Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qapital
Past

Qapital

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Geen hele slechte line-up maar concept-wise had er zoveel meer in kunnen zitten.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 22 hours ago
ze hadden het gewoon wat breder moeten trekken qua labels, en inderdaad 1 theracords/tillt artiest er tussen moeten gooien.

Ik ga denk ik wel een kaartje halen, wil het toch een keer mee maken :)

benieuwd naar Mashup Jack en Audiofreq, vooral als laatstgenoemde zich een beetje aan het concept gaat houden :thumbsup:

edit: en in een opwelling meteen kaartje gekocht ^^
Last edited by Rickzel on , edited 1 time in total.
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
ik vind t anthem in de trailer wel een beetje RR-achtig klinken maar ik denk niet dat t RR ook is, klinkt t te goed geproduceerd voor, misschien als t met iemand samen is ofzo
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Syztrax wrote:ik vind t anthem in de trailer wel een beetje RR-achtig klinken maar ik denk niet dat t RR ook is, klinkt t te goed geproduceerd voor, misschien als t met iemand samen is ofzo
Holy shit hij is terug :oh: :worship: :worship:

We waren het er toch al over eens dat het de Hollow kick is in de trailer?

De line up is wel oke, tis dat ik ze bijna allemaal al een week eerder zie op Rebirth
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
ErikZ wrote:
Syztrax wrote:ik vind t anthem in de trailer wel een beetje RR-achtig klinken maar ik denk niet dat t RR ook is, klinkt t te goed geproduceerd voor, misschien als t met iemand samen is ofzo
Holy shit hij is terug :oh: :worship: :worship:

We waren het er toch al over eens dat het de Hollow kick is in de trailer?

De line up is wel oke, tis dat ik ze bijna allemaal al een week eerder zie op Rebirth
niet gelezen, kan wel
Hardtraxxer
504 posts member since 2013
last seen May 2018
Exit Mind is gewoon Theracords mensen, voor diegene die aanhalen dat er 1 theracords artiest moet staan :P
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Line-up is al een stukje harder dan vorig jaar. -.-
Hardtraxxer
739 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Geen E-Force :cry:
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Belachelijke line-up :( zeker t geld ni waard
Hardtraxxer
87 posts member since 2013
last seen Jun 2017
Inderdaad deze namen zie je ook bij kleinere andere feestjes, maar het gaat mij ook om de show en het feest zelf, inderdaad B-Front en crypsis waren bij mij ook erg welkom geweest, maar ik ben tevreden :)
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Redelijke line-up, B-Front had er nog best bij gemogen.

Wat weet Festuca trouwens van bepaalde mensen binnen Q-Dance wat wij niet weten? Een opkomend artiest promoten oké, maar dit gaat wel heel ver :lol: En na zn uurtje ordinaire zelfpromotie op XQ hoef ik hm voorlopig niet meer te zien. Jammer, want had vroeger zulke leuke gevarieerde setjes...

Nog nooit in Ziggodome geweest, dus misschien dit wel een mooi moment om t eens te proberen! :)
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
Anthem lijkt mij inderdaad van Frequencerz aangezien ze op de qapital site ''The leaders of our Qapital'' genoemd worden
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Svennn wrote:Jammer, want had vroeger zulke leuke gevarieerde setjes...
http://lsdb.nl/set/144243/festuca-loudn ... 11-13.html

Beetje snel oordelen na 1 setje ofniet? :)
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Lenny wrote:Line-up is al een stukje harder dan vorig jaar. -.-
??? Op de mainstage misschien ja, maar voor die namen ga je (al zeker niet voor die prijs) toch niet naar een "raw" evenement?
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Nou Q-Dance, laat dit soort concepten maar gewoon over aan andere organisatie..

Ten eerste is zaal 2 gewoon een hardcore zaal op Exit Mind en die Pulserz na. Die Pulserz is weer zo'n talent wat Q-Dance in een keer ergens vandaan waarvan ik denk, hoe kom je eraan en waarom hij? Er zijn tig andere talenten in Nederland die dingen hebben laten zien. Neem een Thyron of Zirkum, zulke gasten moet je boeken en niet iemand die 3 boekingen heeft gehad.

Dan de main. Tjah, Festuca, allemaal heel leuk en geweldig voor je dat jeop de main staat, maar ik snap echt niet waarom. Ik heb echt geen benul waarom hij boven namen als Phuture Noize, E-Force, Titan etc. wordt verkozen, dus dat betekent wel dat je je moet bewijzen.
Nou dan het verhaal zaadtox, waarom moet hij nou weer 2x in de line-up staan? Hetzelfde als dat hij al zoveel jaar achter elkaar op Qlimax staat.. Wanneer je Wild Motherfuckers hebt, doe dan gewoon B-Front met Ran-D of weet ik het, vindt 2x in de line-up staan gewoon onzin.
De rest van de line-up is leuk, maar gewoon te standaard op Mashup Jack na dan. Helaas dat ik al een kaartje heb, volgende keer maar gewoon wachten tot de line-up online komt. Wanneer ik niet naar Loudness kan, toch maar hiernaartoe om er maar wat van te maken, al zal dat natuurlijk wel lukken met een aantal namen al zijn die helaas vrij standaard.
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Basshunterzz wrote:Nou Q-Dance, laat dit soort concepten maar gewoon over aan andere organisatie..

Ten eerste is zaal 2 gewoon een hardcore zaal op Exit Mind en die Pulserz na. Die Pulserz is weer zo'n talent wat Q-Dance in een keer ergens vandaan waarvan ik denk, hoe kom je eraan en waarom hij? Er zijn tig andere talenten in Nederland die dingen hebben laten zien. Neem een Thyron of Zirkum, zulke gasten moet je boeken en niet iemand die 3 boekingen heeft gehad.

Dan de main. Tjah, Festuca, allemaal heel leuk en geweldig voor je dat jeop de main staat, maar ik snap echt niet waarom. Ik heb echt geen benul waarom hij boven namen als Phuture Noize, E-Force, Titan etc. wordt verkozen, dus dat betekent wel dat je je moet bewijzen.
Nou dan het verhaal zaadtox, waarom moet hij nou weer 2x in de line-up staan? Hetzelfde als dat hij al zoveel jaar achter elkaar op Qlimax staat.. Wanneer je Wild Motherfuckers hebt, doe dan gewoon B-Front met Ran-D of weet ik het, vindt 2x in de line-up staan gewoon onzin.
De rest van de line-up is leuk, maar gewoon te standaard op Mashup Jack na dan. Helaas dat ik al een kaartje heb, volgende keer maar gewoon wachten tot de line-up online komt. Wanneer ik niet naar Loudness kan, toch maar hiernaartoe om er maar wat van te maken, al zal dat natuurlijk wel lukken met een aantal namen al zijn die helaas vrij standaard.
Lijkt me dat Festuca opent , dus dan is Festuca switchen met artiesten als E-Force/Titan/Phuture Noize niet erg logisch natuurlijk..
B
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Duke wrote:
Basshunterzz wrote:Nou Q-Dance, laat dit soort concepten maar gewoon over aan andere organisatie..

Lijkt me dat Festuca opent , dus dan is Festuca switchen met artiesten als E-Force/Titan/Phuture Noize niet erg logisch natuurlijk..
Dan zou Geck-O het nog eerder verdienen ;)
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Om te openen zijn er nog zat andere (betere) opties, zoals bijv. Tartaros & The Geminizers & Thyron
B
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
pecola-tje wrote:Om te openen zijn er nog zat andere (betere) opties, zoals bijv. Tartaros & The Geminizers & Thyron
Ik vind The Geminizers nou niet echt een geschikte opener :P
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Basshunterzz wrote:
Duke wrote:

Dan zou Geck-O het nog eerder verdienen ;)
Daar ben ik het zeker mee eens.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 22 hours ago
Ik denk dat als je het vergelijkt met een Qlimax en Hardbass, dat zo'n grote locatie met zulke namen, toch wel vrij "raw" is voor Q-dance begrippen.

Ik denk dat ze Qapital gewoon als een plek zien om artiesten als Frequencerz en Chain Reaction een groot podium te geven, omdat ze dat niet van plan zijn op Qlimax.

is natuurlijk puur speculatie hoe dit in z'n werk gaat, maar de denkwijze van Q-dance over wat wel en wat niet "raw and dark" is, is echt totaal anders als die van een groot deel van de mensen op dit forum.

Had persoonlijk zoals hier boven gezegd ook liever een tikje harder gehoopt, maar kan verder prima leven met deze line-up en ben benieuwd naar de ziggodome :)
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 15 hours ago
Hahahaha wat een kut line up, blij dat ik niet ga xd
Had toch op zn minst B-Front, Crypsis en Titan erbij verwacht. En waarom geen 3e zaal dit jaar? Vorig jaar was ie er wel toch?
B
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
SL8492 wrote:Hahahaha wat een kut line up, blij dat ik niet ga xd
Had toch op zn minst B-Front, Crypsis en Titan erbij verwacht. En waarom geen 3e zaal dit jaar? Vorig jaar was ie er wel toch?
Dat kon je niet echt een zaal noemen :p
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 16 days ago
Het feit dat dit een nieuw 'Rauw' feest moest gaan worden deed me nog enigszins hoop hebben, maar hier ga ik niet zo veel geld voor betalen. de enige artiesten die me doen denken aan rauw zijn Radical Redemption en Exit Mind. is mijn geld iig niet waard.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Kans op een Qlimax plek voor B-Front en Crypsis nemen wel toe omdat ze hier niet draaien.