gast met petje zou ook gewoon tha playah kenne zijn
Weer een loos gerucht of kan iemand dit bevestigen op een of andere manier?
Als het waar is verkoop ik mn kaartje meteen.wrote:Lees op Twitter dat de eerste naam bekend zou zijn; DV8
Dat zou mooi zijn, een vriend van mij zoekt nog een kaartjewrote:Als het waar is verkoop ik mn kaartje meteen.wrote:Lees op Twitter dat de eerste naam bekend zou zijn; DV8
Stel het wordt echt een ontzettend kutfeest (wat toch niet gebeurt), met de juiste dosis wordt ook qlimax heeel leukwrote:Is het echt zo erg gericht op het grote publiek als dat ik verwacht? Ik ben er nog nooit geweest en was het ook niet van plan. Maar ik heb me toch over laten halen, wil het gewoon een keer geprobeerd hebben..
Dan heb jij dus niet door wat JDX allemaal achter de schermen voor Q-Dance/Scantraxx doet. JDX kun je rustig beschouwen als de Michel Pollen van die 2. De meeste intro's etcetera bij feesten verzorgt hij. Hij heeft meerdere anthems gemaakt onder de naam Thalamus (samenwerking overigens). Ook meegeholpen aan Alpha Twins - The Darkside (Qlimax Anthem 2006).wrote:Laatste optreden van jdx was volgens mij met wildstylez op View on YouTubewrote:Ik vraag me nog steeds af wat JDX nou op Qlimax moet..
Hoevaak draait die gozer uberhaupt ergens?
EDIT:
Ik vindt dit net op z'n PF:
Laatste optreden was op XXlerator, zaterdag 3 mei 2008.
Hmm ik denk niet dat die gozer op Qlimax staat dit jaar.
Maar ik denk dat de kans op jdx @ qlimax minimaal is haha, die kerel heeft volgens mij ook helemaal geen zin in een hardstyle feestje.
wrote:Dan heb jij dus niet door wat JDX allemaal achter de schermen voor Q-Dance/Scantraxx doet. JDX kun je rustig beschouwen als de Michel Pollen van die 2. De meeste intro's etcetera bij feesten verzorgt hij. Hij heeft meerdere anthems gemaakt onder de naam Thalamus (samenwerking overigens). Ook meegeholpen aan Alpha Twins - The Darkside (Qlimax Anthem 2006).wrote:Laatste optreden van jdx was volgens mij met wildstylez op View on YouTubewrote:Ik vraag me nog steeds af wat JDX nou op Qlimax moet..
Hoevaak draait die gozer uberhaupt ergens?
EDIT:
Ik vindt dit net op z'n PF:
Laatste optreden was op XXlerator, zaterdag 3 mei 2008.
Hmm ik denk niet dat die gozer op Qlimax staat dit jaar.
Maar ik denk dat de kans op jdx @ qlimax minimaal is haha, die kerel heeft volgens mij ook helemaal geen zin in een hardstyle feestje.
Forever Young op Defqon 2009 was van hem, alsmede veel sfeermuziek op feesten en films.
dus helemaal nikswrote:Behalve de line-up en de anthem is alles al bekend.
Die 'live the moment' klinkt wel als een lekker nummer. Staat die toevallig ook op een cd?wrote:Even een aanvulling hier op ! wat Khadber al zij doet JDX heel voor voor onder andere Q-dance dat gaat allemaal onder de naam mystic sound productions ! echt dr zijn teveel voorbeelden van wat die JDX al heeft gedaan.
en ook is die weer bezig met hardstyle muziek zoals live the momment, you me en hardstyle heaven. Dus wellicht is als beloning voor zn werk een setje draaien samen met ... op "het vlaggenschip" Qlimax
wrote:Die 'live the moment' klinkt wel als een lekker nummer. Staat die toevallig ook op een cd?wrote:Even een aanvulling hier op ! wat Khadber al zij doet JDX heel voor voor onder andere Q-dance dat gaat allemaal onder de naam mystic sound productions ! echt dr zijn teveel voorbeelden van wat die JDX al heeft gedaan.
en ook is die weer bezig met hardstyle muziek zoals live the momment, you me en hardstyle heaven. Dus wellicht is als beloning voor zn werk een setje draaien samen met ... op "het vlaggenschip" Qlimax
wrote:Nee alleen de trailer van volgend jaar
whahahahahaa iddwrote:wrote:Nee alleen de trailer van volgend jaar