PavelowIk weet nog niet precies wat ik moet gaan verwachten van Bas op Qlimax. Ik ken een aantal nummers van hem, maar op Qlimax zal die wel met speciale dingen gaan komen. Ben zeer benieuwd. Leuke opener voor achter het doek!
StephaniePffff....Wat moet ik hier van denken. Ze heeft wel een paar lekkere tracks en ze zal vast wel met wat nieuwe dingen gaan komen op Qlimax, maar of ze het waar kan maken om een spetterende opening aan Qlimax te geven is de grote vraag!
WildstylezJaa, helemaal super!!!! Geen andere woorden voor!!! Eindelijk solo op Qlimax, dat verdiend die!
TNTHier ben ik zeer benieuwd naar. Vind sommige tracks van hun samen echt niks, maar sommige zijn echt heldig lekker. Zeer benieuwd en verwacht er wel wat van!!!
Brennan HeartJa, naast alle kritiek wil ik toch wel even wat respect tonen voor deze man! Hij flikt het t hem toch weer. En een zeer leuk anthem al zeg ik eerlijk, moet hem alleen even wat vaker luisteren denk ik!
DBSTFMmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, minpuntje in de lineup!!
Psyko PunkzZeeeeeeer Bestttt!! Denk dat deze jongens boven zichzelf gaan uitstijgen op Qlimax! Verwacht zeer veel van ze!!
ZatoxJammer dat Tat er niet bijzit, maar dan nog, dit word een geweldig uurtje denk ik!!!!!
Endymion & Evil ActivitiesJaaa, ik weet het nog net zo niet. Had liever Nosferatu, Tommyknocker of Mad Dog gezien maarja. Dit zal wel commercieel gaan worden! We zien het wel!
RuffianTHE ULTIMATE QLIMAX MC!
Kan niet meer wachten!