Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 13:35 

Hardtraxxer

@ Q-Dance site:

Citaat:
Poll

40 Qlimax sold out in record time....

How about a larger venue next year...?
37%
Don't change a thing, bigger isn't better.
31%
Larger venue? Smaller!
1%
Maybe two (Dutch) editions a year?
28%
None of the options
3%

Ik zeg: doe inderdaad maar 2 edities, 1tje met een kut line up voor de hardstylecarnavallers en fanboi's en 1 serieuze editie voor de echte hardstyleliefhebbers. Ook zouden ze die kaarten verkoop gewoon max 2 kaarten per persoon moeten maken, net als vorig jaar. Nu zijn er een hoop mensen die het verpesten voor anderen omdat ze even doodleuk 4 kaarten kopen en er maar 1 nodig hebben.. om het vervolgens weer te verkopen voor een achtelijke prijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 13:38 

Donateur

Of net als Sensation overal in het buitenland organiseren. Kunnen die lekker thuis blijven voortaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 13:38 

Hardtraxx Veteran

Of je gaat als een vriendengroep en hebt er vier nodig, het heeft zn voor en nadelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 13:39 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Of net als Sensation overal in het buitenland organiseren. Kunnen die lekker thuis blijven voortaan :D

Dat vind ik ook een goede! Al die buitenlanders waren niet te pruimen vorig jaar! Constant maar vragen of je drugs had.. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 15:20 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Er gaan ook superveel Nederlanders naar Sensation Germany op oudjaarsavond bijvoorbeeld. En kijk naar Black België, genoeg NL daar. Dat lost het probleem dus niet echt op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 16:57 

Hardtraxx Elite

Daarnaast denk ik niet dat dit het feest ten goede komt.. Misschien dat 2 edities, 1 in NL en 1 in België zoals het eerder was kan werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 16:58 

Scumbag schreef:
Ik zeg: doe inderdaad maar 2 edities, 1tje met een kut line up voor de hardstylecarnavallers en fanboi's en 1 serieuze editie voor de echte hardstyleliefhebbers. Ook zouden ze die kaarten verkoop gewoon max 2 kaarten per persoon moeten maken, net als vorig jaar. Nu zijn er een hoop mensen die het verpesten voor anderen omdat ze even doodleuk 4 kaarten kopen en er maar 1 nodig hebben.. om het vervolgens weer te verkopen voor een achtelijke prijs

Met 2 edities lijkt me Qlimax niet meer zo exclusief meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 17:46 

Hardtraxx Veteran

das hetzelfde id als defqon in 2 dagen wat ook niet opschiet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 18:31 

Hardtraxx Addict

TakkU schreef:
Daarnaast denk ik niet dat dit het feest ten goede komt.. Misschien dat 2 edities, 1 in NL en 1 in België zoals het eerder was kan werken

Idd, doe terug een editie in België? voor degene die geen ticket voor Qlimax NL hebben kunnen krijgen, een week (of 2) later naar Qlimax BE?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 18:53 

Bierkoning

Heb zaterdag toch nog een kaartje kunnen regelen, dus schiet maar op met die line-up!
Het gaat afgelopen zaterdag wss niet overtreffen maar wil er toch een xtje heen ;)
Hoop ook dat de Qountdown line-up wordt bekend gemaakt binnenkort
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 00:08 

Hardtraxxer

Ik zou het wel vet vinden als ze Qlimax zouden verhuizen naar de ArenA, toch ff een flinke stap groter, en die kaartjes worden toch wel verkocht. Daarnaast vind ik het sowieso al super jammer dat Black niet meer in de ArenA is.

Qlimax, is in mijn ogen het gruwelijkste feest dat er is.
De ArenA, is de vetste locatie,

tel die 2 dingen op... zou een knaller kunnen zijn

Moet het natuurlijk wel zo goed lopen als in het Gelredome met geluid etc.

Waar blijft die line up? Ik kan niet wachten!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 00:10 

Klementino schreef:
Ik zou het wel vet vinden als ze Qlimax zouden verhuizen naar de ArenA, toch ff een flinke stap groter, en die kaartjes worden toch wel verkocht. Daarnaast vind ik het sowieso al super jammer dat Black niet meer in de ArenA is.

Qlimax, is in mijn ogen het gruwelijkste feest dat er is.
De ArenA, is de vetste locatie,

tel die 2 dingen op... zou een knaller kunnen zijn

Moet het natuurlijk wel zo goed lopen als in het Gelredome met geluid etc.

Waar blijft die line up? Ik kan niet wachten!! :woot:

Neeeeee dan kan ik niet meer fietsen naar Qlimax :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 00:16 

Donateur

De arena is een kut-locatie. Wordt het weer net zo'n kutdoolhof als de feestfabriek. Nee dankjewel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 00:17 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
De arena is een kut-locatie. Wordt het weer net zo'n kutdoolhof als de feestfabriek. Nee dankjewel...

Volgens mij hoort het bij Qlimax er ook niet bij dat er een reuzenrad in moet etc, en volgens mij is het ook niet per se nodig dat je zoals bij Black het podium in het midden hebt, beetje concept en opbouw van wat Qlimax nu is, maar dan een stapje groter in de ArenA, is dat zo'n slecht idee dan? (ik zie het trouwens nog wel gebeuren hoor)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 00:19 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

+1. Hou er wel van om de WC te kunnen vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 07:52 

Hardtraxx Veteran

Laten we t nou maar mooi in t Gelredome houden, waar ze na al die jaren eindelijk goed geluid hebben weten te fixen :)

Arena wordt weer een galmbak :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 08:36 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
dawasiknie schreef:

En wat lekkers te vinden... en dat de kluisjes niet uitverkocht zijn... en dat het op sommige plekken galmt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 08:44 

Donateur

Kepro schreef:
PNXRMX schreef:
dawasiknie schreef:

En wat lekkers te vinden... en dat de kluisjes niet uitverkocht zijn... en dat het op sommige plekken galmt...

arena was wel grappig was alleen verdwaald daar xd hele tijd rondjes om de main heen lopen :lol:

Maar mag van mij gewoon in geldredome blijven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 10:35 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

arena was wel grappig was alleen verdwaald daar xd hele tijd rondjes om de main heen lopen :lol:

Maar mag van mij gewoon in geldredome blijven..

Verdwaald in 1 zaal, met duidelijke richtingspunten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 12:06 

Hardtraxx Newbie

Als volgend jaar maar 1x sensation is dan kan je de donder er op gelijk zetten dat Q-dance weer een feest gaat houden in de ArenA
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 13:03 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Laten we t nou maar mooi in t Gelredome houden, waar ze na al die jaren eindelijk goed geluid hebben weten te fixen :)

Arena wordt weer een galmbak :/

x2

Echt niet in de Arena. Kut dat het zo snel uitverkocht is maar de locatie is nu goed genoeg! Misschien moeten ze nu na een jaar met het nieuwe systeem eens gaan evalueren onder de mensen die een kaart hebben of die hem juist net hebben! Denk dat ze nog een hoop kunnen verbeteren daaraan dan aan de locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 13:26 

Hardtraxx Veteran

I_K schreef:
Als volgend jaar maar 1x sensation is dan kan je de donder er op gelijk zetten dat Q-dance weer een feest gaat houden in de ArenA

Nee, want ID&T heeft nog steeds de rechten van de 2 dancefeesten per jaar in de Arena. Dat Q-Dance een zusteronderneming is van ID&T, wil niet zeggen dat Q-Dance opnieuw 1 feest mag overnemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 13:34 

Bierkoning

Chukkels schreef:
I_K schreef:

Nee, want ID&T heeft nog steeds de rechten van de 2 dancefeesten per jaar in de Arena. Dat Q-Dance een zusteronderneming is van ID&T, wil niet zeggen dat Q-Dance opnieuw 1 feest mag overnemen.

Waarom kan Black dan niet terugkomen naar NL?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 13:41 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
I_K schreef:

Dat was de bedoeling ook. Alleen Sensation wou voor 1 keer 2 White's doen, omdat het 10 jaar Sensation White werd gedaan. ID&T vroeg de gemeente nog wel om een vergunning voor een 3e feest, de week erop (zoals het normaal ook gepland staat, eerst White en week erna Black), maar dat durfde de gemeente niet aan.
Toen kwam Q-Dance met het idee om een jubileum te vieren en omdat Q-Dance eigenlijk van ID&T is, werd dat ook goedgekeurd. Maar er mag nog steeds geen 3e feest komen. De Feestfabriek was dit jaar eigenlijk Black.

Maar het lijkt er ook op dat ID&T en/of Q-Dance straks een Black wil organiseren in het Ziggo Dome. Verwacht volgend jaar eigenlijk een soort geen 2 feesten in de Arena, zou niet weten wat ze moeten organiseren. Of ze verrassen me wel en zetten Black weer in de Arena. 1 ding hebben ze in ieder geval gezegd: Sensation Black komt terug in Nederland, de locatie is alleen nog niet duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 13:43 

Hardtraxx Elite

Vind t sowieso vreemd dat Black nog bestaat... Denk dat er 2 dingen mogelijk zijn.. Of Qlimax gaat naar de Arena toe, en Q-Dance gaat een nieuw concept bedenken voor het Gelredome, of er komt een nieuw concept voor de Arena. Mits zoals eerder al gezegd is er niet meer Sensations gaan komen ;)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten