Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 20:09 

Chukkels schreef:
"Gerucht" gaat rond op PF dat de stage dit jaar op de lange zijde zal staan. Nou is dat natuurlijk niet de beste bron, maar weet iemand hier misschien meer over? Misschien handig om te weten ivm de meeting. Vooralsnog ga ik er gewoon van uit dat het op de korte zijde staat, maar na Defqon zou ik er niet verbaasd over zijn als het niet zo is.

ik mag hopen van niet
en hoezo na defqon geen verassing?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 21:16 

Hardtraxxer

toch kaartjes kunnen krijgen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 21:26 

Bierkoning

ik sprak wildstylez vrijdag, toen vroeg ik of ie wat meer wist van die ontbrekende man van de foto in de line-up, toen zei die daar kan ik niks over zeggen :D
dus miss is er toch iets van een suprise act ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 21:34 

Hardtraxx Addict

Haha ieder jaar is die discussie er wel of er nog een special guest komt.. En ieder jaar is het gewoon de line up zoals gepresenteerd op de site, geen poespas maar gewoon zoals het er staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 23:07 

Hardtraxxer

Ik weet wel meer over hoe het podium eruit ziet, waar die staat..... Alleen vertel het lekker niet :nono:
Volgens mij hebben vorig jaar ook mensen hier foto's gepost van de opbouw waar Q-dance destijds niet blij mee was...
Nog een paar dagen wachten dan kan je het met eigen ogen zien! Al had ik van sommige hier wel verwacht al wat meer info te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 00:16 

Hardtraxxer

Rob!n schreef:
Ik weet wel meer over hoe het podium eruit ziet, waar die staat..... Alleen vertel het lekker niet :nono:
Volgens mij hebben vorig jaar ook mensen hier foto's gepost van de opbouw waar Q-dance destijds niet blij mee was...
Nog een paar dagen wachten dan kan je het met eigen ogen zien! Al had ik van sommige hier wel verwacht al wat meer info te hebben.

Je maakt je in ieder geval zeer populair met dit soort posts. Ten eerste dat je het hebt over dat je meer weet maar niet mag zeggen (druk dan niet op reply, veroorzaak gewoon geen onrust). Om vervolgens te eindigen met dat je wel verwacht had dat sommige meer info zouden hebben. Die mensen die meer info hebben, zijn waarschijnlijk WEL zo verstandig dat ze dat niet hier neerzetten in geen enkele vorm (dus ook niet, ik weet wel wat jij niet weet). :)

Ja ik zie het zaterdag vanzelf verschijnen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 00:20 

Donateur

Al is er geen podium
Vermaak me toch wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 00:27 

Bierkoning

als de grasmat er maar uit is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 00:33 

dawasiknie schreef:
Al is er geen podium
Vermaak me toch wel :D

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 01:00 

Donateur

JP Hardstyle schreef:
als de grasmat er maar uit is :P

Das wel handig.
Die lijnen snuiven ze zo weg natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 01:10 

Hardtraxx Veteran

brrr koude voorspellingen, -4 als maximale temperatuur zaterdag (Arnhem e.o), kans op sneeuw vrijdag op zaterdag (2 a 5 cm) nacht, zaterdag overdag ook KANS op sneeuwbuien (1 a 3 cm) dus kan glibberen worden over de snelweg (vooral in het westen/zuiden/midden/middenoost.. zaterdag nacht -7

maar heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 01:26 

Hardtraxx Veteran

Een indoor feest en we gaan het hebben over het weer xd Of waren ze van plan het dak te openen? Ik hoop dat ik een beetje op een christelijk tijdstip binnen kom, dat ik niet zo lang buiten in de kou en voor de kluisjes hoef te wachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 01:28 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Een indoor feest en we gaan het hebben over het weer xd Of waren ze van plan het dak te openen? Ik hoop dat ik een beetje op een christelijk tijdstip binnen kom, dat ik niet zo lang buiten in de kou en voor de kluisjes hoef te wachten :P

Dat laatste dus, + glibberen over de snelweg .. dak open zou wel heel fijn zijn trouwens met die warmte altijd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 01:35 

Chukkels schreef:

zou wel nice zijn als ze et dak fftjes open doen, want vorig jaar was me et daar toch een partij heet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 10:32 

Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
brrr koude voorspellingen, -4 als maximale temperatuur zaterdag (Arnhem e.o), kans op sneeuw vrijdag op zaterdag (2 a 5 cm) nacht, zaterdag overdag ook KANS op sneeuwbuien (1 a 3 cm) dus kan glibberen worden over de snelweg (vooral in het westen/zuiden/midden/middenoost.. zaterdag nacht -7

Wordt een vol kluisje dus truien, mutsen, jassen. :yay:
maar hoe zit het daar binnen heb je nog wel plekken om even af te koelen of is het zweten van begin tot eind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 10:36 

Hardtraxx Veteran

Je kan nog altijd naar buiten lopen plus in de buiten ring lopen dus afkoelen kan prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 10:41 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, als ze het rokershol weer buiten hebben staan, vind ik het prima. Vorig jaar was het in ieder geval beter geregeld als met HardBass 2009. Toen was het rokershok nog geeneens overdekt. Maar goed, waarschijnlijk rook ik óf binnen óf buiten het rokershok, aangezien het daar nog blanker staat van de rook dan wanneer je 1 seconde voor de rookmachine staat die ze een minuut lang aan zouden zetten. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 10:44 

Hardtraxx Veteran

Haha inderdaad maar iedereen rookt toch binnen xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 11:18 

Hardtraxx Veteran

Als de NS maar geen gekut krijgt met de sneeuw/kou/bladeren/brandjes enz. :P .
Ben tot nu toe naar bijna elk feest met de trein gegaan, alleen bij de Feestfabriek wat vertraging
gehad omdat een of andere gek door de spoortunnel bij Best liep :nono: .
Wel machtig, een dikke oranje menigte feestgangers op het station in Eindhoven, en allemaal mensen
zie je gewoon denken: Zijn ze niet ietwat te vroeg om in het oranje te gaan :huh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 11:27 

Donateur

Die sneeuwbuien mogen ze laten voor wat het is wat mij betreft, wil idd een beetje op een normaal tijdstip binnenkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 11:37 

Hardtraxxer

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 11:39 

Hardtraxxer

Pythonmaniac schreef:
Je maakt je in ieder geval zeer populair met dit soort posts. Ten eerste dat je het hebt over dat je meer weet maar niet mag zeggen (druk dan niet op reply, veroorzaak gewoon geen onrust). Om vervolgens te eindigen met dat je wel verwacht had dat sommige meer info zouden hebben. Die mensen die meer info hebben, zijn waarschijnlijk WEL zo verstandig dat ze dat niet hier neerzetten in geen enkele vorm (dus ook niet, ik weet wel wat jij niet weet). :)

Ik dacht dat sommige die-hard partyfreaks hier wel wat insiders hadden en al de enige informatie wist.
Het is in ieder geval anders dan anders.... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 11:53 

Rob!n schreef:
Pythonmaniac schreef:

Ik dacht dat sommige die-hard partyfreaks hier wel wat insiders hadden en al de enige informatie wist.
Het is in ieder geval anders dan anders.... :whistle:

overal naakte wijven!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 12:32 

Hardtraxxer

Ligt eraan wat voor drugs je gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 12:45 

Donateur

Rob!n schreef:
Ligt eraan wat voor drugs je gebruikt.

Kwoosh , gaat aan de paddo's en DMT , en so fantastische dromen werkelijkheid zien worden! :D
of noh swa? :lol:

Balen dat ik er niet bij kan zijn :cry: kut familieuitje :mad: maarja meer rust voor mij tot Loudness :D
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten