Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 21:37 

Hardtraxxer

Citaat:
Van Qlimax wordt ook dit jaar een digipack uitgebracht, bestaande uit een Blu-Ray, DVD en CD.
Op de bonus-CD zal de liveset van Zatox te horen zijn.
Verder zullen er naast de uitgebreide live-registratie van Qlimax ook een documentaire en artiesten-interviews op de Blu-Ray en DVD staan

Netjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 22:14 

ben er klaar voor
ben er klaar voor
ben er klaar voor
ben er klaar voor
ben er klaar voor
ben er klaar voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 22:16 

Donateur

KSwoosh schreef:
ben er klaar voor
ben er klaar voor
ben er klaar voor
ben er klaar voor
ben er klaar voor
ben er klaar voor

Volgens mij ben jij er klaar voor? of heb ik dat mis? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 22:29 

Donateur

ik ben er nog helemaal niet klaar voor,, xd heb er nu nog geen energie voor :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 23:03 

Hardtraxxer

Rob!n schreef:
Jammer dat nu voor veel mensen alles al is verklapt... volgens mij mag dit soort nieuws ook niet naar buiten worden gebracht... :mad:

Hoe wil je het tegen houden? Dat is toch onmogelijk... Zegt hij het niet doet een ander het wel... Maar hoezo nog langer lopen om drinken te halen? Er staan toch gewoon aan 3 zeide van het veld barren... Dus als je in het midden staat loop je gewoon naar achter, het veld is maar 55 meter breed, dus zal echt wel mee vallen ;)! Vond de catering vorig jaar erg netjes geregeld met wachten etc. dus het zal nu ook wel goed zitten :) en @Kwoosh Waarom zou je zo nodig helemaal rond willen lopen? Als het podium op de korte zeide staat kun je toch ook aan 1 kant niet komen? Of ben ik nu verkeerd aan het denken? :huh: Ach Q-dance kennende is het allemaal goed geregeld en wordt het een vernieuwende en super vette Qlimax!!!! :love:

IK HEB ER ZIN AN! :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 23:57 

Kei erg zin in :D Nu nog binnenkomen, word spannend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 00:11 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:

Nog een 17 jarige, hehe. Ik hoop ook dat ik binnenkom, maar waarschijnlijk wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 00:32 

Bierkoning

Nandohs schreef:
Almighty schreef:

Nog een 17 jarige, hehe. Ik hoop ook dat ik binnenkom, maar waarschijnlijk wel.

hier ook 1 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 10:06 

Struikrover schreef:
@Kwoosh Waarom zou je zo nodig helemaal rond willen lopen? Als het podium op de korte zeide staat kun je toch ook aan 1 kant niet komen? Of ben ik nu verkeerd aan het denken?

wanneer je aan de ene kant staat en er achter komt dat de kraam die frikandellen verkoopt precies aan de andere kant staat >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 10:08 

Donateur

hahah XD vorig jaar ben ik ook hele stadion door gelopen. Want ik was op zoek naar raket ijsjes :lol: helaas toen ik er aan kwam.. waren ze op :cry: :cry:

Donateur

hahah XD vorig jaar ben ik ook hele stadion door gelopen. Want ik was op zoek naar raket ijsjes :lol: helaas toen ik er aan kwam.. waren ze op :cry: :cry:

Donateur

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 10:22 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:

Ja dat is idd kut.
Zou je eigenlijk als je binnen komt menu kaartje moeten krijgen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 10:45 

roberttt schreef:

hoppa triple post xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 10:50 

Donateur

wtf :P hoe kan dat :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 13:29 

Hardtraxxer

Timetable mag nou wel een keer online komen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 13:37 

Donateur

Komt niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 14:14 

Bierkoning

Djenz schreef:
Timetable mag nou wel een keer online komen :huh:

tis denk ik gewoon de volgorde van die foto
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 14:16 

Hardtraxx Veteran

Hopelijk niet, wilstylez staat dan veel te vroeg.. Draai die maar om met DBSTf
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 15:07 

Donateur

Tickets
Alle kaarten voor Qlimax zijn uitverkocht. Q-dance raadt ten strengste af om kaarten op de zwarte markt te kopen, deze kunnen vals zijn.
Let op! Op je ticket staat een ingang (E, Q of VIP) aangegeven, zorg dat je via deze ingang naar binnen gaat. Via de andere ingang kun je niet naar binnen.

Tijden
De deuren van GelreDome openen om 21:00 uur en Qlimax is om 07:00 uur ’s ochtends weer afgelopen. De show start om 22:00 uur. Zorg dat je op tijd bij GelreDome bent en mis niks van de show!

Het weer - koud
De vooruitzichten voor het weer zien er niet zo gunstig uit. Er is zelfs sprake van sneeuwval. Bereid je hier goed op voor en draag warme kleding!

Kluisjes
Bij Qlimax is geen garderobe. In plaats daarvan kun je gebruik maken van de vertrouwde kluisjes. Het huren van een kluisje kost 6 euro en je betaalt 5 euro borg. In een kluisje passen makkelijk 3 jassen, je kunt je kluisje dus delen met je vrienden.
Tussendoor kun je niet bij je kluisje als je een reguliere kaart hebt. De kluisjes voor de VIP kaart houders staan in de VIP area en zijn wel toegankelijk tijdens het evenement.

Legitimatie en leeftijd
Zoals gebruikelijk zal er bij de ingang streng op legitimatie en leeftijd gecontroleerd (moeten) worden. Neem dus gewoon je legitimatie (rijbewijs, ID-pas, OV, paspoort) mee, zodat je niet aan de deur geweigerd kan worden. Minimum leeftijd 18 jaar.

Camera’s & Registratie
Op Qlimax is het, net als bij alle andere Q-dance feesten, toegestaan een digitale foto- of videocamera mee te nemen. Ook digitale spiegelreflex camera's zijn toegestaan.

Snel na het evenement kun je op Q-dance.nl een selectie van de beste foto’s en een afterfilm vinden.

Drugs
Wij moeten ons conformeren aan het locale beleid in Arnhem, dat is zero-tolerance.. Pas dus op met wat je meeneemt.
Veel mensen vragen zich af wat ‘zero-tolerance’ precies inhoudt, dat betekent dat de gemeente Arhem geen enkele vorm van geestverruimende middelen (soft- en/of harddrugs) toe wilt staan. Zelfs je wiet mag officieel dus niet mee naar binnen.

Openbaar vervoer
Je kunt prima met de trein naar Qlimax. Vanaf station Arnhem rijden pendelbussen naar GelreDome. Check www.ns.nl voor een reisadvies van deur tot deur. En koop een weekendretour bij de kaartautomaat. Voor meer informatie wat betreft het openbaar vervoer en pendelbussen check de reis info op de website van GelreDome (klik op route).

Georganiseerd busvervoer
Speciaal voor Qlimax zijn er maar liefst 247 busopstapplaatsen geselecteerd. Check hier welke opstapplaatsen met bijbehorende vertrektijden dit zijn. Op eventtravel.nl kun je vervolgens een buskaart bestellen.
Indien je met 15 personen of meer bent, dan kun je ook je eigen bus reserveren. Je mag dan zelf je opstapplaats kiezen.
Voordelen van het reizen met een georganiseerde bus zijn:
- je bent lekker op tijd op het evenement
– je hebt geen BOB nodig!
– je kan in de bus beginnen en eindigen met feest vieren!
– je parkeert dichtbij de ingang.

Eigen bus geregeld?
Bij evenementen in GelreDome hoef je niet van tevoren je bus aan te melden. Indien de bus jou en je vrienden afzet en weer doorrijdt dan hoef je geen parkeergeld te betalen. Indien de bus wel wordt geparkeerd, dan bedragen de parkeerkosten EUR 40,-. Lees hier meer informatie wat betreft bussen en parkeren.

Carpoolen - Ride here, right now
Op RIDEHERE.NL maak je een carpooldate naar Qlimax!
Schrijf je in, regel een carpooldate, bespaar geld en spaar ook nog eens het milieu.
Onder de inschrijvingen worden vijf Qlimax CD's verloot.

Doe dus mee en kom carpoolen naar Qlimax met RIDE HERE RIGHT NOW!

Timetable
De timetable voor Qlimax wordt niet vrijgegeven. Wel is de volgorde van de artiesten op de Qlimax website bekend gemaakt in de line-up presentatie.

Live-uitzending
Qlimax wordt dit jaar LIVE uitgezonden op Q-dance Radio. De sets van alle artiesten worden uitgezonden en Fausto verzorgt de presentatie van de radio-uitzending.
De LIVE-uitzending start om 21.00 uur en duurt tot 7.00 uur zondagochtend.

Anthem
Het Anthem van Qlimax “Alternate Reality” van Brennan Heart en de remix geproduceerd door Evil Activities & Endymion zijn allebei verkrijgbaar bij Dance-Tunes.com en op vinyl.

CD
Van Qlimax komt ook dit jaar weer een CD uit, gemixed door Brennan Heart.
De CD is binnenkort verkrijgbaar via de bekende platenzaken en digitaal via Dance-Tunes.com. De CD is nu exclusief verkrijgbaar via de Q-dance Merchandise store.

Blu-Ray - DVD - CD
Van Qlimax verschijnt dit jaar weer een limited edition digipack met Blu-Ray, DVD en een Live CD met de set van Zatox.
Je kunt je nu alvast hier registreren, om verzekerd te zijn van een exemplaar.
Alleen in de Q-dance Merchandise Store krijg je er een exclusieve Qlimax ketting bij.

Merchandise
Ook dit jaar is er op Qlimax weer een merchandise-stand met een uitgebreide collectie. Je kunt bij de merchandise stand cash betalen of met pin.

Hashtag
Voor de mensen die actief zijn op Twitter: gebruik het keyword #Qlimax2010 als je schrijft over Qlimax.

Let op jezelf… En op een ander
Een nacht feesten doet meer met je dan je denkt. Kom daarom goed voorbereid naar Qlimax toe. Drink en slaap genoeg en houd er rekening mee dat het ’s avonds, maar vooral ook ’s ochtends erg koud kan zijn. Tot slot is ons motto altijd ‘samen uit samen thuis’, let dus op je vrienden en elkaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 15:07 

Donateur

-- alweer Double Post :list: --
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 15:45 

Bierkoning

Timetable
De timetable voor Qlimax wordt niet vrijgegeven. Wel is de volgorde van de artiesten op de Qlimax website bekend gemaakt in de line-up presentatie.

Dat bevestigt dus wat ik zei, de volgorde van de foto is de volgorde in de tt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 16:22 

Hardtraxx Elite

Hoe ze het ook omschrijven weer :lol:
Citaat:
Drugs
Wij moeten ons conformeren aan het locale beleid in Arnhem, dat is zero-tolerance.. Pas dus op met wat je meeneemt.
Veel mensen vragen zich af wat ‘zero-tolerance’ precies inhoudt, dat betekent dat de gemeente Arhem geen enkele vorm van geestverruimende middelen (soft- en/of harddrugs) toe wilt staan. Zelfs je wiet mag officieel dus niet mee naar binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 16:33 

Hardtraxxer

Laat het maar snel zaterdag worden, zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 17:11 

Donateur

Hopen dat de hond bij ingang Q staat :D
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten