Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Qlimax 2010
Past

Qlimax 2010

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Qlimax 2010 (27-11-2010, Gelredome Arnhem)
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Hhaha geniaal xd
G
MovingMadness wrote:Hahaha kasper :lol: jij ook zo'n heerlijke pretbek :D
:thumbsup:
heb nog wat flink ergere hoor xd

zal zo me pics showen ^^
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
.
Last edited by Maximum on , edited 1 time in total.
G
---
Last edited by Guest on , edited 1 time in total.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
roberttt wrote:http://www.q-dance.nl/q/events/Te_weinig_kluisjes_op_Qlimax/list_messages/11927

wel netjes dit :thumbsup:
Ze bieden inderdaad netjes hun excuses aan. Een antal waren hard gaan klagen en mochten bij de VIP hangen, dat is dan wel netjes gedaan. Maar hoorde ook van mensen dat ze dus hun jas kwijt zijn, weet niet of die genoegen nemen met excuses.
Donateur
last seen Sep 2014
Khadber wrote:
Ze bieden inderdaad netjes hun excuses aan. Een antal waren hard gaan klagen en mochten bij de VIP hangen, dat is dan wel netjes gedaan. Maar hoorde ook van mensen dat ze dus hun jas kwijt zijn, weet niet of die genoegen nemen met excuses.
Nee oke, dan zou ik er ook geen genoegen mee nemen. Maar ik denk dat ze dat ook wel netjes oplossen.
Mocht je behoefte hebben aan een meer uitgebreide uitleg van onze kant, stuur dan een mailtje met je opmerkingen naar info@q-dance.nl.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Khadber wrote:
roberttt wrote:http://www.q-dance.nl/q/events/Te_weinig_kluisjes_op_Qlimax/list_messages/11927

kwijt uit een kluisje? Of hebben ze hun jas gewoon in een hoekje gepropt?
Donateur
last seen Sep 2014
er waren te weinig kluisjes. Dus ze moesten hun jas wel ergens anders neerleggen.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Haha één foto is echt eindbaas, niet normaal (onderaan in t midden ergens met roberts tong uit zn bek hahaha).

Hier nog wel een foto van mij en Tuneboy :D
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Was er om 7 uur. Een aantal hadden hun jas boven de kluisjes in de stangen van de tent gehangen. Er werd echter wel verteld dat de politie eigenlijk alles buiten de kluisjes mee zou nemen. Weet verder er niet veel meer van. Maar dat zegt wel genoeg. Als je je jas kwijt bent of uberhaupt niet kwijt kunt terwijl het vriest ben je gewoon niet blij. Makkelijk zat.
G
Khadber wrote:

nu nog voor de matige stage en absurde drukte
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
KSwoosh wrote:
Khadber wrote:

nu nog voor de matige stage en absurde drukte
Q-Dance kan er toch ook niks aan doen dat het publiek zich niet over de ruimte verdeelt. Links was er ruimte zat.
Donateur
last seen Sep 2014
Nog foto van mij en PNXRMX :lol:

A
Wie komt daar links achter je langs? :woot:
G
Almighty wrote:Wie komt daar links achter je langs? :woot:
jij niet?
A
KSwoosh wrote:
Almighty wrote:Wie komt daar links achter je langs? :woot:
jij niet?
Je meent het
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Ik lig in een deuk :lol:
G
wie wel dan xd
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
KSwoosh wrote:wie wel dan xd
xd godver waarom ben ik jullie niet tegenkomen.
Donateur
last seen Sep 2014
misschien maar beter dat je mij niet hebt gezien... :P want ik liep er echt niet goed bij.. hoor het van iedereen :P dat mijn kaak sowieso 100x heen en weer en op en neer ging in een minuut :lol:

ga je ook naar qountdown?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Nope, dan blijf ik meestal gewoon lekker in de home town maar misschien dit jaar naar een feest.
Hardbass?
Donateur
last seen Sep 2014
Kepro wrote:Nope, dan blijf ik meestal gewoon lekker in de home town maar misschien dit jaar naar een feest.
Hardbass?
hardbass ben ik ook wel van de partij :D moeten we dan maar meeten :P
G
roberttt wrote:misschien maar beter dat je mij niet hebt gezien... :P want ik liep er echt niet goed bij.. hoor het van iedereen :P dat mijn kaak sowieso 100x heen en weer en op en neer ging in een minuut :lol:

ga je ook naar qountdown?
idd, ik dacht dat ik er op het einde heel normaal bij liep, maar volges 7 verschillende personen zag ik er erg leip uit xd maarja...

@Kepro: dan zien we je dus op HB!