Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

UUenZeL schreef:
Gewoon je windows tijd syncen met een time-server en dan 10 seconden voor de tijd gaan F5-en en je zit gegarandeerd goed. Lukte me bij defqon en nu ook weer bij qlimax. 4 minuutjes en ik was erdoor...


Deed precies hetzelfde, met twee computers preciƩs om 13:00 maar nee hoor. Iemand adviseerde me om t volgende keer maar met Firefox te doen, schijnt dat die wat sneller is. :')
Ligt ook nie aan me internetverbinding wat die is t snelste wat maar kan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig!
4 kaarten kunnen krijgen! met dank aan mn moeder hahaha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 21:46 
 

Pythonmaniac schreef:
Je moet reeel voor jezelf zijn. Stel je koopt de kaarten en gaat dat risico aan, vind jij het dan waard om dat risico te nemen / genomen te hebben? Bovendien kan dan misschien een andere liefhebber die wel 18+ is beter gaan ipv jou. Ik bedoel het niet verkeerd, ik gun iedere liefhebber de kans om dit mee te maken. Maar denk je in dat als je geweigerd wordt jij het kaartje kwijt ben en een andere liefhebber die net niks kon krijgen thuis moet blijven. Twee mensen teleurgesteld. Nogmaals het is voor jouzelf de afweging maken, vind jij het waard om dat risico te nemen, dan gelijk doen! :D

Ja, daaaag :P Ik probeer het mooi, heb m'n lengte wel mee. En voor de zekerheid ID van ander mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 21:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Pythonmaniac schreef:
Je moet reeel voor jezelf zijn. Stel je koopt de kaarten en gaat dat risico aan, vind jij het dan waard om dat risico te nemen / genomen te hebben? Bovendien kan dan misschien een andere liefhebber die wel 18+ is beter gaan ipv jou. Ik bedoel het niet verkeerd, ik gun iedere liefhebber de kans om dit mee te maken. Maar denk je in dat als je geweigerd wordt jij het kaartje kwijt ben en een andere liefhebber die net niks kon krijgen thuis moet blijven. Twee mensen teleurgesteld. Nogmaals het is voor jouzelf de afweging maken, vind jij het waard om dat risico te nemen, dan gelijk doen! :D

Ja, daaaag :P Ik probeer het mooi, heb m'n lengte wel mee. En voor de zekerheid ID van ander mee


Nou dan zien we elkaar daar misschien nog wel, ik wil zeker niet het feestje van een ander bederven. :) En zoals ik zeg gun ik iedere liefhebber naar Qlimax te gaan. Liever 15.000 liefhebbers dan 25.000 dagjesvolkers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 01:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pythonmaniac schreef:
Almighty schreef:
Pythonmaniac schreef:
Je moet reeel voor jezelf zijn. Stel je koopt de kaarten en gaat dat risico aan, vind jij het dan waard om dat risico te nemen / genomen te hebben? Bovendien kan dan misschien een andere liefhebber die wel 18+ is beter gaan ipv jou. Ik bedoel het niet verkeerd, ik gun iedere liefhebber de kans om dit mee te maken. Maar denk je in dat als je geweigerd wordt jij het kaartje kwijt ben en een andere liefhebber die net niks kon krijgen thuis moet blijven. Twee mensen teleurgesteld. Nogmaals het is voor jouzelf de afweging maken, vind jij het waard om dat risico te nemen, dan gelijk doen! :D

Ja, daaaag :P Ik probeer het mooi, heb m'n lengte wel mee. En voor de zekerheid ID van ander mee


Nou dan zien we elkaar daar misschien nog wel, ik wil zeker niet het feestje van een ander bederven. :) En zoals ik zeg gun ik iedere liefhebber naar Qlimax te gaan. Liever 15.000 liefhebbers dan 25.000 dagjesvolkers!


Wat valt er precies onder dagjesmensen? Ik gun juist die debiele Duitesers etc. geen kaartje aangezien hun niks van de hele scene snappen. Staan ze in zon gaar lichtgevend alto pak een of andere autisten 'shuffle' te doen, terwijl een echte hardstyle liefhebber in degene zijn plaats had kunnen staan stampen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 09:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Poepislekker schreef:
Wat valt er precies onder dagjesmensen? Ik gun juist die debiele Duitesers etc. geen kaartje aangezien hun niks van de hele scene snappen. Staan ze in zon gaar lichtgevend alto pak een of andere autisten 'shuffle' te doen, terwijl een echte hardstyle liefhebber in degene zijn plaats had kunnen staan stampen.


Van dat volk dat naar Qlimax om de naam gaat, dat volk dat alleen komt als er populaire DJ's zijn. Wanneer echt lekker gedraaid wordt ipv de hitjesparade staan ze stil omdat ze het gewoonweg niet kennen. Wanneer hun favorite dj komt staan ze massaal op het "veld" en vervolgens met de mobiele telefoon in de lucht. Voor de rest staan ze de hele avond stil, maar wel in de weg. Maarja die herken je ook sneller want meestal zitten ze al 3 uur in de nacht op de tribune, tot een uur of 6 en daarna gaan ze weg omdat ze moe zijn.

Ik hoop alleen dat bij dit feest veel minder gelopen gaat worden maarja zal wel niet zo zijn. Hoe dan ook is er toch niemand die mijn avond dan kan bederven. Qlimax 2007 was de eerste grote feest waar ik heen ben gegaan en is dit dus altijd een terugkerende feit voor mij! Ik heb er zin in! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 11:21 
 
Hardtraxxer

Whehe, eerste keer dat ik niet zelf kaartjes kan halen, denk je een vriend daar wel op te kunnen vertrouwen.. Niet dus. Geen Qlimax voor mij dit jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

voor mij ook niet, maar zal er niet minder lekker door slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 11:29 
 
Hardtraxxer

Lars55 schreef:
voor mij ook niet, maar zal er niet minder lekker door slapen.


Eens, was voor mij een optie, niet echt een feest waar ik perse naar toe wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 11:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je moet de gebreken van Qlimax van tevoren incalculeren, zolang je er rekening mee houdt kan het alleen maar meevallen.

- Lopen is irritant maar zolang je helemaal in het midden staat heb je er vrij weinig last van is mijn ervaring. Daarnaast zal ik ook wel de nodige rondjes gaan lopen, wie ben ik dan om te zeuren.
- Buitenlanders zien er maf uit en doen gekke dansjes, vragen om drugs of zijn al helemaal van de kaart. Fransen en Duitsers zijn soms echt erg irritant, mensen uit andere landen vind ik altijd wel tof. Al vraag je je soms wel af "is dit feest nog wel in Nederland..."
- Van 11 tot 2 is het ontiegelijk druk, zo druk dat je de trappen niet eens meer normaal omhoog kan lopen om te pissen. Gelukkig is er een oplossing, namelijk achteraan gaan staan. En anders maar zorgen dat je niet moet pissen rond die tijd.
- Dagjesmensen... dat is het allereerste wat je weet als je een kaartje koopt voor Qlimax, dus niet zo gaan zeuren. Daarnaast, vorig jaar ging het tot waar ik stond goed los, dat was ongeveer op 1/3e vooraan. Als je ergens achteraan gaat staan gaat inderdaad bijna niemand los, maar dat is op ieder groot feest zo.
- Er worden waarschijnlijk meer slaapliedjes gedraaid dan beukende hardstyle. Gelukkig komt er later op de avond wat harder werk en ook meer ruimte om te stampen aangezien de helft op de tribune gaat zitten.
- Vorig jaar was het bloedwarm in het Gelredome, hopen dat het dit jaar een beetje meevalt.

Dit weet ik en daarom is het verre van mijn favoriete feest, maar juist omdat ik het weet ga ik mij er die avond niet aan ergeren en gewoon mijn feestje vieren. Hoewel ik wel pertinent weiger om los te gaan op afgezaagde sufkutjeshardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt me wel vet om op die tribune te zitten en naar een knallende menigte te kijken als je zwaar uit je pan bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 11:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat is ook wel gaaf (zelfs als je niet uit je pan bent :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JP Hardstyle schreef:
Pythonmaniac schreef:
Je moet reeel voor jezelf zijn. Stel je koopt de kaarten en gaat dat risico aan, vind jij het dan waard om dat risico te nemen / genomen te hebben? Bovendien kan dan misschien een andere liefhebber die wel 18+ is beter gaan ipv jou. Ik bedoel het niet verkeerd, ik gun iedere liefhebber de kans om dit mee te maken. Maar denk je in dat als je geweigerd wordt jij het kaartje kwijt ben en een andere liefhebber die net niks kon krijgen thuis moet blijven. Twee mensen teleurgesteld. Nogmaals het is voor jouzelf de afweging maken, vind jij het waard om dat risico te nemen, dan gelijk doen! :D


Dat is amper een risico te noemen, ik ga al sinds hardbass naar de meeste feesten met me vrienden ik we waren toen 16-17 en er is nog nooit iemand om z'n ID gevraagd, op 1 x na bij defqon maar daar lette ze er eigenlijk ook niet op
Dus ik zeg: doen :P


Klopt wel.. Gelredome wordt nauwelijks gecontroleerd op leeftijd.. een maat van mij wist gewoon met id kaart in de hand door de controle te komen, toen hij nog 17 was.. Zag vorig jaar wel een jonge die er eerst niet in kwam na lang zeuren gewoon mocht door lopen.. Gewoon met een hele grote groep gaan, kom je 100% binnen.

En verwacht van qlimax niet te veel dan valt het alleen maar mee, wordt dit jaar mn 5e keer en vorig jaar was wel het dieptepunt.. idioot druk behalve achteraan, waar we dus zelf maar een feestje hebben gebouwd.. rechts vooraan staan altijd heel veel mensen met blousjes die eigenlijk naar nope is dope gingen maar hier uitkwamen ofzo :P.. Laat de opening ook lekker voor wat het is, en kom om half 1 naar binnen.. kan je meteen goed los en sta je niet te lang in de rij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

altijd vet om te zien bij qlimax is als je net binnen komt en die hele menigte waar je over uit kijkt,
ziet er gewoon heel dik uit,

maar voor mij dit jaar ook geen qlimax, vond het vorig jaar erg tegenvallen qua muziek (sfeer was niks mis mee) :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damn ik wou ook tickets, hoor ik plots van Lowrenz dat de verkoop gisteren was :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlimax gaat hem niet worden voor mij dit jaar, wil zelf het risico nemen maar krijg voor de rest niemand mee omdat ze ook het probleem hebben van geen 18 zijn en het risico niet durven nemen ,wat ik wel snap natuurlijk, al kan er volgens mij niet veel misgaan.

Helaas volgend jaar dan maar proberen aan een kaartje te komen !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja je kan zeggen dagjesmensen gaan niet los waar ik het helemaal mee eens ben en het is ook irritant, maar mijn ervaring van vorig jar is dat we beetje achteraan/midde stonden en gewoon lekker te stampen enzo en los te gaan en dan merk je niks van die dagjesmensen. Blijf er wel bij dat indd die Franse en Duiters moeten oprotten, Zweedse zijn daarintegen welkom (mits vrouwelijk)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Poepislekker schreef:
Tja je kan zeggen dagjesmensen gaan niet los waar ik het helemaal mee eens ben en het is ook irritant, maar mijn ervaring van vorig jar is dat we beetje achteraan/midde stonden en gewoon lekker te stampen enzo en los te gaan en dan merk je niks van die dagjesmensen. Blijf er wel bij dat indd die Franse en Duiters moeten oprotten, Zweedse zijn daarintegen welkom (mits vrouwelijk)!


Fransen zijn echt de irritantste inderdaad, heb ze veel tijdens black 2010 gezien. Bij Qlimax vallen ze door de drukte niet mee. Ach ik heb er erg veel zin in!!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

toch maar een kaartje hiervoor gekocht :)
terwijl ik er vorig jaar eigelijk niet veel aan vond :P

hopelijk word het dit jaar wel knallen xd
alleen die godverdommesse tyfus drukte en het popi jopi volk daar :')

duurt wel nog lang voordat het is
heb nog 2 dikke feesten tot aan qlimax :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wel leuk dat veel mensen klagen dat ze een hekel aan dagjes mensen hebben

terwijl denk ik 50% van de mensen die dat zeggen zelf ook dagjesmensen zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
wel leuk dat veel mensen klagen dat ze een hekel aan dagjes mensen hebben

terwijl denk ik 50% van de mensen die dat zeggen zelf ook dagjesmensen zijn :D


Denk niet dat dagjesmensen zich aan zouden melden voor een hardstyle community site.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
The Anim0l schreef:
wel leuk dat veel mensen klagen dat ze een hekel aan dagjes mensen hebben

terwijl denk ik 50% van de mensen die dat zeggen zelf ook dagjesmensen zijn :D


Denk niet dat dagjesmensen zich aan zouden melden voor een hardstyle community site.


precies
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nixxus schreef:
Damn ik wou ook tickets, hoor ik plots van Lowrenz dat de verkoop gisteren was :/



Fail! xd volgend jaar beter, of je moet ze via marktplaats kopen net als mij (kutwoekeraars)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 21:32 
 

Nixxus schreef:
Damn ik wou ook tickets, hoor ik plots van Lowrenz dat de verkoop gisteren was :/

hoezo kan je dat uberhaubt gemist hebben xd
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten