toch nog een kaartje weten te fixen 
zin in !!! totaal onverwacht blijft toch leuker!
zin in !!! totaal onverwacht blijft toch leuker!
Bij de sigaretten bar is het ook makkelijk te vertoeven.wrote:Bij de regie inderdaad?
Eerlijk gezegd maakt het me vrij weinig uit wat er op iemand zijn T-shirt staat.wrote:Qlimax wordt mijn eerste feestje en heb er super veel zin in!
Maar ff een vraagje;
Ik heb nu 2 soorten merchandise.
een shirt van nc
en een trui van dbstf.
Loop je er dom bij als je een shirt van nc aan doet terwijl ze er niet eens zijn of gebeurt dat altijd?
Tijdens Enzyme X stond er een gozer met een t-shirt aan: Ik zuig graag piemels.. dat hoeft van mij dan weer niet :') en er liepen belgen rond met rokken aan.wrote:Eerlijk gezegd maakt het me vrij weinig uit wat er op iemand zijn T-shirt staat.wrote:Qlimax wordt mijn eerste feestje en heb er super veel zin in!
Maar ff een vraagje;
een shirt van nc
en een trui van dbstf.
Loop je er dom bij als je een shirt van nc aan doet terwijl ze er niet eens zijn of gebeurt dat altijd?
Lekker belangrijk! Als jij dat graag aandoet moet je dat toch lekker doenwrote:Qlimax wordt mijn eerste feestje en heb er super veel zin in!
Maar ff een vraagje;
een shirt van nc
en een trui van dbstf.
Dat vind ik dan weer aandachttrekkerij, maar goed. Doe wat je zelf wilt zou ik zeggen..wrote:Ik ga lekker in mn badjas
Hey, niet zo hewrote:Ach meer aandacht dan jou trekken ze toch niet khadber, ouwe kabaalmakende zuipschuit![]()
Voor de grote opening vind er altijd 1 set plaats, zodat alle mensen binnen zijn. En dat zal nu pavelow zijn, dus na de set van pavelow is het opening.wrote:is de opening pas na zijn set dan?wrote:Best maak je de opening mee, het feest kost genoeg geld, en de show is het sterkste punt van het feest (mijn mening) en dan moet je er zijn na de set van pavelow.
EN; ik kom dus ook, van het verre Belgie
Nou en doek ook gewoonwrote:Qlimax wordt mijn eerste feestje en heb er super veel zin in!
Maar ff een vraagje;
een shirt van nc
en een trui van dbstf.
lopen zat mensen rond in rare shirtswrote:Nou en doek ook gewoonwrote:Qlimax wordt mijn eerste feestje en heb er super veel zin in!
Maar ff een vraagje;
een shirt van nc
en een trui van dbstf.
Loop je er dom bij als je een shirt van nc aan doet terwijl ze er niet eens zijn of gebeurt dat altijd?![]()
En Bas draait er wel trouwens