Basshunterzz schreef:
Nou Q-Dance, laat dit soort concepten maar gewoon over aan andere organisatie..
Ten eerste is zaal 2 gewoon een hardcore zaal op Exit Mind en die Pulserz na. Die Pulserz is weer zo'n talent wat Q-Dance in een keer ergens vandaan waarvan ik denk, hoe kom je eraan en waarom hij? Er zijn tig andere talenten in Nederland die dingen hebben laten zien. Neem een Thyron of Zirkum, zulke gasten moet je boeken en niet iemand die 3 boekingen heeft gehad.
Dan de main. Tjah, Festuca, allemaal heel leuk en geweldig voor je dat jeop de main staat, maar ik snap echt niet waarom. Ik heb echt geen benul waarom hij boven namen als Phuture Noize, E-Force, Titan etc. wordt verkozen, dus dat betekent wel dat je je moet bewijzen.
Nou dan het verhaal zaadtox, waarom moet hij nou weer 2x in de line-up staan? Hetzelfde als dat hij al zoveel jaar achter elkaar op Qlimax staat.. Wanneer je Wild Motherfuckers hebt, doe dan gewoon B-Front met Ran-D of weet ik het, vindt 2x in de line-up staan gewoon onzin.
De rest van de line-up is leuk, maar gewoon te standaard op Mashup Jack na dan. Helaas dat ik al een kaartje heb, volgende keer maar gewoon wachten tot de line-up online komt. Wanneer ik niet naar Loudness kan, toch maar hiernaartoe om er maar wat van te maken, al zal dat natuurlijk wel lukken met een aantal namen al zijn die helaas vrij standaard.
Lijkt me dat Festuca opent , dus dan is Festuca switchen met artiesten als E-Force/Titan/Phuture Noize niet erg logisch natuurlijk..