Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 22:33 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Aah, het kwam dus door kortsluiting dat je show niet goed tot z'n recht kwam

Waar haal je dat vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 23:05 

Kepro schreef:
Almighty schreef:
Aah, het kwam dus door kortsluiting dat je show niet goed tot z'n recht kwam

Waar haal je dat vandaan?

Iemand van de td begon erover + op pf merkten het ook al een paar op
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 23:52 

Hardtraxx Veteran

Pavelow: Kwam bij het laatste kwartiertje pas binnen en ben zelf niet zo van de early, maar het was wel een lekkere binnekomer verder niks op aan te merken.

Stephanie: Verwachtte hiet niet veel van, zag ook liever iemand anders op haar plaats maar goed.. tegen de negatiefe verwachting in draaide ze gewoon, niks speciaals vond ik maar was ook net binnen dus was ook niet zo erg dan kon je tijdens haar set nog ff munten halen etc.

Wildstylez: Zat hier met grote verwachtingen op te wachten en die verwachtingen zijn 10x overtroffen met een geweldige set. 'Wildstylez - Huh?!' klink live echt geniaal en 'Noisecontrollers - Disco in the music' kwam ook voorbij waar ik ff lekker op kon los gaan. 1 aanmerking en dat was die house versie van een in mijn ogen al wat mindere hardstyle track.. was ik niet blij mee, voor de rest top!

Special act met Noisecontrollers: Het mooiste hiervan was dat ik het nog zei op de trein op de heenweg zei dat NC gwn zouden komen, was ook geen moeilijke gok aangezien dat Digital Age nieuws en aangezien Pavelow toch al ter plaatse was. Desondanks een zeer aangename verassing, knal set met nieuwe numers en die 'Noisecontrollers - Big Bang' enzo, heerlijk.. ben nu al fan van Digital Age!

Brennan Heart: wat deet die man daar? een of andere wereld natuur fonds kutreclame deuntje remixen en ieder nummer van hem klinkt gewoon echt het zelfde! en dan die eindeloze breaks waarop die buitenlanders en andere leeghoofden hun aanstekers in de lucht gingen houden. enige set van de avond waar ik me niet vermaakte en zelfs zwaar ergerde!

TNT: Veel nieuws, die nieuwe anti van Tuneboy en Stephanie en Double Dutch Darkies 2010 EDIT kwamen voorbij en die waren live echt lekker, ze draaide snoei hard.. kon lekker door raggen!

DBSTF: Niet echt veel van mee gekregen, zat op de tribune. Loopmachine vind ik echt lekker en EINDELIJK Madhouse (collab met Zatox) die ook heerlijk was.. voor de rest niet zo heel speciaal en ik miste die Shiferz remix op het einde van hun set (maar je kan ook niet in het midden van de timetable op 165bpm gaan draaien dus is te begrijpen). Al met al een goede set, ik ben alleen niet overthuigt om naar hun XQ te gaan (voor hun dan).

Psyko Punkz: Was hier ook erg benieuwd naar, het nummer waarmee ze opende was echt ziek en knalde er goed hard in, begon gelijk goed! Vond het voor de rest jammer dat ze alleen hun eigen producties draaien, maar dat doet daarentegen iedere artiest op Qlimax voor het algemeen dus dat is ook te begrijpen dan. Dirty Sounds klop live ook onwijs lekker en tja Bass Mechanics.. moeilijk hard nummer dat dat blijft.

Zatox: En toen kwamen we bij Zatox, de baas en een van mijn persoonlijke favorieten.. opende met een collab met Ran-D die er echt snoeihard in beukte, toen was de toon gezet en die collab met Zany vond ik ook erg geslaagd!! En dan hebben we het nog niet eens over die Hardbass anthem gehad, dat middenstuk ging hard man! Tot slot met 'Feel my Fire' afsluiten gewoon BAM! Enige aanmerking; had graag nog paar tracks van andere artiesten gehoort, 'Maxer - More and More', 'Vamper - Mash Affair' en 'Ran-D - Crossroads' bvb, maar dat bederfde de pret voor mij totaal niet! Wat een knalset op naar Hardbass!

Evil Activities en Endymion: Luister niet veel Hardcore, dus kan er moeilijk mijn mening over geven.. was ook eerder weg gegaan, omdat ik eigenlijk nooit op Hardcore zit te wachten op het einde.. Geef mij dan nog maar een uurtje Zany, Ran-D, B-Front of Chris One ofzo.

+ Barpersoneel wat wel een gemiddelt IQ heeft voor de verandering, erg handig!
+ NC Special Act
+ Podium over de breedte en ik vond het podusm ook echt onwijs gruwelijk
+ Eerste feest waar de temperiatuur lekker was!
+ Taxi waar je maar 7,20 kwijt bent met ze 4e ipv pendelbuskaart van 5eu pp, gierige klerelijers zijn het toch.
+ Voor het feit dat je zodra als TNT/Zatox met de wat hardere nummers komen dat alle buitenlanders met hun glitterbroeken en vlaggen op de tribune zitten omdat ze het niet aan kunnen en er dus meer ruimte was om los te gaan.

- Matige sfeer
- TE erge overvloed van die lichtgevende glitter hippies
- Brennan Heart
- Dikke gast die het nodig vond om met ze blote bezweette rug de hele tijd tegen me aan te springen.
- Gast die mij ging vertellen welke trap ik wel en niet mocht gebruiken
- Veel mensen die helemaal kapot liggen te gaan omdat ze niet snappen dat je rustig aan moet doen met drugs

Zoals je al leest heb ik op het feest zelf bijna niks aan te merken, vond het ook echt een geslaagt feest! Eerst dacht ik dat het niet veel zou worden, maar ik ben echt nog steeds verrast. Heerlijke avond beuke, op naar Hard Bass!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 00:02 

Poepislekker schreef:
Psyko Punkz: Vond het voor de rest jammer dat ze alleen hun eigen producties draaien,

Gek hè, met een live act :P

Citaat:
- Veel mensen die helemaal kapot liggen te gaan omdat ze niet snappen dat je rustig aan moet doen met drugs

Heb de een na de ander in zien zakken op de tribune, nooit zoiets meegemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 00:03 

Donateur

Houseqlassics was erger, daar vielen ze gelijk op de dansvloer al neer.
Ligt het aan mij dat ik er nu heel goed op let of gaan er anno 2010 meer mensen volledig van t padje af op feesten dan in het jaar daarvoor? Ik zit me echt te verbazen de laatste tijd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 00:04 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Poepislekker schreef:
Psyko Punkz: Vond het voor de rest jammer dat ze alleen hun eigen producties draaien,
Gek hè, met een live act :P

Ja dat vond ik ook weer zo iets, hoe zit dat nou precies in elkaar die live act.. want ik heb der altijd maar me twijfels bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 00:11 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ligt het aan mij dat ik er nu heel goed op let of gaan er anno 2010 meer mensen volledig van t padje af op feesten dan in het jaar daarvoor? Ik zit me echt te verbazen de laatste tijd...

Viel me wel op dat er ten opzichte van vorig jaar Qlimax er nu wel veel meer waren ja, maar weet niet of mij dat dan vorig jaar in mindere mate was opgevallen ofzo. Het viel me gister iig wel op ja. Degene die lagen te creperen zagen er meestal wel buitenlands uit. Tja, leedvermaak tot bepaalde mate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 00:22 

Hardtraxx Newbie

Oke: verslagje van mijn kant:
Pavelow: totaal niet mijn soort muziek, vind dat early maar niets. zitten wel leuke stukken tussen, echt wel. maar dan beginnen die idiote shuffelaars los te gaan en dan heb ik het al gezien.

stefanie: ja, beter dan m'n verwachtingen want die waren extreem laag. nouja, catfight vond ik leuk maar dat was het

Wildstylez: Ja, gewoon topset. echt knal en melodie door elkaar. ben fan van beide dus stond hierop lekker los te gaan. vond hem heerlijk draaien en vond jammer dat hij na uurtje klaar was..

Wildstylez & NC's: Yes!, wildstylez nog keer, en dan komt die remix van Just as Easy met Attack again. heerlijk!, doet me denken aan Hardbass 2010 toen bij de intro van het team waar de NC's inzaten Attack again voorbij kwam, stond iedereen al los te gaan terwijl het nog maar klein stukje was. ja deze set was ook weer super lekker.

Brennan heart: wss ben ik de enige die genoten heeft van z'n act, vind het anthem leuk, ja beetje face the enemy, maar dat vind ik ook een zeer goed nummer. vond verder z'n zet lekker genoeg om los te gaan. snap de kritiek van anderen op brennan heart niet zo maar laten we daar maar geen discussie over beginnen

TNT: Ja lekker, veel onbekende nummers maar dat was opzich goed te doen. intro was leuk met nummer TNT en mixte daarna lekker door.

DBSTF: hier ben ik lekker op de tribune gaan zitten omdat ik het vertik om op de muziek van die 2 los te gaan. vind die 2 zo overrated. en WEER komt dat MMA, gadverdamme, dan nummer komt m'n neus uit(ook toen Wildstylez of brennan hem draaide, weet niet meer wie van de 2) wat was ik blij dat die 2 maar een half uur mochten..

Psycho Punkz: Ja lekker, vond niet SUPER WAUW KICKUH!, maar ook niet slecht. gewoon lekker. beetje rustig stampen op de plek en af en toe een flinke uithaal. gewoon lekker

Zatox: het eerste wat ik dacht en wat eigenlijk de hele set is blijven hangen is. KNALLEN!!! wat een top setje was dat zeg. gewoon super, en voor mij de perfecte afsluiter.

Endymon & Evil activities: Blaas voor mij maar af, wat een vage muziek vind ik dat maar, bij de eetkraampjes vond ik het nog steeds te hard klinken en ben toen ook gewoon lekker naar huis gegaan, wilde de avond niet verpesten met zulke kut-muziek. echt voor mij hoeft geen enkel feest af te sluiten met hardcore, oke paar nummertjes. maar een uur lang BAM BAM BAM BAM BAM BOEM BAM BAM BAM BAM BOEM BAM BAM BOEM BOEM.. 2 sec rust. BAM BOEM BAM BAM BAM BAM BOEM. nee echt niet..

al met al, een geslaagd feestje, vond de opening en de afsluiter minder, maar middenstuk met name brennan heart, wildstylez en Zatox was geweldig..

volgend jaar ben ik er weer

en nu naar hardbass 2011
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 00:24 

Poepislekker schreef:
dawasiknie schreef:

Viel me wel op dat er ten opzichte van vorig jaar Qlimax er nu wel veel meer waren ja, maar weet niet of mij dat dan vorig jaar in mindere mate was opgevallen ofzo. Het viel me gister iig wel op ja. Degene die lagen te creperen zagen er meestal wel buitenlands uit. Tja, leedvermaak tot bepaalde mate.

Heb alle culturen daar gezien op de tribune, behalve Zweedse! 't waren vooral Duitsers, Spanjaarden en Italianen. (Te herkennen aan vlaggen, vet koel zelfgemaakte t-shirts met hun woonplaats, busnummer, internetnickname en event met datum erop)

Zo zat er een Duitser rechtop, toen ik even de andere kant uit keek en weer terug keek zag ik hem niet meer, was ie knockout over 2 rijen stoeltjes gevallen :')
en btw hadden ze volgens mij met z'n alle afgesproken om tijdens de set van Stephanie om half 12 allemaal een snuif(??????) ghb te nemen. Teminste, overal om me heen zaten mensen toen met buisjes in hun klauwen. Kwart over 2 zag ik de eerste van die groep al buiten in de ring om het stadion liggen, face down
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 00:27 

Hardtraxx Veteran

Ik kon gisteren onverwachts naar Qlimax, want m'n broer zou gaan, maar die was ziek. Pech voor hem, leuk voor mij ^^

Ik vond de setjes eigenlijk allemaal wel aardig, er zijn natuurlijk altijd wel minpuntjes, zoals Stephanie die opent met Dritton, en dat alle artiesten bijna alleen eigen tracks draaiden, maar perfecte setjes bestaan niet denk ik.
Zélfs Brennan Heart vond ik genieten, heb de eerste 2 tracks niet gehoord dus dat verklaart het wel een beetje, maar verder heeft hij alleen goede tracks gedraaid van zichzelf.

Verder wel nog een minpuntje dat ik om half 9 / kwart voor 9 aansluit in de rij voor ingang E, en om kwart over 10 pas het stadion binnen liep..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 00:33 

Bierkoning

dawasiknie schreef:

Ik heb er bij qlimax ook weer een paar gezien jah, en idd dit hele jaar al redelijk veel, als is dit wel mn eerste "partyjaar" dus ik weet niet hoe het ervoor aan toe ging
iig heb ik ook bij Inqontrol ook zo'n gast helemaal een aanval zien krijgen en op verschillende feestjes mensen zien flauwvallen...
maarja hoop dat ze ervan leren, ik ben nog "verstandig" genoeg om met mate te gebruiken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 01:03 

Hardtraxxer

Josh-T schreef:
Ik kon gisteren onverwachts naar Qlimax, want m'n broer zou gaan, maar die was ziek. Pech voor hem, leuk voor mij ^^

Ik vond de setjes eigenlijk allemaal wel aardig, er zijn natuurlijk altijd wel minpuntjes, zoals Stephanie die opent met Dritton, en dat alle artiesten bijna alleen eigen tracks draaiden, maar perfecte setjes bestaan niet denk ik.
Zélfs Brennan Heart vond ik genieten, heb de eerste 2 tracks niet gehoord dus dat verklaart het wel een beetje, maar verder heeft hij alleen goede tracks gedraaid van zichzelf.

Verder wel nog een minpuntje dat ik om half 9 / kwart voor 9 aansluit in de rij voor ingang E, en om kwart over 10 pas het stadion binnen liep..

Dan doe je wel iets gruwelijk verkeerd want ik kwam met 2 maten tegen 9 uur aansluiten en wij stonden mooi om een paar minuten voor 10 binnen. Tja beetje drukken en voordringen kan geen kwaad, daar maakt iedereen zich schuldig aan.

Verder:
ik snap totaal niet wat mensen te zacht vonden aan het geluid, volgens mij hebben mensen in Nijmegen het nog gehoord(sowieso een groot deel van Arnhem). Mocht het geluid echt tegenvallen en op normale Q-feesten nog harder gaan dan overweeg ik toch echt om dure oordoppen te kopen want het geluid ging kneiterhard!

Topfeest, geen zin om nu een verslag te schrijven na 2 uur slaap (tussen Qlimax en nu) en 6 uur werken :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 01:30 

Hardtraxx Newbie

Klementino schreef:
Verder:
ik snap totaal niet wat mensen te zacht vonden aan het geluid, volgens mij hebben mensen in Nijmegen het nog gehoord(sowieso een groot deel van Arnhem). Mocht het geluid echt tegenvallen en op normale Q-feesten nog harder gaan dan overweeg ik toch echt om dure oordoppen te kopen want het geluid ging kneiterhard!

Topfeest, geen zin om nu een verslag te schrijven na 2 uur slaap (tussen Qlimax en nu) en 6 uur werken :S

Mee eens, ik vond het geluid echt hard staan, zeker niet zachter dan vorig jaar naar mijn idee. Dus ik weet ook niet waar die kritiek vandaan komt. Verder, topfeest :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 10:03 

Hardtraxx Veteran

Ik had in het begin al mn oordoppen in en toen vond ik het weer te zacht, ik kon niet los gaan :/ dus bij het begin van
TNT mn doppen uitgedaan en sindsdien ook niet meer ingedaan, ik heb geen piep of last van mn oor gehad.
Maar het geluid bij EA stond echt kneiter hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 11:23 

Hardtraxx Elite

Citaat:
EVIL ACTIVITIES & ENDYMION
De afsluiter van de avond.
Heel raar was trouwens wel dat ze hun eigen remix van de anthem nieteens gedraaid hebben?

Dan heb je zekker lopen slapen bij laatste 2 platen ;)
Ze gooide eerst de remix er door heen en daarna kwamen ze nog met als iedereen nog even blijft staan,
doen we nog een laatste nummertje. Toen ben ik maar even snel nog muntjes aan gaan maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 11:31 

Donateur

Ik vond ook wel grappig dat ik ruffian en EA en endymion nog tegen kwam op het einde, in hun mooie kostuum XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 11:46 

Donateur

Blij dat ik niet ben geweest, de tracklists zijn totaal niet boeiend en de reports over het publiek
klinken nog erger dan die van de afgelopen 2 jaar. Good call.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 12:02 

Hardtraxx Elite

Mijn after party was bij mij ook geweldig lekker wezen zuipen day after met een optreden van Jan Smit,
met wat bier op is dat altijd wel te doen :beer:
Lees trouwens dat veel mensen hier problemen hadden met gezeik omdat ze hakken waren,
zelf geen last van gehad tegengestelde juist.
Sta ik even filmpje te maken na dat ik tijd achter elkaar vol op los ben gegaan en dus even rust moest pakken,
krijg je te horen van mensen op sarcastise manier lekker door blijven filmen.... :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 13:29 

Hardtraxx Veteran

Brennan Heart draaide trouwens een nummer die ik nog nooit gehoord had, iemand zei dat die 'Live the Moment' heeft ofzo, weet iemand of die al gereleased is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 13:35 

Hardtraxx Veteran

Poepislekker schreef:
Brennan Heart draaide trouwens een nummer die ik nog nooit gehoord had, iemand zei dat die 'Live the Moment' heeft ofzo, weet iemand of die al gereleased is?

Als dat serieus is (ik neem aan van niet), dat is Live the Moment van JDX :P En ja die is al gereleased samen met Wan Taim. Link :http://www.hardtraxx.nl/forum/releases/jdx-live-the-moment-wan-taim-scan047-t4724.html?hilit=jdx%20live%20the%20moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 13:52 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Poepislekker schreef:

Als dat serieus is (ik neem aan van niet), dat is Live the Moment van JDX :P En ja die is al gereleased samen met Wan Taim. Link :http://www.hardtraxx.nl/forum/releases/jdx-live-the-moment-wan-taim-scan047-t4724.html?hilit=jdx%20live%20the%20moment

Gast. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:07 

Donateur

Poepislekker schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:13 

Donateur

zo net ff wat filmpjes op youtube gezien, die show ziet er toch wel dik uit..

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:15 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:34 

Donateur

Waarom is die hele show op de DVD of Youtube altijd leuker dan in het echt :(
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten