Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 22:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KeepItStyle schreef:
Nixxus schreef:
Damn ik wou ook tickets, hoor ik plots van Lowrenz dat de verkoop gisteren was :/



Fail! xd volgend jaar beter, of je moet ze via marktplaats kopen net als mij (kutwoekeraars)

Kijk dondersgoed uit met die tickets.. Doe t alleen als je ergens thuis op kunt halen (niet op een station of wat dan ook!) en zorg ervoor dat betalings bevestiging met alle gegevens erbij zit! Maat van is me ook goed genaaid met kaart van Defqon... Bleek dus een gekopieerde te zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Kijk dondersgoed uit met die tickets.. Doe t alleen als je ergens thuis op kunt halen (niet op een station of wat dan ook!) en zorg ervoor dat betalings bevestiging met alle gegevens erbij zit! Maat van is me ook goed genaaid met kaart van Defqon... Bleek dus een gekopieerde te zijn...


Klopt dat had ik ook in mn achterhoofd. Hij wilde eerst ook alleen dat ik ze op kwam halen, maar ging toch overstag om ze op te sturen. Heb extra nog ff zn huisadres gevraagd voor de zekerheid :/
Hoe had je maat ze gekocht dan?.. ma goeie tip, Ik mail die gast dan nog even of hij de betalingsbevestiging nog heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 22:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maat van me had t via marktplaats gekocht.. Opgehaald in Zaandam waar diegene op school zat.. Der zat wel een betalingsbevestiging bij, maar daar bleek later dat t niet klopte... Stond een verkeerde datum op, en er stond op dat t er 4 waren, wat ook niet kon.. Kijk dus eerst of die betalingsbevestiging volledig klopt, en echt als t ff kan, haal ze thuis op.. Dan weet je wie je voor je hebt, hoe diegene eruit ziet, en waar diegene woont.. Als het dan alsnog fake blijkt te zijn kan je de politie erop af sturen, of een groepje vrienden erlangs sturen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 09:08 
 

TakkU schreef:
Maat van is me ook goed genaaid met kaart van Defqon... Bleek dus een gekopieerde te zijn...

of zorg dat je al snel binnen bent, dan is de kerel waar je het kaartje van had zelf flink genaaid :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartjes Binnen!!! :thumbsup:

Nu maar wachten tot de Anthem uitkomt! En van mij mag het 27 november zijn!!!
Zoooo zin in! :thumbsup: :thumbsup: :drool: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 12:19 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Qlimax is wederom in een hele korte periode uitverkocht. De verwachting is dat een aantal tickets door annuleringen, dubbelboekingen en foutieve betalingen weer beschikbaar zullen komen.

Wil je in aanmerking komen voor een van deze tickets stuur dan een e-mail naar [email protected] met je contactgegevens.

bevestigde boekingen

Is een boeking geplaatst en je hebt een bevestigingsmail ontvangen dan worden de tickets ongeveer 4 dagen voor vertrek per post worden toegestuurd. Mocht je verdere vragen hebben over je boeking dan kun je maandag contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

Team Event Travel .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 13:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
TakkU schreef:
Maat van is me ook goed genaaid met kaart van Defqon... Bleek dus een gekopieerde te zijn...

of zorg dat je al snel binnen bent, dan is de kerel waar je het kaartje van had zelf flink genaaid :evil:

Wij stonden toen om 11 uur voor de ingang ;) Ik zei ook al tegen hm dat we t beste gewoon gelijk om 11 uur der konden zijn, voor het geval het een gekopieerde was.. Maar uiteindelijk maakte t dus nog geen flikker uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 14:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
KSwoosh schreef:
TakkU schreef:
Maat van is me ook goed genaaid met kaart van Defqon... Bleek dus een gekopieerde te zijn...

of zorg dat je al snel binnen bent, dan is de kerel waar je het kaartje van had zelf flink genaaid :evil:

Wij stonden toen om 11 uur voor de ingang ;) Ik zei ook al tegen hm dat we t beste gewoon gelijk om 11 uur der konden zijn, voor het geval het een gekopieerde was.. Maar uiteindelijk maakte t dus nog geen flikker uit


Hoe heb je dan opgelost? beide weer na huis toe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 15:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij ging kijken of iemand die gecontroleerd werd op ID maar geen ID bij zich had mss een kaart wilde verkopen aan hem, en ik en een andere maat waren al binnen... Na een uur belde hij op dat t niks meer werd, en dat hij dan maar weer terug naar huis ging.. Ik en een andere maat zijn dus wel gebleven.. Was wel kut, je rekent erop dat je met zn 3en gaat, en vervolgens is er 1 niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Hij ging kijken of iemand die gecontroleerd werd op ID maar geen ID bij zich had mss een kaart wilde verkopen aan hem, en ik en een andere maat waren al binnen... Na een uur belde hij op dat t niks meer werd, en dat hij dan maar weer terug naar huis ging.. Ik en een andere maat zijn dus wel gebleven.. Was wel kut, je rekent erop dat je met zn 3en gaat, en vervolgens is er 1 niet

Das egt zwaar klote, Triest dat er toch mensen zijn die op zo'n manier aan hun geld willen komen :thumbdown:
Ik ga er vanuit dat ik de kaartjes morgen binnen heb, die gast op marktplaats leek me betrouwbaar en ik heb zn adres. T is wel een end rijden naar Utrecht maar als blijkt dat die dingen nep zijn.. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KeepItStyle schreef:
TakkU schreef:
Hij ging kijken of iemand die gecontroleerd werd op ID maar geen ID bij zich had mss een kaart wilde verkopen aan hem, en ik en een andere maat waren al binnen... Na een uur belde hij op dat t niks meer werd, en dat hij dan maar weer terug naar huis ging.. Ik en een andere maat zijn dus wel gebleven.. Was wel kut, je rekent erop dat je met zn 3en gaat, en vervolgens is er 1 niet

Das egt zwaar klote, Triest dat er toch mensen zijn die op zo'n manier aan hun geld willen komen :thumbdown:
Ik ga er vanuit dat ik de kaartjes morgen binnen heb, die gast op marktplaats leek me betrouwbaar en ik heb zn adres. T is wel een end rijden naar Utrecht maar als blijkt dat die dingen nep zijn.. :bomb:

Als je maar 100% zeker weet dat je het goeie adres hebt ;) Dus niet adres vragen en dan via de mail ontvangen, maar ook gewoon daar ophalen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
The Anim0l schreef:
wel leuk dat veel mensen klagen dat ze een hekel aan dagjes mensen hebben

terwijl denk ik 50% van de mensen die dat zeggen zelf ook dagjesmensen zijn :D


Denk niet dat dagjesmensen zich aan zouden melden voor een hardstyle community site.


zitten zat gekken tussen :P
maarja die zullen het natuurlijk nooit zelf toegeven:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
KSwoosh schreef:
TakkU schreef:
Maat van is me ook goed genaaid met kaart van Defqon... Bleek dus een gekopieerde te zijn...

of zorg dat je al snel binnen bent, dan is de kerel waar je het kaartje van had zelf flink genaaid :evil:

Wij stonden toen om 11 uur voor de ingang ;) Ik zei ook al tegen hm dat we t beste gewoon gelijk om 11 uur der konden zijn, voor het geval het een gekopieerde was.. Maar uiteindelijk maakte t dus nog geen flikker uit


En 9 uur mag je naar binnen dus als je jezelf al wilde beschermen kon je beter om half 9 voor de poort staan. Nog blijft het vervelend dat er mensen zijn die op die manier geld willen verdienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 19:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nogmaals, dat zegt nog niks! Bij defqon waren we er ook veel te vroeg, en nog was m'n maat de zak..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net kaartjes besteld met eventarea ! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er ook een meeting for Hardtraxxers? Zag er nog geen op partyflock :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Is er ook een meeting for Hardtraxxers? Zag er nog geen op partyflock :p

Wacht nou maar eerst op line-up etc ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Hij ging kijken of iemand die gecontroleerd werd op ID maar geen ID bij zich had mss een kaart wilde verkopen aan hem, en ik en een andere maat waren al binnen... Na een uur belde hij op dat t niks meer werd, en dat hij dan maar weer terug naar huis ging.. Ik en een andere maat zijn dus wel gebleven.. Was wel kut, je rekent erop dat je met zn 3en gaat, en vervolgens is er 1 niet

Dat gaat toch sowieso niet? Je wordt pas gecontroleerd op leeftijd en alles ná de kaartcontrole...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Klementino schreef:
Is er ook een meeting for Hardtraxxers? Zag er nog geen op partyflock :p

Wacht nou maar eerst op line-up etc ;).


Staan meetings van Hardtraxx op Partyflock? :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Khadber schreef:
Klementino schreef:
Is er ook een meeting for Hardtraxxers? Zag er nog geen op partyflock :p

Wacht nou maar eerst op line-up etc ;).


Staan meetings van Hardtraxx op Partyflock? :O

Zover ik weet niet.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Nogmaals, dat zegt nog niks! Bij defqon waren we er ook veel te vroeg, en nog was m'n maat de zak..


Tsja is ook wel zo dat ze ergens een grens moeten trekken, anders wordt het nóg drukker.. Maar t is en blijft lullig.
Die gast bij mij zei dat ie ze bij ticketbox had gekocht, wat mij ook vreemd lijkt, maar ok ik laat de voorpret verder niet drukken, wacht rustig af tot mn kaarten binnen zijn en zie wel ^^ . Qlimax is voor mij bijna een thuiswedstrijd, dus het reizen maakt me nie veel uit, maar ik ga er ook gewoon supervroeg heen voor het geval dat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
TakkU schreef:
Hij ging kijken of iemand die gecontroleerd werd op ID maar geen ID bij zich had mss een kaart wilde verkopen aan hem, en ik en een andere maat waren al binnen... Na een uur belde hij op dat t niks meer werd, en dat hij dan maar weer terug naar huis ging.. Ik en een andere maat zijn dus wel gebleven.. Was wel kut, je rekent erop dat je met zn 3en gaat, en vervolgens is er 1 niet

Dat gaat toch sowieso niet? Je wordt pas gecontroleerd op leeftijd en alles ná de kaartcontrole...


Klopt, eerst de 'kaartcontrole' nadat kan je bij je kluisjes etc wil je toegang krijgen tot het stadion moet je door de 2e check waar eventueel je ID word gecontroleerd, je word gefouilleerd en alles uit je zakken moet halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 22:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja dat vond ik erg kut geregeld vorig jaar,

je had eerst je kluisje en dan moest je pas langs de fouilleermensen
dus je kon niets in je kluisje gaan leggen of iets eruit halen tijdens het feest :/

of was dit nou met hardbass het geval ? of beide mss xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 23:35 
 

Thinuz schreef:
ja dat vond ik erg kut geregeld vorig jaar,

je had eerst je kluisje en dan moest je pas langs de fouilleermensen
dus je kon niets in je kluisje gaan leggen of iets eruit halen tijdens het feest :/

of was dit nou met hardbass het geval ? of beide mss xd

beide idd
best kut :/
ik liep bij qlimax hele avond met zon shirt dat ik had gekocht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen uit België die nog combitickets nodig hebben :

http://eventarea.be/?p=bustrip&id=212

nog 3 plaatsen over! Zag dat net toenvallig, Je krijgt je tickets niet opgestuurd, maar bij het betreden van de bus dus dat is wel minder. In ieder geval ik zeg het maar wie weet help ik er nog iemand mee ;)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten