Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Poster: Qlimax 2010
Past

Qlimax 2010

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
98 posts member since 2010
last seen Mar 2016
Klementino wrote:Komt er ook nog een meeting? :D
Dat wilde ik nou ook zeggen voor de 2e keer xd

Lijstje??

* Klementino
* Blackrosa
*
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Tja, een meeting hier is wel rete-lastig gezien de drukte en de tijd die je kwijt bent om van A naar B te komen. Maar misschien lekker vroeg, rond een uurtje of 11 dat een idee is. Dan is het nog niet zo heel druk en dan gewoon net als op Thrillogy een vaste stamp plek uitkiezen. We shall see.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Op zich is een punt als bijvoorbeeld de regie lekker makkelijk. Dan moven we met zijn allen richting een punt daarna lekker los te gaan. (Voorstel: dichtbij de bar :innocent:)
Hardtraxxer
98 posts member since 2010
last seen Mar 2016
Khadber wrote:Op zich is een punt als bijvoorbeeld de regie lekker makkelijk. Dan moven we met zijn allen richting een punt daarna lekker los te gaan. (Voorstel: dichtbij de bar :innocent:)
Goed idee! :beer:
en 11 uur lijkt me ook een goed plan :thumbsup:
A
Ik kom dan ook mss wel ff kijken ;)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Khadber wrote:Op zich is een punt als bijvoorbeeld de regie lekker makkelijk. Dan moven we met zijn allen richting een punt daarna lekker los te gaan. (Voorstel: dichtbij de bar :innocent:)
Hmm de bus vertrekt half 11 dus ben er nog niet om 11 uur, maar miss kom ik wel weer een HT'er tegen net als bij Fusion
alleen was het toen wat makkelijker haha :P
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
Goed idee, ik heb alleen nog geen flauw idee waar de regie is aangezien dit mn eerste keer Qlimax wordt, maar dat zal wel duidelijk worden als ik daar ben :P

Ik ben van de partij! :D
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Vorig jaar was ie ergens in het midden, iets naar voren...
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 18 days ago
11 uur >.< jongens, kom op! Dan is er toch bijna niemand?
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Ik dacht zelf eerder aan 01:00 om achter bij de regie aan de linkerkant af te spreken, aangezien de regie best breed is.
En van daaruit na het verplichte babbelen en foto maken om na linksvoren te gaan, iets voor de linkerbar helemaal uit onze dak te gaan. :D
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
1100 ?? Ben ik nog niet binnen hoor :/ kan beter rond uurtje of 1 dan.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Ik ben der vanaf het begin ^^ , ik kwam rond 1e uur aan tijdens de feestfabriek maar de avond/nacht leek wel zo voorbij :/ plus dat ik ervan houd om op te bouwen.
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
Ik lig de 26e met me slaap zakje voor de deur :thumbsup:
G
maarten1410 wrote:11 uur >.< jongens, kom op! Dan is er toch bijna niemand?
je mag van geluk spreken als je dan vooraan stond :P en al binnen bent :P
maar ik ben ook altijd wel graag snel binnen, et liefst als de intro/kut act voorbij is ^^ =pavehigh

gewoon 1 uur doen?
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Kweet niet hoe laat de rest binnenkomt maar ik sta al om half 10 binnen haha.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
dawasiknie wrote:Kweet niet hoe laat de rest binnenkomt maar ik sta al om half 10 binnen haha.
Dat dus haha!
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Ik ook van het begin hoor ! Mis liever niets.
G
Khadber wrote:
dawasiknie wrote:Kweet niet hoe laat de rest binnenkomt maar ik sta al om half 10 binnen haha.
Dat dus haha!
so de knetter, veel gepost laatste tijd khadber? :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Opzich wel vet, een track maken met een echt orkest! Verder is het niet echt een bijzonder interview. :P Op dat Britse accent na. :P Dat blijf ik toch een geniaal taaltje vinden. :P
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Parvuz wrote:Opzich wel vet, een track maken met een echt orkest! Verder is het niet echt een bijzonder interview. :P Op dat Britse accent na. :P Dat blijf ik toch een geniaal taaltje vinden. :P
Kom zelf ook uit 't noorden van Engeland, dus heb ook een accent wat er een beetje op lijkt, maar lang niet zo sterk/plat :P
Hardtraxxer
742 posts member since 2009
last seen Nov 2023
toch nog kaartje kunnen scoren voor weinig op marktplaats :thumbup:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
themaster wrote:toch nog kaartje kunnen scoren voor weinig op marktplaats :thumbup:
voor weinig en op marktplaats, dat kan niet in 1 zin.. ik denk dat of je zwaar geluk heb of dat je gefuckt ben dat het een gekopieerde is, en dus dat je bij opening al binnen moet zijn :P
Hardtraxxer
514 posts member since 2010
last seen 21 days ago
p-stylez wrote:
themaster wrote:toch nog kaartje kunnen scoren voor weinig op marktplaats :thumbup:
voor weinig en op marktplaats, dat kan niet in 1 zin.. ik denk dat of je zwaar geluk heb of dat je gefuckt ben dat het een gekopieerde is, en dus dat je bij opening al binnen moet zijn :P
Ik had ook kaarten over en heb ze voor de normale prijs via Marktplaats verkocht. Het kan dus wel!

Twitter is een leuke bron van informatie trouwens:
- Zatox is lekker bezig geweest met Zany in de studio, nu is hij ook al bezig met Ran-D;
- Brennan Heart heeft een track geproduceerd met The Prophet, dus dat zou ook wat leuks kunnen zijn: de intro's van BH en het middenstuk van The Prophet :P ;
- Psyko Punkz zijn hard aan het voorbereiden;
- Wildstylez heeft nieuwe tracks af.

Ik ben benieuwd wat voor nieuws we dan allemaal voorgeschoteld gaan krijgen!
Hardtraxxer
406 posts member since 2010
last seen Jun 2014
Brennan Heart Live? Waarschijnlijk gaat hij dan het trucje nadoen van HHZ tijdens zijn XQ, namelijk openen met live muziek (echt muziek instrument, niet een of ander computer gestuurd iets), dat het hele orkest daar staat. Dat zou vet zijn! :P