dawasiknie schreef:
Haha één foto is echt eindbaas, niet normaal (onderaan in t midden ergens met roberts tong uit zn bek hahaha).
Hier nog wel een foto van mij en Tuneboy

Haha Tuneboy is echt een meester

Ook een leuk verhaal, ik stootte mn arm aan een peuk van een maat, dus ik naar de EHBO om te koelen en zalf enzo. Staat Tuneboy daar te kijken. Eerst mooi gesprek maar geen fotograaf in de buurt. Dus ik leen mn iphone ff aan de EHBO-er(vrouwlijk helaas) mooi foto-tje met Tuneboy zet ze de flitser per ongeluk uit, allemaal kutfoto's maar 1tje beetje goed gelukt(in en Tuneboy staan er wel aardig op maar mn maten niet), helaas ontbreekt de charmante lach

Dit is hem geworden:

Ook wel leuk trouwens, zit ik te koelen bij de kraan backstage, zie ik arjen in kostuum van de NC langslopen dus ik wist al wat er ging gebeuren. Wel jammer dat ik toen nog 5 minuten met mn arm onder de kraan moest want anders had ik natuurlijk geprobeerd even te praten. Niet dat dat gelukt was want zo gauw je ook maar 1 stap verkeerd zet backstage wordt je gelijk teruggezet door security

Wel een vette ervaring, alleen jammer dat ik nu met een brandblaar op mn arm rondloop