Struikrover schreef:
pepepe schreef:
Struikrover schreef:
Zonder dagjes mensen geen feesten meer, dan worden er de helft zo veel kaartjes verkocht.. So take it or leave it..
Hah, moet jij eens opletten met Q-dance presents Fusion
Is dat al uitverkocht dan? Het is gewoon een feit dat ze zonder die dagjes mensen de Gelredome, Almere Strand, Arena, Amsterdam RAI en nu de HMH (het is nog niet zover en verwacht ook nog wel dat het uitverkocht raakt) niet vol krijgen. Dus wees maar blij met deze mensen, want zonder deze mensen zouden er snel geen feesten meer gegeven kunnen worden

En zoals op Defqon.1 of IQ kun je het super vet hebben! Als je maar je eigen dag/nacht invult. En wanneer ben je een dagjes mens? Kijk ik ga ook niet naar alle feestjes, omdat dat logistiek niet altijd mogelijk of makkelijk is vanaf Texel

Maar ik zit wel op dit forum om me te verdiepen in de muziek stijl. Dus ja de term Dagjesmensen vind ik nogal breed, ben je er 1tje als je maar 1 keer naar een feestje komt, of ben je er 1 als je alleen de bekendere DJ kent omdat je, je niet verdiept in de stijl? Maar wel naar veel feestjes gaat en alleen bij de mainstage's blijft hangen omdat je alleen die DJ's kent..
Nou ja ik ga sowieso naar Qlimax dit jaar.. Vorig jaar is me super bevallen! Het mag wel een tikkeltje harder maar de sfeer sprak me goed aan en als je met goeie en leuke mensen bent kun je sowieso een dik feestje maken!

Dat Fusion nog niet uitverkocht is zal me echt een worst wezen.
Ik sta liever op een niet uitverkocht feest.
Je hebt gelijk wat betreft het nodig hebben van dagjesmensen om de grotere locaties vol te krijgen, maar bevoorderlijk voor de sfeer vind ik het totaal niet.
Wat heb jij nou liever als ik vragen mag?
*Laten we het gelredome pakken als voorbeeld
1. Een Qlimax, helemaal uitverkocht en BOMvol, amper ruimte om los te gaan op de meeste plekken.
Heel veel mensen staan stil omdat ze hardstyle op de computer super vinden, maar dit in het echt toch heel anders ervaren en vervolgens de hele avond met een biertje stil staan.
2. Een hardbass (neem als voorbeeld de editie van 2010) waar het gelredome bij lange na niet uitverkocht was, maar het toch wel overduidelijk was dat dit toch meer een liefhebbersfeest was.
Al met al ben ik het volledig met je eens wat betreft het nodig hebben van deze personen, maar ik ben ze liever kwijt dan rijk!
*Onder dagjesmens versta ik iemand die naar een feest gaat om te zeggen dat hij er geweest is, eveneens als computerhardstylers die het in het echt toch NIET zo leuk vinden als dat ze denken.