Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 18:13 

Hardtraxx Elite

Er lopen ook mensen met pillen shirts (over het algemeen Hardtraxxers), terwijl drugs uit den bozen zijn op feesten! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 18:55 

Hardtraxx Elite

Laten mensen lekker dragen waar ze zich fijn in voelen, loze discussie weer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 19:01 

Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:

Discussie? Volgens mij zegt iedereen hetzelfde: Dat het geen kut uitmaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 19:24 

Hardtraxx Newbie

ik heb een kaartje kunnen bemachtigen. ben benieuwd naar dblock-s-tefan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 19:50 

Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
Qlimax wordt mijn eerste feestje en heb er super veel zin in!
Maar ff een vraagje;
Ik heb nu 2 soorten merchandise.
een shirt van nc
en een trui van dbstf.
Loop je er dom bij als je een shirt van nc aan doet terwijl ze er niet eens zijn of gebeurt dat altijd?

Vorig jaar had ik een Q-Base shirt aan en ik was geloof ik niet de enige. Of het dus uitmaakt? Niet echt maar als je je daarin fijn voelt mag je ook de dbstf trui aantrekken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 20:30 

maarten1410 schreef:
Millard Fillmore schreef:

Discussie? Volgens mij zegt iedereen hetzelfde: Dat het geen kut uitmaakt!

whahaha
wat een failtard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 21:33 

Hardtraxxer

Nu we het toch over kleding hebben.. is het beter om een t-shirt aan te trekken of iets van een sweater? Kan me voorstellen dat het niet echt warm is in zo'n stadion, ook al zit het dak erop. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 21:38 

Hardtraxx Veteran

Ebbie schreef:
Nu we het toch over kleding hebben.. is het beter om een t-shirt aan te trekken of iets van een sweater? Kan me voorstellen dat het niet echt warm is in zo'n stadion, ook al zit het dak erop. :whistle:

Waarom zal iedereen in z''n blote bast staan denk je?....
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 21:46 

Hardtraxx Elite

Kepro schreef:
Ebbie schreef:

Om te laten zien hoe gespierd hun lichaam is :') Sorry maar op de heuvel op Mysteryland was het ijskoud en stonden die opgepompte kerels nog zonder shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 21:49 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Kepro schreef:
Ebbie schreef:

Om te laten zien hoe gespierd hun lichaam is :') Sorry maar op de heuvel op Mysteryland was het ijskoud en stonden die opgepompte kerels nog zonder shirt.

Aangezien ik train ben ik dat nu ook? Ik zie zelfs grassprieten nog hun shirt uittrekken. T shirt kan, maar een sweater is toch echt te warm.

Edit: We hebben het over indoor trouwens, en indien lekker weer met een outdoor feest gaat mn t shirt ook uit, lekker bij kleuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 21:52 

Hardtraxx Elite

Er zit wel een verschil tussen 'iemand die traint' en iemand die zo breed is dat ie niet meer normaal met zn armen over elkaar kan staan. En toevallig lopen veel van die overdreven gespierde gasten zonder shirt op feesten. En dat zijn vaak gasten die nieteens los gaan maar wel jou vies aanstaren wanneer jij wel lekker los gaat. Je snapt toch wel wat ik bedoel..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 21:55 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Er zit wel een verschil tussen 'iemand die traint' en iemand die zo breed is dat ie niet meer normaal met zn armen over elkaar kan staan. En toevallig lopen veel van die overdreven gespierde gasten zonder shirt op feesten. En dat zijn vaak gasten die nieteens los gaan maar wel jou vies aanstaren wanneer jij wel lekker los gaat. Je snapt toch wel wat ik bedoel..?

Anabolen slikkers noemen we dat. Maar ik begrijp wat je bedoelt, op Decibel liepen er ook aardig wat rond.
Zulke figuren vind ik triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 22:44 

Hardtraxx Veteran

Pythonmaniac schreef:
THArdstyler schreef:
Qlimax wordt mijn eerste feestje en heb er super veel zin in!
Maar ff een vraagje;
Ik heb nu 2 soorten merchandise.
een shirt van nc
en een trui van dbstf.
Loop je er dom bij als je een shirt van nc aan doet terwijl ze er niet eens zijn of gebeurt dat altijd?

Vorig jaar had ik een Q-Base shirt aan en ik was geloof ik niet de enige. Of het dus uitmaakt? Niet echt maar als je je daarin fijn voelt mag je ook de dbstf trui aantrekken. ;)

Laat ik maar geen trui aandoen, dat is toch wel wat te warm! :whistle:
Dan doe ik toch liever m'n t-shirtje aan. Heb er tenminste zin in!

OT: Heb er tenminste zin in. Line-up kon beter, maar ik ben allang blij dat zatox en de pp er zijn, daar hoopte ik toch op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 22:49 

Ebbie schreef:

Doe maar T-shirtje, robbert ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 23:25 

Hardtraxx Elite

Ebbie schreef:

Doe geen sweater aan, je zweet je de tyfus :P Vorig jaar was t er ook behoorlijk warm, zeker als ze die branders aanzetten.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 23:29 

Donateur

In 2008 was het niet warm blijkbaar, toen had een maatje van me het jaar daarop een trui aangedaan. Die zweette zich compleet de pleuris uiteindelijk haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 23:38 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Afbeelding
Zolang je maar niet er zo bij gaat lopen :')

Holy shit!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 23:42 

Donateur

tsja, zo loop ik er liever niet bij. Ik doe gewoon aan waar ik me fijn in voel, en als andere niet mooi vinden nou ja jammer dan XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 12:01 

Hardtraxx Veteran

Als een arties LIVE draait word dat dat meteen bekend gemaakt of word dat later nog aangegeven? Ik kan het niet herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 12:20 

Hardtraxx Veteran

Pas bij de Timetable toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 12:39 

Donateur

Met Qlimax komt er geen timetable, vorig jaar werd het pas de dag van tevoren bekend gemaakt door de artiesten via twitter en hun websites.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 13:02 

Kepro schreef:
Mike-O schreef:

Anabolen slikkers noemen we dat. Maar ik begrijp wat je bedoelt, op Decibel liepen er ook aardig wat rond.

+1
je ziet ook gewoon dat et niet natuurlijk is :P

en je shirt uittrekken als et heel heet is vind ik niks mis mee :P
vorig jaar gebruikte ze achterlijk veel vuur en shit, tja, dan wordt et wel warm :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 16:48 

Hardtraxxer

Kepro schreef:

En die gekke Fransen en Duitsers in hun fluoriserende kostuums dan? Die zijn er het meeste bij Qlimax volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 16:59 

Donateur

Ik loop veel feesten ook zonder shirt, omdat het bij de meeste feesten gewoon zo warm is, dat ik het gewoon goor vind om in een zeiknat,plakkend shirt los te gaan ;) en ik heb toch alleen maar een bierpack te showen aan de mensen, dus daar doe ik het niet voor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 17:16 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Ik loop veel feesten ook zonder shirt, omdat het bij de meeste feesten gewoon zo warm is, dat ik het gewoon goor vind om in een zeiknat,plakkend shirt los te gaan ;) en ik heb toch alleen maar een bierpack te showen aan de mensen, dus daar doe ik het niet voor :lol:

Macho man :P vind altijd vies mensen zonder shirt.. knallen ze tegen je aan helemaal nat van zweet :/ ..
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten