Zal heus nog wel ergens rondspoken in mijn mailbox maar kan hem op de pc niet gevonden krijgen
Nu maar weer ontopic denk ik?
Nu maar weer ontopic denk ik?
Overnachten doe je toch in het Gelredome=
"Klopklop, Roomservice!"wrote:Ja maar niet uitslapen in een hotel tot 4 uur smiddags
Ja want je hebt late check-out om 4 uurwrote:hoe zit dat dan.. als je een ticket boekt via die hotel torrie, dan krijg je een ticket, ga je naar het feest, en dan als je terug komt (zondag dus) kan je daar nog heel de dag hangen?
Ik ben nu twee keer met Eventtravel geweest en beide keren zaten er al mensen in de bussen. Ze plannen volgens mij gewoon een route tussen twee grote steden en alles wat ertussen ligt nemen ze mee.wrote:Ja want je hebt late check-out om 4 uurwrote:hoe zit dat dan.. als je een ticket boekt via die hotel torrie, dan krijg je een ticket, ga je naar het feest, en dan als je terug komt (zondag dus) kan je daar nog heel de dag hangen?
Of een beetje in het zwembad uitbrakken... is daar ook geloof ik
Mij alleen te duur dus gewoon via eventtravel met bus heen en terug
Weet iemand trouwens of zo'n bus rechtstreeks gaat of via verschillende plaatsen?
Kan moeilijk geloven dat ze 300 bussen het land insturen
Hetzelfde hier. Ik heb iniedergeval een kaartje, maar als de line-up echt tegen valt dan is hij meteen wegwrote:Dan overweeg ik serieus om mijn kaartje in de verkoop te doen.
Ik hoop toch echt dat de 2e set niet Stephanie is maar bijvoorbeeld Coone, ik heb helemaal niks met de nummers van die italiaanse chick...wrote:kheb die foto nog eens goed bekeken![]()
en ik kwam op dit uit:
1e set:Pavelow
2e Stephanie
3e Luna & Crypsis / Wildstylez & JDX
4e TnT (Technoboy & Tuneboy)
5 Brennan Heart
6e Second Identity
7e Psyko Punkz
8e Alpha Twins
9e Zatox
10e Evil Activities
lijkt me opzich wel logisch
Waarom dat dan? Ik bedoel... geen Headhunterz, geen DBSTF, en verder toch een aardig originele en verrassende line up als deze zo blijkt te zijn? (niet dat ik het erg zou vinden als HHZ of DBSTF zou komen, maar een boel hier zouden het fijn vinden als deze nooit meer geboekt zouden worden)wrote:Dan overweeg ik serieus om mijn kaartje in de verkoop te doen.
Ik ben bang dat je gelijk hebtwrote:Nee sorry, dat wordt écht niets.
Gelukkig zijn er altijd mensen die kaartjes willen voor Qimaxwrote:Ik ben bang dat je gelijk hebtwrote:Nee sorry, dat wordt écht niets.
Misschien onlogisch, maar zou wel beter zijn als hij er wel stond!wrote:Ik wil me nergens mee bemoeien maar het is toch volkomen onlogisch dat Crypsis op Qlimax zou staan? Luna die wat early draait zal nog wel kunnen...
Het zou wel heel chill zijn als hij er stond, wat draaide die kerel een verdomd beukende liveset op Elementzwrote:Misschien onlogisch, maar zou wel beter zijn als hij er wel stond!wrote:Ik wil me nergens mee bemoeien maar het is toch volkomen onlogisch dat Crypsis op Qlimax zou staan? Luna die wat early draait zal nog wel kunnen...