Wij kwamen rond kwart voor tien aan bij INGANG E en wat een DRA-MA. De kluisjes, wat een ramp om er 1 te bemachtigen, waar dit vorig jaar nog zo goed ging was het nu huilen met de pet op. Toen de trap om om in het stadion te komen wat ook al een ramp was, er stond boven namelijk maar 1 deur open om naar binnen te gaan. (WTF). Controle stelde helemaal niets voor, hij voelde wat aan mn zakken, (mobiel etc zat er nog in) maar voelde eraan en ik mocht doorlopen.
Eenmaal binnen verraste
Pavelow me echt met Early al was het al zo druk dat ik eerst een plek moest zoeken en dan ging je los en dat zeggen mensen, wat ben je aan het doen het begint net

.
Stephanie of is het
Stefanie? stond steeds geprojecteerd op die monitor, mn eerste moment van de stage was tja verwacht leuk maar na een tijdje vond ik er geen zak aan. De lampen gingen heel vaak in hetzelfde ritme of volgorde (zie achterste wand waar de lampen steeds van links naar rechts knipperden).
Stephanie draaide gewoon lekker al heeft ze trekjes van TBY met haar handen etc.
Wildstylez had me toch wel verrast alleen jammer van die MMA remix zeg al kakte ik halverwege toch in maar toen kwam de suprise act van de
NC en ik kreeg met och een stoot energie, die attack again/just as easy mash up is eigenlijk best wel leuk.
Toen kwam
TNT en oh god wat heb ik dat geweten, allemaal klappers en ik heb geen moment stil gestaan, double dutch remix gaat echt hard en voor de rest kan ik niet veel herinneren, nog wel de colab tussen TB en STEPH en die verraste me aardig goed live zeg. Voor mij is dit zeker de set van de avond geweest.
Van
brennan heart heb ik niets meegepakt, ik was toen aan het eten en toen de deur opende hoorde ik de come as one remix ik wist genoeg.
DBSTF; Gewoon standaard, madhouse vind ik nou niet echt onderscheidend en de kingdom remix die ging toch live toch een tikkelde harder dan ik had verwacht, ik hoopte nog op shiverz maar die kwam helaas niet of heb ik dit gemist?
PP: Keek ik totaal niet naar uit en deed ook niets met mij, al mn energie had ik namelijk al verstampt op TNT.
Maar leuke DJ-Tools maar hun sound spreekt me totaal niet aan, er zit lekker ritme in hun nummers.
Zatox dan ik dacht yes maar net zoals Decibel 1 uur zatox is veels te lang en dit was nog langer

. Ik ken geen zatox van zn vroegere setjes maar dit was weer Zatox plaatjes promoten nummer 1. Jammer.
EA - ENDY. Niet veel verwacht op de standaard hitjes na. Begon wat langzaam maar eindige toch wel lekker, laatste half uur kon ik niet meer, mn benen waren letterlijk kapot.
-Lange wachttijden om drinken te halen.
-Kluisjes bij ingang E. dit mag echt niet, SCHANDE!
-Parkeerplaats was om om 11 uur vol????
-Veels te druk, had ik verwacht maar dit was nog erger dan vorig jaar.
-Waar is nou mn geld heen gegaan i.b.t. het podium?
-Steeds aangesproken waar je mee bezig bent, ja aan het stampen zie je toch?
-Buitenlanders die van de kaart zijn en die stront irritant zijn.
-Geluid?
+Tja, ik heb er eigenlijk niet 1.
+Set van TNT
+Set van Pavelow.
+Sjefke geheel onverwachts bij de wc tegengekomen.
Nu wil ik niet zeggen dat dit een slecht feest was maar vorig jaar was alles beter geregeld. Ik kan nou niet zeggen nou dit was waar voor mn geld integenstelling van vorig jaar.
Ik leg mn beentjes weer op de bank want ze zijn kapot.