dawasiknie schreef:
Dat is echt zo teringirritant tijdens die intro's en breaks. En dan ook nog een MC die het aanmoedigt. "Put your camera op"
Het vervelende aan Qlimax is gewoon dat het voorin best los gaat maar de ruimte is daar erg beperkt, voor mij net iets te beperkt. En constant mensen die voor je langs lopen irriteert ook altijd. Achteraan heb je meer ruimte en beter zicht op de show maar minder hard geluid en helaas ook hele slechte sfeer, iedereen staat stil. Dat is overigens bijna op ieder feest van grote naam zo, maar het blijft vervelend.
Ps hoe meer buitenlanders, hoe beter. Na 2 uur zijn ze allemaal uitgeteld en gaan ze op de tribune pitten.
Dat is het moment waarop ik in actie kan komen 
Kijk, zo vind ik het dus ook.
Als er echt geen plaats is om te stampen vind ik het erg kut.
Ik kan pas
maximaal genieten als ik maximaal kan losgaan en niet te hard moet uitkijken of ik andere mensen zit te rammen want daar geef ik niks om.
Als ik een plekje zie waar er wat meer plek is verplaats ik me ook meestal gelijk, maar beter kun je gewoon blijven staan want dan word het daar weer krapjes...
Gisteren op Q-base bij Alphaverb was het echt lekker druk...
Genoeg plaats om maximaal te stampen, en ook een leuke sfeer rondom rond...
Draai je je om zitten ze allemaal mee te stampen, zo hoort het.
niet dat je je smal moet houden, daarom zal ik wss Qlimax ook overslaan door de drukte en commercial...