Ik heb al een combiticket gereserveerdwrote:nu alleen nog kaarten voor het feest regelen
Hoop dat t veel mensen van hier lukt om aan kaarten te komen
Ik heb al een combiticket gereserveerdwrote:nu alleen nog kaarten voor het feest regelen
Dat kan toch niet eens? Of ga je via zo een nepverkoop site waar je meer betaald als ze werkelijk kosten?wrote:Zo, kaartje gereserveerd en betaald
Mensen die een bus regelen
Een aantal mensen regelen via eventravel ofiets dat ze een volle bus hebben en zijn dan zeker van kaarten geloof ik. Hier in het dorp is dat ook zo, voor morgen moest dat betaald zijn geloof ik.wrote:Dat kan toch niet eens? Of ga je via zo een nepverkoop site waar je meer betaald als ze werkelijk kosten?wrote:Zo, kaartje gereserveerd en betaald
Mensen die een bus regelen
wrote:Haha auke kon je de verleiding niet weerstaan? Ik ga zelf volgende week zaterdag ook wel mn best doen. Ook iets met vrienden ditdat. Moet toch wat met mn salaris...
Precieswrote:Een aantal mensen regelen via eventravel ofiets dat ze een volle bus hebben en zijn dan zeker van kaarten geloof ik. Hier in het dorp is dat ook zo, voor morgen moest dat betaald zijn geloof ik.
Scheelt voor mij dat t de 27e iswrote:wrote:Haha auke kon je de verleiding niet weerstaan? Ik ga zelf volgende week zaterdag ook wel mn best doen. Ook iets met vrienden ditdat. Moet toch wat met mn salaris...Nee, ik kan er niet tegen als Mark (m'n beste vriend) wel naar een groot feest gaat en ik niet
En ach, gewoon dagjesvolk negeren en er een feestje van maken. Wordt vast wel vet
Probleem is alleen dat ik t eigenlijk niet echt betalen kanDus snel werk in A'dam zoeken
Precieswrote:Een aantal mensen regelen via eventravel ofiets dat ze een volle bus hebben en zijn dan zeker van kaarten geloof ik. Hier in het dorp is dat ook zo, voor morgen moest dat betaald zijn geloof ik.
Ha kijk, een mede studentwrote:Scheelt voor mij dat t de 27e isStufi net weer binnen
Jaa die 24e is heiligwrote:Ha kijk, een mede studentwrote:Scheelt voor mij dat t de 27e isStufi net weer binnen
Pleuris zooi, mis het nu al. Ben dit jaar aan mijn master begonnen en heb dus 4 jaar HBO opgebruikt.wrote:Jaa die 24e is heiligwrote:Ha kijk, een mede studentwrote:Scheelt voor mij dat t de 27e isStufi net weer binnen
Volgens mij zijn er op dit forum echt een aantal mensen ongesteld ofzo. Blijf vooral lekker thuis dan, des te meer ruimte heb ik om te stampen!wrote:Wel kut dat de line-up pas later bekend wordt hoor..
Als bv showtek en headhunterz er staan wordt het meteen al een stuk minder leuk.
Haha ja het is sowieso de moeite waard om te gaan maar met Showtek en HHZ zie je mij niet los gaan.wrote:Volgens mij zijn er op dit forum echt een aantal mensen ongesteld ofzo. Blijf vooral lekker thuis dan, des te meer ruimte heb ik om te stampen!wrote:Wel kut dat de line-up pas later bekend wordt hoor..
Als bv showtek en headhunterz er staan wordt het meteen al een stuk minder leuk.
Het zou toch fantastisch zijn als showtek nog een x een dikke set neer zet met alleen maar platen tot de periode 2007..wrote:Haha ja het is sowieso de moeite waard om te gaan maar met Showtek en HHZ zie je mij niet los gaan.wrote:Volgens mij zijn er op dit forum echt een aantal mensen ongesteld ofzo. Blijf vooral lekker thuis dan, des te meer ruimte heb ik om te stampen!wrote:Wel kut dat de line-up pas later bekend wordt hoor..
Maar dat gebeurd toch niet..wrote:Het zou toch fantastisch zijn als showtek nog een x een dikke set neer zet met alleen maar platen tot de periode 2007..
:')wrote:Wel kut dat de line-up pas later bekend wordt hoor..
Dat zal denk ik wel meevallen hoor.. een anthem in een beetje dezelfde stijl als Face the Enemy ofzo lijkt mij echt ziek!wrote:Ik hoop echt dat Brennan Heart NIET het anthem maakt.. dat zou nog erger zijn dan het Anthem van Technoboy van 2 jaar terug:S
wrote:Dat zal denk ik wel meevallen hoor.. een anthem in een beetje dezelfde stijl als Face the Enemy ofzo lijkt mij echt ziek!wrote:Ik hoop echt dat Brennan Heart NIET het anthem maakt.. dat zou nog erger zijn dan het Anthem van Technoboy van 2 jaar terug:S