Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 13:05 

Kevin-Raw schreef:
Rob!n schreef:
Ligt eraan wat voor drugs je gebruikt.

Kwoosh , gaat aan de paddo's en DMT , en so fantastische dromen werkelijkheid zien worden! :D
of noh swa? :lol:

Balen dat ik er niet bij kan zijn :cry: kut familieuitje :mad: maarja meer rust voor mij tot Loudness :D

op qlimax niet :P
dan alleen nog x ^^
andere keer mss de rest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 13:08 

Hardtraxx Veteran

Hmm DMT moet ik toch echt niet hebben haha.

Maar nog mar 3 dagen school. Vandaag 2 uurtjes, donderdag en vrijdag. Dan kunnen we ons mentaal voorbereiden o weer een heldige nacht in het Gelredome|
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 13:28 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Balen dat ik er niet bij kan zijn :cry: kut familieuitje :mad: maarja meer rust voor mij tot Loudness :D

Achja, je bent toch niet alleen die zaterdagavond keihard ligt te balen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 15:23 

Donateur

hopelijk is deze week snel voorbij :thumbsup: ben wel weer toe aan een feest :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 18:17 

dawasiknie schreef:
JP Hardstyle schreef:
als de grasmat er maar uit is :P

Das wel handig.
Die lijnen snuiven ze zo weg natuurlijk.

ff de 16 meter pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 18:46 

Hardtraxx Veteran

Snap nog steeds niet dat stephanie hier staat... Echt onverdiend, zeker als je bekijkt wie er níet staat.

Ze voegt ook niks toe, behalve als ze zich zou uitkleden. Eigenlijk is ze gewoon de Gostosa van Technoboy.

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 18:55 

Bierkoning

Rik schreef:
Snap nog steeds niet dat stephanie hier staat... Echt onverdiend, zeker als je bekijkt wie er níet staat.

Ze voegt ook niks toe, behalve als ze zich zou uitkleden. Eigenlijk is ze gewoon de Gostosa van Technoboy.

Moah ben ik niet helemaal mee eens, stephanie is nog wel wat beter dan gostosa en ze kan ook wel een beetje draaien hebk op mystery land gehoord
maar idd ze hoort nog niet op qlimax te staan, had daar liever Luna of Pavo ofzo gezien met een lekker early setje
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:04 

Donateur

dawasiknie schreef:
Die sneeuwbuien mogen ze laten voor wat het is wat mij betreft, wil idd een beetje op een normaal tijdstip binnenkomen.

Sneeuwballen op hondjes gooien :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:22 

Hardtraxx Veteran

Haha je laat me lachen Robert :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:28 

Hardtraxxer

Jasses :S 'wacht nogsteeds op de engel die mij een kaartje schenkt' :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:30 

Hardtraxxer

Iemand nog een kaartje?
vriend van me zou meegaan maar die zit in geld problemen en moet dus nu z'n kaartje kwijt..
Iemand zou hem kopen maar heeft niets meer van zich laten horen.. dus vandaar.. Heb beloofd even voor hem rond te vragen..
voor €80 isdie van jou.. let me know.. msn of mail is snellerrrrrrr [email protected]
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:37 

Hardtraxx Veteran

Max hier is 70 euro (zie aanbod topic)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:43 

Hardtraxxer

Rik schreef:
Max hier is 70 euro (zie aanbod topic)

beetje jammer..
mja hij gaat hem denk niet voor minder dan €75 weg doen want voor dat bedrag heb ik hem aan hem verkocht hehehe :D
vind echt onzin want die kaartjes ben je orgineel al bijna €65 voor kwijt..

Nouja als het moet dan €70 dan krijgt hij die €5 wel weer van me terug..

mja heb het ook op twitter, hyves en facebook staan dussem.. anders raak ik ehm daar wel kwijt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 20:14 

Donateur

beetje jammer hoor die bedragen voor een kaartje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 20:17 

Hardtraxxer

Ik ga niet mee in die prijzen oorlog ... ik bied gewoon 65 euro en daarmee moet het gedaan zijn ... die winst ideeën van iedereen ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 20:22 

Hardtraxxer

blame Q-dance.. ik ging al naar qlimax toen een kaartje nog echt €35 koste ofzo.. :/

en tjah ten nadelen van echte liefhebbers is het niet dat doorverkopen.. echte liefhebbers zitten gewoon om 12 uur klaar als de verkoop begint..
Ben al 5 jaar geen Qlimax, Hardbass of Defqon misgelopen.. gewoon even je wekker zetten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 20:30 

Hardtraxxer

Misschien moest ik toen werken helaas ... Ik wacht gerust nog een paar dagen af ...

Q-dance zet de kaart prijs juist vast .. en mensen vinden het nodig om hier dan ook nog wat voor hunzelf bovenop te doen ... die mensen blame ik idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 20:31 

Hardtraxxer

zodra de datum van de kaartverkoop bekend is zorg ik dat ik die hele middag vrij heb ^^

maar ben ehm waarschijnlijk al kwijt via twitter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 21:50 

Hardtraxxer

ik begin nu stiekem toch wel zin hierin te krijgen :P

als het goed is alleen maar bieren deze avond :beer:
k neem zelf tenminste nix mee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 22:10 

Hardtraxxer

JP Hardstyle schreef:
Rik schreef:

Moah ben ik niet helemaal mee eens, stephanie is nog wel wat beter dan gostosa en ze kan ook wel een beetje draaien hebk op mystery land gehoord
maar idd ze hoort nog niet op qlimax te staan, had daar liever Luna of Pavo ofzo gezien met een lekker early setje

Het early setje van haar gehoord op XQ TBY? Qua mixen kon het beter, maar de trackkeuze was goed. Het mixwerk zit nu wel goed trouwens. Ze staat (als goed is) als tweede, dus het kán ook nog een early setje zijn. Je weet maar nooit wat Q-dance in petto heeft, als zelfs Pavelow al early gaat draaien.

Vandaag op de klok de seconden zien wegtikken, wat duurt dat lang zeg. Kan niet wachten tot zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 10:13 

Donateur

Schroeven dak Gelredome trillen los

ROTTERDAM - De schroeven die het dak van het Gelredome in Arnhem op zijn plaats houden, trillen langzaam los. Die conclusie is getrokken na een onderhoudsbeurt, vertelt directeur Jasper van Amstel in het Algemeen Dagblad.

Door het open- en dichtgaan van het dak komen de moeren op een gegeven moment los te zitten. Dat is niet voorzien bij de bouw van de poptempel. Om de veiligheid te waarborgen, wordt het onderhoudsschema aangepast.

:lol: Nou na zaterdag dus helemaal :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 10:21 

Zaterdag gaat het dak eraf :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 11:05 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Zaterdag gaat het dak eraf :clap:

Hopelijk niet letterlijk haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 11:07 

Hardtraxx Veteran

Als hij maar niet naar beneden komt! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 11:35