitesse maakt tegenwoordig ook maar gebruik van GelreDome. Ik zie in ieder geval niet in wat het GelreDome met de line up moet. :P
Gelredome was eerst van Vitesse, zij hebben het verkocht. En sinds 2003 is qlimax in 't gelredome..
Trainfreak wrote:
p-stylez wrote:
Komt er geen dan ?
Nee.. en jij hopelijk ook niet :')
G
5 posts member since 2010
last seen Oct 2010
Volgens mij zijn die 2 dat op de foto als showtek staan gewoon Psyko Punkz
Die 2 daar achter zijn de Alpha Twins, dan links op de foto die kleine en die grote zijn JDX & Wildstylez, Dan die in het donker en die kleinen naast hem naast JDX & Wildstylez zijn TNT, Dan die 2 grote rechts boven zijn DBSTF die dat boven Alpha Twins staan, volgens mij is uiterst rechts Evil Activities en de ander Zatox of Nosferatu.
Dan links is die vrouw logischer wijze Stephanie, dan uiterst links is ofwel Pavelow of Fausto. en die in de middel is Brennan Heart
Artiest
last seen May 2026
Mannonymous wrote: Nee.. en jij hopelijk ook niet :')
Je bent zeker chagarijnig om dat Vitesse heeft verloren
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Kerel..
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Glenne wrote:Volgens mij zijn die 2 dat op de foto als showtek staan gewoon Psyko Punkz
Die 2 daar achter zijn de Alpha Twins, dan links op de foto die kleine en die grote zijn JDX & Wildstylez, Dan die in het donker en die kleinen naast hem naast JDX & Wildstylez zijn TNT, Dan die 2 grote rechts boven zijn DBSTF die dat boven Alpha Twins staan, volgens mij is uiterst rechts Evil Activities en de ander Zatox of Nosferatu.
Dan links is die vrouw logischer wijze Stephanie, dan uiterst links is ofwel Pavelow of Fausto. en die in de middel is Brennan Heart
Jah dat hadden we al zo'n beetje ontdekt :P
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Iedereen heeft het fout!
Dj Hardstyle opent, doet een live set, en sluit Qlimax af!
L
Hardtraxxer
855 posts member since 2010
last seen Dec 2014
Parvuz wrote:Iedereen heeft het fout!
:lol: altijd dat gedoe met die dj hardstyle hahah!
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Luxion wrote:
:lol: altijd dat gedoe met die dj hardstyle hahah!
Het is een held, en helden moeten altijd in onze gedachten blijven! :P
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
JP Hardstyle wrote:
Glenne wrote:Volgens mij zijn die 2 dat op de foto als showtek staan gewoon Psyko Punkz
Jah dat hadden we al zo'n beetje ontdekt :P
Had de naam Fausto nog nergens anders gehoord, zou ook wat zijn want zijn opening in 2007 was de enige die best vet was. Toch zie ik liever gelijk wat harder gaan... kunnen ze niet gewoon gelijk met hardstyle beginnen? Eerst de hitjesparade en daarna het andere werk? Op een festival kan ik wel de hele dag hitjes horen maar Qlimax hoort een knaller te zijn.

En daarnaast zei ik al... Bas kan ook als SMD optreden, dat zou toch supervet zijn of niet? :P
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Trainfreak wrote:
Mannonymous wrote: Nee.. en jij hopelijk ook niet :')
Je bent zeker chagarijnig om dat Vitesse heeft verloren
Nee ben ik wel gewend.. Kan alleen niet echt tegen het gezever van 'wie gaat er nou in de line-up komen' en 'wie gaat het anthem maken'!
Lekker boeiend :') Je hebt je kaartje al + je kan er van uit gaan dat het een hitjes parade word de eerste paar uren en daarna lekker rammen + het anthem maakt of kraakt 't feest niet. PUNT :P xd
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
je kan er van uit gaan dat het een hitjes parade word de eerste paar uren en daarna lekker rammen + het anthem maakt of kraakt 't feest niet. PUNT :P xd
And so he spoke the truth!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Is het eens klaar met dat kinderachtige gedrag?

Die line-up komt er echt wel. Ik maak me nergens zorgen om. Als je naar Qlimax gaat weet je wat je kan verwachten en wat de instelling van het feest en dergelijke is.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Weinig kans trouwens dat het Nosferatu of Tha Playah is.
Staan allebei diezelfde avond bij Neophyte: Live and Loud.

Zatoxxx! :woot:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Nandohs wrote:Weinig kans trouwens dat het Nosferatu of Tha Playah is.
Staan allebei diezelfde avond bij Neophyte: Live and Loud.

Zatoxxx! :woot:
Zaandam/Enschede is prima te rijden, zeker als 1 vd 2 vroeger op de avond staat.