Mol schreef:
Ik ben met je eens dat een show vet is. Maar ik sta liever op een feest zonder aankleding what so ever,
mits er goede sets gedraaid worden door een goeie lineup met super geluid.
Dit gecombineerd met een tof publiek, dat constant los gaat. Dat is een feest naar mijn hart.
+1
Pavelow: Dubstep, beetje chillende muziek.
Stephanie: Italiaanse Hardstyle, waarschijnlijk ben ik dan nog niet eens binnen.
Wildstylez: Ligt eraan hoe laat hij draaid, kan een best aardig setje worden, en gelukkig draaid hij ook nummers van andere dj's..
TNT (Technoboy & Tuneboy): Beetje zelfde als Stephanie. Tuneboy kan er nog wel is een hard plaatje opgooien (gisteren Under Attack, volgens mij).. Van mij mogen ze ook wat oudere saifam muziek gaan draaien.
Brennan Heart: Tja.... Alleen eigen muziek met misschien een nummertje van The Prophet ofzo, hoeven we zeker geen geweld van te verwachten. Hopelijk wel: Brennan Heart & Zany - Bang the Bass
D-Block & S-te-Fan: MMA, SoT enzo zullen wel voorbij komen.. hangt er een beetje vanaf hoe laat ze draaien. Op Mysteryland was het alleen maar soft en eigen muziek. Op Knockout gooide ze ook Under Attack, Mr. Monster en Atrocious erop. Doe ook maar Shiverz en Anger..
Psyko Punkz: Eigen muziek only denk, nja dat wordt een meezingfestijn, vind ik niet zo heel erg.
Zatox: Denk dat dit ook alleen maar Tat, Zat, Activator, The R3bels nummertjes worden. Tatanka had het andere aangepakt, gooide gisteren ook nummers van andere dj's aan.
Endymion & Evil Activities: -
Conclusie:
Er is dus bijna geen ruimte voor nummers van Zany, Donkey Rollers, Fusion nummers, Hardere/Rauwere nummers.. etc.. iets wat wel jammer is en wat eigenlijk ook wel een beetje thuis hoort op Qlimax. En de Dj's die er staan zullen vooral eigen nummers/label nummers gaan draaien.
Dus wordt het idd puur genieten van de Show en nieuwe nummers, nja het zal er niet minder vet op zijn gok ik. Maar ik ga makkelijker los op een harde kicks en bass dan op softe kicks.