Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 23:10 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Kepro schreef:
Nope, dan blijf ik meestal gewoon lekker in de home town maar misschien dit jaar naar een feest.
Hardbass?

hardbass ben ik ook wel van de partij :D moeten we dan maar meeten :P

Goed plan, daar is het gelukkig wat beter geregeld hopelijk :cool:

Edit: Ja inderdaad Swoops, volgens mij ben ik gister zoveel mensen mis gelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 23:13 

Kepro schreef:
Goed plan, daar is het gelukkig wat beter geregeld hopelijk :cool:

hopelijk gewoon normale stage layout, dus zat ruimte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 23:43 

Hardtraxx Veteran

Die pakken van de DJ's zijn er trouwens wel erg cheap uit van dichtbij.. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 23:49 

Donateur

Nandohs schreef:
Die pakken van de DJ's zijn er trouwens wel erg cheap uit van dichtbij.. Jammer.

vond je :P ik kwam ea en endymion en ruffian tegen, liep langs ze. lachte me dood, geniaal die pakken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 00:00 

roberttt schreef:
Nandohs schreef:

vond je :P ik kwam ea en endymion en ruffian tegen, liep langs ze. lachte me dood, geniaal die pakken :worship:

precies:
KSwoosh schreef:
idd, eerst Pavelow met een wcbril met een tafelkleed eraan, en toen Ruffian met een koffiezet apparaat op zn hoofd, et moet niet gekker worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 00:01 

bijna al me pics hier te vinden btw:
http://kazpar.hyves.nl/album/57993305/Qlimax%202010//
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 00:10 

Bierkoning

roberttt schreef:
er waren te weinig kluisjes. Dus ze moesten hun jas wel ergens anders neerleggen.

Jah dat moesten wij dus ook idd, mijne was achter de kluisjes beland, heel gedoe met die kluisjes verplaatsen en shit, heb em uiteindelijk wel terug, maar 2 maten van me niet meer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 09:52 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 10:44 

Hardtraxx Veteran

wiesda?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 10:50 

Donateur

Haha bizar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 11:41 

Hardtraxx Veteran

Hahah echt te grappig :D Er waren nog meer zo gesminkt en die waren keihard aan het stampen, lekker aan het zweten kregen ze alles in de ogen! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 11:56 

p-stylez schreef:
wiesda?

de Silver Surfer jwz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 13:04 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Als je je jas kwijt bent of uberhaupt niet kwijt kunt terwijl het vriest ben je gewoon niet blij. Makkelijk zat.

Niet blij is nog zacht uitgedrukt! Op de heen weg was het al koud, dat stuk lopen van de extra parkeerlplaats, laat staan toen het afgelopen was! Heb eerst met me meisje naar haar bus gezocht (focking een half uur rond gelopen door de kou zonder jas) en daarna moest ik nog een kilometer lopen naar die andere parkaarplaats!! Was er goed klaar mee kan ik je vertellen en loop nu sinds zondag met een vercrackte keel en koppijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 17:38 

Hardtraxx Veteran

Trouwens nog 1 minpunt in men revieuw vergeten.. Ruffian die de muziek stil lecht omdat iedereen zen mobiel moet pakken, wat was dat een gelul zeg.. met ze twitter, sterf met je twitter.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 17:39 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Afbeelding

:lol: :lol:

Daar is zen moeder de hele dag mee bezig geweest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 17:41 

Hardtraxx Veteran

Poepislekker schreef:
Trouwens nog 1 minpunt in men revieuw vergeten.. Ruffian die de muziek stil lecht omdat iedereen zen mobiel moet pakken, wat was dat een gelul zeg.. met ze twitter, sterf met je twitter.. :thumbdown:

True dat, maar goed, verder heeft ie goed z'n bek dicht gehouden. Eindelijk eens niet aan die man geërgerd, zo is hij de beste MC.

En trouwens: Pagina 100!~Eigenlijk verdient Qlimax dat niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 17:50 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
True dat, maar goed, verder heeft ie goed z'n bek dicht gehouden. Eindelijk eens niet aan die man geërgerd, zo is hij de beste MC.

Toch best bizar, zo een ongelofelijk gehyped feest zo een aandacht, en als ik het zo hoor was Thrillogy en Q-Base naar mijn inziens echt stukken beter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 17:53 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Toch best bizar, zo een ongelofelijk gehyped feest zo een aandacht, en als ik het zo hoor was Thrillogy en Q-Base naar mijn inziens echt stukken beter :P

Q-Base was echt beter:P Maar dan vergelijk je het ook met iets

Dat was nog is een heerlijk feest :loving: :loving: :loving: :loving:

Wil echt terug naar 11 september (L) was zo vet :D heb ik jou ook nog ontmoet :P is niet goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 17:58 

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

we waren al op pagina 80 fzo voordat et feest uberhaubt al was begonnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 18:24 

Donateur

maarten1410 schreef:
Khadber schreef:
Als je je jas kwijt bent of uberhaupt niet kwijt kunt terwijl het vriest ben je gewoon niet blij. Makkelijk zat.

Niet blij is nog zacht uitgedrukt! Op de heen weg was het al koud, dat stuk lopen van de extra parkeerlplaats, laat staan toen het afgelopen was! Heb eerst met me meisje naar haar bus gezocht (focking een half uur rond gelopen door de kou zonder jas) en daarna moest ik nog een kilometer lopen naar die andere parkaarplaats!! Was er goed klaar mee kan ik je vertellen en loop nu sinds zondag met een vercrackte keel en koppijn.

Zet je haar niet thuis af maarten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 19:14 

Hardtraxx Veteran

Zitten hier heel toevallig die gasten uit Heemskerk hier? Effe foto's uitwisselen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 19:27 

Hardtraxx Elite

-/+:

- Line-up (Veel te bekend allemaal)
- Kluisjes (Spreekt voorzich, slecht geregeld)
- Buitenlanders (Sorry, maar daar stoorde ik me toch het meeste aan..)
(- Busreizen (Staat voor de rest buiten het feest maar goed. Wil toch even aankaarten dat ik het ronduit asociaal vind dat alle chauffeurs wegreden zonder dat ook maar de helft van alle mensen de bus heeft kunnen vinden.))

± Positionering van het decor. (Wanneer je achteraan stond was het decor nog aardig dichtbij. En ik vind dat het zijn sfeer verliest doordat je aan de zijkanten te ver weg staat. Maar door deze positionering kon er goed gebruik worden gemaakt van het stage-design)
± Sfeer (Veel stilstaande mensen, vooral op de trappen. Heb ook veel gezellige mensen gezien!)

+ Goede setjes (Er werd boven mijn verwachtingen gedraaid, door vrijwel alle DJ's, top!)
+ Stage-design (Vond het er heel goed uitzien, ook vet dat ze gebruik maakte van het publiek om een extra sfeertje op het decor te brengen)
+ Licht & vuurwerk show (vond dat er precies genoeg gebruik van is gemaakt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 19:30 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
maarten1410 schreef:
Khadber schreef:

Zet je haar niet thuis af maarten :P

Het lijkt mij niet zo'n goed idee om na zo'n feest nog te gaan rijden :P Sterker nog, gewoon niet doen hahaha.

Maar anders breng ik er altijd thuis of gaat ze met me mee. Deze keer was het even anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 21:16 

maarten1410 schreef:
Het lijkt mij niet zo'n goed idee om na zo'n feest nog te gaan rijden :P Sterker nog, gewoon niet doen hahaha.

precies.
ik zoek dat ook nooit :P vooral omdat ik gewoon hardstikke moe ben...
maar ook vanwege et snoepen dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 21:20 

Donateur

ik zie alles wazig na een feest, hallucineer heb trekjes dat ik ineens met me hand beweeg ofzo.. nou je zal dan maar rijden :lol: nee nee nee dat kan niet
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten