Verwacht eerder iets nieuws in de Arena, opzich zit Qlimax toch ook goed daar in de Gelredome. je kunt zoveel verschrikkelijk vette nieuwe concepten verzinnen voor in de arenawrote:Vind t sowieso vreemd dat Black nog bestaat... Denk dat er 2 dingen mogelijk zijn.. Of Qlimax gaat naar de Arena toe, en Q-Dance gaat een nieuw concept bedenken voor het Gelredome, of er komt een nieuw concept voor de Arena. Mits zoals eerder al gezegd is er niet meer Sensations gaan komen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Naja, Arena heeft een grotere capaciteit.. Denk dat daarom Qlimax eerder in de Arena zal komen dan een nieuw concept! Qlimax in de Arena krijgt Q sowieso wel vol, zonder moeite.. Bij een nieuw concept is dat nog maar de vraag!
En aangezien Q toch voor het grote geld gaat zullen ze eerder proberen zoveel mogelijk mensen te trekken dan een nieuw concept in de ArenA doen wat misschien toch niet helemaal uitverkocht raakt.wrote:Naja, Arena heeft een grotere capaciteit.. Denk dat daarom Qlimax eerder in de Arena zal komen dan een nieuw concept! Qlimax in de Arena krijgt Q sowieso wel vol, zonder moeite.. Bij een nieuw concept is dat nog maar de vraag!
Ach we zullen het wel zien, ik maak in ieder geval nog een Qlimax in het Gelredome mee
Laat Black lekker door Q-Dance geregelt worden.. net als Thunderdome.. imo is ID-T al een aantal jaartjes geleden gestopt met de hardere stijlen dus.. of iig veeeel minder aandacht.. Ik zou dan lekker dat onderscheid maken.. trance en alles wat daar onder zit bij ID-T, en alles boven de trance gwoon lekker naar Q-Dance.. misschien dat zij wel nog wat weten te maken van Black.. want dat heeft na het geen sensation meer was echt z'n vetheid verloren..
maarja, zeg zelf, Blaq ziet er ook niet uit.. lijkt net arabisch ofzo
maarja, zeg zelf, Blaq ziet er ook niet uit.. lijkt net arabisch ofzo
Precies, dat bedoel ik duswrote:En aangezien Q toch voor het grote geld gaat zullen ze eerder proberen zoveel mogelijk mensen te trekken dan een nieuw concept in de ArenA doen wat misschien toch niet helemaal uitverkocht raakt.wrote:Naja, Arena heeft een grotere capaciteit.. Denk dat daarom Qlimax eerder in de Arena zal komen dan een nieuw concept! Qlimax in de Arena krijgt Q sowieso wel vol, zonder moeite.. Bij een nieuw concept is dat nog maar de vraag!
Ach we zullen het wel zien, ik maak in ieder geval nog een Qlimax in het Gelredome mee
heb er ontzettend veel zin in !
daarnet nog paar stukjes van de dvd van vorig jaar gezien :d (NC shreek edit
), Dit jaar 1ste keer Qlimax

daarnet nog paar stukjes van de dvd van vorig jaar gezien :d (NC shreek edit
-
LHardtraxxer
- 107 posts member since 2009
- last seen Dec 2012
LOL! xpress, wat heb je een vet plaatje als avatarwrote:heb er ontzettend veel zin in !
daarnet nog paar stukjes van de dvd van vorig jaar gezien :d (NC shreek edit), Dit jaar 1ste keer Qlimax
on-topic: hoe dan ook, dit word weer een meester feest
3de Qlimax voor mij
nou de site is nu ook online, schieten we alleen niet zoveel mee op 
Echt he, launchen ze de site, maar dan staat er niks nieuws op..wrote:nou de site is nu ook online, schieten we alleen niet zoveel mee op
Hoe mooi het ook zou zijn, daar krijg je het Gelderdome niet mee vol vriendwrote:@ Q-Dance site:
Ik zeg: doe inderdaad maar 2 edities, 1tje met een kut line up voor de hardstylecarnavallers en fanboi's en 1 serieuze editie voor de echte hardstyleliefhebbers. Ook zouden ze die kaarten verkoop gewoon max 2 kaarten per persoon moeten maken, net als vorig jaar. Nu zijn er een hoop mensen die het verpesten voor anderen omdat ze even doodleuk 4 kaarten kopen en er maar 1 nodig hebben.. om het vervolgens weer te verkopen voor een achtelijke prijsPoll
40 Qlimax sold out in record time....
How about a larger venue next year...?
37%
Don't change a thing, bigger isn't better.
31%
Larger venue? Smaller!
1%
Maybe two (Dutch) editions a year?
28%
None of the options
3%
heb er ook zin in 3e qlimax vor mij helaas kon ik vorig jaar niet maar dat komt dit jaar dubbel en dwars terug hoop ik

-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Site?wrote:nou de site is nu ook online, schieten we alleen niet zoveel mee op
http://events.q-dance.nl/2010-11_27-november_qlimax/ (deze stond er toen ook al op hoor)
Oh heb em vandaag pas voor et eerst gezienwrote:Site?wrote:nou de site is nu ook online, schieten we alleen niet zoveel mee op
http://events.q-dance.nl/2010-11_27-november_qlimax/ (deze stond er toen ook al op hoor)
Zag net op Q-dance site dat de site + line-up vorig jaar pas 24 oktober bekend werd..
Hopelijk zijn ze dit jaar sneller want ik kan niet wachten!
Hopelijk zijn ze dit jaar sneller want ik kan niet wachten!
Nou reken daar maar niet op... Misschien zelfs nog wel later dan vorig jaar want vorig jaar was Qlimax zelf ook een week eerder...
Lijkt me lachen als ze de line-up geheim houden tot Qlimax zelf
.
Zou'k eigenlijk voor een keer wel is vet vinden!
GVD!!
6x als VIP naar qlimax geweest.
Nu nie eens gewoon kaartje kunnen krijgen.

6x als VIP naar qlimax geweest.
Nu nie eens gewoon kaartje kunnen krijgen.
Wij slaan deze bewust over, geloof me ieder jaar wordt slechter..
Dat lijkt me best vet voor een keer, zou wat zijn als er alleen artiesten staan die het harde werk draaien en de eerste twee uur early is.wrote:Lijkt me lachen als ze de line-up geheim houden tot Qlimax zelf.
-
E
ik ga niet meer. ga naar de lokale helden: Rowwen Heze@America
@ Station America?wrote:ik ga niet meer. ga naar de lokale helden: Rowwen Heze@America
-
E
juistwrote:@ Station America?wrote:ik ga niet meer. ga naar de lokale helden: Rowwen Heze@America
Beetje offtopic, maar daar moest ik vorig jaar een onderneminsplan voor schrijven als project op school :')wrote:juistwrote:@ Station America?wrote:ik ga niet meer. ga naar de lokale helden: Rowwen Heze@America
-
E
VET!,wrote:Beetje offtopic, maar daar moest ik vorig jaar een onderneminsplan voor schrijven als project op school :')wrote:juistwrote:@ Station America?
stuur dat mij eens door als je t nog hebt?