Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen hele slechte line-up maar concept-wise had er zoveel meer in kunnen zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ze hadden het gewoon wat breder moeten trekken qua labels, en inderdaad 1 theracords/tillt artiest er tussen moeten gooien.

Ik ga denk ik wel een kaartje halen, wil het toch een keer mee maken :)

benieuwd naar Mashup Jack en Audiofreq, vooral als laatstgenoemde zich een beetje aan het concept gaat houden :thumbsup:

edit: en in een opwelling meteen kaartje gekocht ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:55 
 
Hardtraxxer

ik vind t anthem in de trailer wel een beetje RR-achtig klinken maar ik denk niet dat t RR ook is, klinkt t te goed geproduceerd voor, misschien als t met iemand samen is ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
ik vind t anthem in de trailer wel een beetje RR-achtig klinken maar ik denk niet dat t RR ook is, klinkt t te goed geproduceerd voor, misschien als t met iemand samen is ofzo


Holy shit hij is terug :oh: :worship: :worship:

We waren het er toch al over eens dat het de Hollow kick is in de trailer?

De line up is wel oke, tis dat ik ze bijna allemaal al een week eerder zie op Rebirth
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 19:01 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Syztrax schreef:
ik vind t anthem in de trailer wel een beetje RR-achtig klinken maar ik denk niet dat t RR ook is, klinkt t te goed geproduceerd voor, misschien als t met iemand samen is ofzo


Holy shit hij is terug :oh: :worship: :worship:

We waren het er toch al over eens dat het de Hollow kick is in de trailer?

De line up is wel oke, tis dat ik ze bijna allemaal al een week eerder zie op Rebirth

niet gelezen, kan wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exit Mind is gewoon Theracords mensen, voor diegene die aanhalen dat er 1 theracords artiest moet staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

Line-up is al een stukje harder dan vorig jaar. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen E-Force :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 20:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Belachelijke line-up :( zeker t geld ni waard
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inderdaad deze namen zie je ook bij kleinere andere feestjes, maar het gaat mij ook om de show en het feest zelf, inderdaad B-Front en crypsis waren bij mij ook erg welkom geweest, maar ik ben tevreden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 20:47 
 
Hardtraxxer

Redelijke line-up, B-Front had er nog best bij gemogen.

Wat weet Festuca trouwens van bepaalde mensen binnen Q-Dance wat wij niet weten? Een opkomend artiest promoten oké, maar dit gaat wel heel ver :lol: En na zn uurtje ordinaire zelfpromotie op XQ hoef ik hm voorlopig niet meer te zien. Jammer, want had vroeger zulke leuke gevarieerde setjes...

Nog nooit in Ziggodome geweest, dus misschien dit wel een mooi moment om t eens te proberen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 20:58 
 
Hardtraxxer

Anthem lijkt mij inderdaad van Frequencerz aangezien ze op de qapital site ''The leaders of our Qapital'' genoemd worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 22:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Jammer, want had vroeger zulke leuke gevarieerde setjes...

http://lsdb.nl/set/144243/festuca-loudn ... 11-13.html

Beetje snel oordelen na 1 setje ofniet? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 22:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Line-up is al een stukje harder dan vorig jaar. -.-


??? Op de mainstage misschien ja, maar voor die namen ga je (al zeker niet voor die prijs) toch niet naar een "raw" evenement?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 23:42 
 
Hardtraxx Veteran

Nou Q-Dance, laat dit soort concepten maar gewoon over aan andere organisatie..

Ten eerste is zaal 2 gewoon een hardcore zaal op Exit Mind en die Pulserz na. Die Pulserz is weer zo'n talent wat Q-Dance in een keer ergens vandaan waarvan ik denk, hoe kom je eraan en waarom hij? Er zijn tig andere talenten in Nederland die dingen hebben laten zien. Neem een Thyron of Zirkum, zulke gasten moet je boeken en niet iemand die 3 boekingen heeft gehad.

Dan de main. Tjah, Festuca, allemaal heel leuk en geweldig voor je dat jeop de main staat, maar ik snap echt niet waarom. Ik heb echt geen benul waarom hij boven namen als Phuture Noize, E-Force, Titan etc. wordt verkozen, dus dat betekent wel dat je je moet bewijzen.
Nou dan het verhaal zaadtox, waarom moet hij nou weer 2x in de line-up staan? Hetzelfde als dat hij al zoveel jaar achter elkaar op Qlimax staat.. Wanneer je Wild Motherfuckers hebt, doe dan gewoon B-Front met Ran-D of weet ik het, vindt 2x in de line-up staan gewoon onzin.
De rest van de line-up is leuk, maar gewoon te standaard op Mashup Jack na dan. Helaas dat ik al een kaartje heb, volgende keer maar gewoon wachten tot de line-up online komt. Wanneer ik niet naar Loudness kan, toch maar hiernaartoe om er maar wat van te maken, al zal dat natuurlijk wel lukken met een aantal namen al zijn die helaas vrij standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Nou Q-Dance, laat dit soort concepten maar gewoon over aan andere organisatie..

Ten eerste is zaal 2 gewoon een hardcore zaal op Exit Mind en die Pulserz na. Die Pulserz is weer zo'n talent wat Q-Dance in een keer ergens vandaan waarvan ik denk, hoe kom je eraan en waarom hij? Er zijn tig andere talenten in Nederland die dingen hebben laten zien. Neem een Thyron of Zirkum, zulke gasten moet je boeken en niet iemand die 3 boekingen heeft gehad.

Dan de main. Tjah, Festuca, allemaal heel leuk en geweldig voor je dat jeop de main staat, maar ik snap echt niet waarom. Ik heb echt geen benul waarom hij boven namen als Phuture Noize, E-Force, Titan etc. wordt verkozen, dus dat betekent wel dat je je moet bewijzen.
Nou dan het verhaal zaadtox, waarom moet hij nou weer 2x in de line-up staan? Hetzelfde als dat hij al zoveel jaar achter elkaar op Qlimax staat.. Wanneer je Wild Motherfuckers hebt, doe dan gewoon B-Front met Ran-D of weet ik het, vindt 2x in de line-up staan gewoon onzin.
De rest van de line-up is leuk, maar gewoon te standaard op Mashup Jack na dan. Helaas dat ik al een kaartje heb, volgende keer maar gewoon wachten tot de line-up online komt. Wanneer ik niet naar Loudness kan, toch maar hiernaartoe om er maar wat van te maken, al zal dat natuurlijk wel lukken met een aantal namen al zijn die helaas vrij standaard.

Lijkt me dat Festuca opent , dus dan is Festuca switchen met artiesten als E-Force/Titan/Phuture Noize niet erg logisch natuurlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 23:56 
 
Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Basshunterzz schreef:
Nou Q-Dance, laat dit soort concepten maar gewoon over aan andere organisatie..

Ten eerste is zaal 2 gewoon een hardcore zaal op Exit Mind en die Pulserz na. Die Pulserz is weer zo'n talent wat Q-Dance in een keer ergens vandaan waarvan ik denk, hoe kom je eraan en waarom hij? Er zijn tig andere talenten in Nederland die dingen hebben laten zien. Neem een Thyron of Zirkum, zulke gasten moet je boeken en niet iemand die 3 boekingen heeft gehad.

Dan de main. Tjah, Festuca, allemaal heel leuk en geweldig voor je dat jeop de main staat, maar ik snap echt niet waarom. Ik heb echt geen benul waarom hij boven namen als Phuture Noize, E-Force, Titan etc. wordt verkozen, dus dat betekent wel dat je je moet bewijzen.
Nou dan het verhaal zaadtox, waarom moet hij nou weer 2x in de line-up staan? Hetzelfde als dat hij al zoveel jaar achter elkaar op Qlimax staat.. Wanneer je Wild Motherfuckers hebt, doe dan gewoon B-Front met Ran-D of weet ik het, vindt 2x in de line-up staan gewoon onzin.
De rest van de line-up is leuk, maar gewoon te standaard op Mashup Jack na dan. Helaas dat ik al een kaartje heb, volgende keer maar gewoon wachten tot de line-up online komt. Wanneer ik niet naar Loudness kan, toch maar hiernaartoe om er maar wat van te maken, al zal dat natuurlijk wel lukken met een aantal namen al zijn die helaas vrij standaard.

Lijkt me dat Festuca opent , dus dan is Festuca switchen met artiesten als E-Force/Titan/Phuture Noize niet erg logisch natuurlijk..


Dan zou Geck-O het nog eerder verdienen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om te openen zijn er nog zat andere (betere) opties, zoals bijv. Tartaros & The Geminizers & Thyron
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 23:58 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Om te openen zijn er nog zat andere (betere) opties, zoals bijv. Tartaros & The Geminizers & Thyron


Ik vind The Geminizers nou niet echt een geschikte opener :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 00:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Duke schreef:
Basshunterzz schreef:
Nou Q-Dance, laat dit soort concepten maar gewoon over aan andere organisatie..

Ten eerste is zaal 2 gewoon een hardcore zaal op Exit Mind en die Pulserz na. Die Pulserz is weer zo'n talent wat Q-Dance in een keer ergens vandaan waarvan ik denk, hoe kom je eraan en waarom hij? Er zijn tig andere talenten in Nederland die dingen hebben laten zien. Neem een Thyron of Zirkum, zulke gasten moet je boeken en niet iemand die 3 boekingen heeft gehad.

Dan de main. Tjah, Festuca, allemaal heel leuk en geweldig voor je dat jeop de main staat, maar ik snap echt niet waarom. Ik heb echt geen benul waarom hij boven namen als Phuture Noize, E-Force, Titan etc. wordt verkozen, dus dat betekent wel dat je je moet bewijzen.
Nou dan het verhaal zaadtox, waarom moet hij nou weer 2x in de line-up staan? Hetzelfde als dat hij al zoveel jaar achter elkaar op Qlimax staat.. Wanneer je Wild Motherfuckers hebt, doe dan gewoon B-Front met Ran-D of weet ik het, vindt 2x in de line-up staan gewoon onzin.
De rest van de line-up is leuk, maar gewoon te standaard op Mashup Jack na dan. Helaas dat ik al een kaartje heb, volgende keer maar gewoon wachten tot de line-up online komt. Wanneer ik niet naar Loudness kan, toch maar hiernaartoe om er maar wat van te maken, al zal dat natuurlijk wel lukken met een aantal namen al zijn die helaas vrij standaard.

Lijkt me dat Festuca opent , dus dan is Festuca switchen met artiesten als E-Force/Titan/Phuture Noize niet erg logisch natuurlijk..


Dan zou Geck-O het nog eerder verdienen ;)


Daar ben ik het zeker mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat als je het vergelijkt met een Qlimax en Hardbass, dat zo'n grote locatie met zulke namen, toch wel vrij "raw" is voor Q-dance begrippen.

Ik denk dat ze Qapital gewoon als een plek zien om artiesten als Frequencerz en Chain Reaction een groot podium te geven, omdat ze dat niet van plan zijn op Qlimax.

is natuurlijk puur speculatie hoe dit in z'n werk gaat, maar de denkwijze van Q-dance over wat wel en wat niet "raw and dark" is, is echt totaal anders als die van een groot deel van de mensen op dit forum.

Had persoonlijk zoals hier boven gezegd ook liever een tikje harder gehoopt, maar kan verder prima leven met deze line-up en ben benieuwd naar de ziggodome :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha wat een kut line up, blij dat ik niet ga xd
Had toch op zn minst B-Front, Crypsis en Titan erbij verwacht. En waarom geen 3e zaal dit jaar? Vorig jaar was ie er wel toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 01:20 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Hahahaha wat een kut line up, blij dat ik niet ga xd
Had toch op zn minst B-Front, Crypsis en Titan erbij verwacht. En waarom geen 3e zaal dit jaar? Vorig jaar was ie er wel toch?


Dat kon je niet echt een zaal noemen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 03:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het feit dat dit een nieuw 'Rauw' feest moest gaan worden deed me nog enigszins hoop hebben, maar hier ga ik niet zo veel geld voor betalen. de enige artiesten die me doen denken aan rauw zijn Radical Redemption en Exit Mind. is mijn geld iig niet waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 09:56 
 
Hardtraxx Veteran

Kans op een Qlimax plek voor B-Front en Crypsis nemen wel toe omdat ze hier niet draaien.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten