Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:02 
 
Hardtraxx Veteran

Lineup is zeker lekker. Alleen zaal 2 is kapot slecht vergeleken met vorig jaar. Mis alleen wel echt B-front de koning. En misschien beter een Tillt Artiest en Theracords artiest gezie. DIe wat variatie erin gooide
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Duke schreef:
Hoezo passen een Chris-One en Degos & Re-Done beter in het concept dan andere artiesten?

Dat is gewoon subjectief gelul :).

Verder zijn dat kleinere namen die een Ziggo Dome gewoon niet gaan vullen, dus heel begrijpelijk.


Ja, Festuca, Chain Reaction & Endymion gaan de Ziggo Dome wel vullen inderdaad.
(Nogmaals, niks tegen Festuca persoonlijk :P )


Festuca opent natuurlijk gewoon, dus dat boeit toch niet ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
WEER Festuca? :/

Voor alle duidelijkheid, niks tegen jou persoonlijk!
Maar ik vind het wel een beetje overdreven dat Festuca op alle Q-feesten staat te draaien ineens..

Verder vind ik de line-up echt tegenvallen, hij is echt vrij standaard op Mashup Jack & Audiofreq na.
Zijn alleen maar namen die op de "gewone" Q-feesten ook al staan.
Waar zijn Degos & Re-Done, Chris One, Phuture Noize, en in mindere mate B-Front & Crypsis?
Allemaal acts die veel beter bij het concept passen dan sommige namen in de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:04 
 
Hardtraxxer

Duke schreef:
Hoezo passen een Chris-One en Degos & Re-Done beter in het concept dan andere artiesten?

Dat is gewoon subjectief gelul :).

Verder zijn dat kleinere namen die een Ziggo Dome gewoon niet gaan vullen, dus heel begrijpelijk.

Subjectief gelul? :lol:

"QAPITAL 2014 staat volledig in het teken van de hardste en rauwste muziek van het moment. Together we will destroy.. "
- Qdance site
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:05 
 
Hardtraxx Elite

Supervette lineup!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sensive schreef:
Duke schreef:
Hoezo passen een Chris-One en Degos & Re-Done beter in het concept dan andere artiesten?

Dat is gewoon subjectief gelul :).

Verder zijn dat kleinere namen die een Ziggo Dome gewoon niet gaan vullen, dus heel begrijpelijk.

Subjectief gelul? :lol:

"QAPITAL 2014 staat volledig in het teken van de hardste en rauwste muziek van het moment. Together we will destroy.. "
- Qdance site


Oh in dat geval is deze hele line-up bullshit, er is namelijk veel hardere en rauwere muziek te vinden dan hardstyle ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

Zelfde namen als zo'n beetje iedere ander raw feest of area/stage. >.<
Mij niet gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik stiekem toch ook wel op Degos en Re-done had gehoopt na de Hangaar op qbase.
Of weer Thera (beviel goed vorig jaar).

Maar voor de rest goed te doen hoor. Vorig jaar 1 van de leukste feestjes, ondanks dat ik niet zon fan was van het podium in t midden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sensive schreef:
Duke schreef:
Hoezo passen een Chris-One en Degos & Re-Done beter in het concept dan andere artiesten?

Dat is gewoon subjectief gelul :).

Verder zijn dat kleinere namen die een Ziggo Dome gewoon niet gaan vullen, dus heel begrijpelijk.

Subjectief gelul? :lol:

"QAPITAL 2014 staat volledig in het teken van de hardste en rauwste muziek van het moment. Together we will destroy.. "
- Qdance site

Je hebt gelijk, dat Degos & Redone het hardst en het rauwst zijn is een feit en totaal niet subjectief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze valt af, we gaan naar Knock Out.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon grappig hoe die Festuca zo gepusht wordt momenteel. Loopt hij die gasten van Q te betalen ipv andersom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degos & Re-Done zijn toch wel een tandje rauwer dan Festuca, Audiofreq, Frequencerz, JoS, Endymion & Alpha2.
Inderdaad subjectief, maar denk dat er weinig mensen zijn die het daar mee oneens zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nou hier kan ook wel een streep door denk ik zo, wat een kut line-up weer. Wel echt super rawwww!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Gewoon grappig hoe die Festuca zo gepusht wordt momenteel. Loopt hij die gasten van Q te betalen ipv andersom?


Lijkt me niet, maar wel deel ik de mening van veel andere dat die gast hier nog lang niet aan toe is. Tracks zijn nog onder de maat voor deze grote podia. Maar als zijn sets nu om te smullen waren, oke... Maar helaas is dat ook helemaal niet het geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:21 
 
Hardtraxxer

pim0412 schreef:
Sensive schreef:
Duke schreef:
Hoezo passen een Chris-One en Degos & Re-Done beter in het concept dan andere artiesten?

Dat is gewoon subjectief gelul :).

Verder zijn dat kleinere namen die een Ziggo Dome gewoon niet gaan vullen, dus heel begrijpelijk.

Subjectief gelul? :lol:

"QAPITAL 2014 staat volledig in het teken van de hardste en rauwste muziek van het moment. Together we will destroy.. "
- Qdance site

Je hebt gelijk, dat Degos & Redone het hardst en het rauwst zijn is een feit en totaal niet subjectief.

Ik haal aan dat Q-Dance beweert een feest te organiseren genaamd Qapital, dat vol in het teken staat van de hardste en rauwste muziek van het moment.

Tuurlijk passen Chris One en Degos & Re-Done veel beter binnen dit concept dan enkele andere artiesten. Ik hoop dat je zelf ook wel snapt dat dit deels objectief is. En waar zie jij dat ik zeg dat Degos & Re-Done het hardst en rauwst zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Endymion vs Alpha2...wat is dit :lol: alsof we Endymion al niet compleet af hadden geschreven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Endymihooooongg !!!!! Fette raw shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:33 
 
Hardtraxx Elite

Had liever endymion apart gewild... wtf why met alpha 2...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk zelf dat Endymion hier staat voor de hardstyle. Verwacht niet dat zij afsluiten of echt hardcore zullen draaien.
Afsluiter zal wel "gewoon" Radical Redemption worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Had liever endymion apart gewild... wtf why met alpha 2...


Waarschijnlijk omdat ze een collab maken. Moet wel zeggen dat ik benieuwd ben naar hoe die set gaat zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hyperactive schreef:
hotymoty schreef:
Had liever endymion apart gewild... wtf why met alpha 2...


Waarschijnlijk omdat ze een collab maken. Moet wel zeggen dat ik benieuwd ben naar hoe die set gaat zijn :P


De A2 kant kan je wel raden, de Endymion kant zal uit tracks als Under Your Skin, Punk-Ass, Make Some Noise en wat album spul. Afsluiter zal hun Bolivia remix wel worden. Zou niet teveel verwachtingen hebben :P ook leuk trouwens, met 5 man daar staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

Endymion gaat dus collab maken met Alpha2 en Ran-D heeft collab met Frequencerz. Wanneer gaan ze definitief over naar Hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gekke lineup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:43 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Hyperactive schreef:
hotymoty schreef:
Had liever endymion apart gewild... wtf why met alpha 2...


Waarschijnlijk omdat ze een collab maken. Moet wel zeggen dat ik benieuwd ben naar hoe die set gaat zijn :P


De A2 kant kan je wel raden, de Endymion kant zal uit tracks als Under Your Skin, Punk-Ass, Make Some Noise en wat album spul. Afsluiter zal hun Bolivia remix wel worden. Zou niet teveel verwachtingen hebben :P ook leuk trouwens, met 5 man daar staan


6 DV8 erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hyperactive schreef:
hotymoty schreef:
Had liever endymion apart gewild... wtf why met alpha 2...


Waarschijnlijk omdat ze een collab maken.

Gok eerder dat ze een collab maken omdat ze samen gaan draaien.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten