Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:
Ik loop veel feesten ook zonder shirt, omdat het bij de meeste feesten gewoon zo warm is, dat ik het gewoon goor vind om in een zeiknat,plakkend shirt los te gaan ;) en ik heb toch alleen maar een bierpack te showen aan de mensen, dus daar doe ik het niet voor :lol:


Macho man :P vind altijd vies mensen zonder shirt.. knallen ze tegen je aan helemaal nat van zweet :/ ..


Ik ook, maar k moest wel op Fusion... hield t anders niet gewoon, veel te warm :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 17:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DoubleDutch schreef:
Pythonmaniac schreef:
Stephanie eruit, The Pitcher erin

Brennan Heart eruit, PP eruit, Stephanie lekker laten staan, de Pitcher/A2 er in..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 17:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
DoubleDutch schreef:
Pythonmaniac schreef:
Stephanie eruit, The Pitcher erin

Brennan Heart eruit, PP eruit, Stephanie lekker laten staan, de Pitcher/A2 er in..

Lekker blijven doorzeiken, de line up is toch nog niet bekend...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 17:36 
 

Nee idd, line up is nog niet eens bekend



:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 17:46 
 

lineup wel :P
timetable niet :P

mss moet je ff op de site kijken xd


maar hoe zit et met een meeting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 17:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
lineup wel :P
timetable niet :P

mss moet je ff op de site kijken xd


maar hoe zit et met een meeting?

Hier heb je line up XD
A-lusion
Brennan Heart
D-Block & S-te-Fan
Davide Sonar
Deepack
Headhunterz
Isaac
Noisecontrollers
Technoboy
Live: Noize Suppressor presents Sonar
MC: Ruffian
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 17:55 
 

roberttt schreef:
Hier heb je line up XD
A-lusion
Brennan Heart
D-Block & S-te-Fan
Davide Sonar
Deepack
Headhunterz
Isaac
Noisecontrollers
Technoboy
Live: Noize Suppressor presents Sonar
MC: Ruffian

das vorig jaar, kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

/faal :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 18:02 
 

de lineup van dit jaar is dus:
Pavelow
Stephanie
Wildstylez
TNT
Psyko Punk
Zatox
Brennan Heart
D-Block & S-Te-Fan
Endymion & Evil Activities

Met gezever van MC Ruffian

geluuf de et nie? kiek dan hier moar es: http://events.q-dance.nl/2010-11_27-november_qlimax/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 18:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hebben jullie zitten slapen de line up is er al lang :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 18:11 
 

blackrosa schreef:
Hebben jullie zitten slapen de line up is er al lang :sleep:

precies ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 19:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
blackrosa schreef:
Hebben jullie zitten slapen de line up is er al lang :sleep:

precies ja

Meen je dat nou :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grappig, twee mensen hoeven dus maar sarcastische posts te plaatsen en de rest gaat gewoon bitch fighten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, begrijpend lezen enzo. ;) Lastig allemaal.

Maar ik gok dat er eigenlijk helemaal niets live is of iets dergelijks. Ga maar na. 9 acts, 9 uur (2200-0700)
KSwoosh schreef:
de lineup van dit jaar is dus:
Pavelow
Stephanie
Wildstylez
TNT
Brennan Heart
D-Block & S-Te-Fan
Psyko Punkz
Zatox
Endymion & Evil Activities

MC Ruffian
geluuf de et nie? kiek dan hier moar es: http://events.q-dance.nl/2010-11_27-november_qlimax/


Overigens vergat je Brennan Heart en lijkt het me handig om de volgorde aan te houden op de site. Dit is namelijk al een aantal jaar de TT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zou wel betekenen dat we 1 uur lang HC hebben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Dat zou wel betekenen dat we 1 uur lang HC hebben ^^

Ik gok (helaas) van wel ja. Ik zou zelf rekenen op elke keer iets van 3-5 minuten show en een set van 55 minuten. Dan komt het allemaal aardig uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Kepro schreef:
Dat zou wel betekenen dat we 1 uur lang HC hebben ^^

Ik gok (helaas) van wel ja. Ik zou zelf rekenen op elke keer iets van 3-5 minuten show en een set van 55 minuten. Dan komt het allemaal aardig uit.


Beetje zoals vorig jaar, dat vond ik prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een half uurtje hardcore zou voor mij genoeg zijn. Maar omdat er 2 hardcore DJ's zijn, nja, 2 hardcore acts, zal dat wel een uurtje zijn ja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 20:22 
 

Khadber schreef:
Tja, begrijpend lezen enzo. ;) Lastig allemaal.

Maar ik gok dat er eigenlijk helemaal niets live is of iets dergelijks. Ga maar na. 9 acts, 9 uur (2200-0700)

Overigens vergat je Brennan Heart en lijkt het me handig om de volgorde aan te houden op de site. Dit is namelijk al een aantal jaar de TT.

oh, khad niet verder gekeken als de frontpage van de site :P
daarom zei ik ook lineup, en niet timetable :P
maarja, als iemand ff de startpost kan updaten :/.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
maarja, als iemand ff de startpost kan updaten :/.

Dat kan ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 21:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pythonmaniac schreef:
Grappig, twee mensen hoeven dus maar sarcastische posts te plaatsen en de rest gaat gewoon bitch fighten. :)

Gelukkig heeft 1 iemand het door :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet elke act hoeft een uur te staan, Headhunterz stond vorig jaar ook een uur en een kwartier.. Dusja kan best een live act tussen kunnen zitten... We Shall See ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 22:17 
 

Khadber schreef:
KSwoosh schreef:
maarja, als iemand ff de startpost kan updaten :/.

Dat kan ik.

thx :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 22:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nog maar 3 weekjes :yay: wat gaat de tijd ook snel, niet best..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 00:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Komt er ook nog een meeting? :D
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten