Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Afbeelding
Weet bijna 100% zeker dat deze foto is gebruikt voor the Psyko Punkz. Bovendien heeft Ruffian de 27e al een gig op megarave de hele dag. Dus die kan het niet zijn


Dat zou ik echt zo jammer vinden... Een Qlimax zonder Ruffian is geen echte Qlimax imo
En ik zou het schandalig vinden als ze DV8 er neer zetten, het enige wat die zegt is rocking! en nog een paar andere woordjes... Villain zie ik er ook niet graag staan en Da Syndrome wordt hem ook niet.. Nee doe mij maar Ruffian
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

+ Ruffian en Qlimax horen gewoon bij elkaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 14:56 
 

Klementino schreef:
En ik zou het schandalig vinden als ze DV8 er neer zetten

precies!
die kerel moet egt de slechtste mc ever.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlimax kaarten zijn dr hoor!

Bestellen ging vrij gemakkelijk.
K begon met wachtrij van 25 minuten en na 25 minuten besteld en meteen binnen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 15:12 
 
Hardtraxxer

Ja ik heb ze ook vai event travel besteld is en geen wachttijden 90 euro net retour harderwijk - arhem + qlimax kaartje super chil
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Citaat:
Hallo,

Hierbij verkoop ik 2 Qlimax kaarten voor de 2010 editie
Ik verkoop ze voor 100 euro per stuk , het liefst gewoon alle twee tegelijk, dan geef ik je een tientje korting,
dus voor 190,

MVG,

Marc


:x


Ja maarten dan mats ik je maar weer en met korting!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een gouden tip ga niet met de bustrips van Eventarea.be dan zul je Qlimax nooit halen :

Afbeelding

:lol: Zat op die site te kijken of ze al sold out waren, toen ontdekte ik die fail :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 15:34 
 

lol das egt te erg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo. Alles weer even netjes gemaakt.

Voor de mensen die frustraties hebben: schrijf maar even niet op hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gelukkig hadden maten van me nog kaartjes over, mij was het namelijk niet gelukt..
pas om 13:02 ging ik pas naar binnen, vandaar :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 16:19 
 
Hardtraxxer

dylanleijten schreef:
Gelukkig hadden maten van me nog kaartjes over, mij was het namelijk niet gelukt..
pas om 13:02 ging ik pas naar binnen, vandaar :slow:
dylanleijten schreef:
Gelukkig hadden maten van me nog kaartjes over, mij was het namelijk niet gelukt..
pas om 13:02 ging ik pas naar binnen, vandaar :slow:


ja ik ook maar kon nog om 13:45 kaarten krijgen bij eventtravel dus ja net zo makkelijk maar dan moet je wel een reist er bij nemen ik was 90 kwijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Ik had +/- 1 minuten, maar dat zag ik pas op t moment dat ik weer op F5 drukte en toen werd het 19 minuten :lol:

Gelukkig heb ik m'n kaartjes al :D


Dat had ik ook, toen stond ongeveer 1 minuut, drukte ik op F5 bleef het gelukkig 1 minuut. Heb vies flink mazzel gehad. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 17:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

GVD heb geen kaarten kunnen krijgen en me maatjes ook niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
maarten1410 schreef:
Citaat:
Hallo,

Hierbij verkoop ik 2 Qlimax kaarten voor de 2010 editie
Ik verkoop ze voor 100 euro per stuk , het liefst gewoon alle twee tegelijk, dan geef ik je een tientje korting,
dus voor 190,

MVG,

Marc


:x


Inderdaad! xd :thumbsup: 90 euro voor 4 kaarten is geen geld inderdaad, dankjewel he :D

Ja maarten dan mats ik je maar weer en met korting!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 17:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ow... kaarten waren binnen. Maar geen 1 van me vrienden was het gelukt :/ dus we hebben besloten om qlimax over te slaan, en gewoon hardbass te gaan met ze alle. Kaarten net verkocht aan een paaar andere vrienden, hun er weer blij mee gemaakt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan nog aan kaartjes komen via een bus organisatie hier in de buurt ik moet snel beslissen want ik denk dat het daar binnen 1-2 dagen ook sold out is. Ik ben wel 17, vele vertellen me keer op keer dat de kans zowat 100 % is dat je binnen komt, toch wil ik het hier nog is vragen hoe jullie de kansen inschatten? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je moet reeel voor jezelf zijn. Stel je koopt de kaarten en gaat dat risico aan, vind jij het dan waard om dat risico te nemen / genomen te hebben? Bovendien kan dan misschien een andere liefhebber die wel 18+ is beter gaan ipv jou. Ik bedoel het niet verkeerd, ik gun iedere liefhebber de kans om dit mee te maken. Maar denk je in dat als je geweigerd wordt jij het kaartje kwijt ben en een andere liefhebber die net niks kon krijgen thuis moet blijven. Twee mensen teleurgesteld. Nogmaals het is voor jouzelf de afweging maken, vind jij het waard om dat risico te nemen, dan gelijk doen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha die maarten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartjes niet kunnen bemachtigen via Q-Dance.nl, met 2 pc van begin af aan gewacht met 2 paylogic accounts maar nee hoor. Geluk was niet aan mijn zijde >.<
Heb ze maar voor 70 euro op marktplaats gekocht, , dus ben iig van de partij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 18:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pythonmaniac schreef:
Je moet reeel voor jezelf zijn. Stel je koopt de kaarten en gaat dat risico aan, vind jij het dan waard om dat risico te nemen / genomen te hebben? Bovendien kan dan misschien een andere liefhebber die wel 18+ is beter gaan ipv jou. Ik bedoel het niet verkeerd, ik gun iedere liefhebber de kans om dit mee te maken. Maar denk je in dat als je geweigerd wordt jij het kaartje kwijt ben en een andere liefhebber die net niks kon krijgen thuis moet blijven. Twee mensen teleurgesteld. Nogmaals het is voor jouzelf de afweging maken, vind jij het waard om dat risico te nemen, dan gelijk doen! :D


Dat is amper een risico te noemen, ik ga al sinds hardbass naar de meeste feesten met me vrienden ik we waren toen 16-17 en er is nog nooit iemand om z'n ID gevraagd, op 1 x na bij defqon maar daar lette ze er eigenlijk ook niet op
Dus ik zeg: doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier mensen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 19:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet hoeven stressen dit jaar gelukkig want we slaan qlimax lekker over!! :D :D :D :D :D :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 19:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Want een kutzooi die verkoop, eerste jaar dat ik een poging doe :x Niemand van onze groep heeft tickets kunnen krijgen... Achja dan maar naar Loudness ofzo :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 19:34 
 

Gewoon je windows tijd syncen met een time-server en dan 10 seconden voor de tijd gaan F5-en en je zit gegarandeerd goed. Lukte me bij defqon en nu ook weer bij qlimax. 4 minuutjes en ik was erdoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 20:06 
 

93Wesley93 schreef:
Ik kan nog aan kaartjes komen via een bus organisatie hier in de buurt ik moet snel beslissen want ik denk dat het daar binnen 1-2 dagen ook sold out is. Ik ben wel 17, vele vertellen me keer op keer dat de kans zowat 100 % is dat je binnen komt, toch wil ik het hier nog is vragen hoe jullie de kansen inschatten? :)

ik gok 98% dat je zo binnenkomt
bij mij keken ze er ook niet naar :P
als je er oud uit ziet is et wel in orde. ^^
kans is groter als je in de drukte gaat, dan gaan ze zeker niet iedereen goed fouilleren enzo
maar: tis niet mijn schuld als jij er toevallig wel uitgehaald wordt :P
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten