Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 19:59 

Hardtraxxer

Is het waar dat je op Qlimax de vetste lichtshow ooit ziet? :$
Ik bedoel, heb de dvd wel gezien, maar zoiets live meemaken is echt wel anders :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 20:04 

Hardtraxx Veteran

Nixxus schreef:
Is het waar dat je op Qlimax de vetste lichtshow ooit ziet? :$
Ik bedoel, heb de dvd wel gezien, maar zoiets live meemaken is echt wel anders :D

Qua lasers vond ik hardbass dit jaar vetter eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 20:12 

Hardtraxxer

Ja op de aftermovie van Hardbass zag het er ook erg vet uit. Maar een lichtshow bestaat niet enkel uit lasers ;)
Het is de bedoeling om met zo weinig mogelijk licht, zo veel mogelijk 'effect' eruit te halen, om het zo maar even te zeggen. Natuurlijk kan je voor 50000 euro de zaal volhangen, maar als je dan een LJ hebt die maar een paar knopjes induwt dan is er nog niks vet aan :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 20:57 

Nixxus schreef:
Ja op de aftermovie van Hardbass zag het er ook erg vet uit. Maar een lichtshow bestaat niet enkel uit lasers ;)
Het is de bedoeling om met zo weinig mogelijk licht, zo veel mogelijk 'effect' eruit te halen, om het zo maar even te zeggen. Natuurlijk kan je voor 50000 euro de zaal volhangen, maar als je dan een LJ hebt die maar een paar knopjes induwt dan is er nog niks vet aan :')

en daarom bereiden ze dat ook altijd voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 21:22 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Nixxus schreef:

Haha, dat denk je ;)
De intro's van elke dj wordt gesynch'd met de muziek voorbereid ja. Na 10 minuutjes neemt de licht technicus het over. Als het dan geen goeie is, tja :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 23:36 

Nixxus schreef:
KSwoosh schreef:

Haha, dat denk je ;)
De intro's van elke dj wordt gesynch'd met de muziek voorbereid ja. Na 10 minuutjes neemt de licht technicus het over. Als het dan geen goeie is, tja :')

ik mag hopen dat ie wel een paar dingen klaar heeft staan aan basisbewegingen en settings enzo :P
maarja, heb dr nog nooit slechte ervaringen mee gehad op een feest, en op qlimax zal dat ook zeker wel niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 23:57 

Hardtraxx Addict

Twijfel of ik hem mee pak ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 12:47 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
ik mag hopen dat ie wel een paar dingen klaar heeft staan aan basisbewegingen en settings enzo :P
maarja, heb dr nog nooit slechte ervaringen mee gehad op een feest, en op qlimax zal dat ook zeker wel niet.

Ja tuurlijk heeft hij wat klaarstaan :D
Alle bewegingen enzo zijn voorgeprogrammeerd. De LJ moet maar op een knopje drukken om een programma aan te zetten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 19:47 

Nixxus schreef:
Alle bewegingen enzo zijn voorgeprogrammeerd. De LJ moet maar op een knopje drukken om een programma aan te zetten ;)

dat bedoelde ik dus :P
zou wat zijn als alle setjes vantevoren opgenomen zouden zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 13:02 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Nixxus schreef:

dat bedoelde ik dus :P
zou wat zijn als alle setjes vantevoren opgenomen zouden zijn xd

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 13:27 

Hardtraxx Veteran

Hoop dat de line-up bekend gemaakt wordt voor de kaartverkoop..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 13:32 

Hardtraxx Veteran

Nandohs schreef:

Dat word het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 13:35 

Kepro schreef:
Nandohs schreef:

Dat word het niet.

Idd, reken daar maar niet op
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 13:35 

Hardtraxx Veteran

Wanneer wordt het meestal bekend gemaakt bij Qlimax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 13:37 

Hardtraxx Veteran

Nandohs schreef:
Wanneer wordt het meestal bekend gemaakt bij Qlimax?

Vorig jaar 1 maand van te voren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 17:07 

Hardtraxx Addict

Ik sla deze sowieso over, wordt met het jaar slechter. Qlimax is inherent aan een shitload aan buitenlanders en dagjesmensen die menen het gehele evenement vast te leggen op de camera. Ik ga wel naar Thrillogy..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 17:11 

Donateur

Ik sla deze ook maar over denk ik . Geld is een beetje op
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 18:00 

Kettingzaag schreef:
Ik sla deze sowieso over, wordt met het jaar slechter. Qlimax is inherent aan een shitload aan buitenlanders en dagjesmensen die menen het gehele evenement vast te leggen op de camera. Ik ga wel naar Thrillogy..

ik vind dat altijd wel vet om te zien :P
tijdens een break of intro alle mobieltjes omhoog :D
en tijdens et wachten buiten lekker met mensen van over de hele wereld staan :P egt grappig ^^
en dagjesmensen, dat is helaas wel zo, maarja, ik ga gewoon keihard los!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 18:15 

Donateur

KSwoosh schreef:
Kettingzaag schreef:

ik vind dat altijd wel vet om te zien :P
tijdens een break of intro alle mobieltjes omhoog :D
en tijdens et wachten buiten lekker met mensen van over de hele wereld staan :P egt grappig ^^
en dagjesmensen, dat is helaas wel zo, maarja, ik ga gewoon keihard los!

En zo hoort et !
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 18:43 

Donateur

Dat is echt zo teringirritant tijdens die intro's en breaks. En dan ook nog een MC die het aanmoedigt. "Put your camera op" :sick:

Het vervelende aan Qlimax is gewoon dat het voorin best los gaat maar de ruimte is daar erg beperkt, voor mij net iets te beperkt. En constant mensen die voor je langs lopen irriteert ook altijd. Achteraan heb je meer ruimte en beter zicht op de show maar minder hard geluid en helaas ook hele slechte sfeer, iedereen staat stil. Dat is overigens bijna op ieder feest van grote naam zo, maar het blijft vervelend.

Ps hoe meer buitenlanders, hoe beter. Na 2 uur zijn ze allemaal uitgeteld en gaan ze op de tribune pitten. Dat is het moment waarop ik in actie kan komen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 20:37 

Hardtraxx Veteran

Ik bedacht me gisteren:

waarom geen B-Front & Zany LIVE?

Net als in het jaar dat HHZ doorbrak op qlimax 2006: The Prophet & Headhunterz LIVE was :D

Denk dat er iig wel wat raw hardstyle aan bod komt, gezien de aandacht die er de laatste feestjes aan besteed wordt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 21:22 

Hardtraxx Veteran

Ik zou niet weten wie dan B-Front moet zijn op de lineup foto..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 21:25 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Ik zou niet weten wie dan B-Front moet zijn op de lineup foto..

Ik ook niet, maar waarom móét dat een "lineup foto" zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 21:41 

Donateur

dawasiknie schreef:
Dat is echt zo teringirritant tijdens die intro's en breaks. En dan ook nog een MC die het aanmoedigt. "Put your camera op" :sick:

Het vervelende aan Qlimax is gewoon dat het voorin best los gaat maar de ruimte is daar erg beperkt, voor mij net iets te beperkt. En constant mensen die voor je langs lopen irriteert ook altijd. Achteraan heb je meer ruimte en beter zicht op de show maar minder hard geluid en helaas ook hele slechte sfeer, iedereen staat stil. Dat is overigens bijna op ieder feest van grote naam zo, maar het blijft vervelend.

Ps hoe meer buitenlanders, hoe beter. Na 2 uur zijn ze allemaal uitgeteld en gaan ze op de tribune pitten. Dat is het moment waarop ik in actie kan komen :D

Kijk, zo vind ik het dus ook.
Als er echt geen plaats is om te stampen vind ik het erg kut.
Ik kan pas maximaal genieten als ik maximaal kan losgaan en niet te hard moet uitkijken of ik andere mensen zit te rammen want daar geef ik niks om.
Als ik een plekje zie waar er wat meer plek is verplaats ik me ook meestal gelijk, maar beter kun je gewoon blijven staan want dan word het daar weer krapjes...
Gisteren op Q-base bij Alphaverb was het echt lekker druk...
Genoeg plaats om maximaal te stampen, en ook een leuke sfeer rondom rond...
Draai je je om zitten ze allemaal mee te stampen, zo hoort het.
niet dat je je smal moet houden, daarom zal ik wss Qlimax ook overslaan door de drukte en commercial...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 23:01 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ik sla deze ook maar over denk ik . Geld is een beetje op

Zelfs al was m'n geld niet op.

Qlimax en Defqon staan bij mij echt onderaan het lijstje van feesten waar ik in de toekomst nog een keer naar toe wil :)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten