Poepislekker schreef:
dawasiknie schreef:
Houseqlassics was erger, daar vielen ze gelijk op de dansvloer al neer.
Ligt het aan mij dat ik er nu heel goed op let of gaan er anno 2010 meer mensen volledig van t padje af op feesten dan in het jaar daarvoor? Ik zit me echt te verbazen de laatste tijd...
Viel me wel op dat er ten opzichte van vorig jaar Qlimax er nu wel veel meer waren ja, maar weet niet of mij dat dan vorig jaar in mindere mate was opgevallen ofzo. Het viel me gister iig wel op ja. Degene die lagen te creperen zagen er meestal wel buitenlands uit. Tja, leedvermaak tot bepaalde mate.
Heb alle culturen daar gezien op de tribune, behalve Zweedse! 't waren vooral Duitsers, Spanjaarden en Italianen. (Te herkennen aan vlaggen, vet koel zelfgemaakte t-shirts met hun woonplaats, busnummer, internetnickname en event met datum erop)
Zo zat er een Duitser rechtop, toen ik even de andere kant uit keek en weer terug keek zag ik hem niet meer, was ie knockout over 2 rijen stoeltjes gevallen

en btw hadden ze volgens mij met z'n alle afgesproken om tijdens de set van Stephanie om half 12 allemaal een snuif(??????) ghb te nemen. Teminste, overal om me heen zaten mensen toen met buisjes in hun klauwen. Kwart over 2 zag ik de eerste van die groep al buiten in de ring om het stadion liggen, face down