Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 12:30 

Donateur

Qlimax anthem 2x gehoord op trillogy, en vindt het echt niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 12:48 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
grappig dat iedereen qlimax zo afzeikt terwijl iedereen gewoon weet dat het een van de vetste feesten is

haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 13:40 

Hardtraxxer

Bezemsteel schreef:
Pythonmaniac schreef:
Ravenwood schreef:
zullen we een poultje maken voor "gok de tracklist" xd

Pavelow

Stephanie
Knock on Wood
Power of Love (Qlimax 2010 edit)
Black High Heels
Gangstah

Wildstylez
Feedback
Lost in Music
In & Out
A Complex Situation
KYHU (Qlimax 2010 edit)
Track samen met NC
Delay distortion
Een nieuwe track van hemzelf

Technoboy & Tuneboy
Tritolo
Yeah!
They Need Protection
Catfight
Bass, Beats & Melody
Tunebeats
Hear This
Ombrello Maladetto
Pulsation
Double Dutch Darkies (Qlimax 2010 edit)
Hoop stiekem op wat oudere werk, maar wordt sowiezo dik

Brennan Heart
Alternate Reality
Revelations
Just As Easy (Qlimax 2010 edit)
Face The Enemy
Van Halen Is A Rockstar
Zany - Pure (BH mix)
Een bootleg - Dit jaar maar use somebody ofzo :P

D-Block & S-Te-Fan
Music Mades Addict (HHZ en WS RMX)
Sound of Thunder
Shiverz
Ride With Uz (Qlimax 2010 edit)
Decade of Dedication
Revelation
Anger
Together
Alone

Psyko Punkz
Pull Ya Strings (2010 versie)
Bass Mechanics/BassBoom
Ghostclass
2 Follow
Rock Ya Attitude
Captial Of The Harder Styles (BassLeader Anthem, Qlimax vocals)

Zatox
A New Dimension
How Much Can You Take
RAW Style
No One Exclude
The Crew
Poltergeist
Master & Slave (Qlimax 2010 edit)
Hoop op WASH - Radio alarm (zatox 2010 edit ofzo, anders maar origineel)

Endymion & Evil Activities
Nobody Said It Was Easy
To Claim The Future
Bio
Vengeance
Art
Defqon 2009 anthem,

Dit is wat ik ongeveer denk dat sowieso aan bod komt, die Qlimax 2010 edits zijn pure gokken. :P

Daar kunnen we op gokken ja, grote kans dat het nog klopt ook. WASH - Radio Alarm moet gewoon langskomen, het liefst nog origineel ook want die is gewoon niet te overtreffen! R3bels worden ook wel vertegenwoordigd door Zatox, alsook Tatanka.

Toch heb ik er veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 13:46 

Hardtraxx Veteran

Nobody Said It Was Easy
To Claim The Future
Bio
Vengeance
Art
Justice
Evil Inside
Pray For Me
Lack of Existence
Cold As Ice (Playah Remix)

zoiets ja XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 14:47 

Hardtraxxer

Ravenwood schreef:
Nobody Said It Was Easy
To Claim The Future
Bio
Vengeance
Art
Justice
Evil Inside
Pray For Me
Lack of Existence
Cold As Ice (Playah Remix)

zoiets ja XD

Zal me niks verbazen als A new today ook voorbij komt.

Daarnaast hoop ik niet dat Zatox de grote-zatox show wordt.
Op Elementz draaide hij samen met Tatanka, en daar was het om het nummer weer een van Zatox, dan had ik liever Tatanka op Qlimax gezien, das pas een held :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 14:56 

Beter pelurt Stehpanie gewoon de cd van Bazz Implant Live @ Defqon.1 2008 erin :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 15:16 

Hardtraxx Veteran

Anthem is niet zo slecht vind ik... heb wel al het gevoel alsof ik dit eerder gehoord heb :') . Maarja ik vind het dus niet goed, maar ook niet zo slecht als hier overal beweerd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 16:08 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
grappig dat iedereen qlimax zo afzeikt terwijl iedereen gewoon weet dat het een van de vetste feesten is

haha.

heerlijk, sarcasme straalt er weer vanaf... hij presenteerd inderdaad zijn mening als een feit, maar jij doet dat net zo goed... en ik ben bang dat er meer mensen zijn mening kunnen volgen dan de jouwe, dus zo haha vind ik het nog niet ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 16:31 

Hardtraxx Veteran

D-Block & S-Te-Fan zullen met nieuwe tracks komen heb ik zo het vermoeden en Zatox zal Kicking Ass en Loops en Things draaien en hopelijk zijn nieuwe track met D-Block & S-Te-Fan (Madhouse) samen en die nieuwe met Ran-D samen! Ook zal hij wel iets nieuws hebben en die R3bels remix van Tanz Electric gok ik! (en hopelijk wat meer van Ran-D tussendoor). En Wildstylez zal van HHZ vast wel wat draaien! En wat jij ovet TNT zegt dat ze zullen gaan draaien, het zou met niet verbazen als het zelfs in die volgorde word gedraait hahaha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 16:46 

blablabla qlimax wordt gewoon vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 17:33 

Hardtraxx Veteran

Klementino schreef:
Ravenwood schreef:
dan had ik liever Tatanka op Qlimax gezien, das pas een held :D

Ma gisteren zeker! Gooide er wat klappers op! Feel my Fire, Inner Creativity, Give it Up (Alpha's Instrumental DubStep Remix) Kickin' Ass.. Jammer dat hij samen met Theo & Charly draaide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 20:52 

KSwoosh schreef:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 21:02 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
KSwoosh schreef:

Mee eens!! Snap al dat gezeur ook niet. Waarom is het anders zo snel uitverkocht?
En dat hitjesparade zo hitjes zus dat weet je voor je je kaartje koop toch ook.
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 21:21 

blackrosa schreef:
Almighty schreef:
KSwoosh schreef:

Mee eens!! Snap al dat gezeur ook niet. Waarom is het anders zo snel uitverkocht?

Commercieel ditdat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 21:50 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:

En toch gaat er een bepaalde kracht van Qlimax uit. Ik wil er in ieder geval een keer geweest zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 21:54 

Khadber schreef:
Almighty schreef:

En toch gaat er een bepaalde kracht van Qlimax uit. Ik wil er in ieder geval een keer geweest zijn..

Vind ik dus ook! Bij Qlimax boeit de line up niet zo gek veel imo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 22:23 

Bierkoning

Khadber schreef:
Almighty schreef:

Dat dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 23:47 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Almighty schreef:

Ik wil het eerst ervaren maar bij de beelden, de livesets etc van Qlimax krijg ik een gevoel dat geen enkel ander feest evenaart. Als dit in werkelijkheid echt zo is dan moet een hardbass of wel feest dan ook wel echt wat voorstellen om dat te overtreffen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 23:53 

Hardtraxx Veteran

Het ligt er allemaal aan wat je uit het feest wil halen. Als je meer van de mainstream bent, veel nieuwe tracks wil horen, van meezingmomenten houdt en een dikke show wil, dan is Qlimax echt wel HET feest. De meeste hier zijn dat alleen niet, vandaar dat bijna iedereen hier Qlimax 1 van de mindere feesten vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 00:06 

Donateur

Je staat tot 4 uur meer stil dan dat je beweegt, plus het is veel te druk. Nee, 2x was genoeg voor mij!
Het is voor mij ook zeker niet een van de beste feesten, ja, de show is mooi, daar is alles mee gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 00:07 

Hardtraxxer

Show en aankleding op feesten vind ik belangrijk evenals welke dj's er draaien en of ze mooie sets neerzetten. Dat maakt een feest pas echt een feest.

Zeker in deze scene heb je veel feesten met "gelijkwaardige" line ups. Of je nu naar Decibel, In Qontrol, Thrillogy, X-Qlusive, Defqon of Qlimax gaat; vaak zie je dezelfde dj's / acts. Bij Qlimax hebben ze traditiegetrouw nieuwe en speciaal geproduceerde nummers. Daarnaast kleden de dj's zich als een ander en de show is geweldig waar je deze nergens anders in die mate vindt. Qlimax heeft een speciale sfeer en show dat een feest pas echt een feest maakt waar je voor wilt betalen.

Evenals dat ik dat van De Feestfabriek vond, de sets en dj's waren speciaal maar ook vrij standaard maar de aankleding en specialiteit maken het feest pas echt exclusief zoals je die nergens anders vindt. Hierin doet Q zijn werk altijd goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 00:10 

Donateur

Ik ben met je eens dat een show vet is. Maar ik sta liever op een feest zonder aankleding what so ever,
mits er goede sets gedraaid worden door een goeie lineup met super geluid.
Dit gecombineerd met een tof publiek, dat constant los gaat. Dat is een feest naar mijn hart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 00:24 

Donateur

Zoist.
Op Hysteria Outdoor had je helemaal niks qua show of aankleding maar dat vond ik toch een veel vetter feest dan die chaotisch opgestelde en voorspelbare Feestfabriek. Het is op een hardstylefeest nog altijd de muziek die het moet maken helaas, en niet allerlei randzaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 00:29 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Ik ben met je eens dat een show vet is. Maar ik sta liever op een feest zonder aankleding what so ever,
mits er goede sets gedraaid worden door een goeie lineup met super geluid.
Dit gecombineerd met een tof publiek, dat constant los gaat. Dat is een feest naar mijn hart.

+1

Pavelow: Dubstep, beetje chillende muziek.
Stephanie: Italiaanse Hardstyle, waarschijnlijk ben ik dan nog niet eens binnen.
Wildstylez: Ligt eraan hoe laat hij draaid, kan een best aardig setje worden, en gelukkig draaid hij ook nummers van andere dj's..
TNT (Technoboy & Tuneboy): Beetje zelfde als Stephanie. Tuneboy kan er nog wel is een hard plaatje opgooien (gisteren Under Attack, volgens mij).. Van mij mogen ze ook wat oudere saifam muziek gaan draaien.
Brennan Heart: Tja.... Alleen eigen muziek met misschien een nummertje van The Prophet ofzo, hoeven we zeker geen geweld van te verwachten. Hopelijk wel: Brennan Heart & Zany - Bang the Bass
D-Block & S-te-Fan: MMA, SoT enzo zullen wel voorbij komen.. hangt er een beetje vanaf hoe laat ze draaien. Op Mysteryland was het alleen maar soft en eigen muziek. Op Knockout gooide ze ook Under Attack, Mr. Monster en Atrocious erop. Doe ook maar Shiverz en Anger..
Psyko Punkz: Eigen muziek only denk, nja dat wordt een meezingfestijn, vind ik niet zo heel erg.
Zatox: Denk dat dit ook alleen maar Tat, Zat, Activator, The R3bels nummertjes worden. Tatanka had het andere aangepakt, gooide gisteren ook nummers van andere dj's aan.
Endymion & Evil Activities: -

Conclusie:
Er is dus bijna geen ruimte voor nummers van Zany, Donkey Rollers, Fusion nummers, Hardere/Rauwere nummers.. etc.. iets wat wel jammer is en wat eigenlijk ook wel een beetje thuis hoort op Qlimax. En de Dj's die er staan zullen vooral eigen nummers/label nummers gaan draaien.

Dus wordt het idd puur genieten van de Show en nieuwe nummers, nja het zal er niet minder vet op zijn gok ik. Maar ik ga makkelijker los op een harde kicks en bass dan op softe kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 00:51 

p-stylez schreef:
Conclusie:
Er is dus bijna geen ruimte voor nummers van Zany, Donkey Rollers, Fusion nummers, Hardere/Rauwere nummers.. etc.. iets wat wel jammer is en wat eigenlijk ook wel een beetje thuis hoort op Qlimax. En de Dj's die er staan zullen vooral eigen nummers/label nummers gaan draaien.

Kun je eigenlijk niet weten hè :P Maar waarom hoort dat thuis op Qlimax eigenlijk?
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten