Dat wilde ik nou ook zeggen voor de 2e keerwrote:Komt er ook nog een meeting?
Lijstje??
* Klementino
* Blackrosa
*
Dat wilde ik nou ook zeggen voor de 2e keerwrote:Komt er ook nog een meeting?
Goed idee!wrote:Op zich is een punt als bijvoorbeeld de regie lekker makkelijk. Dan moven we met zijn allen richting een punt daarna lekker los te gaan. (Voorstel: dichtbij de bar)
Hmm de bus vertrekt half 11 dus ben er nog niet om 11 uur, maar miss kom ik wel weer een HT'er tegen net als bij Fusionwrote:Op zich is een punt als bijvoorbeeld de regie lekker makkelijk. Dan moven we met zijn allen richting een punt daarna lekker los te gaan. (Voorstel: dichtbij de bar)
Goed idee, ik heb alleen nog geen flauw idee waar de regie is aangezien dit mn eerste keer Qlimax wordt, maar dat zal wel duidelijk worden als ik daar benwrote:Op zich is een punt als bijvoorbeeld de regie lekker makkelijk. Dan moven we met zijn allen richting een punt daarna lekker los te gaan. (Voorstel: dichtbij de bar)
je mag van geluk spreken als je dan vooraan stondwrote:11 uurjongens, kom op! Dan is er toch bijna niemand?
Dat dus haha!wrote:Kweet niet hoe laat de rest binnenkomt maar ik sta al om half 10 binnen haha.
so de knetter, veel gepost laatste tijd khadber?wrote:Dat dus haha!wrote:Kweet niet hoe laat de rest binnenkomt maar ik sta al om half 10 binnen haha.
Kom zelf ook uit 't noorden van Engeland, dus heb ook een accent wat er een beetje op lijkt, maar lang niet zo sterk/platwrote:Opzich wel vet, een track maken met een echt orkest! Verder is het niet echt een bijzonder interview.Op dat Britse accent na.
Dat blijf ik toch een geniaal taaltje vinden.
voor weinig en op marktplaats, dat kan niet in 1 zin.. ik denk dat of je zwaar geluk heb of dat je gefuckt ben dat het een gekopieerde is, en dus dat je bij opening al binnen moet zijnwrote:toch nog kaartje kunnen scoren voor weinig op marktplaats
Ik had ook kaarten over en heb ze voor de normale prijs via Marktplaats verkocht. Het kan dus wel!wrote:voor weinig en op marktplaats, dat kan niet in 1 zin.. ik denk dat of je zwaar geluk heb of dat je gefuckt ben dat het een gekopieerde is, en dus dat je bij opening al binnen moet zijnwrote:toch nog kaartje kunnen scoren voor weinig op marktplaats