Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qapital
Past

Qapital

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Lineup is zeker lekker. Alleen zaal 2 is kapot slecht vergeleken met vorig jaar. Mis alleen wel echt B-front de koning. En misschien beter een Tillt Artiest en Theracords artiest gezie. DIe wat variatie erin gooide
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
pecola-tje wrote:
Duke wrote:Hoezo passen een Chris-One en Degos & Re-Done beter in het concept dan andere artiesten?

Dat is gewoon subjectief gelul :).

Verder zijn dat kleinere namen die een Ziggo Dome gewoon niet gaan vullen, dus heel begrijpelijk.
Ja, Festuca, Chain Reaction & Endymion gaan de Ziggo Dome wel vullen inderdaad.
(Nogmaals, niks tegen Festuca persoonlijk :P )
Festuca opent natuurlijk gewoon, dus dat boeit toch niet ;).
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
pecola-tje wrote:WEER Festuca? :/

Voor alle duidelijkheid, niks tegen jou persoonlijk!
Maar ik vind het wel een beetje overdreven dat Festuca op alle Q-feesten staat te draaien ineens..

Verder vind ik de line-up echt tegenvallen, hij is echt vrij standaard op Mashup Jack & Audiofreq na.
Zijn alleen maar namen die op de "gewone" Q-feesten ook al staan.
Waar zijn Degos & Re-Done, Chris One, Phuture Noize, en in mindere mate B-Front & Crypsis?
Allemaal acts die veel beter bij het concept passen dan sommige namen in de line-up.
S
Hardtraxxer
514 posts member since 2012
last seen Dec 2018
Duke wrote:Hoezo passen een Chris-One en Degos & Re-Done beter in het concept dan andere artiesten?

Verder zijn dat kleinere namen die een Ziggo Dome gewoon niet gaan vullen, dus heel begrijpelijk.
Subjectief gelul? :lol:

"QAPITAL 2014 staat volledig in het teken van de hardste en rauwste muziek van het moment. Together we will destroy.. "
- Qdance site
Last edited by Sensive on , edited 1 time in total.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Supervette lineup!
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Sensive wrote:

"QAPITAL 2014 staat volledig in het teken van de hardste en rauwste muziek van het moment. Together we will destroy.. "
- Qdance site

Oh in dat geval is deze hele line-up bullshit, er is namelijk veel hardere en rauwere muziek te vinden dan hardstyle ;)
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Zelfde namen als zo'n beetje iedere ander raw feest of area/stage. >.<
Mij niet gezien.
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
Moet zeggen dat ik stiekem toch ook wel op Degos en Re-done had gehoopt na de Hangaar op qbase.
Of weer Thera (beviel goed vorig jaar).

Maar voor de rest goed te doen hoor. Vorig jaar 1 van de leukste feestjes, ondanks dat ik niet zon fan was van het podium in t midden.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Sensive wrote:

- Qdance site
Je hebt gelijk, dat Degos & Redone het hardst en het rauwst zijn is een feit en totaal niet subjectief.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Deze valt af, we gaan naar Knock Out.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Gewoon grappig hoe die Festuca zo gepusht wordt momenteel. Loopt hij die gasten van Q te betalen ipv andersom?
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Degos & Re-Done zijn toch wel een tandje rauwer dan Festuca, Audiofreq, Frequencerz, JoS, Endymion & Alpha2.
Inderdaad subjectief, maar denk dat er weinig mensen zijn die het daar mee oneens zijn.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Nou hier kan ook wel een streep door denk ik zo, wat een kut line-up weer. Wel echt super rawwww!!!
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Dakpan wrote:Gewoon grappig hoe die Festuca zo gepusht wordt momenteel. Loopt hij die gasten van Q te betalen ipv andersom?
Lijkt me niet, maar wel deel ik de mening van veel andere dat die gast hier nog lang niet aan toe is. Tracks zijn nog onder de maat voor deze grote podia. Maar als zijn sets nu om te smullen waren, oke... Maar helaas is dat ook helemaal niet het geval
S
Hardtraxxer
514 posts member since 2012
last seen Dec 2018
pim0412 wrote:
Sensive wrote:

- Qdance site
Je hebt gelijk, dat Degos & Redone het hardst en het rauwst zijn is een feit en totaal niet subjectief.
Ik haal aan dat Q-Dance beweert een feest te organiseren genaamd Qapital, dat vol in het teken staat van de hardste en rauwste muziek van het moment.

Tuurlijk passen Chris One en Degos & Re-Done veel beter binnen dit concept dan enkele andere artiesten. Ik hoop dat je zelf ook wel snapt dat dit deels objectief is. En waar zie jij dat ik zeg dat Degos & Re-Done het hardst en rauwst zijn?
Last edited by Sensive on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Endymion vs Alpha2...wat is dit :lol: alsof we Endymion al niet compleet af hadden geschreven :lol:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Endymihooooongg !!!!! Fette raw shit
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Had liever endymion apart gewild... wtf why met alpha 2...
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Ik denk zelf dat Endymion hier staat voor de hardstyle. Verwacht niet dat zij afsluiten of echt hardcore zullen draaien.
Afsluiter zal wel "gewoon" Radical Redemption worden.
Hardtraxxer
625 posts member since 2013
last seen 14 days ago
hotymoty wrote:Had liever endymion apart gewild... wtf why met alpha 2...
Waarschijnlijk omdat ze een collab maken. Moet wel zeggen dat ik benieuwd ben naar hoe die set gaat zijn :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Hyperactive wrote:
Waarschijnlijk omdat ze een collab maken. Moet wel zeggen dat ik benieuwd ben naar hoe die set gaat zijn :P
De A2 kant kan je wel raden, de Endymion kant zal uit tracks als Under Your Skin, Punk-Ass, Make Some Noise en wat album spul. Afsluiter zal hun Bolivia remix wel worden. Zou niet teveel verwachtingen hebben :P ook leuk trouwens, met 5 man daar staan
P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Endymion gaat dus collab maken met Alpha2 en Ran-D heeft collab met Frequencerz. Wanneer gaan ze definitief over naar Hardstyle?
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Wat een gekke lineup.
P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Steffnov wrote:
Hyperactive wrote:
De A2 kant kan je wel raden, de Endymion kant zal uit tracks als Under Your Skin, Punk-Ass, Make Some Noise en wat album spul. Afsluiter zal hun Bolivia remix wel worden. Zou niet teveel verwachtingen hebben :P ook leuk trouwens, met 5 man daar staan
6 DV8 erbij
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
Hyperactive wrote:
Waarschijnlijk omdat ze een collab maken.
Gok eerder dat ze een collab maken omdat ze samen gaan draaien.