Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 23:40 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
roberttt schreef:
Ik sla deze ook maar over denk ik . Geld is een beetje op

Zelfs al was m'n geld niet op.

Qlimax en Defqon staan bij mij echt onderaan het lijstje van feesten waar ik in de toekomst nog een keer naar toe wil :)

Waarom? Je kunt je op Defqon prima vermaken hoor. Kwestie van zelf invullen.

Ik zit toch te twijfelen om eens te gaan kijken bij Qlimax. De show ziet er ieder jaar op de aftermovies en filmpjes gewoon heel indrukwekkend uit. Zoiets moet wel heel groots zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 23:52 

Donateur

Als je er nog nooit was raad ik je absoluut aan om het een keer te doen alleen al voor de show. 'T is gewoon iets wat je een keer gezien moet hebben want qua grootsheid en show (licht en hele rambam tijdens de intro's) kan er helemaal niets tippen aan Qlimax. Maar goed nadat ik dat vorig jaar allemaal wel heb gezien is het daar voor mij niet echt meer om te doen. Ik geloof ook niet dat ze de show van vorig jaar kunnen overtreffen, dat was echt waanzinnig goed! Weet je iig dat je geld zinvol is besteed door de organisatie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 00:14 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Als je er nog nooit was raad ik je absoluut aan om het een keer te doen alleen al voor de show. 'T is gewoon iets wat je een keer gezien moet hebben want qua grootsheid en show (licht en hele rambam tijdens de intro's) kan er helemaal niets tippen aan Qlimax. Maar goed nadat ik dat vorig jaar allemaal wel heb gezien is het daar voor mij niet echt meer om te doen. Ik geloof ook niet dat ze de show van vorig jaar kunnen overtreffen, dat was echt waanzinnig goed! Weet je iig dat je geld zinvol is besteed door de organisatie ;)

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 00:15 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
roberttt schreef:
Ik sla deze ook maar over denk ik . Geld is een beetje op

Zelfs al was m'n geld niet op.

Qlimax en Defqon staan bij mij echt onderaan het lijstje van feesten waar ik in de toekomst nog een keer naar toe wil :)

Waarom? Je kunt je op Defqon prima vermaken hoor. Kwestie van zelf invullen.[/quote]

Defqon is echt wel vet hoor, gewoon in de blue en purple blijven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 16:27 

Donateur

Tsja, dat is het dus ook met mij en Q-base. Het aantal echt beukplaten die daar worden gedraaid vallen wel mee, maar de show, omg, die was vorig jaar bijna bijna perfect. Al het vuur bij de opening van Davide Sonar, de bouncende lasers bij de noisecontrollers etc, ik zal het nooit meer vergeten. Dit jaar wil ik mijn vriendin, die deze muziek best niet zo heel erg leuk vind, mee nemen na een hardstyle feest en daarvoor lijkt me Qlimax perfect. Hopenlijk kan ik dus 2 kaarten weten te bemachtigen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 17:02 

Hardtraxxer

De helft van onze groep wil hier opeens ook heen terwijl we eigenlijk naar Masters zouden gaan :(
Qlimax lijkt me niet echt een feest voor mij. Ik hou van beukende harde rauwe hardstyle en dat is dus niet wat ze op Qlimax draaien.
Tuurlijk is de show vet, maar om dan een hele nacht naar die show te gaan kijken samen met een heel veld vol dagjesmensen? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 17:04 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:

Net daarvoor wil ik wel een keer gaan ;)
Maarja als er gebeurt wat er bij Reverze gebeurde (werd slechter en slechter qua licht) moet ik nu snel gaan, binnen enkele jaren is het barslecht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 17:05 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
De helft van onze groep wil hier opeens ook heen terwijl we eigenlijk naar Masters zouden gaan :(
Qlimax lijkt me niet echt een feest voor mij. Ik hou van beukende harde rauwe hardstyle en dat is dus niet wat ze op Qlimax draaien.
Tuurlijk is de show vet, maar om dan een hele nacht naar die show te gaan kijken samen met een heel veld vol dagjesmensen? >.<

Wat boeit dat eigenlijk? Je kunt toch prima je eigen feestje maken? En er zijn 200% zeker plekken met genoeg mensen die lekker los gaan, zeker voorin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 17:44 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
DarkNoize schreef:

Wat boeit dat eigenlijk? Je kunt toch prima je eigen feestje maken? En er zijn 200% zeker plekken met genoeg mensen die lekker los gaan, zeker voorin.

Daar heb je wel gelijk in, maar dan is het alsnog niet mijn favoriete hardstyle die daar gedraaid wordt ;)
Ik wil ook eens een Masters meemaken, dus ga ik 2 weken eerder gewoon naar Masters met een paar vrienden, kan de rest mooi naar Qlimax! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 18:25 

Donateur

Khadber schreef:
zeker voorin.

en dan speciaal links vooraan :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 19:40 

Hardtraxxer

Ik hoop echt zo hard dat de line-up focking vet en rauw wordt, en dat iedereen die bij voorbaat al zegt dat de line-up kut wordt spijt krijgen als haren op hun hoofd :P Ik ben er zowieso bij, k zie zo geen showtek op dat plaatje dus dat is al een flinke meevaller! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 19:47 

Hardtraxx Veteran

KeepItStyle schreef:
Ik hoop echt zo hard dat de line-up focking vet en rauw wordt, en dat iedereen die bij voorbaat al zegt dat de line-up kut wordt spijt krijgen als haren op hun hoofd :P Ik ben er zowieso bij, k zie zo geen showtek op dat plaatje dus dat is al een flinke meevaller! :thumbup:

Haha, blijf bashen! Dat is echt extra cool enzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:04 

Hardtraxx Elite

KeepItStyle schreef:

Ik ben er ook zowiezo bij, maar ik wil ook wel de show gewoon eens meegemaakt hebben. Ik vrees alleen wel al een beetje de massale drukte en stilstaande mensen maar ik zoek me vanvoor wel ergens een dikke stamp plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:19 

Khadber schreef:
KeepItStyle schreef:

Haha, blijf bashen! Dat is echt extra cool enzo..

Nou, bij mij is Showtek ook óf andere zaal óf eetpauze ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:21 

Hardtraxx Veteran

Hopelijk gewoon Noisecontrollers! B-front zal er wel staan denk ik en ik hoop echt dat Zatox van de partij is of Tat & Zat. Het zou ook nice zijn als hun een lekker duister anthem mogen maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:23 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
DarkNoize schreef:

Precies en dat 'rauwe' hardstyle heb je nu steeds meer dus daar word door Q-dance wel rekening mee gehouden, naast het feit dat d-pack ook al kei hard draaide vorig jaar. Zany of B-front ofzo zal er wel staan gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:25 

Hardtraxx Veteran

Ach, ik neem aan dat Q-Dance prima weet wat ze aan het doen zijn. Qlimax is nou eenmaal niet het hardste feest, dus moet je ook niet te veel er op rekenen. Met (zoals hier gesuggereerd word) Zatox, Psyko Punkz, Luna, Crypsis komt dat wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:26 

Hardtraxx Veteran

Poepislekker schreef:
Hopelijk gewoon Noisecontrollers! B-front zal er wel staan denk ik en ik hoop echt dat Zatox van de partij is of Tat & Zat. Het zou ook nice zijn als hun een lekker duister anthem mogen maken!

Hun zullen het Anthem niet gaan maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:30 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Poepislekker schreef:

Hun zullen het Anthem niet gaan maken

Ik ben ook bang dat je gelijk hebt! Echt jammer! Wie gokken jullie dan? Dit is geen bash, maar het is te verwachten dat het een Scantraxx artiest word denk? Of toch Noisecontrollers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:33 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ach, ik neem aan dat Q-Dance prima weet wat ze aan het doen zijn. Qlimax is nou eenmaal niet het hardste feest, dus moet je ook niet te veel er op rekenen. Met (zoals hier gesuggereerd word) Zatox, Psyko Punkz, Luna, Crypsis komt dat wel goed.

Ik denk ook zo iets qua artiesten en ik denk ook Second Identity, i.v.b. met hun stijgende populariteit en hun aankomende nieuwe album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:49 

Hardtraxx Veteran

Ik zeg niets ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:24 

Donateur

Khadber schreef:

Als dat soort mensen komen ben ik idd wel tevreden. Plus wat leuke handjesklap-hs DJ's zoals Technoboy en Second ID, dan ga ik me denk ik nog best vermaken die avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:24 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Ik zeg niets ^^

Haha wadan? Ik zit echt geen scantraxx bash uit te lokken ofzo hoor, heb wel wat beters te doen. Ben gewoon benieuwd wat jullie denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:26 

Hardtraxx Veteran

Poepislekker schreef:
Khadber schreef:

Ik denk ook zo iets qua artiesten en ik denk ook Second Identity, i.v.b. met hun stijgende populariteit en hun aankomende nieuwe album.

alphaverb is ook populair en is ook bezig met een album :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:30 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Poepislekker schreef:
Khadber schreef:

alphaverb is ook populair en is ook bezig met een album :drool:

Maar VEEL minder bekend bij het grote publiek.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten