Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 09:43 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Conclusie:
Er is dus bijna geen ruimte voor nummers van Zany, Donkey Rollers, Fusion nummers, Hardere/Rauwere nummers.. etc.. iets wat wel jammer is en wat eigenlijk ook wel een beetje thuis hoort op Qlimax. En de Dj's die er staan zullen vooral eigen nummers/label nummers gaan draaien.

Dat is bij ongeveer ieder (groter) feest zo dat iedere DJ voor het grootste gedeelte eigen tracks draait. Dus je conclusie is een beetje vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 15:15 

Hardtraxxer

hoop alleen niet dat stephanie en tnt 80 % hetzelfde gaan draaien, want technoboy en stephanie draaien in mijn ogen heel vaak hetzelfde :$
maar ik gok dat tnt half uurtje live is ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 16:34 

Hardtraxx Veteran

knotsjebilly schreef:
hoop alleen niet dat stephanie en tnt 80 % hetzelfde gaan draaien, want technoboy en stephanie draaien in mijn ogen heel vaak hetzelfde :$
maar ik gok dat tnt half uurtje live is ?

Nee. TNT is nooit live, de enige live acts van SAIFAM zijn Hardstyle Masterz (Tuneboy & MC V) en in een HELE kleine uitzondering Nasty Boyz (Ivan Carsten + Bruno Power).

Wat ik gok is dat Stephanie early + hardtrance gaat draaien, zoals ze opende op XQ TBY Australia. Daar opende ze onder andere met Komodo etcetera, heel tof! Dan op het einde even 2 a 3 Stephanie platen er doorheen en voila, een opener. Ze staat ook als eerste hardstyle act gepland, dus dat komt wel goed.

TNT gaat gewoon een SAIFAM set neerzetten, en daar is helemaal niets mis mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 16:52 

Hardtraxx Veteran

De set van Stephanie op QX is echt (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 17:01 

Donateur

Ik ga er maar niet van uit, op Mysteryland was zij ook de eerste hardstyle-act en daar was het meer slaapliedjes dan early of hardtrance. Het zou wel erg vet zijn als ze zoiets zou doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 17:02 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik ga er maar niet van uit, op Mysteryland was zij ook de eerste hardstyle-act en daar was het meer slaapliedjes dan early of hardtrance. Het zou wel erg vet zijn als ze zoiets zou doen.

Wat draaide ze zoal dan?

Kan me bijvoorbeeld ook nog een set van TBY op KnockOut 2009 herinneren waarop hij wat oudere SAIFAM sounds pakte en Tuneboy later op de avond de hits van nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 17:04 

Donateur

Gewoon wat rustigere hardstyle, eigen nummers zoals Knock on Wood en Power of Love enzo.
Niet dat dat erg is zo vroeg op de avond, A-lusion was vorig jaar ook erg rustig begonnen en dat vond ik prima te doen. Alleen met het oog op de rest van de line-up heb ik toch liever wat afwisseling ;) . Zou top zijn als zij (of TNT, maakt mij niet uit) oudere platen erin zou gooien. Saifam heeft zoveel moois gemaakt in het verleden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 17:08 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Gewoon wat rustigere hardstyle, eigen nummers zoals Knock on Wood en Power of Love enzo.
Niet dat dat erg is zo vroeg op de avond, A-lusion was vorig jaar ook erg rustig begonnen en dat vond ik prima te doen. Alleen met het oog op de rest van de line-up heb ik toch liever wat afwisseling ;) . Zou top zijn als zij (of TNT, maakt mij niet uit) oudere platen erin zou gooien. Saifam heeft zoveel moois gemaakt in het verleden :(

Ja dat zeker. Maarja, aangezien Stephanie op Mysteryland de enige SAIFAM artieste was, zal zij ook wel dat bewust gedaan hebben. Nu hebben we er twee te pakken en ik weet zeker dat ze met elkaar afspreken wat ze draaien en wat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:06 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
dawasiknie schreef:

Ja dat zeker. Maarja, aangezien Stephanie op Mysteryland de enige SAIFAM artieste was, zal zij ook wel dat bewust gedaan hebben. Nu hebben we er twee te pakken en ik weet zeker dat ze met elkaar afspreken wat ze draaien en wat niet.

Volgens mij heb ik op Qlimax 09 geen plaat gehoord die twee x werd gedraaid. Bij zo'n groot feest zal TBY echt wel even overleggen met zn vriendin wat ie gat draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:09 

Donateur

Bezemsteel schreef:
Khadber schreef:
dawasiknie schreef:

Volgens mij heb ik op Qlimax 09 geen plaat gehoord die twee x werd gedraaid. Bij zo'n groot feest zal TBY echt wel even overleggen met zn vriendin wat ie gat draaien :P

Anthem werd 2 x gedraaid ;) voor dbstf en op einde volgens mij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:50 

Hardtraxxer

Tsss ^^ .. Dat tel ik niet mee, omdat dat elk jaar zo is, maar speciaal voor jou: Op qlimax hoor je geen enkele plaat 2x, met uitzondering van het anthem :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 00:39 

Bezemsteel schreef:
Tsss ^^ .. Dat tel ik niet mee, omdat dat elk jaar zo is, maar speciaal voor jou: Op qlimax hoor je geen enkele plaat 2x, met uitzondering van het anthem :thumbup:

nou, volges mij wel hoor :P
maarja, boeie
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 01:11 

Hardtraxx Veteran

Ik kan er zo 1 zeggen: Just as easy remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 01:14 

Hardtraxx Veteran

Qlimax belgie 2007. 2x Ride with uz en 2x Let's Rock.
Vraag me niet waarom ik dat nog weet zeg :huh: haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 01:25 

Donateur

Ik meen ook platen vaker gehoord te hebben @ Qlimax 2008 en/of 2009
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 02:24 

Donateur

Op Qlimax 2009 2 keer Just As Easy en Tonight, door de live-set van Noisecontrollers.
Eedereen weet toch al ver van tevoren wat ie draait en de meeste zullen voor het grootste gedeelte hun eigen nummers draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 10:26 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
dawasiknie schreef:

Jah heb stephanie pas een keer gezien op defqon 2009 meen ik met ivan carsten... Opzich wel leuk om haar nog eens te zien, vooral op een podium als qlimax :D
Vond toen wel hardstyle masterz belachelijk, precies dezelfde tracklist als op emporium 2 weken ervoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 11:24 

Hardtraxxer

knotsjebilly schreef:
Khadber schreef:
dawasiknie schreef:

Jah heb stephanie pas een keer gezien op defqon 2009 meen ik met ivan carsten... Opzich wel leuk om haar nog eens te zien, vooral op een podium als qlimax :D
Vond toen wel hardstyle masterz belachelijk, precies dezelfde tracklist als op emporium 2 weken ervoor :P

Op InQontrol dit jaar draaide ze wel aardig en ja toen moest TBY ook komen.

Ik vraag mij af, zal op Qlimax een bootleg tevoorschijn worden gehaald van Nein, Mann!? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 11:27 

Donateur

Er is al een Nein Mann remix door Korsakoff & Outblast :loving: maarja die gaan ze op Qlimax natuurlijk niet neerknallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 14:04 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Er is al een Nein Mann remix door Korsakoff & Outblast :loving: maarja die gaan ze op Qlimax natuurlijk niet neerknallen

Ik loop echt achter. Ik ga eens even zoeken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 17:55 

Bierkoning

Op IQ draaide Stephanie als ik het me kan herinneren wat eigen werk en wat nieuwe Saifam platen, en TBY die daarna kwam draaide volgens mij de wat oudere zoals Rage & Phases enzo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 18:27 

Hardtraxx Veteran

JP Hardstyle schreef:
Op IQ draaide Stephanie als ik het me kan herinneren wat eigen werk en wat nieuwe Saifam platen, en TBY die daarna kwam draaide volgens mij de wat oudere zoals Rage & Phases enzo ;)

Op IQ draaide Technoboy ongeveer al het promowerk ;). Geniale set overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 19:05 

Donateur

set van stephanie op IQ kan ik me niks meer van herinneren. ben benieuwd wat ik er van moet verwachten maar naar mijn mening vind ik niet dat stephanie al op qlimax mag staan. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 19:06 

Hardtraxx Veteran

TheNabster schreef:
set van stephanie op IQ kan ik me niks meer van herinneren. ben benieuwd wat ik er van moet verwachten maar naar mijn mening vind ik niet dat stephanie al op qlimax mag staan. :huh:

opzich is ze niet slecht, haar producties zijn alleen nooit echte hitjes geweest... Ik vind ze zeker niet slecht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 19:08 

Donateur

ik zeg ook niet dat ze slecht is. maar had persoonlijk liever iemand anders op qlimax gezien die het naar mijn mening meer verdiend.
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten