Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 22:22 

Hardtraxxer

Line up qlimax 2010
showtek
Tnt
wildstylez
zatox
brennan heart
nosferatu
alpha twins
evil activities
luna crypsis

vind die gast met die pet 100% duidelijk zatox, ik kan daar geen nosferatu in zien maargoed

En over dat losgaan, ga lekker acheraan staan, is het nooit druk, frisse wind van de uitgang en weinig rare buitenlanders,

Toch...het enige positieve van al die buitenlanders, is als de bus met zweden aankomt.. Hallelujah wat zijn die vrouwen knap :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 22:27 

Hardtraxx Crew

Dat zou opzich nog wel een leuke line-up zijn. Maar ben er bang voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 23:05 

Hardtraxxer

Kaarten al binnen :) Mooi knallen dus 27 nov
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 23:08 

Hardtraxx Veteran

ThisRulez schreef:

Uh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 23:10 

Hardtraxx Crew

Verkeerde topic, of je hebt je geld weggegooid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 13:01 

Donateur

ThisRulez schreef:

Hahah en wat lees ik net in het nieuwsbericht :D

Over de sites waren klachten binnengekomen over hoge prijzen en het feit dat sommige kaartjes achteraf niet geldig blijken te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 15:27 

Hardtraxxer

Milán schreef:
ThisRulez schreef:

Hahah en wat lees ik net in het nieuwsbericht :D

Over de sites waren klachten binnengekomen over hoge prijzen en het feit dat sommige kaartjes achteraf niet geldig blijken te zijn.

"De bedrijven die de Consumentenautoriteit op de korrel heeft, houden zich onvoldoende aan deze informatieplicht. Het gaat om de websites 4alltickets.nl, Tickets4events.nl, Budgetticket.nl, Onlineticketshop.nl en Worldticketshop.nl" Bron: NOS

Kortom, koop gwn je kaartjes op 25 september :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 19:10 

Hardtraxx Veteran

In gedachte heb ik mijn kaartjes ook al! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 21:25 

Hardtraxx Veteran

Nu we toch over de Line-up aan het speculeren zijn. Links kan (i.p.v. Luna of Pavelow) misschien wel Frontliner zijn en rechtsbovenin kunnen de Toneshifterz zijn.
Ook kan Brennan Heart in het midden gewoon Headhunterz zijn en als die met die pet op geen Zatox is dan ga ik echt huilen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 21:37 

Hardtraxx Addict

Hmm, sla deze toch maar over.
Ik vermijd de "dagjesmens-feestjes" vanaf nu gewoon, want ik vind het echt zonde van het feest.
Voor mij dus geen Qlimax, Defqon of InQontrol meer.

Ik weet dat je het feestje grotendeels zelf maakt, maar toch mis ik net het beetje sfeer dat je hebt als alles lekker los gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 22:14 

Hardtraxxer

Poepislekker schreef:
Nu we toch over de Line-up aan het speculeren zijn. Links kan (i.p.v. Luna of Pavelow) misschien wel Frontliner zijn en rechtsbovenin kunnen de Toneshifterz zijn.
Ook kan Brennan Heart in het midden gewoon Headhunterz zijn en als die met die pet op geen Zatox is dan ga ik echt huilen!

Toneshifterz lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, wie het wel zijn kan ik ook niet zeggen ^^
Second Identity lijkt mij er ook ergens tussenstaan om hun aankomende album te presenteren en weet ook bijna zeker dat ik JDX( :drool: ) zie staan als 4e van links
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 08:43 

Hardtraxx Veteran

KeepItStyle schreef:
Poepislekker schreef:

Toneshifterz lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, wie het wel zijn kan ik ook niet zeggen ^^
Second Identity lijkt mij er ook ergens tussenstaan om hun aankomende album te presenteren en weet ook bijna zeker dat ik JDX( :drool: ) zie staan als 4e van links

Toneshifterz kan, want ze hebben een tour vanaf 2 oktober tot half november ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 10:25 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Ik vermijd de "dagjesmens-feestjes" vanaf nu gewoon, want ik vind het echt zonde van het feest.

Ik weet dat je het feestje grotendeels zelf maakt, maar toch mis ik net het beetje sfeer dat je hebt als alles lekker los gaat.

Wat zijn volgens jou eigenlijk dagjesmensen.. ik ben zelf ook pas naar 2 grote feesten geweest omdat ik pas 17 ben,
maar ik ga wel gewoon helemaal los en ik het vindt het echt geweldig. Luister ook al een aantal jaar naar hs/hc.
Ben ik dan ook een dagjesmens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 10:55 

Hardtraxx Elite

Nandohs schreef:
Wat zijn volgens jou eigenlijk dagjesmensen.. ik ben zelf ook pas naar 2 grote feesten geweest omdat ik pas 17 ben,
maar ik ga wel gewoon helemaal los en ik het vindt het echt geweldig. Luister ook al een aantal jaar naar hs/hc.
Ben ik dan ook een dagjesmens?

Over het algemeen word met de dagjesmensen de mensen bedoeld die naar een feest komen om te zien en gezien te worden of om naar de show te kijken, en niet voor uit de bol te gaan. Op rustigere dansstijlen komt dit EXTREEM veel voor naar mijn mening maar jammer genoeg gebeurt het ook vaker bij de grotere hardstyle feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 12:54 

Zou toch nog best eens Ruffian kunnen zijn die de avond host.
Op verschillende sites die de line-up van Megarave Swiss Edition presenteren staat Ruffian samen met Terrog te hosten bij de Hardcore Main Floor. Eén MC lijkt me genoeg toch? Misschien dat hij toch niet daar aanwezig is, of is dit nou een opmerking die de plank misslaat?

http://www.globalhardstyle.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=58282
http://events.myspace.com/Event/4224655/Megarave--Swiss-Edition
http://www.transilvania-live.ch/index.php?option=com_eventlist&view=details&id=55:megarave%2027.11.2010%20transilvania-eventhall&Itemid=53
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 12:56 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:

IQ en Defqon kan je gerust heengaan, dit jaar was er genoeg sfeer op de Imperial Greenhouse, Blue en Purple.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 13:18 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
IQ en Defqon kan je gerust heengaan, dit jaar was er genoeg sfeer op de Imperial Greenhouse, Blue en Purple.

Op defqon idd alleen blue (links voor) en purple

InQontrol hoef ik ook niet meer heen. Mocht dan (voor een bekend feest) redelijk wat sfeer zijn in de IGI, het geluid was daar (in tegenstelling tot de main) om te janken. Je kon midden in een climax vrolijk met elkaar praten tijdens de meeste sets :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 13:23 

Hardtraxx Addict

ik heb niet alles gelezen maar heeft iemand al bedacht dat helemaal links ook wel is frontliner kan zijn? :)
en rechtsboven zie ik geen DBSTF in. en helemaal rechts heb ik iedere keer het idee dat dat pavo is haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 13:42 

Hardtraxxer

Zonder dagjes mensen geen feesten meer, dan worden er de helft zo veel kaartjes verkocht.. So take it or leave it..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 15:09 

Hardtraxx Addict

Struikrover schreef:
Zonder dagjes mensen geen feesten meer, dan worden er de helft zo veel kaartjes verkocht.. So take it or leave it..

Hah, moet jij eens opletten met Q-dance presents Fusion
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 15:11 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
pepepe schreef:

Ja ik weet het, ik heb op IQ ook de hele avond bij de greenhouse gestaan, heb de main nog geen 10 minuten gezien haha.
Op defqon heb ik alleen bij de blue gestaan tijdens Tatanka, omdat mijn groepje graag bij de main wilde zijn, omdat het hun 1e defqon was.

EDIT: Sorry voor de dubbele post. Hoe verwijder ik een post?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 15:20 

Donateur

Ik vond de sfeer zowel op Defqon als op InQontrol heel tam. Liepen wel veel aardige mensen rond daar maar ik vond het qua losgaan echt een enorme teleurstelling. Zeker in dat Greenhouse ding, had er veel meer van verwacht maar ik ben er na Dailucia ook niet meer geweest.

En op Defqon in de Blue was de sfeer dit jaar veeeeeeel minder dan vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 15:22 

Hardtraxx Veteran

Op IQ stonden er zelfs mensen bij de HC zaal stil xd , beste sfeertje was in de back2school tent op Decibel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 15:25 

Hardtraxx Addict

Kepro schreef:
Op IQ stonden er zelfs mensen bij de HC zaal stil xd , beste sfeertje was in de back2school tent op Decibel :loving:

Is meneer niet in de Loudness tent op decibel geweest?
Dat was pas sfeer :thumbsup:
Raggen tijdens chain reaction was heeerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 15:30 

Hardtraxx Veteran

Jawel alleen tijdens the beholder en toen heb ik iedereen gemist (zie foto), (ik stond naast hun te raggen :'))

Maar B2S beviel me uitstekend, oja en de pussy lounge :love:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten