JP Hardstyle schreef:
dawasiknie schreef:
Houseqlassics was erger, daar vielen ze gelijk op de dansvloer al neer.
Ligt het aan mij dat ik er nu heel goed op let of gaan er anno 2010 meer mensen volledig van t padje af op feesten dan in het jaar daarvoor? Ik zit me echt te verbazen de laatste tijd...
Ik heb er bij qlimax ook weer een paar gezien jah, en idd dit hele jaar al redelijk veel, als is dit wel mn eerste "partyjaar" dus ik weet niet hoe het ervoor aan toe ging
iig heb ik ook bij Inqontrol ook zo'n gast helemaal een aanval zien krijgen en op verschillende feestjes mensen zien flauwvallen...
maarja hoop dat ze ervan leren, ik ben nog "verstandig" genoeg om met mate te gebruiken

Er is een simpele reden voor: de pillen zijn veel sterker geworden óf buitenlanders hebben gewoon troep in hun shit zitten, wat ze niet hebben laten testen.
roberttt schreef:
Was je geestelijk niet meer aanwezig bij Zatox ofzo? Man, wat een heldenset draaide die! Zo hoor je de hardstyle op Qlimax af te sluiten!
Enig puntje van kritiek is het soms slordige mixen en de opbouw in de set: So High hoort niet achteraan en zo zijn er ook nog wat nummertjes in het eerste half uur, die best wat later mochten komen