Ik ook, maar k moest wel op Fusion... hield t anders niet gewoon, veel te warmwrote:Macho manwrote:Ik loop veel feesten ook zonder shirt, omdat het bij de meeste feesten gewoon zo warm is, dat ik het gewoon goor vind om in een zeiknat,plakkend shirt los te gaanen ik heb toch alleen maar een bierpack te showen aan de mensen, dus daar doe ik het niet voor
vind altijd vies mensen zonder shirt.. knallen ze tegen je aan helemaal nat van zweet
..
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Brennan Heart eruit, PP eruit, Stephanie lekker laten staan, de Pitcher/A2 er in..wrote:wrote:Stephanie eruit, The Pitcher erin
Lekker blijven doorzeiken, de line up is toch nog niet bekend...wrote:Brennan Heart eruit, PP eruit, Stephanie lekker laten staan, de Pitcher/A2 er in..wrote:wrote:Stephanie eruit, The Pitcher erin
-
A
Nee idd, line up is nog niet eens bekend

-
G
lineup wel 
timetable niet
mss moet je ff op de site kijken
maar hoe zit et met een meeting?
timetable niet
Hier heb je line up XDwrote:lineup wel
timetable niet
A-lusion
Brennan Heart
D-Block & S-te-Fan
Davide Sonar
Deepack
Headhunterz
Isaac
Noisecontrollers
Technoboy
Live: Noize Suppressor presents Sonar
MC: Ruffian
-
G
das vorig jaar, kutwrote:Hier heb je line up XD
A-lusion
Brennan Heart
D-Block & S-te-Fan
Davide Sonar
Deepack
Headhunterz
Isaac
Noisecontrollers
Technoboy
Live: Noize Suppressor presents Sonar
MC: Ruffian
-
G
de lineup van dit jaar is dus:
Pavelow
Stephanie
Wildstylez
TNT
Psyko Punk
Zatox
Brennan Heart
D-Block & S-Te-Fan
Endymion & Evil Activities
Met gezever van MC Ruffian
geluuf de et nie? kiek dan hier moar es: http://events.q-dance.nl/2010-11_27-november_qlimax/
Pavelow
Stephanie
Wildstylez
TNT
Psyko Punk
Zatox
Brennan Heart
D-Block & S-Te-Fan
Met gezever van MC Ruffian
geluuf de et nie? kiek dan hier moar es: http://events.q-dance.nl/2010-11_27-november_qlimax/
Last edited by Guest on , edited 1 time in total.
Hebben jullie zitten slapen de line up is er al lang 
-
G
precies jawrote:Hebben jullie zitten slapen de line up is er al lang
Meen je dat nouwrote:precies jawrote:Hebben jullie zitten slapen de line up is er al lang
Grappig, twee mensen hoeven dus maar sarcastische posts te plaatsen en de rest gaat gewoon bitch fighten. 
Tja, begrijpend lezen enzo.
Lastig allemaal.
Maar ik gok dat er eigenlijk helemaal niets live is of iets dergelijks. Ga maar na. 9 acts, 9 uur (2200-0700)
Maar ik gok dat er eigenlijk helemaal niets live is of iets dergelijks. Ga maar na. 9 acts, 9 uur (2200-0700)
Overigens vergat je Brennan Heart en lijkt het me handig om de volgorde aan te houden op de site. Dit is namelijk al een aantal jaar de TT.wrote:de lineup van dit jaar is dus:
Pavelow
Stephanie
Wildstylez
TNT
Brennan Heart
D-Block & S-Te-Fan
Psyko Punkz
Zatox
MC Ruffian
Dat zou wel betekenen dat we 1 uur lang HC hebben 
Ik gok (helaas) van wel ja. Ik zou zelf rekenen op elke keer iets van 3-5 minuten show en een set van 55 minuten. Dan komt het allemaal aardig uit.wrote:Dat zou wel betekenen dat we 1 uur lang HC hebben
Beetje zoals vorig jaar, dat vond ik prima.wrote:Ik gok (helaas) van wel ja. Ik zou zelf rekenen op elke keer iets van 3-5 minuten show en een set van 55 minuten. Dan komt het allemaal aardig uit.wrote:Dat zou wel betekenen dat we 1 uur lang HC hebben
Een half uurtje hardcore zou voor mij genoeg zijn. Maar omdat er 2 hardcore DJ's zijn, nja, 2 hardcore acts, zal dat wel een uurtje zijn ja..
-
G
oh, khad niet verder gekeken als de frontpage van de sitewrote:Tja, begrijpend lezen enzo.Lastig allemaal.
Overigens vergat je Brennan Heart en lijkt het me handig om de volgorde aan te houden op de site. Dit is namelijk al een aantal jaar de TT.
daarom zei ik ook lineup, en niet timetable
maarja, als iemand ff de startpost kan updaten
Dat kan ik.wrote: maarja, als iemand ff de startpost kan updaten.
Gelukkig heeft 1 iemand het doorwrote:Grappig, twee mensen hoeven dus maar sarcastische posts te plaatsen en de rest gaat gewoon bitch fighten.
Niet elke act hoeft een uur te staan, Headhunterz stond vorig jaar ook een uur en een kwartier.. Dusja kan best een live act tussen kunnen zitten... We Shall See 
-
G
thxwrote:Dat kan ik.wrote: maarja, als iemand ff de startpost kan updaten.
nog maar 3 weekjes
wat gaat de tijd ook snel, niet best..