Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Klementino schreef:
Ook een leuk verhaal, ik stootte mn arm aan een peuk van een maat, dus ik naar de EHBO om te koelen en zalf enzo. Staat Tuneboy daar te kijken. Eerst mooi gesprek maar geen fotograaf in de buurt. Dus ik leen mn iphone ff aan de EHBO-er(vrouwlijk helaas) mooi foto-tje met Tuneboy zet ze de flitser per ongeluk uit, allemaal kutfoto's maar 1tje beetje goed gelukt(in en Tuneboy staan er wel aardig op maar mn maten niet), helaas ontbreekt de charmante lach :(

-knip-

Wel een vette ervaring, alleen jammer dat ik nu met een brandblaar op mn arm rondloop :x


Pff jezus, als ik voor elke peuk tegen mijn arm naar de EHBO zou moeten, zou ik minimaal 2 uur van elk feest missen! Lekker boeiend zo'n blaar! Beetje water er over en klaar. Mooie oorlogswond, je wilt niet weten hoeveel ik er heb :lol: Eén van Thrillogy is nu nog niet helemaal hersteld.

Je bent toch een man! Of niet! OF NIET?!


haha dat boeide me ook niet! Ik wou ff backstage kijken en dan moet je wel een goed excuus hebben om daar te komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 17:54 
 

maarten1410 schreef:
Pff jezus, als ik voor elke peuk tegen mijn arm naar de EHBO zou moeten, zou ik minimaal 2 uur van elk feest missen! Lekker boeiend zo'n blaar! Beetje water er over en klaar. Mooie oorlogswond, je wilt niet weten hoeveel ik er heb :lol: Eén van Thrillogy is nu nog niet helemaal hersteld.

Je bent toch een man! Of niet! OF NIET?!

+1 xd
ik hou dr meestal niet eens iets aan over :P
beetje litteken weefsel fzo, maar verder niks xd

of drukte iemand em in je arm uit fzo :lol:

DarkBeatz schreef:
Hoe kun je in godsnaam bij zo een foto letter wat er linksachter op te zien is :x Ik heb enkel oog voor wat op de voorgrond staat :lol:

zo lang kijken tot je ziet dat er een achtergrond is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 17:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
ik heb ook zo vaak een peuk tegen me aan, maar daar voel ik nooit wat van, ja de volgende dag pas.

Maar om daar voor naar de E.H.B.O te gaan.. nee dat niet :P


Sterker nog, zowat elk weekend xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat lopen jullie te zeuren? Als van elke 100 man met een brandwond 20 mensen plus aanhangsel naar de EHBO gaat, hebben wij meer ruimte om los te gaan. Dus wees blij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Wat lopen jullie te zeuren? Als van elke 100 man met een brandwond 20 mensen plus aanhangsel naar de EHBO gaat, hebben wij meer ruimte om los te gaan. Dus wees blij. :)


haha zo kun je het ook bekijken :P Maar waar maken jullie je druk om jullie leggen de nadruk op het verkeerde deel van wat ik vertelde... aangezien het toch was gebeurd kan ik net zo goed de kans om daar te komen(waar dus ook alle artiesten lopen) niet laten liggen, kun je beter zo daar rondlopen dan dat je bezweken bent door uitdroging(drugs etc)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 18:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Gekken! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Vik schreef:
Mike-O schreef:
- Buitenlanders (Sorry, maar daar stoorde ik me toch het meeste aan..)

Ik ben ook allochtoon. Ergerde je jezelf dan ook aan mij? :( :cry: :cry:

Ik bedoel Duits-sprekende mensen op Qlimax, met lichtgevende kleding en rare kapsels. En die hééél luidruchtig waren..

Vond het ook zeer triest toen ze "Rotterdam Hooligans!" begonnen te roepen in de rij...

jah en dat 'JE LE LE LE LE LEEE LEEE'.... BEACHMASTERS ON TOUUURRR HOPPPPPAAA!!! rot toch een end heen man! Zo hatelijk vind ik dat.. in hun turbopakjes, stel mogolen. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 20:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vond het wel lachen dat ze mee begonnen te doen toen er "alle Duitsers zijn homo's" werd geroepen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 20:36 
 

Mike-O schreef:
Vond het wel lachen dat ze mee begonnen te doen toen er "alle Duitsers zijn homo's" werd geroepen. :)

Buiten bij de ingang ja XD
Die moffen zetten hem voor (Tuuu TUU TUUU TUUT TUU TUUUUUU TUUUUUU) en toen kopten de NLers hem erin met de tekst erbij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 21:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Naast ons stonden een paar Fransen, godgruwelijk irritante figuren. Wij dus heel de tijd random-Franse woordjes roepen (Sacrebleu! Paturain etc), toen hielden ze eindelijk op met zingen. Kwamen ze aan bij de ingang, heel de tijd proberen voor te dringen... verkeerde ingang, moesten ze helemaal terug :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 21:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Naast ons stonden een paar Fransen, godgruwelijk irritante figuren. Wij dus heel de tijd random-Franse woordjes roepen (Sacrebleu! Paturain etc), toen hielden ze eindelijk op met zingen. Kwamen ze aan bij de ingang, heel de tijd proberen voor te dringen... verkeerde ingang, moesten ze helemaal terug :lol: :worship:

Hahaha :lol: dat zijn echt geniale momenten XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 21:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paturain :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Putant :lol:


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 21:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als we toch bezig zijn!


Va te faire foutre!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 21:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Une omelet du frommage :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 22:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Putain de medre!
ofzo :P

de enige zin die ik moest kennen in Frankrijk was: Je ne comprends pas xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 22:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oow daarom reageerden die Franzozen zo raar toen ik random Franse woorden naar ze toe slingerde op het feest zelf. ( ik stond niet in die rij )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 22:59 
 

dawasiknie schreef:
Une omelet du frommage :thumbsup:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 23:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dexter :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 00:02 
 

JP Hardstyle schreef:
Dexter :lol:

je moet de aflevering kenne, die is zoooo geniaal xd


good old times
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 00:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
JP Hardstyle schreef:
Dexter :lol:

je moet de aflevering kenne, die is zoooo geniaal xd


good old times


Ik keek het vroeger altijd, als ie naakt was zag je altijd zo'n stom blaadje voor zn piemeltje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
maarten1410 schreef:
Het lijkt mij niet zo'n goed idee om na zo'n feest nog te gaan rijden :P Sterker nog, gewoon niet doen hahaha.

Maar anders breng ik er altijd thuis of gaat ze met me mee. Deze keer was het even anders.

Had het btw verkeerd gelezen merk ik nu :P. Jij zat gewoon op andere bus. Ik dacht dus opzoek naar je auto op een andere parkeer plaats :')

Dan lees je nog steeds verkeer hahaha. Ik was met vrienden in een auto uit omgeving Nijmegen, zij was met een bus vanuit België xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:


Gekken! :D

Check al die filmpies :woot: MC Da Syndrome is niets bij Endymion (bas) :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JP Hardstyle schreef:
KSwoosh schreef:
JP Hardstyle schreef:
Dexter :lol:

je moet de aflevering kenne, die is zoooo geniaal xd


good old times


Ik keek het vroeger altijd, als ie naakt was zag je altijd zo'n stom blaadje voor zn piemeltje xd


Nostalgie, Cartoon Network... Good ol' times _0_

Cow And Chicken, Scooby Doo, Powerpuff Girls, allemaal geniaal! Alleen Here's Johnny vond ik irritant :P (kijk de programma's 's nachts soms nog steeds op Boomerang... :$ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 01:30 
 

Chukkels schreef:
JP Hardstyle schreef:
Ik keek het vroeger altijd, als ie naakt was zag je altijd zo'n stom blaadje voor zn piemeltje xd


Nostalgie, Cartoon Network... Good ol' times _0_

Cow And Chicken, Scooby Doo, Powerpuff Girls, allemaal geniaal! Alleen Johnny Bravo vond ik irritant :P (kijk de programma's 's nachts soms nog steeds op Boomerang... :$ )

precies! mooie tijden, mannen :P
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten