Als die dan maar weer 12febr erop zitwrote:En anders om 7 uur, kan ik iig feestend ten onder gaanwrote:Als hij maar niet naar beneden komt!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Misschien is het wel een suprise act van Q-dance.wrote:En anders om 7 uur, kan ik iig feestend ten onder gaanwrote:Als hij maar niet naar beneden komt!
DJZatox @DjZany On Board!! See u in 2:30h! Ba Ba Ba back to the Oldschool!!! Goodmorning !!!
DJZatox RT @DjZany: We (@DJZatox and me) finished our track today! Next week for first time on Qlimax! :-)
I can't stop to listen it ! I'm in love!
DJZatox @DailymomentsNL 4 new tracks maybe 5 it's enough???
Dat gaat leuk worden as zaterdag!
DJZatox RT @DjZany: We (@DJZatox and me) finished our track today! Next week for first time on Qlimax! :-)
I can't stop to listen it ! I'm in love!
DJZatox @DailymomentsNL 4 new tracks maybe 5 it's enough???
Dat gaat leuk worden as zaterdag!
Dan is die ontbrekende gast op die foto zeker de duivel ofzowrote:Misschien is het wel een suprise act van Q-dance.wrote:En anders om 7 uur, kan ik iig feestend ten onder gaanwrote:Als hij maar niet naar beneden komt!
Ik begin nu echt wel nieuwschierig te worden over die surpise-act. Tenminste als die er is.
Nog 4 dagen
duurt me allemaal veels te lang.
En die suprise act maakt mij niks uit
En die suprise act maakt mij niks uit
met beetje pech kost qlimax kaartje volgend jaar zowieso 70 euro..... :S
Achjah zaterdag knalle
Achjah zaterdag knalle
Gaan we nou heus early krijgen, of worden we blij gemaakt met een dooie muswrote:Noisecontroller Noisecontrollers
Searching for tracks to play with pavelow at Qlimax. I decide to go back in the days!!! :-)
3 hours ago
-
SHardtraxx Newbie
- 30 posts member since 2010
- last seen Nov 2018
SPOILER:
Het gerucht ging dat het podium op de lange zijde kwam. Ik kan dit bevestigen, vandaag was er iemand bij ons op school die de live registratie verzorgd van Qlimax, hij zocht nog kabeldragers die achter de cameraman aanloopt. (Ik volg de opleiding AV-Productie)
Hij vertelde ons dat het podium op de lange zijde gaat komen.
Achja, ik ga niet werken dat mogen klasgenoten doen, stampen!
Het gerucht ging dat het podium op de lange zijde kwam. Ik kan dit bevestigen, vandaag was er iemand bij ons op school die de live registratie verzorgd van Qlimax, hij zocht nog kabeldragers die achter de cameraman aanloopt. (Ik volg de opleiding AV-Productie)
Nog langer lopen naar de bar als je vooraan int midden staatwrote:SPOILER:
wordt dan wel een dikke stage maarja had het toch liever op de oude manier gezien
Last edited by Pommer on , edited 1 time in total.
-
RHardtraxxer
- 65 posts member since 2010
- last seen May 2011
Jammer dat nu voor veel mensen alles al is verklapt... volgens mij mag dit soort nieuws ook niet naar buiten worden gebracht... 
eerst zien, dan gelovenwrote:Jammer dat nu voor veel mensen alles al is verklapt... volgens mij mag dit soort nieuws ook niet naar buiten worden gebracht...
Ik gok dat de stage zo opgebouwd gaat worden als in het filmpje, dus ook echt met die trappen enzo (stoelen)
en dan kan je dat dikker maken op lange zijde dan op de korte zijde. Ben heel erg benieuwd.
http://events.q-dance.nl/2010-11_27-nov ... 80x800.jpg
en dan kan je dat dikker maken op lange zijde dan op de korte zijde. Ben heel erg benieuwd.
-
G
true, vooral met de toegangsdeuren bovenaan.wrote:Ik gok dat de stage zo opgebouwd gaat worden als in het filmpje, dus ook echt met die trappen enzo (stoelen)
maaaar
dat betekend dat ze een deel van de ring af moeten zetten
Ik hoop trouwens dat ik op tijd binnen ben om Wildstylez helemaal mee te pakken :-/
die wil ik ook wel zienwrote:Ik hoop trouwens dat ik op tijd binnen ben om Wildstylez helemaal mee te pakken :-/
Bus van mij staat gepland op 22:45 arriveren... dus ik ga uit van 23:30 binnen. Zal dan vast al een half uur Wildstylez hebben gemist niet? 
WAAROM heb ik niet gewoon eventtravel gepakt :S
-
G
omdat je er dan extra vroeg bent en meer pillen moet meenemena? XDwrote:Bus van mij staat gepland op 22:45 arriveren... dus ik ga uit van 23:30 binnen. Zal dan vast al een half uur Wildstylez hebben gemist niet?
3x in een maand vind ik wel iets teveel van t goeie eerlijk gezegdwrote:omdat je er dan extra vroeg bent en meer pillen moet meenemena? XDwrote:Bus van mij staat gepland op 22:45 arriveren... dus ik ga uit van 23:30 binnen. Zal dan vast al een half uur Wildstylez hebben gemist niet?
-
G
hoe komt et?wrote:1 ticket over.
Vriend van me haakt af. De gewoonlijke rede dus.wrote:hoe komt et?wrote:1 ticket over.
Overigens: normale prijs.
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Heb je die ticket nog? PB me dan ff! 
Toch maar eventtravel bustickets gekocht. Kost wel wat extra weer, maar scheelt een hoop gezeik (lang verhaal) en een hoop Qlimax