Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Grondleggers van QAPITAL,

Op zaterdag 5 april 2014 keert #QAPITAL terug naar de Ziggo Dome. Raw & Uncut.

Ticket sale starts 4 January 2014

http://qapital.net
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yeaaaaaaaah! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even line up afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind het wat meer naar een Minus is More anthem neigen, maarja zullen we vanzelf we achter komen, ga hier wel proberen bij te zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 14:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vond afgelopen jaar best dik, maar ik heb toch liever het podium aan één kant ipv in het midden. Maar goed eerst maar eens de line up afwachten.

Ik vind de track in de trailer overigens wel wat Frequencerz achtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 15:17 
 

Als de line-up een beetje te pruimen is wil ik hier wel heen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 15:30 
 
Hardtraxx Addict

Ik voel me dus alweer totaal niet aangetrokken tot dit feest, wel apart want heb niks tegen raw ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 15:41 
 
Hardtraxx Addict

Na de goede verhalen die ik heb gehoord over de afgelopen editie en omdat dit concept mij enorm aanspreekt, ben ik zeker van de partij!

Pommer schreef:
Ik vind de track in de trailer overigens wel wat Frequencerz achtig

Dit denk ik ook, zeker omdat de kick op Hollow lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een prima feest dit jaar, hoop alleen dat Q-Dance het volgend jaar nog ietsje harder maakt dus geen namen als Frontliner en Psyko Punkz :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen dat het niet uitverkocht raakt voor de Line-Up er is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 20:29 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Hopen dat het niet uitverkocht raakt voor de Line-Up er is.

Dit. Wil er wel heen, maar bij voorkeur pas kaartje halen als ik de line-up weet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga komend jaar iig nog niet, misschien in 2015 wel aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 01:11 
 
Hardtraxx Addict

Volledig afhankelijk van de line-up of ik hierheen ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

blablabla niet belangrijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 14:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is dat niet weer dat fan account toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja ik zie het nu.

Oeps :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Probeer hier aanwezig te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar leuke nacht gehad ondanks de vele softere namen in het begin, verwacht nu toch wel iets meer vanuit Q-Dance...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Adaro
Frequencerz (Anthem)
Minus Militia LIVE
Titan
Phuture Noize
Digital Punk
Audiofreq
Outbreak
Geck-E

Gok ik op qua Line-up

En daar zou ik niet ontevreden mee zijn:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsjeblieft geen Geck-E, laat hem er maar als Geck-O staan en dan net zo'n dikke openingsset draaien als hij op Loudness april 2012 deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 23:04 
 
Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Adaro
Frequencerz (Anthem)
Minus Militia LIVE
Titan
Phuture Noize
Digital Punk
Audiofreq
Outbreak
Geck-E

Gok ik op qua Line-up

En daar zou ik niet ontevreden mee zijn:D


Er zijn nog 2 zalen ;)

En Geck-E stond er vorig jaar ook, dus verwacht dat ze dan een andere opener zoeken.

Hoop dat die talent area net als vorig jaar weer terugkeert, maar dan wel met wat bekendere namen dan vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 12:42 
 
Hardtraxxer

wil hier opzich wel heen.. vorig jaar stonden er gave namen maar ik weet het nooit zo goed met Q-Dance.. wacht de line-up wel af voor ik een kaartje haal.

EDIT: hoop toch niet dat Radical het anthem mag maken.. (verkeerde account)(Forbidden Phobia)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Proberen tickets te bemachtigen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

chichi schreef:
Proberen tickets te bemachtigen :yes:


Zal waarschijnlijk niet zo moeilijk zijn omdat een groot deel toch op de line-up wacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
chichi schreef:
Proberen tickets te bemachtigen :yes:


Zal waarschijnlijk niet zo moeilijk zijn omdat een groot deel toch op de line-up wacht


1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten