Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo zou iemand anders het meer verdienen dan haar?
Ik vondt er op InQontrol wel lekker draaien, ben wel los gegaan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nandohs schreef:
Hoezo zou iemand anders het meer verdienen dan haar?
Ik vondt er op InQontrol wel lekker draaien, ben wel los gegaan! :D

Omdat er andere dj's zijn die al meer bereikt hebben en al meer betekend hebben voor de hardstylescene dan Stephanie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Nandohs schreef:
Hoezo zou iemand anders het meer verdienen dan haar?
Ik vondt er op InQontrol wel lekker draaien, ben wel los gegaan! :D

Omdat er andere dj's zijn die al meer bereikt hebben en al meer betekend hebben voor de hardstylescene dan Stephanie?

Als jij B-Front wilt zien om 22:00 uur haha. Er is sowieso altijd wel iets aan een line-up wat beter kan, dus als we met z'n alle zo gaan beginnen komen we nergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nandohs schreef:
maarten1410 schreef:
Nandohs schreef:
Hoezo zou iemand anders het meer verdienen dan haar?
Ik vondt er op InQontrol wel lekker draaien, ben wel los gegaan! :D

Omdat er andere dj's zijn die al meer bereikt hebben en al meer betekend hebben voor de hardstylescene dan Stephanie?

Als jij B-Front wilt zien om 22:00 uur haha. Er is sowieso altijd wel iets aan een line-up wat beter kan, dus als we met z'n alle zo gaan beginnen kom je nergens.

Nee dat zeg ik ook niet maar Stephanie... kom op man. Als je kijkt naar de line-up van een paar jaar terug, toen waren het nog line-ups waar logica in zat.

Maargoed, zal niet klagen want om 2200 uur ben ik toch nog niet binnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat iedereen Stephanie gewoon kut vindt omdat ze normaal nooit echt op grote feesten staat en dus veel mensen haar niet hebben gehoord op een feest. En omdat ze nog geen nummers heeft die echt doorgebroken zijn.. Dus misschien dat ze een beetje onderschat wordt. Als ze op Qlimax net zo draait als op InQontrol vindt ik het wel best!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maar als ze net zo gaat draaien op Mysteryland, nou dan neem de slaapzak maar mee voor om even te gaan slapen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 20:30 
 

Nandohs schreef:
Ik denk dat iedereen Stephanie gewoon kut vindt omdat ze normaal nooit echt op grote feesten staat en dus veel mensen haar niet hebben gehoord op een feest. En omdat ze nog geen nummers heeft die echt doorgebroken zijn.. Dus misschien dat ze een beetje onderschat wordt. Als ze op Qlimax net zo draait als op InQontrol vindt ik het wel best!

haar tracks zijn hardstikke lekker, wil die wel es live horen!
ben iig erg benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 22:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stephanie eruit, Psyko Punks naar de plaats van Stephanie en dat gat opvullen door Alpha² :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pythonmaniac schreef:
Stephanie eruit, The Pitcher erin
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DoubleDutch schreef:
Pythonmaniac schreef:
Stephanie eruit, The Pitcher erin

PRECIES wat ik dacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 00:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
DoubleDutch schreef:
Pythonmaniac schreef:
Stephanie eruit, The Pitcher erin

PRECIES wat ik dacht!

THE pitcher :loving: wat een held is dat. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 00:24 
 

DoubleDutch schreef:
Pythonmaniac schreef:
Stephanie eruit, The Pitcher erin

nog beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 00:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zijn er trouwens nog meetings ofzo met leden van dit forum op Qlimax? :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 00:57 
 

blackrosa schreef:
Zijn er trouwens nog meetings ofzo met leden van dit forum op Qlimax? :beer:

idd, ja, moeten we nog ff afspreken :P
ik ben dr iig bij!
roberttt, maarten1440 ook volegs mij :P
en vele andere deknik
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 01:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
blackrosa schreef:
Zijn er trouwens nog meetings ofzo met leden van dit forum op Qlimax? :beer:

idd, ja, moeten we nog ff afspreken :P
ik ben dr iig bij!
roberttt, maarten1440 ook volegs mij :P
en vele andere deknik

Oke gezellig :thumbsup: nu nog een plek! en waar ga je elkaar vinden in zo mega massa :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
blackrosa schreef:
Zijn er trouwens nog meetings ofzo met leden van dit forum op Qlimax? :beer:

idd, ja, moeten we nog ff afspreken :P
ik ben dr iig bij!
roberttt, maarten1440 ook volegs mij :P
en vele andere deknik

Ja, 1410 ja :P

Ben sowieso op Qlimax maar of ik de meeting meemaak weet ik niet hoor. Tering end lopen door die bak met sardientjes, weet niet of ik daar zo'n zin in heb >.< Ligt er ook een beetje aan hoelaat, want als het weer zo achterlijk vroeg is als met Thrillogy, ben ik er sowieso niet bij haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 01:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat kan je het beste doen kwa drukte en hoelaat moet je er dan zijn als je de opening wilt zien?
Dit is me eerste keer Qlimax vroeg gaan voor de opening of later gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best maak je de opening mee, het feest kost genoeg geld, en de show is het sterkste punt van het feest (mijn mening) en dan moet je er zijn na de set van pavelow.

EN; ik kom dus ook, van het verre Belgie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 01:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DoubleDutch schreef:
Best maak je de opening mee, het feest kost genoeg geld, en de show is het sterkste punt van het feest (mijn mening) en dan moet je er zijn na de set van pavelow.

EN; ik kom dus ook, van het verre Belgie :D

is de opening pas na zijn set dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 01:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vorig jaar scheen dr best een geslaagde meeting ergens helemaal achteraan geweest te zijn, ben ik echter niet geweest om dezelfde reden die Maarten aangeeft. Vergis je niet, het is daar vooral in het begin zo teringdruk dat jezelf van voor naar achter verplaatsen een half uur in beslag neemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 01:30 
 

Pavelow zal hoogstwaarschijnlijk openen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 01:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Pavelow zal hoogstwaarschijnlijk openen


Ik dacht dat hij zou afsluiten :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 01:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Vorig jaar scheen dr best een geslaagde meeting ergens helemaal achteraan geweest te zijn, ben ik echter niet geweest om dezelfde reden die Maarten aangeeft. Vergis je niet, het is daar vooral in het begin zo teringdruk dat jezelf van voor naar achter verplaatsen een half uur in beslag neemt.


Meeting plek lijkt me wel makkelijk: Rechts voorin als je naar buiten loopt waar de WC's staan. Gewoon bij die doorgang. Achterin lijkt me gewoon hartstikke kut omdat je inderdaad een uur bezig bent om op die lokatie te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 02:00 
 

Chukkels schreef:
Almighty schreef:
Pavelow zal hoogstwaarschijnlijk openen


Ik dacht dat hij zou afsluiten :(

Was voor Blackrosa bedoelt, maar dawasiknie zat ertussen :P
Meeting gewoon @ frontlinie ergens :P Ben daar toch niet weg te slaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 02:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Vorig jaar scheen dr best een geslaagde meeting ergens helemaal achteraan geweest te zijn, ben ik echter niet geweest om dezelfde reden die Maarten aangeeft. Vergis je niet, het is daar vooral in het begin zo teringdruk dat jezelf van voor naar achter verplaatsen een half uur in beslag neemt.


Meeting plek lijkt me wel makkelijk: Rechts voorin als je naar buiten loopt waar de WC's staan. Gewoon bij die doorgang. Achterin lijkt me gewoon hartstikke kut omdat je inderdaad een uur bezig bent om op die lokatie te komen.

Daar is het toch juist het drukst? Lijkt mij niet echt ideaal... Dan nog liever achterin rechts (met je neus naar de dj), bij die doorgang naar buiten. Ook niet ideaal maar voorin is gewoon kut.

Zoals het bij HardBass dit jaar was, was het ideaal, achter de regiekooi. Maar het was toen 2x zo rustig als dat het met Qlimax is.
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten