Op Mysteryland vond ik dat ook heel vet.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
G
ik hoop iig niet dat ie iets doet met live instrumenten, want ik weet wel van MOC dat dat zwaar kut is,
Ik denk idd dat je dat orkest wel on-stage kunt verwachten.
-
G
de droogheid spat er vanafwrote:Ik denk idd dat je dat orkest wel on-stage kunt verwachten.
Vet! Is dat niet voor eerst, een hardcore remix van het Qlimax anthem?
Deze heeft tenminste wel de mannelijke Qlimax stem.
Deze heeft tenminste wel de mannelijke Qlimax stem.
Vééééél beter dan het originele, in het begin is de kick wel wat zacht maarja
-
G
lekker hoor!
vind iemand anders btw ook dat de interviewer klinkt als Noize Supressor?
vind iemand anders btw ook dat de interviewer klinkt als Noize Supressor?
Vet zekker lekkere remix 
Nu nog even afwachten wat hun andere plaat wordt
Nu nog even afwachten wat hun andere plaat wordt
-
A
Lol, Brennan Heart - Face The Enemy (Brennan Heart Remix) (Evil Activities vs Endymion Remix)
Remixen remixen
Remixen remixen
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Lekkere remix. Mag alleen wat sneller en die zeikbreaks mogen er ook wel uit..
Brennan Heart - Alternate Reality (Endymion & Evil Activities remix): Geen energie, slappe kicks, trekt me gewoon niet aan. Zal op Qlimax wel in de smaak vallen, denk ik. Ik zou hem in ieder geval wel eens live willen horen voor mijn oordeel misplaatst is.
Last edited by Rampestamper on , edited 1 time in total.
Nee het is leuk geprobeerd maar ik vind het in ieder geval niet zo heel vet. Ik ben dan misschien minder van de hardcore maar dit klinkt meer als een rommeltje van verschillende deuntjes.wrote:Brennan Heart - Alternate Reality (Endymion & Evil Activities remix): Geen energie, slappe kicks, trekt me gewoon niet aan. Zal op Qlimax wel in de smaak vallen, denk ik. Ik zou hem in ieder wel eens live willen horen voor mijn oordeel misplaatst is.
T is echt een net-niet plaat vind ik, er mist iets vets... ik denk dat ie op 180 bpm wel leuk is 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Erg jammer van die remix, had toch wel wat meer kunnen worden naar mijn idee.
Heel chaotisch en een slappe kick, zonde!
Heel chaotisch en een slappe kick, zonde!
Ik vind het wel een redelijk nummer, maar ik herken weinig tot niets terug uit het origineel, met name de melodie.
meneer de kennerwrote:Duidelijk een remix waaraan nosferatu heeft meegewerkt
alsof endymion en EA zelf geen track kunnen bouwen
-
G
maakt iemand es een qlimax meeting topic!
je kan er natuurlijk zelf ook 1 makenwrote:maakt iemand es een qlimax meeting topic!
-
G
maar ik zoek niet zon poll bij te houdenwrote:je kan er natuurlijk zelf ook 1 makenwrote:maakt iemand es een qlimax meeting topic!
-
G
ik ben bezig met een shirt te maken voor qlimax, als jullie geinteresseerd zijn, laat dan ff weten wat je er van vindt:
https://hardtraxx.com/post323065.html#p323065
https://hardtraxx.com/post323065.html#p323065
-
T
- 1 posts member since 2010
- last seen Nov 2010
k was paar dagen trug op revelations in the level (ARNHEM) daar draaide wildstyles ook deze nam headhunters mee die stond ook niet in de line up misschien dat hij mee komt of misschien toeval?
wrote:De persoon naast Wildstylez op de foto die JDX werd genoemd ontbreekt dus in de lineup? Mss een special guest straks ofzo
-
S
Heady & Wildy zijn gewooon goede vrienden. Ik zie ook zo vaak Jowan rondlopen als er fusion artiesten aanwezig zijn. Hoeft niet te betekenen dat hij zelf ook gaat draaien.
Wie het anthem had mogen maken van mij?
The Machine
Wie het anthem had mogen maken van mij?
The Machine