Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 04:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

toch nog een kaartje weten te fixen :D

zin in !!! totaal onverwacht blijft toch leuker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij de regie inderdaad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 10:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja dat is wel een goed idee achter de regie! Was idd niet druk daar met hard bass dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Bij de regie inderdaad?


Bij de sigaretten bar is het ook makkelijk te vertoeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlimax wordt mijn eerste feestje en heb er super veel zin in!
Maar ff een vraagje;
Ik heb nu 2 soorten merchandise.
een shirt van nc
en een trui van dbstf.
Loop je er dom bij als je een shirt van nc aan doet terwijl ze er niet eens zijn of gebeurt dat altijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bwa, vind ik niet zo erg en ik denk ook niet echt dat er iemand zich aan gaat storen hoor.
Ik heb al vaak men AVIO shirt aan gehad op feesten terwijl ze der niet stonden...
Schijt aan hebben en gewoon lekker uit je plaat gaan! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Qlimax wordt mijn eerste feestje en heb er super veel zin in!
Maar ff een vraagje;
Ik heb nu 2 soorten merchandise.
een shirt van nc
en een trui van dbstf.
Loop je er dom bij als je een shirt van nc aan doet terwijl ze er niet eens zijn of gebeurt dat altijd?

Eerlijk gezegd maakt het me vrij weinig uit wat er op iemand zijn T-shirt staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
THArdstyler schreef:
Qlimax wordt mijn eerste feestje en heb er super veel zin in!
Maar ff een vraagje;
Ik heb nu 2 soorten merchandise.
een shirt van nc
en een trui van dbstf.
Loop je er dom bij als je een shirt van nc aan doet terwijl ze er niet eens zijn of gebeurt dat altijd?

Eerlijk gezegd maakt het me vrij weinig uit wat er op iemand zijn T-shirt staat.

Tijdens Enzyme X stond er een gozer met een t-shirt aan: Ik zuig graag piemels.. dat hoeft van mij dan weer niet :') en er liepen belgen rond met rokken aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Qlimax wordt mijn eerste feestje en heb er super veel zin in!
Maar ff een vraagje;
Ik heb nu 2 soorten merchandise.
een shirt van nc
en een trui van dbstf.
Loop je er dom bij als je een shirt van nc aan doet terwijl ze er niet eens zijn of gebeurt dat altijd?

Lekker belangrijk! Als jij dat graag aandoet moet je dat toch lekker doen :) Er zal echt niemand zijn die zegt dat je er dom bij loopt, kijk maar eens om je heen tijdens Qlimax hoe de rest erbij loopt :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga lekker in mn badjas :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Ik ga lekker in mn badjas :yay:


Dat vind ik dan weer aandachttrekkerij, maar goed. Doe wat je zelf wilt zou ik zeggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A naked hardstyle party! Met de dames van Thrillogy.

Hmm, kan niet wachten op de aftermovie. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 14:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ach meer aandacht dan jou trekken ze toch niet khadber, ouwe kabaalmakende zuipschuit :D xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ach meer aandacht dan jou trekken ze toch niet khadber, ouwe kabaalmakende zuipschuit :D xd

Hey, niet zo he :P.

De mensen komen op mij af, niet andersom haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

blackrosa schreef:
DoubleDutch schreef:
Best maak je de opening mee, het feest kost genoeg geld, en de show is het sterkste punt van het feest (mijn mening) en dan moet je er zijn na de set van pavelow.

EN; ik kom dus ook, van het verre Belgie :D

is de opening pas na zijn set dan?

Voor de grote opening vind er altijd 1 set plaats, zodat alle mensen binnen zijn. En dat zal nu pavelow zijn, dus na de set van pavelow is het opening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok na de set van Stephanie, zou het raar vinden als stefanie de openingsset doet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou Zatox op Qlimax al het Hard Bass anthem doen?? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 16:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Qlimax wordt mijn eerste feestje en heb er super veel zin in!
Maar ff een vraagje;
Ik heb nu 2 soorten merchandise.
een shirt van nc
en een trui van dbstf.
Loop je er dom bij als je een shirt van nc aan doet terwijl ze er niet eens zijn of gebeurt dat altijd?


Nou en doek ook gewoon :P
En Bas draait er wel trouwens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 16:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik doe wel een shirt van Mozart aan kijken of mensen dan nog wat te zeiken hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 16:55 
 

JP Hardstyle schreef:
THArdstyler schreef:
Qlimax wordt mijn eerste feestje en heb er super veel zin in!
Maar ff een vraagje;
Ik heb nu 2 soorten merchandise.
een shirt van nc
en een trui van dbstf.
Loop je er dom bij als je een shirt van nc aan doet terwijl ze er niet eens zijn of gebeurt dat altijd?


Nou en doek ook gewoon :P
En Bas draait er wel trouwens :D

lopen zat mensen rond in rare shirts :P
lekker beoeiend :P zolang et dr maar leuk uit ziet ;) maar zelfs dat hoeft niet, ik weet nog dat er vorig jaar iemand met een zwart-rood joker pak liep xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Idd, je kan ze zo gek niet bedenken of ze zullen der wel staan.
Denk maar aan hoe die maffe Duitsers er soms doorkomen.
Gwn aandoen waar je jezelf lekker bijvoelt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 18:08 
 

Afbeelding
Zolang je maar niet er zo bij gaat lopen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 18:10 
 

Qlimax '08, check PF foto's maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gatver als ik die zie ga ik gelijk naar huis! :surrender:
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten