Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 16:32 

Donateur

Loudness en Euphoria vond ik de sfeer super idd.

Maar goed zullen we het maar weer over Qlimax hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 17:16 

Hardtraxx Newbie

Ik kan er maar niet uitkomen wie die middelste is.. Het zou BH, Hhz kunnen zijn.. Wss BH..

Dus ik weet bijna zeker dat dit de line-up wordt.. (Volgorde kan anders zijn):

Luna
Stephanie
Wildstylez & JDX
Technoboy & Tuneboy
Brennan Heart
Second Identity
Psyko Punkz
Alpha Twins
Zatox
Evil Activities

MC: Ruffian

Wordt dus een aardig feestje, al mis ik mijn grote vrienden B-Front en Zany.. :(
Hopen dat ik een kaartje kan bemachtigen. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 17:21 

Hardtraxx Veteran

Paulvg schreef:
Ik kan er maar niet uitkomen wie die middelste is.. Het zou BH, Hhz kunnen zijn.. Wss BH..

Dus ik weet bijna zeker dat dit de line-up wordt.. (Volgorde kan anders zijn):

Luna
Stephanie
Wildstylez & JDX
Technoboy & Tuneboy
Brennan Heart
Second Identity
Psyko Punkz
Alpha Twins
Zatox
Evil Activities

MC: Ruffian

Wordt dus een aardig feestje, al mis ik mijn grote vrienden B-Front en Zany.. :(
Hopen dat ik een kaartje kan bemachtigen. :innocent:

Zou op Stephanie na wel hard zijn! ga der dan wel van uit at 'TNT' samen met draat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 17:23 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
KeepItStyle schreef:
Poepislekker schreef:
Nu we toch over de Line-up aan het speculeren zijn. Links kan (i.p.v. Luna of Pavelow) misschien wel Frontliner zijn en rechtsbovenin kunnen de Toneshifterz zijn.
Ook kan Brennan Heart in het midden gewoon Headhunterz zijn en als die met die pet op geen Zatox is dan ga ik echt huilen!

Toneshifterz lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, wie het wel zijn kan ik ook niet zeggen ^^
Second Identity lijkt mij er ook ergens tussenstaan om hun aankomende album te presenteren en weet ook bijna zeker dat ik JDX( :drool: ) zie staan als 4e van links

Toneshifterz kan, want ze hebben een tour vanaf 2 oktober tot half november ofzo..

Jah indd, Toneshifterz zijn zoiezo in Nederland aangezien ze ook bij Fusion: The Next Level aanwezig zullen zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 17:25 

Hardtraxx Veteran

Zou wel grappig zijn als het wel Coone is, want dan word hij dus door jullie op uiterlijk voorStphanie aagezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 17:58 

Hardtraxx Veteran

en 13 november staan de toneshifterz bij Fusion Oisterwijk,, ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 18:12 

Hardtraxxer

Dat maakt in principe niks uit, Showtek moest 2 jaar geleden ook nog ergens anders draaien die avond als ik het goed had ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 18:48 

Hardtraxx Addict

16 oktober staan Toneshifterz in Antwerpen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 18:58 

Hardtraxxer

Poepislekker schreef:
Zou wel grappig zijn als het wel Coone is, want dan word hij dus door jullie op uiterlijk voorStphanie aagezien.

En hebben de makers van de trailer hem voor de grap tieten gegeven? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:06 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Poepislekker schreef:

En hebben de makers van de trailer hem voor de grap tieten gegeven? :')

Het zou wel een goeie zijn :D :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:46 

Hardtraxx Veteran

Coone zou trouwens niet eens gek zijn. Hij heeft ongeveer alle mainstages dit jaar gehad en zijn stijltje is makkelijk op te pakken. Het lijkt me alleen gek als er 2 Dirty Workz artiesten zouden staan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 20:18 

Hardtraxxer

pepepe schreef:
Struikrover schreef:
Zonder dagjes mensen geen feesten meer, dan worden er de helft zo veel kaartjes verkocht.. So take it or leave it..

Hah, moet jij eens opletten met Q-dance presents Fusion

Is dat al uitverkocht dan? Het is gewoon een feit dat ze zonder die dagjes mensen de Gelredome, Almere Strand, Arena, Amsterdam RAI en nu de HMH (het is nog niet zover en verwacht ook nog wel dat het uitverkocht raakt) niet vol krijgen. Dus wees maar blij met deze mensen, want zonder deze mensen zouden er snel geen feesten meer gegeven kunnen worden :) En zoals op Defqon.1 of IQ kun je het super vet hebben! Als je maar je eigen dag/nacht invult. En wanneer ben je een dagjes mens? Kijk ik ga ook niet naar alle feestjes, omdat dat logistiek niet altijd mogelijk of makkelijk is vanaf Texel :') xd Maar ik zit wel op dit forum om me te verdiepen in de muziek stijl. Dus ja de term Dagjesmensen vind ik nogal breed, ben je er 1tje als je maar 1 keer naar een feestje komt, of ben je er 1 als je alleen de bekendere DJ kent omdat je, je niet verdiept in de stijl? Maar wel naar veel feestjes gaat en alleen bij de mainstage's blijft hangen omdat je alleen die DJ's kent..

Nou ja ik ga sowieso naar Qlimax dit jaar.. Vorig jaar is me super bevallen! Het mag wel een tikkeltje harder maar de sfeer sprak me goed aan en als je met goeie en leuke mensen bent kun je sowieso een dik feestje maken! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 20:27 

Hardtraxx Veteran

Een paar feestjes minder zou geen ramp zijn...

Er zijn al TE VEEL feesten tegenwoordig... De stijl wordt helemaal uitgemolken tegenwoordig... Als het zo doorgaat krijgen we over een jaar of 2 weer een nieuwe evolutie in hardstyle omdat er in de huidige stijl niets meer te halen valt (dubstyle of weer iets anders nieuws).

En dan maar wat minder kaartjes verkocht, wat minder vuurwerk en misschien iets minder mooie stage (daar komen wij liefhebbers toch niet voor of wel?)

En dagjesmensen zijn gewoon de mensen die naar een feest gaan om naar het feest te gaan. Die eigenlijk de muziek 'wel kunnen luisteren', of 'scrap attack en nobody said it was easy zijn vet, maar de rest vind ik herrie' etcetera. Iig geen liefhebbers van de muziek.

Als je maar van de muziek houdt ben je voor mij geen dagjesmens meer :) En je moet natuurlijk wel (tenzij je lichamelijk beperkt bent) gewoon los gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 21:29 

Ga alsjeblieft vooraan staan, kop naar de stage en kijk vooral niet achteruit, zodat je je niet kan ergeren aan mensen die stil staan. :yawn: Gezeur over andere mensen altijd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 21:38 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Ga alsjeblieft vooraan staan, kop naar de stage en kijk vooral niet achteruit, zodat je je niet kan ergeren aan mensen die stil staan. :yawn: Gezeur over andere mensen altijd...

Ergeren is een groot woord. Maar het wordt gewoon NOG leuker als het publiek een geheel is en losgaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:22 

Dat snap ik wel, maar bij feesten als Qlimax dan gebeurd dat niet. Ja, jammer dan maak ik daar wel mijn eigen feestje van..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:52 

Hardtraxx Veteran

Net weer aan het twijfelen gebracht om toch te gaan :lol:

M'n beste maatjes gaan dus kan t denk toch niet laten :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 01:08 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
En dan maar wat minder kaartjes verkocht, wat minder vuurwerk en misschien iets minder mooie stage (daar komen wij liefhebbers toch niet voor of wel?)

Niet specifiek natuurlijk, maar ik ben ook verliefd geworden op deze stijl door de shows en de stages.
Ik vind een redelijk mooie stage wel belangrijk. De muziek natuurlijk wel veel belangrijker :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 08:59 

Hardtraxx Addict

Struikrover schreef:
pepepe schreef:
Struikrover schreef:
Zonder dagjes mensen geen feesten meer, dan worden er de helft zo veel kaartjes verkocht.. So take it or leave it..

Hah, moet jij eens opletten met Q-dance presents Fusion

Is dat al uitverkocht dan? Het is gewoon een feit dat ze zonder die dagjes mensen de Gelredome, Almere Strand, Arena, Amsterdam RAI en nu de HMH (het is nog niet zover en verwacht ook nog wel dat het uitverkocht raakt) niet vol krijgen. Dus wees maar blij met deze mensen, want zonder deze mensen zouden er snel geen feesten meer gegeven kunnen worden :) En zoals op Defqon.1 of IQ kun je het super vet hebben! Als je maar je eigen dag/nacht invult. En wanneer ben je een dagjes mens? Kijk ik ga ook niet naar alle feestjes, omdat dat logistiek niet altijd mogelijk of makkelijk is vanaf Texel :') xd Maar ik zit wel op dit forum om me te verdiepen in de muziek stijl. Dus ja de term Dagjesmensen vind ik nogal breed, ben je er 1tje als je maar 1 keer naar een feestje komt, of ben je er 1 als je alleen de bekendere DJ kent omdat je, je niet verdiept in de stijl? Maar wel naar veel feestjes gaat en alleen bij de mainstage's blijft hangen omdat je alleen die DJ's kent..

Nou ja ik ga sowieso naar Qlimax dit jaar.. Vorig jaar is me super bevallen! Het mag wel een tikkeltje harder maar de sfeer sprak me goed aan en als je met goeie en leuke mensen bent kun je sowieso een dik feestje maken! :yay:

Dat Fusion nog niet uitverkocht is zal me echt een worst wezen.
Ik sta liever op een niet uitverkocht feest.

Je hebt gelijk wat betreft het nodig hebben van dagjesmensen om de grotere locaties vol te krijgen, maar bevoorderlijk voor de sfeer vind ik het totaal niet.
Wat heb jij nou liever als ik vragen mag?
*Laten we het gelredome pakken als voorbeeld

1. Een Qlimax, helemaal uitverkocht en BOMvol, amper ruimte om los te gaan op de meeste plekken.
Heel veel mensen staan stil omdat ze hardstyle op de computer super vinden, maar dit in het echt toch heel anders ervaren en vervolgens de hele avond met een biertje stil staan.

2. Een hardbass (neem als voorbeeld de editie van 2010) waar het gelredome bij lange na niet uitverkocht was, maar het toch wel overduidelijk was dat dit toch meer een liefhebbersfeest was.

Al met al ben ik het volledig met je eens wat betreft het nodig hebben van deze personen, maar ik ben ze liever kwijt dan rijk!

*Onder dagjesmens versta ik iemand die naar een feest gaat om te zeggen dat hij er geweest is, eveneens als computerhardstylers die het in het echt toch NIET zo leuk vinden als dat ze denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 09:03 

Hardtraxx Veteran

DoubleDutch schreef:
Niet specifiek natuurlijk, maar ik ben ook verliefd geworden op deze stijl door de shows en de stages.
Ik vind een redelijk mooie stage wel belangrijk. De muziek natuurlijk wel veel belangrijker :whistle:

Ik vind het niet belangrijk.
Al is t kaal met alleen een houten tafeltje met gear er op.
Boeit me helemaal niets. Als het geluid maar goed is, de muziek goed hard staat, er goed gedraaid wordt en de mensen maar lekker los gaan.

Maar zulke feestjes krijg ik genoeg de komende tijd... Dus ik dacht, ach een laser-space-feestje tussendoor is ook wel leuk :D

Dus ik ga toch maar wel :$

Dit wordt voor mij een feest waar ik heel veel met de show en de mensen bezig ben en weinig met de muziek, en lekker koekwauzen natuurlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 10:37 

Hardtraxx Elite

Achja, heel die discussie omtrent dagjesmensen. Het zit er nu eenmaal bij. Echt opjagen eraan doe ik niet op feesten, als hun 60euro willen betalen voor de hele avond met een biertje in hun handen te staan filmen moeten ze dat maar zelf weten :lol: Als ze mij staan te bekijken of whatever zal me een worst wezen. Op Qlimax ga ik lekker even hard beuken als op Q-Base en al staat iedereen rondom mij stil en is het veel te druk, ik maak al stampend wel wat plaats :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 11:10 

Hardtraxx Veteran

Zo, kaartje gereserveerd en betaald :D

(L) Mensen die een bus regelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 11:50 

Hardtraxx Elite

Al dat gemekker weer... Als je niet van de DJ's houdt die er draaien, en je vi dagjesmensen niks, dan ga je toch gewoon niet? Heeft weinig nut om erheen te gaan en vervolgens gaan zitten klagen op alles en nog wat..

Ik ga als ik een kaart kan kopen zeker weten! Vorig jaar vond ik echt supervet, dus dit jaar wil ik ook gewoon weer!
Overigens is Defqon ook gewoon een erg tof feest, iedere keer weer ;) Je weer dat er dagjes mensen komen, heeft dan ook weinig nut je er aan te ergeren.. T bederft alleen maar je eigen dag, en t worden er echt niet minder door.. Gewoon lekker los gaan met een paar maten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 11:51 

Donateur

Inno schreef:
Zo, kaartje gereserveerd en betaald :D

(L) Mensen die een bus regelen

Jaa de Kwi-bus is bij ons ook al geregeld. Kost 20 euro, staat een koelkast in, je mag er roken en blowen in. achter in de hoek staat een grote ronde sofa. chiller kan gewoon niet! ... nu alleen nog kaarten voor het feest regelen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 12:00 

Hardtraxx Addict

TakkU schreef:
Al dat gemekker weer... Als je niet van de DJ's houdt die er draaien, en je vi dagjesmensen niks, dan ga je toch gewoon niet? Heeft weinig nut om erheen te gaan en vervolgens gaan zitten klagen op alles en nog wat..

Ik ga als ik een kaart kan kopen zeker weten! Vorig jaar vond ik echt supervet, dus dit jaar wil ik ook gewoon weer!
Overigens is Defqon ook gewoon een erg tof feest, iedere keer weer ;) Je weer dat er dagjes mensen komen, heeft dan ook weinig nut je er aan te ergeren.. T bederft alleen maar je eigen dag, en t worden er echt niet minder door.. Gewoon lekker los gaan met een paar maten!

Hee, laat het ff duidelijk zijn dat het mijn feest NIET verpest.
Ik vind alleen dat de uiteindelijke sfeer er echt veel beter op zal zijn als echt iedereen los gaat.
Hoe het los gaat, maakt me echt niks uit, ALS HET MAAR LOS GAAT :)
1 van de kenmerken van een goed hardstyle feest is toch het op en neer stuiterende publiek en dat is ook één van de redenen dat ik het geweldig blijf vinden.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten