Loudness en Euphoria vond ik de sfeer super idd.
Maar goed zullen we het maar weer over Qlimax hebben
Maar goed zullen we het maar weer over Qlimax hebben
Zou op Stephanie na wel hard zijn! ga der dan wel van uit at 'TNT' samen met draat.wrote:Ik kan er maar niet uitkomen wie die middelste is.. Het zou BH, Hhz kunnen zijn.. Wss BH..
Dus ik weet bijna zeker dat dit de line-up wordt.. (Volgorde kan anders zijn):
Luna
Stephanie
Wildstylez & JDX
Technoboy & Tuneboy
Brennan Heart
Second Identity
Psyko Punkz
Alpha Twins
Zatox
Evil Activities
MC: Ruffian
Wordt dus een aardig feestje, al mis ik mijn grote vrienden B-Front en Zany..
Hopen dat ik een kaartje kan bemachtigen.
Jah indd, Toneshifterz zijn zoiezo in Nederland aangezien ze ook bij Fusion: The Next Level aanwezig zullen zijn!wrote:Toneshifterz kan, want ze hebben een tour vanaf 2 oktober tot half november ofzo..wrote:Toneshifterz lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, wie het wel zijn kan ik ook niet zeggenwrote:Nu we toch over de Line-up aan het speculeren zijn. Links kan (i.p.v. Luna of Pavelow) misschien wel Frontliner zijn en rechtsbovenin kunnen de Toneshifterz zijn.
Ook kan Brennan Heart in het midden gewoon Headhunterz zijn en als die met die pet op geen Zatox is dan ga ik echt huilen!
Second Identity lijkt mij er ook ergens tussenstaan om hun aankomende album te presenteren en weet ook bijna zeker dat ik JDX() zie staan als 4e van links
En hebben de makers van de trailer hem voor de grap tieten gegeven? :')wrote:Zou wel grappig zijn als het wel Coone is, want dan word hij dus door jullie op uiterlijk voorStphanie aagezien.
Het zou wel een goeie zijnwrote:En hebben de makers van de trailer hem voor de grap tieten gegeven? :')wrote:Zou wel grappig zijn als het wel Coone is, want dan word hij dus door jullie op uiterlijk voorStphanie aagezien.
Is dat al uitverkocht dan? Het is gewoon een feit dat ze zonder die dagjes mensen de Gelredome, Almere Strand, Arena, Amsterdam RAI en nu de HMH (het is nog niet zover en verwacht ook nog wel dat het uitverkocht raakt) niet vol krijgen. Dus wees maar blij met deze mensen, want zonder deze mensen zouden er snel geen feesten meer gegeven kunnen wordenwrote:Hah, moet jij eens opletten met Q-dance presents Fusionwrote:Zonder dagjes mensen geen feesten meer, dan worden er de helft zo veel kaartjes verkocht.. So take it or leave it..
Ergeren is een groot woord. Maar het wordt gewoon NOG leuker als het publiek een geheel is en losgaatwrote:Ga alsjeblieft vooraan staan, kop naar de stage en kijk vooral niet achteruit, zodat je je niet kan ergeren aan mensen die stil staan.Gezeur over andere mensen altijd...
Niet specifiek natuurlijk, maar ik ben ook verliefd geworden op deze stijl door de shows en de stages.wrote:En dan maar wat minder kaartjes verkocht, wat minder vuurwerk en misschien iets minder mooie stage (daar komen wij liefhebbers toch niet voor of wel?)
Dat Fusion nog niet uitverkocht is zal me echt een worst wezen.wrote:Is dat al uitverkocht dan? Het is gewoon een feit dat ze zonder die dagjes mensen de Gelredome, Almere Strand, Arena, Amsterdam RAI en nu de HMH (het is nog niet zover en verwacht ook nog wel dat het uitverkocht raakt) niet vol krijgen. Dus wees maar blij met deze mensen, want zonder deze mensen zouden er snel geen feesten meer gegeven kunnen wordenwrote:Hah, moet jij eens opletten met Q-dance presents Fusionwrote:Zonder dagjes mensen geen feesten meer, dan worden er de helft zo veel kaartjes verkocht.. So take it or leave it..En zoals op Defqon.1 of IQ kun je het super vet hebben! Als je maar je eigen dag/nacht invult. En wanneer ben je een dagjes mens? Kijk ik ga ook niet naar alle feestjes, omdat dat logistiek niet altijd mogelijk of makkelijk is vanaf Texel :')
Maar ik zit wel op dit forum om me te verdiepen in de muziek stijl. Dus ja de term Dagjesmensen vind ik nogal breed, ben je er 1tje als je maar 1 keer naar een feestje komt, of ben je er 1 als je alleen de bekendere DJ kent omdat je, je niet verdiept in de stijl? Maar wel naar veel feestjes gaat en alleen bij de mainstage's blijft hangen omdat je alleen die DJ's kent..
Nou ja ik ga sowieso naar Qlimax dit jaar.. Vorig jaar is me super bevallen! Het mag wel een tikkeltje harder maar de sfeer sprak me goed aan en als je met goeie en leuke mensen bent kun je sowieso een dik feestje maken!
Ik vind het niet belangrijk.wrote: Niet specifiek natuurlijk, maar ik ben ook verliefd geworden op deze stijl door de shows en de stages.
Ik vind een redelijk mooie stage wel belangrijk. De muziek natuurlijk wel veel belangrijker
Jaa de Kwi-bus is bij ons ook al geregeld. Kost 20 euro, staat een koelkast in, je mag er roken en blowen in. achter in de hoek staat een grote ronde sofa. chiller kan gewoon niet! ... nu alleen nog kaarten voor het feest regelenwrote:Zo, kaartje gereserveerd en betaald
Mensen die een bus regelen
Hee, laat het ff duidelijk zijn dat het mijn feest NIET verpest.wrote:Al dat gemekker weer... Als je niet van de DJ's houdt die er draaien, en je vi dagjesmensen niks, dan ga je toch gewoon niet? Heeft weinig nut om erheen te gaan en vervolgens gaan zitten klagen op alles en nog wat..
Ik ga als ik een kaart kan kopen zeker weten! Vorig jaar vond ik echt supervet, dus dit jaar wil ik ook gewoon weer!
Overigens is Defqon ook gewoon een erg tof feest, iedere keer weerJe weer dat er dagjes mensen komen, heeft dan ook weinig nut je er aan te ergeren.. T bederft alleen maar je eigen dag, en t worden er echt niet minder door.. Gewoon lekker los gaan met een paar maten!