Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:35 

roberttt schreef:
zo net ff wat filmpjes op youtube gezien, die show ziet er toch wel dik uit..

nou, dat kan ik me absoluut niet herinneren, zo zag het er ook totaal niet uit vanaf de grond.
dat komt dus door de schrale kutlayout van dit jaar: iedereen op de grond kon het alleen goed zien vanuit precies het midden
als ze gewoon op de korte zijde hadden gedaan, was "het midden" veel groter gewest en was de show even epic geseest als andere jaren
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:35 

Donateur

ja dat snap ik ook niet :S leek wel of ik op een ander feest was. Want van een show heb ik echt niks mee gekregen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:37 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Waarom is die hele show op de DVD of Youtube altijd leuker dan in het echt :(

In verhouding sta je ook te dicht op het podium waardoor je een groot gedeelte van de show/lasers niet ziet.

Kijk maar waar stanley003 staat net zoals deze man, bijna helemaal achteraan of op de tribune waar het pas mooi word of
waar je pas ziet wat de show doet?
Ik heb amper wat meegekregen van de show integenstelling van vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:40 

Kepro schreef:
dawasiknie schreef:
Waarom is die hele show op de DVD of Youtube altijd leuker dan in het echt :(

In verhouding sta je ook te dicht op het podium waardoor je een groot gedeelte van de show/lasers niet ziet.

Kijk maar waar stanley003 staat net zoals deze man, bijna helemaal achteraan of op de tribune waar het pas mooi word of
waar je pas ziet wat de show doet?
Ik heb amper wat meegekregen van de show integenstelling van vorig jaar.

precies!
daarom faalde die 3dMapping projecties ook op de pilaren xd
die projecties leken bij lange na niet op iets realistisch, ze waren er reht op geprojecteerd, niet vanuit een standpunt vanuit het midden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:41 

Donateur

roberttt schreef:
zo net ff wat filmpjes op youtube gezien, die show ziet er toch wel dik uit..

soo die siet er wel sick uit! gek!! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:41 

Donateur

waren er dan 3ddMapping projecties ?? echt het lijkt wel of ik nooit op dat feest ben geweest :S
naja het zal wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:44 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij heeft 80 procent niets van de show meegekregen omdat iedereen veels te dicht bij het podium stond.
Nu snap ik ook waarom iedereen op de tribune tegenover het podium zat xd .

Die lasers heb ik wel gezien bij born slippy maar niet wat ze deden, voor mij was het 1 straal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:46 

Hardtraxx Veteran

Een koffiesysteem voor elke smaak; nu ook met vierkante kopjes
De karakteristieke vierkante vorm en strakke geometrische lijnen vormen een subtiele aanwinst voor je keuken. Bovendien zorgt de SENSEO® Quadrante telkens weer in een mum van tijd voor fantastische koffie.

Het SENSEO® systeem is snel en efficiënt en zorgt in ongeveer 30 seconden voor een smaakvolle verse kop koffie met een romig schuimlaagje (en in minder dan een minuut voor twee koppen).

De nieuwe SENSEO® Quadrante is verkrijgbaar in wit en zwart en ziet er niet alleen mooi uit, maar zorgt dat elke verse kop koffie een heerlijk aroma en een zachte smaak heeft.

Afbeelding

(De foto's staan op Q-dance)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:48 

Donateur

Kepro schreef:
Volgens mij heeft 80 procent niets van de show meegekregen omdat iedereen veels te dicht bij het podium stond.

Die lasers heb ik wel gezien bij born slippy maar niet wat ze deden, voor mij was het 1 straal.

Jaa dan had je verder moeten staan, ik zag filmpjes indd van die 3d mapping, op die pilaren. zag er opzich wel leuk uit, maar dichtbij het podium zie je de show nooit goed.. ik stond zelf bij defqon en mysteryland ook te dichtbij.. dan zie je alleen 1 laserstraaltje gaan. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:49 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:

Daarom stonden die tribunes aan de lange zijde ook als een soort podium.

Af en toe keek ik om, zag je alle lasers over dat publiek gaan, dik hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:54 

Khadber schreef:
Kepro schreef:

maar je hoort gewoon op de vloer te staan, wat is het nou voor achterlijke gedachte dat de show er vanaf de ZITplekken er mooier uit moet zien !?!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:55 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Khadber schreef:
Kepro schreef:

maar je hoort gewoon op de vloer te staan, wat is het nou voor achterlijke gedachte dat de show er vanaf de ZITplekken er mooier uit moet zien !?!?

Als je even beter gekeken had, had je gezien dat tegenover het podium het STAPLAATSEN waren. Oftewel, vlakke gedeeltes. Je kon daar ook prima losgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:56 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad Swoosh, het lijkt wel of ze de show puur voor de DVD doen :/ .

Vorig jaar was perfect, de verhoudingen klopte etc maar dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:03 

Khadber schreef:
Als je even beter gekeken had, had je gezien dat tegenover het podium het STAPLAATSEN waren. Oftewel, vlakke gedeeltes. Je kon daar ook prima losgaan.

ja tuurlijk, maar daar kan niet inederen staan, bij lange na niet eens de helft -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:04 

Donateur

Ik vond van wat ik tot nu toe heb gezien de lasershow over het algemeen wel wat leuker dan vorig jaar, maar dat kwam omdat het breder was en je dus wat meer lasers kwijt kon. Op die filmpjes ziet alles er behoorlijk geniaal uit. Maar het is tijdens het feest allemaal volledig langs mij heen gegaan. Vorig jaar ook al. En ik heb deze keer zelfs m'n best gedaan om het in me op te nemen maar helaas...

Show is op DVD veel mooier, dus hoef ik daarvoor ook niet heen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:04 

Hardtraxx Veteran

Poepislekker schreef:
Brennan Heart draaide trouwens een nummer die ik nog nooit gehoord had, iemand zei dat die 'Live the Moment' heeft ofzo, weet iemand of die al gereleased is?

Kan niet wachten om die track van youtube te kunnen rippen :woot:

Hoogtepunt voor mij was no time to waste, de wildstylers draaiden hem. ik heb trouwens nog steeds spierpijn in mn armen van het mobieltje-omhooghouden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:06 

het live orkest viel trouwe ook lekker tegen :P
bij lange na niet zo indrukwekkend als de live sacrifice :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:08 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
het live orkest viel trouwe ook lekker tegen :P
bij lange na niet zo indrukwekkend als de live sacrifice :P

Ik zat toen op de tribune wat te eten, stoot een maatje me aan, hek kijk er staat wat daarboven.. ik denken... ow dat is dat orkest, je zag er geen zak van, je hoorde het ook niet.
totaal geen toegevoegde waarde en meteen na dat nummer weer een break van jewelste...

En ik ga mee met de reply van swoosh hierboven, zie quote van Khad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:23 

Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
Hoogtepunt voor mij was no time to waste, de wildstylers draaiden hem. ik heb trouwens nog steeds spierpijn in mn armen van het mobieltje-omhooghouden xd

Niet zeiken jij, hij heeft 'm voor de climax gewoon doorgemixt hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:24 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Josh-T schreef:

Niet zeiken jij, hij heeft 'm voor de climax gewoon doorgemixt hoor :thumbup:

Dat deed hij wel netjes inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:27 

Donateur

Wildstylez was voor mij echt de held van de avond (L) (L) :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:27 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Heb je wel meer meegekregen dan? :P Niet lullig bedoelt hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:31 

Hardtraxx Veteran

JP Hardstyle schreef:
dawasiknie schreef:
Houseqlassics was erger, daar vielen ze gelijk op de dansvloer al neer.
Ligt het aan mij dat ik er nu heel goed op let of gaan er anno 2010 meer mensen volledig van t padje af op feesten dan in het jaar daarvoor? Ik zit me echt te verbazen de laatste tijd...

Ik heb er bij qlimax ook weer een paar gezien jah, en idd dit hele jaar al redelijk veel, als is dit wel mn eerste "partyjaar" dus ik weet niet hoe het ervoor aan toe ging
iig heb ik ook bij Inqontrol ook zo'n gast helemaal een aanval zien krijgen en op verschillende feestjes mensen zien flauwvallen...
maarja hoop dat ze ervan leren, ik ben nog "verstandig" genoeg om met mate te gebruiken :P

Er is een simpele reden voor: de pillen zijn veel sterker geworden óf buitenlanders hebben gewoon troep in hun shit zitten, wat ze niet hebben laten testen.

roberttt schreef:

Was je geestelijk niet meer aanwezig bij Zatox ofzo? Man, wat een heldenset draaide die! Zo hoor je de hardstyle op Qlimax af te sluiten!
Enig puntje van kritiek is het soms slordige mixen en de opbouw in de set: So High hoort niet achteraan en zo zijn er ook nog wat nummertjes in het eerste half uur, die best wat later mochten komen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:33 

Hardtraxx Veteran

Nandohs schreef:
roberttt schreef:

Heb je wel meer meegekregen dan? :P Niet lullig bedoelt hoor.

Nou ik vond anders ook wel Wildstylez de vetste set van de avond spelen, ook nog samen met noisecontrollers erna. Dat stuk was voor mij het hoogtepunt van de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:37 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Was je geestelijk niet meer aanwezig bij Zatox ofzo? Man, wat een heldenset draaide die! Zo hoor je de hardstyle op Qlimax af te sluiten!
Enig puntje van kritiek is het soms slordige mixen en de opbouw in de set: So High hoort niet achteraan en zo zijn er ook nog wat nummertjes in het eerste half uur, die best wat later mochten komen ^^

uhm nee ook niet bij dbstf en psyko punkz en brennan zacht.
maar dat doet er niet toe.. Wildstylez is gewoon mijn held :loving:
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten