Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 83  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:36 

Hardtraxx Elite

Ik begin me alvast een beetje in te stellen op dit feest. Ik ga proberen van de show te genieten, en niet van het beukgehalte. Beuken doen we 2 weken later op Loudness wel! :)
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:40 

Hardtraxxer

Mike-O schreef:
Ik begin me alvast een beetje in te stellen op dit feest. Ik ga proberen van de show te genieten, en niet van het beukgehalte. Beuken doen we 2 weken later op Loudness wel! :)

Precies, waar Loudness 100% voor bedoeld is en Qlimax daar in tegen niet.. Qlimax is een feest met een duistere sfeer en thema, maar qua muziek weet je gewoon dat je dat niet hoeft te verwachten. Maar dat is blijkbaar nog steeds niet bekend bij de meeste :huh: :P Want zo is het nog nooit geweest.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:42 

Hardtraxx Veteran

Maar toch ben ik van mening dat er wel minstens één Fusion dj had kunnen staan. :P
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:45 

Hardtraxx Veteran

Struikrover schreef:
Er werd en wordt weer veels te veel verwacht van Qlimax, en daarom valt het voor 9/10 nu tegen. Ik ben zeer tevreden met de line-up, Mis alleen SI, daar baal ik wel van :( Maar de Line-up is verre van saai. En is q-dance zeer origineel met Pavelow (zeer benieuwd naar zijn set) Stephanie (Op IQ gezien en ging best wel lekker) En als PP LIVE gaan dan kunnen we echt wel een flink beuk spektakel verwachten van deze 2 mannen, en Endymion samen met EA is ook een lekkere combinatie! Ik ben tevreden met wat me te wachten staat, en ga er zeker weer van genieten :thumbsup: Wordt weer een top feestje!

Alsjeblieft niet zeg! Als PP Live gaan draaien heb ik de volgende dag de hele dag die godsverschrikkelijke vocals van 8 van de 10 tracks van hun in m'n kop zitten. Nee, laat ze liever niet live draaien, ze kunnen genoeg beukwerk van anderen vinden. 2 eigen nummertjes van hun en dan alles behalve BassBoom en Feel The Rhytm. Doe maar Pull Ya Strings en Rock Ya Attitude. Daar spreken de vocals mij tenminste nog een beetje aan.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:51 

Hardtraxxer

Ze kunnen ook zeker beukers van andere erop leggen ja, maar denk dat het voor jou zeer verstandig is dan een beak in te lassen en te gaan eten ofzo xd Want PP zijn best wel van de eigen plaatjes, of je ze nou een half uur of een uur moet aanhoren :P Ik vindt ze wel vet! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:53 

Hardtraxx Veteran

Struikrover schreef:
Ze kunnen ook zeker beukers van andere erop leggen ja, maar denk dat het voor jou zeer verstandig is dan een beak in te lassen en te gaan eten ofzo xd Want PP zijn best wel van de eigen plaatjes, of je ze nou een half uur of een uur moet aanhoren :P Ik vindt ze wel vet! :thumbup:

Een break? Nah, denk het niet. Ik moet en zal tot 7 uur door stampen, zeker voor die 60 euro :evil:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:53 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Okee, pff gewoon geen enkele duistere dj.. Alle hoop op Zatox gevestigd dus.
Had stiekem hoop in Alpha Twins, maar zelfs die niet!

Jezus man. Je kan verwachten dat je geen raw line-up krijgt bij Qlimax..
Wees blij dat Headhunterz er voor het eerst in 4 jaar er niet staat.
Ga dan naar Loudness als je raw wilt. Zijn ook genoeg feesten voor.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:08 

Hardtraxx Veteran

Nandohs schreef:
p-stylez schreef:

Nja 1 act had van mij best gemogen.. alpha twins had hier super naast gepast, na psyko punkz ofzo. Die doen beetje van alles draaien, maar ook soms lekkere klappers tussendoor. Ik weet heus wel dat je voor dit feest geen rauwe lineup hoeft te verwachten.. en ik ga ook naar Loudness.. en ik ga me zeker niet minder vermaken op dit feest.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:09 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Struikrover schreef:

Een break? Nah, denk het niet. Ik moet en zal tot 7 uur door stampen, zeker voor die 60 euro :evil:

Hahah niet zeuren dan :lol: Dan maar een dagje THE AFTER MOTHERFOCKER in je hoofd xd
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:09 

Hardtraxx Addict

Blij dat ik hier geen kaarten voor heb gekocht, qua show etc natuurlijk top. Maar absoluut geen verassing qua line up dit
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:14 

Hardtraxxer

styl0w schreef:
Blij dat ik hier geen kaarten voor heb gekocht, qua show etc natuurlijk top. Maar absoluut geen verassing qua line up dit

Hoezo niet verrassend? Er staan 7 acts die er nog nooit gestaan hebben?

Pavelow
Stephanie
Wildstylez (solo)
TNT
Psyko Punkz
Zatox
Endymion & Evil Activities

Verre van de line ups van afgelopen jaren, Althans dat vindt ik ;)
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:27 

Hardtraxx Veteran

Struikrover schreef:
Chukkels schreef:
Struikrover schreef:

Hahah niet zeuren dan :lol: Dan maar een dagje THE AFTER MOTHERFOCKER in je hoofd xd

Of ik zorg gewoon dat ik zo wous ben rond dat tijdstip dat ik het niet meer kan herrinneren, maar toch weet dat ik een top feest heb gehad xd
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 20:58 

Donateur

Pavelow:
Opende op Fusion ook, heerlijke dubstyle beats! Heb ik wel zin in!

Wildstylez
Hmm.. heb ik nog mijn twijfels over. Hij schijnt meer Feedback achtige tracks te hebben, benieuwd :)

TNT
Ooit zien draaien op Intents festival, niet heel erg bijzonder..

Brennan Heart
Geen commentaar.. :thumbdown:

D-Block & S-Te-Fan
Meh.

Psyko Punkz
Heerlijk! Stiekem heeeel erg verliefd op hun stijl :loving:

Stephanie
Wat doet zij op Qlimax? Heeft dit jaar nou niet echt iets bijzonders gedaan, en is nou ook niet echt een rete populaire artiest..

Zatox
Eindelijk krijgt de man de plek die hij verdient! Wat mij betreft had hij het anthem moeten maken ;)

LOL. Lekker mainstream handjes in de lucht hardcore.. Nee, Noize Suppressor was gruwelijk vorig jaar, maar dit gaat denk ik niks worden.

Ruffian
Thuis in de livesets rete irritant, live een van de beste MC's :)
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 21:24 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Line up wel beetje zo verwacht.. zeer matig dus, althans voor mij! Vind de anthem niet geweldig, maar ook zeker niet slecht! De break is wel weer lang maar dat kon je verwachten, melodie is beetje gejat van Face The Enemy (wat overigens 1 van zijn betere platen van de laatste tijd is), maar verder is het best een lekker plaatje!

Helemaal mijn woorden! Precies de line-up die ik verwachte, ben er niet heel blij mee maar het wordt vast wel weer een mooi feestje. Moet wel zeggen dat het te veel op de lineomhoog van vorig jaar lijkt... al komt dat alleen omdat DBSTFN erin staan maargoed. Vorig jaar was ook niet een top lineup maar heb me toch heel prima vermaakt de hele avond!

En het anthem... ja Face The Enemy, had beter verwacht maar het klinkt "goed".
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 22:04 

Hardtraxxer

Teknizion schreef:
Pavelow:
Opende op Fusion ook, heerlijke dubstyle beats! Heb ik wel zin in!

Wildstylez
Hmm.. heb ik nog mijn twijfels over. Hij schijnt meer Feedback achtige tracks te hebben, benieuwd :)

TNT
Ooit zien draaien op Intents festival, niet heel erg bijzonder..

Brennan Heart
Geen commentaar.. :thumbdown:

D-Block & S-Te-Fan
Meh.

Psyko Punkz
Heerlijk! Stiekem heeeel erg verliefd op hun stijl :loving:

Stephanie
Wat doet zij op Qlimax? Heeft dit jaar nou niet echt iets bijzonders gedaan, en is nou ook niet echt een rete populaire artiest..

Zatox
Eindelijk krijgt de man de plek die hij verdient! Wat mij betreft had hij het anthem moeten maken ;)

LOL. Lekker mainstream handjes in de lucht hardcore.. Nee, Noize Suppressor was gruwelijk vorig jaar, maar dit gaat denk ik niks worden.

Ruffian
Thuis in de livesets rete irritant, live een van de beste MC's :)

PFFF, noize supressor.. die sloeg hem helemaal verkeerd vorig jaar.

ik weet nog dat remkovski en ik tegen elkaar zeiden van: "het kan niet erger offbeat" wat was dat slecht zeg..
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 22:17 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
LOL. Lekker mainstream handjes in de lucht hardcore..

Zo hoort dat ook op Qlimax, Noize Suppressor was gewoon kut vorig jaar.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 22:36 

Maximize schreef:
Teknizion schreef:

idd, beter mainstream als dat gekloot van NS vorig jaar :(

btw: grappig dat de poppetjes van de qlimax site supermakkelijk te rippen zijn, heb ze hier voor me xd
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 22:47 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Maximize schreef:
Teknizion schreef:

btw: grappig dat de poppetjes van de qlimax site supermakkelijk te rippen zijn, heb ze hier voor me xd

Deel de winst! :D
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 00:35 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Nandohs schreef:
p-stylez schreef:

Nja 1 act had van mij best gemogen.. alpha twins had hier super naast gepast, na psyko punkz ofzo. Die doen beetje van alles draaien, maar ook soms lekkere klappers tussendoor. Ik weet heus wel dat je voor dit feest geen rauwe lineup hoeft te verwachten.. en ik ga ook naar Loudness.. en ik ga me zeker niet minder vermaken op dit feest.

Ik had ook liever Alpha Twins dan Endymion gehad hoor..
Vindt het alleen een beetje overdreven om te zeggen "alle hoop op Zatox".
Voor de rest is het ook gewoon een goede line-up.. ik ben iig tevreden!
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 01:01 

Hardtraxx Veteran

Nandohs schreef:
Ik had ook liever Alpha Twins dan Endymion gehad hoor..
Vindt het alleen een beetje overdreven om te zeggen "alle hoop op Zatox".
Voor de rest is het ook gewoon een goede line-up.. ik ben iig tevreden!

En daarmee dus geen hardcore als afsluiter? Nee hoor, doe mij maar Endymion.
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 01:29 

Donateur

Echt een zaad line-up maar bij sommige bestaat nog de kans dat ze best wel eens leuk kunnen draaien (Wildstylez, DBSTF) dus laten we maar van het beste uit gaan. Hopelijk gaan ze heel veel met de shows en intro's doen om de naar alle waarschijnlijkheid matige muziek te compenseren.

Btw, su-per KUT dat Pavelow draait, daar zit ik gewoon niet op te wachten.
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 01:36 

Donateur

KSwoosh schreef:
Maximize schreef:
Teknizion schreef:

NS vond ik vorig jaar echt zwaar chill :) maar dit jaar gaat endymion en ea ook wel vet worden denk ik.
Zolang ze maar geen nobody said it was easy draaien :-)
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 08:55 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Btw, su-per KUT dat Pavelow draait, daar zit ik gewoon niet op te wachten.

Dan ga je toch even een uurtje later naar Qlimax toe, of tijdens Pavelow even zitten. Geen probleem lijkt me, als hij nou midden op de avond draaide zou het wat anders zijn.
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 09:50 

Hardtraxx Newbie

Citaat:
Echt een zaad line-up

:)
Bericht Geplaatst op 30 okt 2010 10:52 

Hardtraxx Veteran

Over Pavelow, Stephanie & in mindere mate Psyko Punkz.

Snap het gewoon niet, eerder moest je jaren aan de top staan, voordat je op qlimax mocht draaien.
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten