Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Mensen uit België die nog combitickets nodig hebben :

http://eventarea.be/?p=bustrip&id=212

nog 3 plaatsen over! Zag dat net toenvallig, Je krijgt je tickets niet opgestuurd, maar bij het betreden van de bus dus dat is wel minder. In ieder geval ik zeg het maar wie weet help ik er nog iemand mee ;)

Ik sta der al tusse :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vindt het wel chill eerst kluisjes dan controle.. kan ik me ID in me kluisje leggen. (ben 17)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 10:05 
 
Hardtraxx Veteran

Na de iets mindere Qlimax van 2008 ben ik er weer bij. 2009 zag er goed genoeg uit om nu weer te gaan.
Toch leuk om al dat dagjes volk weer te zien! :D Vooral die duitsers zijn grappig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nandohs schreef:
Vindt het wel chill eerst kluisjes dan controle.. kan ik me ID in me kluisje leggen. (ben 17)


Kan maar pas bij de tweede controle word je op je ID gecontroleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Nandohs schreef:
Vindt het wel chill eerst kluisjes dan controle.. kan ik me ID in me kluisje leggen. (ben 17)


Kan maar pas bij de tweede controle word je op je ID gecontroleerd.

Ja daarom juist.. als ze dan vragen of ik me ID uit me kluis wil pakken ga ik gewoon naar een ander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 11:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nandohs schreef:
Kepro schreef:
Nandohs schreef:
Vindt het wel chill eerst kluisjes dan controle.. kan ik me ID in me kluisje leggen. (ben 17)


Kan maar pas bij de tweede controle word je op je ID gecontroleerd.

Ja daarom juist.. als ze dan vragen of ik me ID uit me kluis wil pakken ga ik gewoon naar een ander.

haha:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uh, daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Wij hadden vorig jaar 3 mensen mee die 17 waren en ik was zo dom om te roken in de tent ná de kaartcontrole, waardoor er security op mij af kwam die aan onze hele groep de ID-kaart vroeg. Wij waren met z'n 8-en, dus iedereen die 18 was meteen om die security dude heen, zodat de 17-jarigen gelukkig snel door konden lopen zonder datze gevraagd werden. Was echt geluk hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 12:08 
 
Hardtraxx Newbie

Ruffian MOET komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

I_K schreef:
Ruffian MOET komen


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
I_K schreef:
Ruffian MOET komen


+1

Mee eens! Qlimax en Ruffian horen bij elkaar. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PFf snap niet wat iedereen zo geweldig aan Ruffian vindt :S

Die gast heeft dan misschien de beste engelse uitspraak, maar z'n timing en teksten zijn nou niet echt goed :/

Ok hij is misschien wat minder eentonig, maar die vent houdt nooit z'n bek op de momenten dat ie stil moet zijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
PFf snap niet wat iedereen zo geweldig aan Ruffian vindt :S

Die gast heeft dan misschien de beste engelse uitspraak, maar z'n timing en teksten zijn nou niet echt goed :/

Ok hij is misschien wat minder eentonig, maar die vent houdt nooit z'n bek op de momenten dat ie stil moet zijn :(

Misschien voor de livesets, maar op een feest heb ik nog nooit last van hem gehad..

Oké op Qountdown 2008-2009 na, maarja.. Dat verhaal kennen we.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 16:35 
 

Khadber schreef:
Misschien voor de livesets, maar op een feest heb ik nog nooit last van hem gehad..

Oké op Qountdown 2008-2009 na, maarja.. Dat verhaal kennen we.

op feesten merk ik et niet eens :P
het enigste wat ik hoor zijn de knallende beats!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik merk het meestal ook niet tijdens een feest.. Op de DVD van 09 stond Ruffian wel een paar keer onzin te schreeuwen.
LIFT EVERYBODY UP!! En dat soort shit.. en dan ook echt niemand die erop reageert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
PFf snap niet wat iedereen zo geweldig aan Ruffian vindt :S

Die gast heeft dan misschien de beste engelse uitspraak, maar z'n timing en teksten zijn nou niet echt goed :/

Ok hij is misschien wat minder eentonig, maar die vent houdt nooit z'n bek op de momenten dat ie stil moet zijn :(


Eerst wist hij echt niet zen bek te houden op bepaalde momenten, dan kwam er net een harde climax van een nummer en dan hoorde je weer iets onzinnigs in de richting van 'put both your hands in th sky right now' en dan had ik zoiets van, als jij je bek nou is houdt. Maar bij 10 Years of Q-dance had ik nergens last van dus wie weet is het bij gedraait! Dit naast het feit dat Ruffian gewoon bi Qlimax hoort en ik durf ook wel te stellen dat hij er ook dit jaar weer staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben erbij heeeeeuwh
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 21:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inno schreef:
PFf snap niet wat iedereen zo geweldig aan Ruffian vindt :S

Die gast heeft dan misschien de beste engelse uitspraak, maar z'n timing en teksten zijn nou niet echt goed :/

Ok hij is misschien wat minder eentonig, maar die vent houdt nooit z'n bek op de momenten dat ie stil moet zijn :(

Dat valt de laatste tijd echt reuze mee, en op een feest voegt deze man ontzettend veel toe. Weet op de juiste momenten sfeer te brengen. Geweldige stem heeft hij, mooie uitstraling ook. Met Ruffian staat er echt iemand op het podium met karakter. Meer dan met al die kleine, magere ventjes met hun petje op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boven dat heeft Ruffian geen antwoordapparaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 23:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op Partyflock staat dat de line-up gelekt is:

Luna
Crypsis
Stephanie
Wildstylez
JDX
TNT
Brennan Heart (Anthem)
Second Identity
Psyko Punkz :yay:
Alpha2
Zatox :yay:
Evil Activities

Zou nog best wel eens kunnen, wat denken jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 23:53 
 
Hardtraxx Newbie

Ebbie schreef:
Op Partyflock staat dat de line-up gelekt is:

Luna
Crypsis
Stephanie
Wildstylez
JDX
TNT
Brennan Heart (Anthem)
Second Identity
Psyko Punkz :yay:
Alpha2
Zatox :yay:
Evil Activities

Zou nog best wel eens kunnen, wat denken jullie?

Waarschijnlijk weer iemand die zegt gelekte info te hebben. Deze namen zijn ook allemaal al voorbij gekomen in het topic naar aanleiding van de screens. Q is best redelijk in het bewaren van informatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja klopt, maar alles komt redelijk overeen met wat we voorspelt hadden.. alleen Crypsis kwam niet zo vaak voor bij iedereen, dat is dan wel weer vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 00:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Boven dat heeft Ruffian geen antwoordapparaat.

Je bedoelt neem ik het standaard DV8 soundboardje ? 'Yeah' 'Motherfuckers' enzo.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 00:47 
 
Artiest

denk niet dat brennan heart anthem gaat maken als ik die gelekte info moet geloven, die gast is de laatste tijd al met anthems bezig geweest, lijkt me ook geen slimme keus na zo'n album, al ging t zo bij DBSTF precies hetzelfde trouwes dus...
naja t is allemaal maar wachten, maar toch de mystiek om de line up heen lijkt toch al een schemering dat het een brute partij wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 02:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Kepro schreef:
Boven dat heeft Ruffian geen antwoordapparaat.

Je bedoelt neem ik het standaard DV8 soundboardje ? 'Yeah' 'Motherfuckers' enzo.. :P


Of we horen de hele avond "From the front to back from the left to the right" en "Make some noise for..." en "Put your hands up for...." .

Ofterwijl Villain hoef ik ook niet. MC DV8 is niks mis mee maar voor Qlimax moet de keuze sowieso Ruffian worden. Hij is het beeld van Qlimax om het zo maar te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 08:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zou wel zonde zijn als EA aflsuit :/
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten