Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 83  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 11:05 

Donateur

Tegenwoordig wordt er denk ik eerder gekeken naar wie er op het moment populair is.. Maar dan nog snap ik niet waarom stephanie er staat -.-
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 11:18 

Hardtraxx Elite

Tja net als Davide Sonar vorig jaar.. Snapte ik ook niet echt.. Pavelow vind ik wel echt heel raar.. Wat heeft Bas onder dat alias nou daadwerkelijk gepresteerd? Psyko Punkz vind ik iig top! Op Defqon draaiden ze echt een heldenset, dus ben wel benieuwd wat ze ons hier op Qlimax gaan voorschotelen
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 11:36 

Donateur

JolleNL schreef:
dawasiknie schreef:
Btw, su-per KUT dat Pavelow draait, daar zit ik gewoon niet op te wachten.

Dan ga je toch even een uurtje later naar Qlimax toe, of tijdens Pavelow even zitten. Geen probleem lijkt me, als hij nou midden op de avond draaide zou het wat anders zijn.

Die bus brengt me al om 9 uur daar dus ben ik verplicht om het mee te maken. En ik wil gewoon knallen vanaf het begin, had er gewoon Luna of Pavo neergezet en had geopend met oldschool en early hardstyle.
Hopen dat het meevalt net als Dock 45 op InQontrol, daar was ik vooraf ook niet enthousiast over maar dat was achteraf nog best lachen.
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 11:53 

Hardtraxxer

Had stiekem gehoopt dat Q met een wat diversere line-up zou komen, maar dit was wel te verwachten. Ben blij dat ik geen kaartje heb gekocht.

Even een quote van mijzelf om mijn mening te onderbouwen.

Citaat:
Toen ik de eerste keer naar Qlimax ging werd ik overdonderd door de grootte en de show. Echter, in de loop van de avond of tijdens een tweede bezoek aan Qlimax prik je zo door die "geweldige" show heen en zie je dat het muzikaal allemaal vrij weinig voorstelt. Dit komt mede door de standaard line-up en de weinig tot geen experimentele sets die de dj's neerzetten. Door de standaard anthem van dit jaar is dit maar weer eens bevestigd.

Tijdens een gemiddeld hardstyle feest in de wat kleinere locaties met een veel diversere line-up kom ik gewoon veel meer aan mijn trekken.

Ik las op de twitter van Headhunterz dat hij geweigerd heeft om op Qlimax te staan, kun je nagaan hoe eenzijdig de line-up de afgelopen jaren is. Hij heeft er 4 edities op rij gestaan en dit zou zijn 5e editie zijn geworden mits hij niet geweigerd zou hebben.

Dit is trouwens mijn mening over Qlimax. Als het voor jou wel een muzikaal hoogtepunt is, prima!
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 11:56 

Hardtraxx Veteran

Canyonree schreef:
Had stiekem gehoopt dat Q met een wat diversere line-up zou komen, maar dit was wel te verwachten. Ben blij dat ik geen kaartje heb gekocht.

Even een quote van mijzelf om mijn mening te onderbouwen.

Citaat:
Toen ik de eerste keer naar Qlimax ging werd ik overdonderd door de grootte en de show. Echter, in de loop van de avond of tijdens een tweede bezoek aan Qlimax prik je zo door die "geweldige" show heen en zie je dat het muzikaal allemaal vrij weinig voorstelt. Dit komt mede door de standaard line-up en de weinig tot geen experimentele sets die de dj's neerzetten. Door de standaard anthem van dit jaar is dit maar weer eens bevestigd.

Tijdens een gemiddeld hardstyle feest in de wat kleinere locaties met een veel diversere line-up kom ik gewoon veel meer aan mijn trekken.

Ik las op de twitter van Headhunterz dat hij geweigerd heeft om op Qlimax te staan, kun je nagaan hoe eenzijdig de line-up de afgelopen jaren is. Hij heeft er 4 edities op rij gestaan en dit zou zijn 5e editie zijn geworden mits hij niet geweigerd zou hebben.

Dit is trouwens mijn mening over Qlimax. Als het voor jou wel een muzikaal hoogtepunt is, prima!

Waarom zou je weigeren om op Qlimax te staan??
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:01 

Hardtraxx Veteran

Line up vind ik wel goed, vooral Zatox, PP, en TNT ben ik blij mee. Vind de anthem beetje tegen vallen, maar daar is al weer genoeg over gezegt haha
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:02 

Hardtraxxer

Poepislekker schreef:

Geen idee, zou je zelf aan hem moeten vragen. Misschien zoals ik al zei, hij al 4 jaar op rij op Qlimax staat en dit jaar de kans aan een ander wil geven.
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:06 

Hardtraxx Veteran

Canyonree schreef:
Poepislekker schreef:

Geen idee, zou je zelf aan hem moeten vragen. Misschien zoals ik al zei, hij al 4 jaar op rij op Qlimax staat en dit jaar de kans aan een ander wil geven.

tja lijkt me eigenlijk niet, vind het maar vreemd maarja beter dat ie der niet staat vind ik zelf :$
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:50 

roberttt schreef:
Zolang ze maar geen nobody said it was easy draaien :-)

precies!
dan ga ik egt kapot xd zo kut is et
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 13:22 

grappig dat iedereen qlimax zo afzeikt terwijl iedereen gewoon weet dat het een van de vetste feesten is

maarja, hier iig de poppetjes van de qlimax site, zoals paar mensen wilde:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

vraag me af of ze ook in deze kostuums zullen draaien :P
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 15:23 

Donateur

denk't wel:P ze hebben altijd van die rare kostuums aan op Qlimax.
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 15:35 

Hardtraxx Veteran

Pavelow
Ik weet nog niet precies wat ik moet gaan verwachten van Bas op Qlimax. Ik ken een aantal nummers van hem, maar op Qlimax zal die wel met speciale dingen gaan komen. Ben zeer benieuwd. Leuke opener voor achter het doek!

Stephanie
Pffff....Wat moet ik hier van denken. Ze heeft wel een paar lekkere tracks en ze zal vast wel met wat nieuwe dingen gaan komen op Qlimax, maar of ze het waar kan maken om een spetterende opening aan Qlimax te geven is de grote vraag!

Wildstylez
Jaa, helemaal super!!!! Geen andere woorden voor!!! Eindelijk solo op Qlimax, dat verdiend die!

TNT
Hier ben ik zeer benieuwd naar. Vind sommige tracks van hun samen echt niks, maar sommige zijn echt heldig lekker. Zeer benieuwd en verwacht er wel wat van!!!

Brennan Heart
Ja, naast alle kritiek wil ik toch wel even wat respect tonen voor deze man! Hij flikt het t hem toch weer. En een zeer leuk anthem al zeg ik eerlijk, moet hem alleen even wat vaker luisteren denk ik!

DBSTF
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, minpuntje in de lineup!!

Psyko Punkz
Zeeeeeeer Bestttt!! Denk dat deze jongens boven zichzelf gaan uitstijgen op Qlimax! Verwacht zeer veel van ze!!

Zatox
Jammer dat Tat er niet bijzit, maar dan nog, dit word een geweldig uurtje denk ik!!!!!

Endymion & Evil Activities
Jaaa, ik weet het nog net zo niet. Had liever Nosferatu, Tommyknocker of Mad Dog gezien maarja. Dit zal wel commercieel gaan worden! We zien het wel!

Ruffian
THE ULTIMATE QLIMAX MC! :thumbsup:

Kan niet meer wachten! :D
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 15:40 

roberttt schreef:
denk't wel:P ze hebben altijd van die rare kostuums aan op Qlimax.

zal wel lekker warm worden dan :P

ik hoop ook dat ze niet zoveel vlammen doen als vorig jaar, want daardoor was het egt stervens heet...
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 16:13 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
grappig dat iedereen qlimax zo afzeikt terwijl iedereen gewoon weet dat het een van de vetste feesten is

Wat een grap xd
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 16:47 

Canyonree schreef:
Wat een grap xd

jij bent een grap/
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 16:52 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Canyonree schreef:
Wat een grap xd

jij bent een grap/

Idd! Je kan veel zeggen over Qlimax maar het is gewoon een geweldig feest!
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 17:48 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
KSwoosh schreef:
Canyonree schreef:
Wat een grap xd

jij bent een grap/

Idd! Je kan veel zeggen over Qlimax maar het is gewoon een geweldig feest!

Vind ik niet. Qlimax is toch wel het minste (grote) feest waar ik geweest ben. Samen met InQontrol 2009 eigenlijk. Maar toch haalden ze beiden een dikke voldoende. Dus zo erg is het ook al weer niet, alleen andere feestjes zijn beter. Maar toch is het voor mij leuk genoeg om erbij te zijn :)
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 18:00 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Canyonree schreef:
Wat een grap xd

jij bent een grap/

Ik ben in 2008 en 2009 naar Qlimax geweest, de 2008 editie was ok maar de 2009 editie waardeloos. Totaal niet boeiend, niet orgineel, geen variatie alleen maar mainstream hardstyle met een standaard Hardcore afsluiter. De show is het enige wat de moeite waard is om heen te gaan, maar dat alleen is zonde van het geld.

Dus een van de vetste feesten? Nee sorry, komt niet eens in de buurt voor mij. Wellicht voor een liefhebber van mainstream hardstyle die genoeg hebben aan een avondje vrolijke, toegankelijke sounds en de daar bijbehorende standaard lineup, daar maak ik gelukkig geen deel van uit.
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 19:33 

Hardtraxxer

Canyonree schreef:
KSwoosh schreef:
Canyonree schreef:
Wat een grap xd

jij bent een grap/

Ik ben in 2008 en 2009 naar Qlimax geweest, de 2008 editie was ok maar de 2009 editie waardeloos. Totaal niet boeiend, niet orgineel, geen variatie alleen maar mainstream hardstyle met een standaard Hardcore afsluiter. De show is het enige wat de moeite waard is om heen te gaan, maar dat alleen is zonde van het geld.

Dus een van de vetste feesten? Nee sorry, komt niet eens in de buurt voor mij. Wellicht voor een liefhebber van mainstream hardstyle die genoeg hebben aan een avondje vrolijke, toegankelijke sounds en de daar bijbehorende standaard lineup, daar maak ik gelukkig geen deel van uit.

Ik vraag mij af of wij naar dezelfde Qlimax 2009 zijn geweest evenals dat ik mij afvraag of Chukkels en ik dezelfde InQontrol 2009 hebben bezocht. Ik vond InQontrol 2009 juist een heel mooi feestje, eentje die te snel voorbij ging. De ene set was beter dan de andere en niks standaard. Toen kon ik zelfs nog bij HHZ genieten en was DBSTF op zijn best. Daarnaast genoten van de andere sets met uitzondering van D'Stylerz.

Ook qua aankleding was IQ2009 de allerbeste, alles tot in de puntjes uitgewerkt.

Qlimax 2009 was top en vernieuwend. Zo lekker met Early HS begonnen waarna een geweldige opening van A-Lusion kwam. Ook Davide Sonar kon mij bekoren ondanks dat vaak dezelfde deuntjes kwamen.. Hij maakte van zijn set wel iets speciaals. Verder had BH ondanks de standaard tracks toch een leuke set evenals TBY. Deepack viel mij ook mee en Noize Suppressor was net iets te kort maar wel iets speciaals in zijn set. HHZ en DBSTF konden mij deze editie helemaal niet boeien.
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 22:40 

Hardtraxx Veteran

zullen we een poultje maken voor "gok de tracklist" xd
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 23:07 

Donateur

Qlimax is qua opzet en organisatie misschien ook wel het vetste feest, maar in de praktijk vallen sommige dingen wel tegen. Het is te druk op de dansvloer en te eentonig qua muziek. Maar de show is gewoon ongekend vet. Als je naar Qlimax gaat moet je daar ook een beetje van houden natuurlijk.
Bericht Geplaatst op 31 okt 2010 11:22 

Hardtraxx Addict

Qlimax het beste feest.. :x :x
Bericht Geplaatst op 31 okt 2010 12:07 

Hardtraxxer

Ravenwood schreef:

Pavelow

Stephanie
Knock on Wood
Power of Love (Qlimax 2010 edit)
Black High Heels
Gangstah

Wildstylez
Feedback
Lost in Music
In & Out
A Complex Situation
KYHU (Qlimax 2010 edit)

Technoboy & Tuneboy
Tritolo
Yeah!
They Need Protection
Catfight
Bass, Beats & Melody
Tunebeats
Hear This
Ombrello Maladetto
Pulsation
Double Dutch Darkies (Qlimax 2010 edit)

Brennan Heart
Alternate Reality
Revelations
Just As Easy (Qlimax 2010 edit)
Face The Enemy
Van Halen Is A Rockstar

D-Block & S-Te-Fan
Music Mades Addict (HHZ en WS RMX)
Sound of Thunder
Shiverz
Ride With Uz (Qlimax 2010 edit)
Decade of Dedication
Revelation
Anger
Together
Alone

Psyko Punkz
Pull Ya Strings (2010 versie)
Bass Mechanics/BassBoom
Ghostclass
2 Follow
Rock Ya Attitude
Captial Of The Harder Styles (BassLeader Anthem, Qlimax vocals)

Zatox
A New Dimension
How Much Can You Take
RAW Style
No One Exclude
The Crew
Poltergeist
Master & Slave (Qlimax 2010 edit)

Nobody Said It Was Easy
To Claim The Future
Bio
Vengeance
Art

Dit is wat ik ongeveer denk dat sowieso aan bod komt, die Qlimax 2010 edits zijn pure gokken. :P
Bericht Geplaatst op 31 okt 2010 12:10 

Hardtraxxer

Ik vraag me serieus af of je wel naar de rai bent geweest op 25 arpil 2009, miss verdwaald en toevallig ergens anders heen geweest :P.. Inqontrol was 2009 heel dik, met als geniale afsluiter tat n zat..
Bericht Geplaatst op 31 okt 2010 12:16 

Hardtraxxer

Pythonmaniac schreef:
Ravenwood schreef:

Pavelow

Stephanie
Knock on Wood
Power of Love (Qlimax 2010 edit)
Black High Heels
Gangstah

Wildstylez
Feedback
Lost in Music
In & Out
A Complex Situation
KYHU (Qlimax 2010 edit)
Track samen met NC
Delay distortion
Een nieuwe track van hemzelf

Technoboy & Tuneboy
Tritolo
Yeah!
They Need Protection
Catfight
Bass, Beats & Melody
Tunebeats
Hear This
Ombrello Maladetto
Pulsation
Double Dutch Darkies (Qlimax 2010 edit)
Hoop stiekem op wat oudere werk, maar wordt sowiezo dik

Brennan Heart
Alternate Reality
Revelations
Just As Easy (Qlimax 2010 edit)
Face The Enemy
Van Halen Is A Rockstar
Zany - Pure (BH mix)
Een bootleg - Dit jaar maar use somebody ofzo :P

D-Block & S-Te-Fan
Music Mades Addict (HHZ en WS RMX)
Sound of Thunder
Shiverz
Ride With Uz (Qlimax 2010 edit)
Decade of Dedication
Revelation
Anger
Together
Alone

Psyko Punkz
Pull Ya Strings (2010 versie)
Bass Mechanics/BassBoom
Ghostclass
2 Follow
Rock Ya Attitude
Captial Of The Harder Styles (BassLeader Anthem, Qlimax vocals)

Zatox
A New Dimension
How Much Can You Take
RAW Style
No One Exclude
The Crew
Poltergeist
Master & Slave (Qlimax 2010 edit)
Hoop op WASH - Radio alarm (zatox 2010 edit ofzo, anders maar origineel)

Nobody Said It Was Easy
To Claim The Future
Bio
Vengeance
Art
Defqon 2009 anthem,

Dit is wat ik ongeveer denk dat sowieso aan bod komt, die Qlimax 2010 edits zijn pure gokken. :P
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten